SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
quote:Op donderdag 5 april 2012 14:42 schreef Lindytje het volgende:
Foto met tanden, voor schaarMoojen loekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My hovercraft is full of eel.
Foto met tanden, voor schaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Foto met tanden, voor schaarik vind het leuk staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Foto met tanden, voor schaarCosmic twinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Ja man! Mooien smoelen op foto's is altijd goedquote:Op donderdag 5 april 2012 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dagge mijn cosmic twin zijt. Met je bekken
Denk dat dat het is.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Of heb ik gewoon een of andere fixatie dat ik het steeds tegenkom?
You're full of shitquote:Op donderdag 5 april 2012 15:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Of heb ik gewoon een of andere fixatie dat ik het steeds tegenkom?
Oh is ook goed voor mijquote:Op donderdag 5 april 2012 15:01 schreef Lindytje het volgende:
Priem, ik kan ook om 17.40 in Den Bosch zijn als je wilis rond 16.00 weer thuis, dus dan zie ik doe ook nog
JAAAAAAAAAquote:Op donderdag 5 april 2012 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
Wie doet er mee een zombie attack uitvoeren op onze buren?![]()
![]()
Tegenwerken, nu dus nog geen tuin, dus geen graafmachine en geen vakantie volgende week.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tegenwerken, nu dus nog geen tuin, dus geen graafmachine en geen vakantie volgende week.
Graaahhhhh :R :R
quote:Op donderdag 5 april 2012 16:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh is ook goed voor mijIk heb mijn kaart alleen besteld op aankomst 18u in den bosch.. maar ik zie geen uren op mijn ticket.. Euh.. wacht treinticketten werken niet met uren; wel ?
Ik doe een unf-jeIk zeg wellicht iets ontzettend blonts
![]()
Wat? mongolsquote:Op donderdag 5 april 2012 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tegenwerken, nu dus nog geen tuin, dus geen graafmachine en geen vakantie volgende week.
Phihih maar jij weet dit welquote:Op donderdag 5 april 2012 16:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]ik ben een begrip!
En nee die gaan niet op uren
quote:Op donderdag 5 april 2012 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja kom maar. Stuur die maffe belg op ze af, ARGHquote:Op donderdag 5 april 2012 16:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wat? mongolsMoet ik ze komen slaan? Kennen mij toch niet
![]()
quote:Op donderdag 5 april 2012 16:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Phihih maar jij weet dit wel![]()
Thx babe
quote:Op donderdag 5 april 2012 16:09 schreef PriemGirl het volgende:
Pahaha faal.. ik mijn e-reader mee.. om te lezen in de trein... batterij opUiteraard.. mijn goeien voorbereiding van vanmorgen faalt
GODMILJAARDE NONDEJU WUK IS MIE DAT IERE STELLETJE SUKKELAORS !!!!!1111!!11!!EINZquote:Op donderdag 5 april 2012 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja kom maar. Stuur die maffe belg op ze af, ARGH
ik ga me bezatten
en daar kom ik dus nu achter he...quote:
Klote! Hebben ze ook echt nog een poot om op te staan of is het echt puur dwarsliggen om het dwarsliggen?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |