Ik ben altijd spontaan en open voor contact. Beetje brutaal ook, ik weet dat vrouwen houden van uitdaging en spanning. Dus ik bied geen drankje aan als een mietje, want dan denken ze "oh lekker", en dat is het dan.
Ik DANS en maak plezier met mijn matties, maak op zo'n goed mogelijke manier moves en richt me niet al te veel op het versieren. Ik houd dat in mijn achterhoofd, dans naar een meisje toe en dans kort met haar. Plak niet vast aan haar en hou geen stomme praatjes als "kom je hier vaker".
Als ik even met haar gedanst heb, ga ik weer weg bij het meisje. Deze moeite doe ik alleen als ik het meisje wel wat vind. Ik kom na een tijdje terug, want dan is ze meer dronken. Ik kijk haar lief aan en dans gewoon mar haar als ze ervoor open staat. En dan kom ik later terug, met een drankje bijvoorbeeld. Als er dan een mooie nummer komt na een tijdje vraag ik aan haar of ze wil dansen.
Dansen schatje?!Het klinkt heel standaard, maar tijdens het uitgaan zeg ik geen domme dingen. Ze heeft wat meer op, ik kijk haar dan schattig, maar ondeugend aan. Sta achter haar en houd haar heupen of bovenbenen vast. En dan dans ik met haar, want ze heeft non-verbaal al aangegeven dat ze het leuk en lekker vindt. Dansen wordt schuren, meegaand met de ritme en met haar bewegingen.

.
Soms komt er opeens nummer zoals "SCHUD DIE BILLEN" of een lekker druk nummer, dan ga ik een stapje verder. Als zij langzaam bukt, buk ik ook en blijf ik schuren.
Na een tijdje houd ik mijn gezicht bij dat van haar en geef ik haar kusjes in haar nek. Hierna houd ik mijn gezicht bij haar, dan heb ik 100% kans op zoenen. Uiteraard geef ik altijd mijn Ping, MSN of Hyves aan haar en spreek ik met haar af wanneer ze weer komt.
Ik begin gewoon met een knipoog en DANS daarna. Dat is het belangrijkst. Chimas vallen op dansende hippe jongens en niet op onzekere jongens die tegen de muur staan te leunen met en met hun hoofd op de muziek bewegen.

.