hi5quote:
Die 1e echt niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
Bradley Cooper
[ afbeelding ]
Ryan Gosling
[ afbeelding ]
In mijn fantasieën blijft ze gewoon lekker wild.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:30 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ja sowieso een mooie man.
Het kan ook zijn dat Rihanna helemaal geen beest in bed is he.
Ja. Negativiteit buiten beschouwing gelaten want we hebben het over leuke vrouwen.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, want iemand kan ook in negatieve zin wat hebben.
Ellen Page vind ik een mooi kind, maar geen mooie vrouw.
Ik zie waarom. Hij lijkt wel een beetje op Reinout. Zijn ogen ofzo.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:35 schreef Sinosappel het volgende:
Ik ben verliefd op hem
[ afbeelding ]
Leuke vrouwen inderdaad, niet over leuke kinderen.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja. Negativiteit buiten beschouwing gelaten want we hebben het over leuke vrouwen.
Nee. Wat heb jij een rare smaak.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:35 schreef Sinosappel het volgende:
Ik ben verliefd op hem
[ afbeelding ]
Mohquote:
Geen idee wie dat isquote:Op donderdag 5 april 2012 14:35 schreef Sinosappel het volgende:
Ik ben verliefd op hem
[ afbeelding ]
ze is van 1987 he jij van 1993quote:Op donderdag 5 april 2012 14:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Leuke vrouwen inderdaad, niet over leuke kinderen.
Ze is 24, aansteller.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Leuke vrouwen inderdaad, niet over leuke kinderen.
Moet je het laten groeien.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 14:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja boeiend, ze ziet eruit alsof ze van 2000 is.
Inderdaad.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Reinout was.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zie waarom. Hij lijkt wel een beetje op Reinout. Zijn ogen ofzo.
Jij ookquote:Op donderdag 5 april 2012 14:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien is het Reinout wel, ik weet het nu ook niet meerquote:
Het lijkt echt sprekend.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Misschien is het Reinout wel, ik weet het nu ook niet meer
Eric Bana. Speelt in een hoop toffe films.quote:
Ik mag het want dat is al sinds 2008 mijn trademark. Vraag Chai en Mozy maar.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:38 schreef remi1986 het volgende:
[..]
en dan heb ik kutgrappen?![]()
![]()
![]()
![]()
deze had ik ook kunnen maken
Ja die film lijkt mij een beetje te zoetsappig voor mijn smaakquote:Op donderdag 5 april 2012 14:37 schreef Maisnon het volgende:
Eric Bana
Dan moet je echt die Time Travellers Wife zien, Sinos
Nee.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:38 schreef Zosk het volgende:
Ik had wel verwacht dat er mannen als Hugh Jackman en Jason Statham voorbij zouden komen. Of is dat weer té mannelijk ofzo?
Hugh Jackman is ook nog wel okee. Jason niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:38 schreef Zosk het volgende:
Ik had wel verwacht dat er mannen als Hugh Jackman en Jason Statham voorbij zouden komen. Of is dat weer té mannelijk ofzo?
Pffffffffffffffffffffffffffffquote:Op donderdag 5 april 2012 14:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja die film lijkt mij een beetje te zoetsappig voor mijn smaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt wel mee hoor!
jwt :$quote:
Jason zou ik geven. Hugh jackman niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hugh Jackman is ook nog wel okee. Jason niet.
Hmm. Wel leuk opzich maar doet niet echt iets speciaals met me.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:38 schreef Zosk het volgende:
Wel mannelijk, maar inderdaad Jackman is dan beter.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hugh Jackman is ook nog wel okee. Jason niet.
Jason geeft eerder jou denk ikquote:Op donderdag 5 april 2012 14:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Jason zou ik geven. Hugh jackman niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |