SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb jij nu ook ineens een relatie?quote:Op donderdag 5 april 2012 14:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gaat bij mij waarschijnlijk ook binnenkort gebeuren dat ze bij me intrekt
Wanneer gaat het gebeuren?quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 14:32 schreef Ang3l het volgende:
Ik was blij dat ik praktisch samenwoonde maar fysiek toch nog niet echt helemaal!
Wat een gedoe is dat zeg, als je dan uit elkaar gaat
quote:Op donderdag 5 april 2012 14:25 schreef JoeBravo het volgende:
Nouk, ik kwam deze tegen:
[ link | afbeelding ]
Bij de vorige relatie-breuk was het:quote:
quote:Zsa Zsa Gabore: Don't get even. Get everything!
quote:Florence Welsh: I never wanted anything from you, except everything you had and what was left after that too.
laat hem alsjeblieft afstand doen van zijn limburgse nationaliteitquote:Op donderdag 5 april 2012 14:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Ergens dit jaar nog, afhankelijk van een aantal dingen.
Bij mij was het andersom, ik verliet het appartement en zij bleef er wonen. Doei alle spullen die ik het jaar ervoor had gekochtquote:Op donderdag 5 april 2012 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij de vorige relatie-breuk was het:
Ja gaat naar een kamer van 3 bij 3 in Amsterdam, ik naar een appartement in Eindhoven.
Conclusie: Alles gaat met mij mee want A het past bij jou toch niet en B je krijgt dat nooit die liftloze steile oude baggertrappen opgesjouwd
Hallo bed, hallo kast, hallo tv, hallo banken, hallo zonnebank!
[..]
[..]
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 5 april 2012 14:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Ergens dit jaar nog, afhankelijk van een aantal dingen.
Zeik eens niet zo kerel.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
laat hem alsjeblieft afstand doen van zijn limburgse nationaliteit
quote:Op donderdag 5 april 2012 14:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
laat hem alsjeblieft afstand doen van zijn limburgse nationaliteit
Woon jij samen dan, L-E?quote:
Niet zo zuur doen jijquote:
Deal with itquote:Op donderdag 5 april 2012 14:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben niet zuur, maar het eeuwige gezeur over Limburg word ik wel eens moe.
Met een Limburger, dat MOET wel ware liefde zijn!quote:
Ja, zo kan je het dus ook zien!quote:Op donderdag 5 april 2012 14:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met een Limburger, dat MOET wel ware liefde zijn!
Mag je wel aan je accent gaan werken.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:04 schreef missbehavin het volgende:
Als er hier gesamenwoond wordt, wordt het Utrecht.
quote:Op donderdag 5 april 2012 15:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mag je wel aan je accent gaan werken.
Lenie van de takkenstraat?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik kan zo in de leer bij schoonmama, damn.
Het is een lieverd. Schijnt qua karakter nogal op me te lijken (ik heb toch heul niet zo'n eigen, uitgesproken mening?quote:
quote:
Leuk he!quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 15:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hoe kan in dat gat wonen nou praktisch zijn voor haar
quote:Op donderdag 5 april 2012 15:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hoe kan in dat gat wonen nou praktisch zijn voor haar
quote:
mijn chocolade met jou delen?quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 15:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedereen is verdomme al bezetStelletje konijnen.
Daar weet ik helemaal niets van af.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:06 schreef missbehavin het volgende:
Trouwens bateman, ik hoorde dat we binnenkort gaan dubbeldatebowlen?
Bij dezen. As if we overleggen met julliequote:Op donderdag 5 april 2012 15:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Daar weet ik helemaal niets van af.
quote:Op donderdag 5 april 2012 15:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het voortplanten stellen we nog wel ff uitquote:Op donderdag 5 april 2012 15:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij wilde me niet toen ik nog vrijgezel was, dus nu niet ineens gaan zeurenquote:Op donderdag 5 april 2012 15:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je huidige kerelquote:Op donderdag 5 april 2012 15:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij wilde me niet toen ik nog vrijgezel was, dus nu niet ineens gaan zeuren
Ik sowieso de komende 7 jaar nog nietquote:Op donderdag 5 april 2012 15:21 schreef Partingglass het volgende:
konijnen?
Samenwonen pff ben ik net vanaf.
Het is een grof schandaal!quote:Op donderdag 5 april 2012 15:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bij dezen. As if we overleggen met jullie
Het duurde bij me 7 jaar. Ben net gewend op mijn eigen in mijn appartementje.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik sowieso de komende 7 jaar nog niet
Just shut up and bowlquote:
Daar gaan ze alleen maar meer van stinken.quote:
quote:
Bowlen vond ik al leuk toen ik nog jong en wild was, can't blame that one onquote:Op donderdag 5 april 2012 15:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent wel echt heel burgerlijk aan het worden he
Ik en kerels afpakkenquote:Op donderdag 5 april 2012 15:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]Dit is de tweede keer dat je over hem begint. Moet ik me zorgen gaan maken?
Laatst 3 strikes en 106 punten.quote:
Lush erachteraan.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar gaan ze alleen maar meer van stinken.
quote:
Bowlen is alleen maar cool als je the Dude heetquote:Op donderdag 5 april 2012 15:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bowlen vond ik al leuk toen ik nog jong en wild was, can't blame that one on
Da's zonde!quote:
Of Al Bundyquote:Op donderdag 5 april 2012 15:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bowlen is alleen maar cool als je the Dude heet
quote:Op donderdag 5 april 2012 15:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat helpt dan toch niet?quote:
zolang je de bal maar naar voren gooitquote:Op donderdag 5 april 2012 15:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ja! Wel jammer dat ik niet vreselijk goed ben. En dat ik altijd mijn poot zo raar naar achteren gooi als ik het doe
quote:Op donderdag 5 april 2012 15:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je voor alle zekerheid toch maar even facebookverwijder
Dat wel. En met één handquote:Op donderdag 5 april 2012 15:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zolang je de bal maar naar voren gooit
I'm screwedquote:
glas wodka in de andere hand?quote:
Altijd tochquote:
We're gonna have so much fun!quote:Op donderdag 5 april 2012 15:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Laatst 3 strikes en 106 punten.
Voor mijn doen was dat goed!
Geen zorgen heurquote:Op donderdag 5 april 2012 15:21 schreef Partingglass het volgende:
konijnen?
Samenwonen pff ben ik net vanaf.
Of The Jesus.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is het niet goed genoeg?quote:
quote:
hahahahahahaaquote:
ik denk dat ik minimaal een jaar of wat nodig heb om te wennen aan het relatie-ideequote:
quote:
Onzin, weekje of 3 en je begint aan Almere te denkenquote:Op donderdag 5 april 2012 15:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik denk dat ik minimaal een jaar of wat nodig heb om te wennen aan het relatie-idee![]()
quote:Op donderdag 5 april 2012 15:04 schreef missbehavin het volgende:
Als er hier gesamenwoond wordt, wordt het Utrecht. Woon ik gewoon bij Q
quote:
ik denk dat ik in dat geval sowieso geen relatie meer hebquote:Op donderdag 5 april 2012 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Onzin, weekje of 3 en je begint aan Almere te denken.
Je bent nog jong, tijd genoegquote:Op donderdag 5 april 2012 15:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik denk dat ik minimaal een jaar of wat nodig heb om te wennen aan het relatie-idee![]()
dus een vervolgstap duurt wel ff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |