In Angel ook wel. In Buffy was ie nog te jongens-achtig.quote:
maar die kan waarschijnlijk niet zo vechten als hijquote:Op donderdag 5 april 2012 14:40 schreef Fascination het volgende:
Jason Stathman.Ga een keer naar de bouw toe en je treft zo'n man.
Zo zijn ze ook aan hem gekomen voor een film.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:40 schreef Fascination het volgende:
Jason Stathman.Ga een keer naar de bouw toe en je treft zo'n man.
quote:Op donderdag 5 april 2012 14:39 schreef Maisnon het volgende:
[..]
PffffffffffffffffffffffffffffHaha. Ik weet niet, maar dan neemt mijn verliefdheid te extreme vormen aan ben ik bangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt wel mee hoor!
Heaven is a place on earth with you
die audi welquote:Op donderdag 5 april 2012 14:41 schreef Maisnon het volgende:
Jason 'the Transporter' Statham
Maar ik vind m niet echt heel aantrekkelijk ofzo
Die ene scene dat die Russische zegt dat hij moet strippen en dat hij dat dan doet vind ik wel geil eigenlijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:41 schreef Maisnon het volgende:
Jason 'the Transporter' Statham
Maar ik vind m niet echt heel aantrekkelijk ofzo
Eensquote:
dat stukje op die heuvel? .. zij was ook wel leuk trouwensquote:Op donderdag 5 april 2012 14:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Die ene scene dat die Russische zegt dat hij moet strippen en dat hij dat dan doet vind ik wel geil eigenlijk.
Op straat met zijn vrouw in Crank is ook een leuke scene.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Die ene scene dat die Russische zegt dat hij moet strippen en dat hij dat dan doet vind ik wel geil eigenlijk.
Amy Smartquote:Op donderdag 5 april 2012 14:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Op straat met zijn vrouw in Crank is ook een leuke scene.
Ja vond ik ook.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:43 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dat stukje op die heuvel? .. zij was ook wel leuk trouwens
quote:Op donderdag 5 april 2012 14:37 schreef zarGon het volgende:
Ik ben altijd spontaan en open voor contact. Beetje brutaal ook, ik weet dat vrouwen houden van uitdaging en spanning. Dus ik bied geen drankje aan als een mietje, want dan denken ze "oh lekker", en dat is het dan.
Ik DANS en maak plezier met mijn matties, maak op zo'n goed mogelijke manier moves en richt me niet al te veel op het versieren. Ik houd dat in mijn achterhoofd, dans naar een meisje toe en dans kort met haar. Plak niet vast aan haar en hou geen stomme praatjes als "kom je hier vaker".
Als ik even met haar gedanst heb, ga ik weer weg bij het meisje. Deze moeite doe ik alleen als ik het meisje wel wat vind. Ik kom na een tijdje terug, want dan is ze meer dronken. Ik kijk haar lief aan en dans gewoon mar haar als ze ervoor open staat. En dan kom ik later terug, met een drankje bijvoorbeeld. Als er dan een mooie nummer komt na een tijdje vraag ik aan haar of ze wil dansen. Dansen schatje?!
Het klinkt heel standaard, maar tijdens het uitgaan zeg ik geen domme dingen. Ze heeft wat meer op, ik kijk haar dan schattig, maar ondeugend aan. Sta achter haar en houd haar heupen of bovenbenen vast. En dan dans ik met haar, want ze heeft non-verbaal al aangegeven dat ze het leuk en lekker vindt. Dansen wordt schuren, meegaand met de ritme en met haar bewegingen..
Soms komt er opeens nummer zoals "SCHUD DIE BILLEN" of een lekker druk nummer, dan ga ik een stapje verder. Als zij langzaam bukt, buk ik ook en blijf ik schuren.
Na een tijdje houd ik mijn gezicht bij dat van haar en geef ik haar kusjes in haar nek. Hierna houd ik mijn gezicht bij haar, dan heb ik 100% kans op zoenen. Uiteraard geef ik altijd mijn Ping, MSN of Hyves aan haar en spreek ik met haar af wanneer ze weer komt.
Ik begin gewoon met een knipoog en DANS daarna. Dat is het belangrijkst. Chimas vallen op dansende hippe jongens en niet op onzekere jongens die tegen de muur staan te leunen met en met hun hoofd op de muziek bewegen.
.
Wie zijn dat?quote:Op donderdag 5 april 2012 14:43 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is ook wel knap als ie zn haar in bedwang houdt
En zn zusje ook
Nee. Maar persoonlijk heb ik er niets mee, niet dat ik hem lelijk vind of zo.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:44 schreef Zosk het volgende:
Ik heb ook nog niets van Johnny Depp gezien? Is dat een fabeltje?
Da's een fabeltje ja. Net als George Clooney.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:44 schreef Zosk het volgende:
Ik heb ook nog niets van Johnny Depp gezien? Is dat een fabeltje?
Ik weet het allemaal niet, voor mij is het ingewikkeldquote:
Okquote:Op donderdag 5 april 2012 14:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee. Maar persoonlijk heb ik er niets mee, niet dat ik hem lelijk vind of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |