SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
quote:Op donderdag 5 april 2012 14:42 schreef Lindytje het volgende:
Foto met tanden, voor schaarMoojen loekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My hovercraft is full of eel.
Foto met tanden, voor schaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Foto met tanden, voor schaarik vind het leuk staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Foto met tanden, voor schaarCosmic twinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Ja man! Mooien smoelen op foto's is altijd goedquote:Op donderdag 5 april 2012 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dagge mijn cosmic twin zijt. Met je bekken
Denk dat dat het is.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Of heb ik gewoon een of andere fixatie dat ik het steeds tegenkom?
You're full of shitquote:Op donderdag 5 april 2012 15:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Of heb ik gewoon een of andere fixatie dat ik het steeds tegenkom?
Oh is ook goed voor mijquote:Op donderdag 5 april 2012 15:01 schreef Lindytje het volgende:
Priem, ik kan ook om 17.40 in Den Bosch zijn als je wilis rond 16.00 weer thuis, dus dan zie ik doe ook nog
JAAAAAAAAAquote:Op donderdag 5 april 2012 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
Wie doet er mee een zombie attack uitvoeren op onze buren?![]()
![]()
Tegenwerken, nu dus nog geen tuin, dus geen graafmachine en geen vakantie volgende week.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tegenwerken, nu dus nog geen tuin, dus geen graafmachine en geen vakantie volgende week.
Graaahhhhh :R :R
quote:Op donderdag 5 april 2012 16:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh is ook goed voor mijIk heb mijn kaart alleen besteld op aankomst 18u in den bosch.. maar ik zie geen uren op mijn ticket.. Euh.. wacht treinticketten werken niet met uren; wel ?
Ik doe een unf-jeIk zeg wellicht iets ontzettend blonts
![]()
Wat? mongolsquote:Op donderdag 5 april 2012 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tegenwerken, nu dus nog geen tuin, dus geen graafmachine en geen vakantie volgende week.
Phihih maar jij weet dit welquote:Op donderdag 5 april 2012 16:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]ik ben een begrip!
En nee die gaan niet op uren
quote:Op donderdag 5 april 2012 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja kom maar. Stuur die maffe belg op ze af, ARGHquote:Op donderdag 5 april 2012 16:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wat? mongolsMoet ik ze komen slaan? Kennen mij toch niet
![]()
quote:Op donderdag 5 april 2012 16:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Phihih maar jij weet dit wel![]()
Thx babe
quote:Op donderdag 5 april 2012 16:09 schreef PriemGirl het volgende:
Pahaha faal.. ik mijn e-reader mee.. om te lezen in de trein... batterij opUiteraard.. mijn goeien voorbereiding van vanmorgen faalt
GODMILJAARDE NONDEJU WUK IS MIE DAT IERE STELLETJE SUKKELAORS !!!!!1111!!11!!EINZquote:Op donderdag 5 april 2012 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja kom maar. Stuur die maffe belg op ze af, ARGH
ik ga me bezatten
en daar kom ik dus nu achter he...quote:
Klote! Hebben ze ook echt nog een poot om op te staan of is het echt puur dwarsliggen om het dwarsliggen?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
FAK DIT IK GA ME BEZATTEN HEB TOCH MORGEN VRIJquote:Op donderdag 5 april 2012 16:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
GODMILJAARDE NONDEJU WUK IS MIE DAT IERE STELLETJE SUKKELAORS !!!!!1111!!11!!EINZ![]()
That'll scare them
Niet bezattenDenk aan je mijlpaal !!!! Doe schoenen falen
![]()
Goeien alternatief; je weetz
Het is een lang verhaal wat ik niet hier ga neerzetten maar zolang er nog geen handtekeningen staan, heeft niemand een poot om op te staan.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Klote! Hebben ze ook echt nog een poot om op te staan of is het echt puur dwarsliggen om het dwarsliggen?
Oh gelukkigquote:Op donderdag 5 april 2012 16:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
en daar kom ik dus nu achter he...Collega heeft wel micro usb oplader voor zijn telefoon die ik nu mag lezen
Dus ik kan het nog een uurtje redden
dan kom je vanavond titanic 3d met ons bekijken ! Zatte kop in de biosquote:Op donderdag 5 april 2012 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
FAK DIT IK GA ME BEZATTEN HEB TOCH MORGEN VRIJ
neehee, ik heb toch dat etentjequote:Op donderdag 5 april 2012 16:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
dan kom je vanavond titanic 3d met ons bekijken ! Zatte kop in de bios![]()
JAAAAAAA
Dat welquote:Op donderdag 5 april 2012 16:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh gelukkig![]()
Beter iets dan niets hè
WIE IS BELANGRIJKER!1!!1! DIE GEKKE BELG EN KRULLIELINNIEWILLIE TOCH !!11!!!quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is een lang verhaal wat ik niet hier ga neerzetten maar zolang er nog geen handtekeningen staan, heeft niemand een poot om op te staan.
Het bewijst wel weer dat je niet prat kan gaan op goed vertrouwen
Buh, da's balenquote:Op donderdag 5 april 2012 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is een lang verhaal wat ik niet hier ga neerzetten maar zolang er nog geen handtekeningen staan, heeft niemand een poot om op te staan.
Het bewijst wel weer dat je niet prat kan gaan op goed vertrouwen
quote:
het is geen vrijdag, muts.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
WIE IS BELANGRIJKER!1!!1! DIE GEKKE BELG EN KRULLIELINNIEWILLIE TOCH !!11!!!
kut ik moet lachen om mezelf; vlg mij gaat het weer goed met me
jij welquote:Op donderdag 5 april 2012 16:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Vakansieee
Omg sqwat een mongols.
Lang weekend!quote:Op donderdag 5 april 2012 16:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Vakansieee
Omg sqwat een mongols.
Ruilen? Ik wil best full time werken hoorquote:
maar je hebt morgen al vrijquote:
Een waarschuwing daarbij: het komt zelden voor dat je zonder schakelprogramma kan switchen van Uni.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
En kijken naar masters van andere universiteiten zodat ik coolen diploma's heb
Probleemwijken.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:26 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ijs wat is dat voor briljante show?
Wow ik las dus:quote:Op donderdag 5 april 2012 16:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Buh, da's balen![]()
Iets op goed vertrouwen regelen is schaars ja, helaas
Wel binnen Nederland?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
En kijken naar masters van andere universiteiten zodat ik coolen diploma's heb
Woahhhh! helemaal gemistquote:
Serieus? Ik dacht dat dat best makkelijk konquote:Op donderdag 5 april 2012 16:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een waarschuwing daarbij: het komt zelden voor dat je zonder schakelprogramma kan switchen van Uni.
Vandaar de waarschuwing.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht dat dat best makkelijk konmaar niet dus
Mijn dromen, wat doe je
Hahaha!quote:Op donderdag 5 april 2012 16:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wow ik las dus:
...op goed vertrouwen regelen is scharen.
Ik dacht al: dafaq am i reading
Het is oorspronkelijk wel de bedoeling dat het kan maar in de praktijk worden de masters toch vaak zo gegeven dat ze aansluiten op wat op dezelfde uni in het bachelor programma wordt gegeven. Dus dan is een master op een andere uni inderdaad soms lastig omdat ze van bepaalde voorkennis uitgaan die jij dan wellicht niet hebt..quote:Op donderdag 5 april 2012 16:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht dat dat best makkelijk konmaar niet dus
Mijn dromen, wat doe je
quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
't is maar goed dat die hele serie ondertiteld moest worden
[ afbeelding ]
Ik heb comfy shoes; maar ja ik moet ook nog shoppen in den bosch eerstquote:Op donderdag 5 april 2012 16:49 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben ook al thuis!
Nu gauw ff douchen. haartjes doen, make uppie doen endeseauw, eten en dan naar D'Bosch
Oh en zal ik mijn stelten aantrekken of gewoon comfy shoes? *twijfelt*
quote:
Ik wou eik hier nog ff schnell die Coolen Katze induiken voor die zalmkleurige skinnyquote:Op donderdag 5 april 2012 16:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb comfy shoes; maar ja ik moet ook nog shoppen in den bosch eerst
goede vrijdag. Zijn scholen en overheden vrij.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:54 schreef PriemGirl het volgende:
en waarom hebben er morgen zoveel mensen vrijIs toch gewoon werkdag
Ow serieus.. Wist ik nietquote:Op donderdag 5 april 2012 16:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
goede vrijdag. Zijn scholen en overheden vrij.
Ik neem gewoon verlof, want beaus
gewoon googlen of youtuben op "probleemwijken"quote:Op donderdag 5 april 2012 17:07 schreef Puckzzz het volgende:
't is een knalroze geworden![]()
Nu gauw douchen!
Skjoe waar zijn die bijzonder intelligente mensen te vinden?
Omfgquote:
Nee allemaal verschillende, Ds extravagance.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Omfgheb je nou twee dezelfde opies?
en welke ds is dat?
quote:Op donderdag 5 april 2012 17:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
OMG die envelop (flat rate envelope) was kapot en zat in een plastic zak. Alle lakjes zaten erin maar ze hebben mn peanut butter cups en mijn m&m's gejat![]()
![]()
![]()
NIET! FUCKERSS!quote:Op donderdag 5 april 2012 17:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
OMG die envelop (flat rate envelope) was kapot en zat in een plastic zak. Alle lakjes zaten erin maar ze hebben mn peanut butter cups en mijn m&m's gejat![]()
![]()
![]()
Die peanutbuttercups, zijn dat die oranje bruine dingen?quote:Op donderdag 5 april 2012 17:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee allemaal verschillende, Ds extravagance.
m&m's wel, lakjes nietquote:Op donderdag 5 april 2012 17:10 schreef Diconnected het volgende:
[..]naja gelukkig de noms en niet de m&m's
Ja, reese's cups.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:11 schreef Mss het volgende:
[..]
Die peanutbuttercups, zijn dat die oranje bruine dingen?
ja dat bedoelde ikquote:Op donderdag 5 april 2012 17:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
m&m's wel, lakjes niet
IK WIL MIJN NOMS
WIE DE NEUK JAT MIJN PEANUT BUTTER CUPS
MIJN FUCKING PEANUT BUTTER CUPS?@?!?!?!?!!??!!!!!!
Daar heb ik een paar jaar geleden een zak van gekocht, die ligt hier nog steeds ergensquote:
OM TO THE FUCKING NOMNOMquote:Op donderdag 5 april 2012 17:12 schreef Mss het volgende:
[..]
Daar heb ik een paar jaar geleden een zak van gekocht, die ligt hier nog steeds ergens.
quote:Op donderdag 5 april 2012 17:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
NIET! FUCKERSS!
Lijkt fucking Senegal wel
Dat voor die ¤10? Zelf uitzoeken. Je krijgt dan alleen geen korting.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:16 schreef Dwyn het volgende:
Wie weet of je bij de Body Shop zelf je verjaardagscadeautje mag uitzoeken of dat ze daar vaste dingen voor hebben?
Zelf kiezenquote:Op donderdag 5 april 2012 17:16 schreef Dwyn het volgende:
Wie weet of je bij de Body Shop zelf je verjaardagscadeautje mag uitzoeken of dat ze daar vaste dingen voor hebben?
Ja voor die 10 euro. Mooi, dan ga ik na de Primark even langs de Body Shop volgende weekquote:Op donderdag 5 april 2012 17:17 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat voor die ¤10? Zelf uitzoeken. Je krijgt dan alleen geen korting.
Ik draag peeptoes straksquote:
Fucking sexyyquote:Op donderdag 5 april 2012 17:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik draag peeptoes straks
Dez0N:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 april 2012 17:29 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
OMG ik zie ook nog gewoon bekenden in probleemwijken
quote:Op donderdag 5 april 2012 17:29 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
OMG ik zie ook nog gewoon bekenden in probleemwijken
quote:
En ook het is ook nog een oud collegaquote:
Steeds een beetje beter.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:31 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Bambi hoe is het nou met je schoonzusje?
Gelukkig maar dat het een beetje beter gaatquote:Op donderdag 5 april 2012 17:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Steeds een beetje beter.Vandaag zijn de hechtingen eruit gehaald en dat schijnt al wel een stuk te schelen. Maar wanneer ze uit bed is moet ze wel een korset-ding om en ze mag maar max 20 minuten achter elkaar zitten, daarna moet ze weer plat. In mei moet ze dan weer voor controle en dan gaan ze kijken of het dragen van dat korset afgebouwd kan worden.
Bwahahah! Lekker danquote:Op donderdag 5 april 2012 17:32 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
[..]
En ook het is ook nog een oud collega
gefeliciteerd, je hebt zojuist weer een onschuldig leven verwoest. BUY ALL THE LAKSquote:Op donderdag 5 april 2012 17:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh en een studiegenootje kocht dus OPI in Nederland. Heb maar even verteld dat ze gek is en dat ze wel mee kan bestellen/dat ik haar de site uitleg als ze lakjes wil
quote:Op donderdag 5 april 2012 17:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
gefeliciteerd, je hebt zojuist weer een onschuldig leven verwoest. BUY ALL THE LAKS
+10quote:Op donderdag 5 april 2012 18:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ze had rainbow connection op vandaag
Ik vroeg of ze die essence topper op had en toen zei ze, NEE OPI RAINBOW CONNECTION!quote:
is ze hot?quote:Op donderdag 5 april 2012 18:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vroeg of ze die essence topper op had en toen zei ze, NEE OPI RAINBOW CONNECTION!
Ik: oooh muppets
Zij: Ja ik heb nog 2 andere
+100 kudo's voor haar
net als jij! alleen dan wel cutequote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 18:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
net als jij! alleen dan wel cute
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chicks?![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 april 2012 18:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Whoaa! ik zeg doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chicks?![]()
A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
In onze moojen outfitsquote:Op donderdag 5 april 2012 18:28 schreef BGTes het volgende:
[..]
Kunnen we dat crashen want is toch bij het station
Ali B is leuk. No jokequote:Op donderdag 5 april 2012 18:30 schreef Dwyn het volgende:
Dan heb ik party van mijn werk, ja. Met Ali B.
Ik ook nietquote:
Ging jij nou wel of niet verkleed?quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 18:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ook nietmaar ik vond hem erg leuk als host.
Ik ben al eng van mezelfquote:Op donderdag 5 april 2012 18:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ging jij nou wel of niet verkleed?
Misschien kan je van die goeikope tandjes hosselen en in het zwart net als ik? Zijn we samen vamperella'squote:Op donderdag 5 april 2012 18:35 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik ben al eng van mezelf
(Ik heb echt gewoon helemaal geen geld meerDus moet nog even zien)
Ik ben altijd in het zwartquote:Op donderdag 5 april 2012 18:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Misschien kan je van die goeikope tandjes hosselen en in het zwart net als ik? Zijn we samen vamperella's
Ik ga van de week even hier bij de feestwinkel kijken voor tandjes. Misschien hebben ze wel verpakkingen met meerdere tandjesquote:
Die nu op is? Die is toch net 3 sec begonnenquote:Op donderdag 5 april 2012 18:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
wat een schijt aflevering van south park
Ik ookquote:
Maar volgens mij verkopen ze die in E'hoven ook bij de Hype Bazaar! Al is het wel kut natuurlijk (al vind ik het de ranzigste dingen everquote:Op donderdag 5 april 2012 18:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
HET
WAREN
FUCKING
PEANUT
BUTTER
M&M'S
Nu is het nog kutter
Mijn huisgenootje viert alleen die dag wel haar verjaardag, dus helemaal praktisch is het niet. Dan kunnen we sowieso niet de keuken gebruiken, maar dat zou niet zo'n probleem moeten zijn.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ooklekker terroren
ik weet nog dat je het er voor het eerst over had. Toen was ik hier nog maar net en dacht ik, ohh ik wou dat ik ook meekon
Eten we in de stad?quote:Op donderdag 5 april 2012 18:53 schreef Mss het volgende:
[..]
Mijn huisgenootje viert alleen die dag wel haar verjaardag, dus helemaal praktisch is het niet. Dan kunnen we sowieso niet de keuken gebruiken, maar dat zou niet zo'n probleem moeten zijn.
We hebben ook een chill eetcafe op de campus. In de stad kan trouwens ook, maar het is wel ongeveer een half uur van mij naar de stad. Dus dan zouden we wel in de stad moeten blijven denk ik.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:29 schreef BGTes het volgende:
YES!
De essays die ik MOEST halen anders moest ik stoppen.. gehaald
Hij heeft ook gezegd dat ie juist daarom daar was gaan werkenquote:Op donderdag 5 april 2012 19:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Die Robert M he, hij zegt toch dat hij niks kon doen tegen zijn pedofiele gevoelens?
WAAROM
GA
JE
IN
EEN
FUCKING
KINDERDAGVERBLIJF
WERKEN
fucking hoofd eraf bij zulke mensen
Ja hij was toch ook naar de huisarts gegaan maar die nam t niket serikeus..quote:Op donderdag 5 april 2012 19:34 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hij heeft ook gezegd dat ie juist daarom daar was gaan werken
EnIk lees weer even mee
Sowieso geloof ik niet dat er een huisarts is die zegt van 'oh val je op kleine kindertjes? Niets aan te doen houdoe'quote:Op donderdag 5 april 2012 19:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja hij was toch ook naar de huisarts gegaan maar die nam t niket serikeus..
Dus dan doe je er maar niks aan? Seems legit
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:37 schreef BGTes het volgende:
[..]
Sowieso geloof ik niet dat er een huisarts is die zegt van 'oh val je op kleine kindertjes? Niets aan te doen houdoe'
Altijd Ink want Inkquote:Op donderdag 5 april 2012 19:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Chicks!
OPI russian navy, lincoln park after dark of ink?
gewone versies/
http://dsc.discovery.com/tv/frozen-planet/penguin-cam/quote:Op donderdag 5 april 2012 19:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]LINK
ik heb m nog niet opgeslagen
Niiicequote:Op donderdag 5 april 2012 20:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
OMG mijn swappert wil me nu al het pakket sturen terwijl we pas in juni zouden shippen omdat ik heul nog niet alle nagellak kan krijgen die zij wil hebben
PRISMATICS, ELECTROPOPS, ROSEBUD SALVE![]()
measuring cups, m&m's
MOAR NOMS
Jij swapt for nomsquote:Op donderdag 5 april 2012 20:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En ik krijg peanut butter, mint en pretzel m&m's in nóg een andere swap. mehehe
Doe jij voedselswaps ja?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En ik krijg peanut butter, mint en pretzel m&m's in nóg een andere swap. mehehe
Neh bij de lakjons. als ik zeg dat ik een zielige nederlander ben en dat wemaar 3 soorten m&m'sw en geen wonka hebben gaan die amerikan van WOOOTquote:
Bij mij nietquote:Op donderdag 5 april 2012 21:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die a englands chippen alleen mongolensnel, ook als je sandwicht
quote:
Great idea! Daarna tot start van de NoT borrelen in de stad?quote:Op donderdag 5 april 2012 18:58 schreef Mss het volgende:
[..]
We hebben ook een chill eetcafe op de campus. In de stad kan trouwens ook, maar het is wel ongeveer een half uur van mij naar de stad. Dus dan zouden we wel in de stad moeten blijven denk ik.
Nick bijt er 's nachts aanquote:Op donderdag 5 april 2012 21:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn nagels waren toch niet echt buigbaar wat je zei op de meet?
Ik snap echt niet hoe dat komt
Nee niet opvallend inderdaad! Echt raar hoor, en vervelend vooral voor jou! Misschien kun je eens proberen je nagels heel licht op te ruwen met een grove vijl voor je ze lakt?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn nagels waren toch niet echt buigbaar wat je zei op de meet?
Ik snap echt niet hoe dat komt
Dat vind ik engquote:Op donderdag 5 april 2012 21:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee niet opvallend inderdaad! Echt raar hoor, en vervelend vooral voor jou! Misschien kun je eens proberen je nagels heel licht op te ruwen met een grove vijl voor je ze lakt?
Ik ben bij mevrouw A England op bezoek geweest.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die a englands chippen alleen mongolensnel, ook als je sandwicht
Adina is zo lievquote:Op donderdag 5 april 2012 21:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ben bij mevrouw A England op bezoek geweest.
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ben bij mevrouw A England op bezoek geweest.
Ja echt bizar gewoon.quote:
Tristamquote:Op donderdag 5 april 2012 21:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja echt bizar gewoon.En haar kat. You know rite. HAAR KAT
Haar huisje. Echt omg.
ihas homemade pics ergens.quote:
Wat deed je daar dan Fiets? Of ben je stiekem RenRen? Maar dan nog die vraag eigenlijkquote:Op donderdag 5 april 2012 21:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ihas homemade pics ergens.![]()
![]()
ff zoekuh
Ik was erquote:Op donderdag 5 april 2012 21:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat deed je daar dan Fiets? Of ben je stiekem RenRen? Maar dan nog die vraag eigenlijk
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik was er![]()
We deden op bezoek gaan.![]()
[ afbeelding ]
Ja maar waarom dan en waar ken je haar dan van endezo?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik was er![]()
[ afbeelding ]
Dinsdagquote:Op donderdag 5 april 2012 21:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik doe even een Speesje:
I want my kindle!!!!!!!!!!!!!!
I'm Speesing and I know it
Ofniet?! De enterknop heet returnquote:Op donderdag 5 april 2012 21:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb een iPad te leen van mijn werk, is wel wennen met typen
You're not even closequote:Op donderdag 5 april 2012 21:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik doe even een Speesje:
I want my kindle!!!!!!!!!!!!!!
I'm Speesing and I know it
OMG I WANT ITquote:Op donderdag 5 april 2012 21:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik was er![]()
[ afbeelding ]
nagellak bekijken en kopuh.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja maar waarom dan en waar ken je haar dan van endezo?
Als het met el cheapo begint dan kun je zelf wel bedenken dat het wss troep is toch?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:36 schreef BBQ-kip het volgende:
Is Sjaan nog ergens in de buurt?
Ik wil eigenlijk weten of die El Cheapo Kruidvat tablet van 10" leuk is voor thuis gebruik. Dus vooral veel Fokken en beetje surfen, filmpjes kijken. Dat soort kansloze dingen
Weet iemand dat?
Die ligt gewoon wéér vreemd te gaan jonguh!!!!quote:Op donderdag 5 april 2012 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
tristam
kom je thuis na etentje met werk, bb weg, bb telefoon wegdrukken
??? I don't get itquote:
newsflash: de enterknop is de return knop.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ofniet?! De enterknop heet return
Loser, dacht je dat 'return' backspace was?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dattus, plus gewoon de normale dingen waar je aan moet wennen bij neues spulletjesquote:Op donderdag 5 april 2012 21:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind het niksquote:Op donderdag 5 april 2012 21:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
newsflash: de enterknop is de return knop.![]()
vroegah typte je codes in DOS en moest je naar het begin van een nieuwe regel.
Wat cool!!!quote:Op donderdag 5 april 2012 21:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nagellak bekijken en kopuh.
[ afbeelding ]
RenRen- was met haar aan het mailen of zo, mocht ze langskomen. idkik mocht mee.
Ik ben gewoon El Cheapo, geen luxepoes zoals jij hehehehehehequote:Op donderdag 5 april 2012 21:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als het met el cheapo begint dan kun je zelf wel bedenken dat het wss troep is toch?
Ja daar heb ik toch geen kut aan jonguh!!!!quote:
Je moet niet el cheapo gaan doen op een tabletquote:Op donderdag 5 april 2012 21:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben gewoon El Cheapo, geen luxepoes zoals jij hehehehehehe
Ik welquote:Op donderdag 5 april 2012 21:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja daar heb ik toch geen kut aan jonguh!!!!![]()
![]()
![]()
Ligt voor mijn gevoel een beetje aan de gebruikseisen en die zijn voor mijn gevoel niet zo hoog. Beetje surfen en filmpjes, that's it, rest doe ik wel via mijn laptop ofzo.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je moet niet el cheapo gaan doen op een tablet
Of alle andere elektronica. Dat is gewoon dom.
Doe dan aub alles via je laptop en verspil hier je geld niet aan. Serieus.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ligt voor mijn gevoel een beetje aan de gebruikseisen en die zijn voor mijn gevoel niet zo hoog. Beetje surfen en filmpjes, that's it, rest doe ik wel via mijn laptop ofzo.
quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:44 schreef Debsterr het volgende:
Ik krijg een e-reader vanwant hij heeft winstuitkering
en ik niet
.
Maar je hebt wel een vast contract las ik!quote:Op donderdag 5 april 2012 21:44 schreef Debsterr het volgende:
Ik krijg een e-reader vanwant hij heeft winstuitkering
en ik niet
.
Ja maar zwaar en als een luie aap op de bank willen fokken met tabletjequote:Op donderdag 5 april 2012 21:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Doe dan aub alles via je laptop en verspil hier je geld niet aan. Serieus.
Ja klopt! Thanksquote:Op donderdag 5 april 2012 21:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een vast contract las ik!feli!
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja maar zwaar en als een luie aap op de bank willen fokken met tabletje
Luie apen FTWquote:
Luie domme apen FTW danquote:Op donderdag 5 april 2012 21:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee niks luie aap, dat is gewoon dom.
Ja weet ik wel hoor, is duidelijk een verschil, maar mijn eisen zullen dan ook anders zijn dan bij een iPad.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Doet me denken aan mijn mama's vriendin die kleinkinderen heeft, die hebben van die onder de 100 euro tablets. Vroeg ze of ik een 'echte' iPad had, want dat was geldverspilling. Die dingen waren net zo goed of zelfs beter hoor!
Uhu![]()
Ik snap wel dat jij het snapt, maar dat mens denkt dat alles dat goedkoop is beter dan 'the real deal'. En daar kan ik niet tegenquote:Op donderdag 5 april 2012 21:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja weet ik wel hoor, is duidelijk een verschil, maar mijn eisen zullen dan ook anders zijn dan bij een iPad.
Vergelijk het met een rammelbak stationsfiets en een goeie doortrapfiets voor in het weekend
Foto van mij van vanmiddag op mijn werkquote:Op donderdag 5 april 2012 21:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je bent heul geen aap, jij bent een luiaard
Kijk jou nommen danquote:Op donderdag 5 april 2012 21:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Foto van mij van vanmiddag op mijn werk![]()
[ afbeelding ]
Dat mag hoor, maar ik vind het verschil in prijs voor mezelf te groot in vergelijking met The Real Dealquote:Op donderdag 5 april 2012 21:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik snap wel dat jij het snapt, maar dat mens denkt dat alles dat goedkoop is beter dan 'the real deal'. En daar kan ik niet tegen
Ik vind het gewoon geldverspilling om van die cheapo zooi te kopen.
Ik ben foodblogger, ik werk 86 uur per dag ja!!!!!!quote:
je ipad is ook maar 1/3 van z'n prijs waardquote:Op donderdag 5 april 2012 21:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Doet me denken aan mijn mama's vriendin die kleinkinderen heeft, die hebben van die onder de 100 euro tablets. Vroeg ze of ik een 'echte' iPad had, want dat was geldverspilling. Die dingen waren net zo goed of zelfs beter hoor!
Uhu![]()
Tuurlijk, vooral veel noms uit de VS zoals peanut butter cups en speciale LE M&M's endezoquote:Op donderdag 5 april 2012 22:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
Krijg je dan ook gratiesj noms kip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |