hahahaquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:22 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ga altijd achter d'r staan en dan beuk ik m'n ingebeelde penis tegen haar kont.
En dan heel hard bijten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:46 schreef Chai het volgende:
Gewoon mee gaan dansen en dan na het zoenen mee naar buiten achter de kerk nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms
quote:
Ja in augustus ergens, wel grappig dat je dat al die maanden onthouden hebt trouwens.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:18 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
heb jij niet eerder ook al eenzelfde topic geopend of was dat een andere Turk?
Nou is het de vraag of dat een positief of een negatief punt is.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:32 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ja in augustus ergens, wel grappig dat je dat al die maanden onthouden hebt trouwens.
ja is om een of andere duistere reden blijven hangen inderdaad.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:32 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ja in augustus ergens, wel grappig dat je dat al die maanden onthouden hebt trouwens.
hier ook.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:36 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
[..]
ja is om een of andere duistere reden blijven hangen inderdaad.
Ik vroeg me al af wanneer het ging komenquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:40 schreef krokdown het volgende:
Door de familie van je ex een mailtje te sturen waarin staat dat je ex een gangbang wilt.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:40 schreef krokdown het volgende:
Door de familie van je ex een mailtje te sturen waarin staat dat je ex een gangbang wilt.
kheb koppijn man van het lezen en ik snap hem nog steeds nietquote:Op woensdag 4 april 2012 10:56 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
maar goed, wat je dus doet is dit: Je staat aan de ene kant van de uitgaansgelegenheid, en loopt naar de bar toe. Ondertussen maak je zoveel mogelijk oogcontact met zo veel mogelijk "chimas". Dan bestel je je drankje en wacht 1 minuut aan de bar, misschien komt er nu al een "chima" op je af maar zoniet, heb geduld! Vervolgens loop je terug naar de andere kant van de kroeg langs dezelfde "chimas", maar nu zonder ook maar een iemand aan te kijken. Vervolgens sta je op je plek kijk je om en de "chimas" die je dan aankijken die zullen bijten!
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:40 schreef krokdown het volgende:
Ik had net lekker shoarma met veel knoflook gegeten. Hierna lekker lopen schijten. Wat at jijquote:Op woensdag 4 april 2012 19:57 schreef Bijstandsuitkering het volgende:
Je fikst geen 'Chima's'.
Je maakt plezier in een club, je praat met elke meid die JIJ mooi vind... Zeg haar even wat over dr armband of vertel in het kort wat je gegeten hebt...
Vervolgens ga je weer door met plezier maken.
Geloof met met deze mindset kom je al een eind....
No more words shall be said.
haha, hallo ik ben bijstandsuitkering en heb net boerenkool gegeten. Leuke armband heb je trouwens....quote:Op woensdag 4 april 2012 19:57 schreef Bijstandsuitkering het volgende:
Je fikst geen 'Chima's'.
Je maakt plezier in een club, je praat met elke meid die JIJ mooi vind... Zeg haar even wat over dr armband of vertel in het kort wat je gegeten hebt...
hey man ik heb na mijn krantenwijkje spinaziequote:Op woensdag 4 april 2012 19:57 schreef Bijstandsuitkering het volgende:
Je fikst geen 'Chima's'.
werkt alleen als je niet te dronken bent en vervolgens niet het hele drankje over haar heen gooitquote:Op donderdag 5 april 2012 11:24 schreef Piye het volgende:
Je moet inderdaad niet uitgaan met als doel chicks te fixen. Zolang je plezier maakt is het goed en als je dan nog een leuk meisje tegenkomt is het helemaal mooi. Dat gezegd hebbende heb ik wel een move die ik best met jullie wil delen. Klinkt misschien een beetje gek, maar je moet je drankje als microfoon gebruiken bij een beetje bekend liedje en het dan voor haar gezicht houden. 70% kans (zomaar een schatting) dat ze vervolgens mee gaat zingen en dan heb je haar succesvol "geopend".
Dat is waar, maar als je een beetje verlegen bent moet je ook wel weer net dronken genoeg zijn om überhaupt iets te durven.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:21 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
werkt alleen als je niet te dronken bent en vervolgens niet het hele drankje over haar heen gooitmaar inderdaad, zulk soort kleine dingen helpen wel
![]()
trouwens; best wel obvious maarja als je voor meisjes gaat moet je niet al té veel drinken, want dan lukt het nooit echt geweldig meer.
oh schit trans gatverquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:37 schreef murderotic het volgende:
[..]
Helaas niet gozer, ik ben gewoon een chick met ballen.
zal ik doenquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:48 schreef dreamzk het volgende:
Gewoon hand in haar broek steken of onder haar rokje en lekker vingeren. Dat willen de vrouwen onbewust allemaal ondanks dat ze misschien tegenstribbelen of schreeuwen dat je moet ophouden. Hard to get spelen heet dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |