Het voor-wat-hoort-wat principe zit er al vroeg in bij meisjes.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:25 schreef Harajuku. het volgende:
Snoepjesverkering is verkering als klein kind, basisschool e.d.
Mijne was Nardo.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:25 schreef Skv het volgende:
Dat had ik. Met Roos. Ze had rood haar.Groep 5
Mijne zag ik laatst. Op een levensgrote poster van de H&Mquote:
Lol H&Mquote:Op donderdag 5 april 2012 13:27 schreef Skv het volgende:
[..]
Mijne zag ik laatst. Op een levensgrote poster van de H&MIk hosselde toen al de goede chicks.
Ann of Eefje?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:28 schreef Murdera het volgende:
Ik had ooit een verkering die plotseling verdwenen was.
Rodney die van Curaçao komt heeft haar nu dat cadeautje gegeven?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:28 schreef twi het volgende:
Mijne is nu nog steeds een goede vriendin. Ze maakte het aan, omdat m'n zusje het vroeg. Ze maakte het uit, omdat ik geen cadeautje aan 'r gaf.
Jaja, laat de foute grappen over dat cadeautje maar komen.
Ik snap hem niet.quote:
Die werden ontvoerd, verkracht en vermoord door Dutroux.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik snap hem niet.
Ik hoorde later dat ze verhuisd was omdat haar moeder was overleden aan kanker, en ze dus bij andere familie ging wonen.
Dat arme liefje.
Ah ok. Jullie weten die namen uit je hoofd?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die werden ontvoerd, verkracht en vermoord door Dutroux.
Echte fans die weten dat.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ah ok. Jullie weten die namen uit je hoofd?
Wij hebben niet een gedeelte van ons leven onder een steen doorgebracht.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoiquote:Op donderdag 5 april 2012 13:32 schreef ovoxo het volgende:
Mijne was Bart. Hij maakte het uit omdat ik m'n ding niet aan 'm wilde laten zien
Ann en Eefje wel ja, dat was een mediasensatie. De rest van zijn slachtoffers zou ik wat dieper voor moeten graven.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bart moest nog ontdekken dat jij helemaal geen ding hebtquote:Op donderdag 5 april 2012 13:32 schreef ovoxo het volgende:
Mijne was Bart. Hij maakte het uit omdat ik m'n ding niet aan 'm wilde laten zien
Lolwhut, dat deed je toch helemaal niet op de basisschool! Wat een weirdo, die Bart.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:32 schreef ovoxo het volgende:
Goede woordgrap.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ann en Eefje wel ja, dat was een mediasensatie. De rest van zijn slachtoffers zou ik wat dieper voor moeten graven.
Ah ok. Heb ik nooit meegekregen. Maar ik schijn ook nog een broekie te zijn.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ann en Eefje wel ja, dat was een mediasensatie. De rest van zijn slachtoffers zou ik wat dieper voor moeten graven.
vrouwelijke ding danquote:Op donderdag 5 april 2012 13:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Bart moest nog ontdekken dat jij helemaal geen ding hebt
Ik zag het eerste meisje naakt toen ik 5 was.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Lolwhut, dat deed je toch helemaal niet op de basisschool! Wat een weirdo, die Bart.
OH HAHAHAHAHAHAHAHAHAH dat ging per ongeluk.quote:
Hoe oud ben je dan?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ah ok. Heb ik nooit meegekregen. Maar ik schijn ook nog een broekie te zijn.
Ja, hij ging 1 jaar later weg van schoolquote:Op donderdag 5 april 2012 13:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Lolwhut, dat deed je toch helemaal niet op de basisschool! Wat een weirdo, die Bart.
Dat is dan weer een tegenvaller.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
OH HAHAHAHAHAHAHAHAHAH dat ging per ongeluk.
Bij gym? Toen je je om moest kleden in dezelfde kleedkamer?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zag het eerste meisje naakt toen ik 5 was.
Nee. Op haar kamer.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:35 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Bij gym? Toen je je om moest kleden in dezelfde kleedkamer?
12 meisjes naakt gezien voor ik van de basisschool af was.quote:
'k Heb dat boek nog gelezen van één van de slachtoffers die het heeft overleefd, dat was nog een klein meisje. Superzielig!quote:Op donderdag 5 april 2012 13:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik weet het.![]()
Ik volg het nieuws al mijn hele leven niet echt.
Wat deed je toen?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:37 schreef Skv het volgende:
Ik zag de vagijn van het zusje van een vriendje van me toen ik 6 was. Dat was raar.
Je hebt het bijgehouden?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
12 meisjes naakt gezien voor ik van de basisschool af was.
Opvallend genoeg nooit een vriendinnetje.
En pas na een jaar op de middelbare ontdekte ik zelfbevredeging.
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
'k Heb dat boek nog gelezen van één van de slachtoffers die het heeft overleefd, dat was nog een klein meisje. Superzielig!
Is dat die ik was twaalf en fietste naar school?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
'k Heb dat boek nog gelezen van één van de slachtoffers die het heeft overleefd, dat was nog een klein meisje. Superzielig!
Je hebt nog nooit aan een meisje gezeten op de basisschool?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
12 meisjes naakt gezien voor ik van de basisschool af was.
Opvallend genoeg nooit een vriendinnetje.
En pas na een jaar op de middelbare ontdekte ik zelfbevredeging.
Baas bart!quote:Op donderdag 5 april 2012 13:32 schreef ovoxo het volgende:
Ja, inderdaad.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Is dat die ik was twaalf en fietste naar school?
Zijn opmerkelijke gebeurtenissen die je onthoud.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je hebt het bijgehouden?Ik vind het niet zo raar dat je geen vriendinnetje had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet het niet, ik denk niet dat ik een erecte penis kreeg omdat ik dat nog niet snapte. Waarschijnlijk wijzen en giechelen ofzo.quote:
Die moet ik ook nog steeds lezen. Thanks for the reminder!quote:
Ben je nog vrienden met hem? Kan je dit verhaal mooi vertellenquote:Op donderdag 5 april 2012 13:39 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik denk niet dat ik een erecte penis kreeg omdat ik dat nog niet snapte. Waarschijnlijk wijzen en giechelen ofzo.
Mijn vriendje vond het niet zo raar. Maar het was dan ook zijn zusje, die met d'r vagijn stond te wapperen in de wind.
Ja, dat zal nu nog indruk makenquote:Op donderdag 5 april 2012 13:39 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ben je nog vrienden met hem? Kan je dit verhaal mooi vertellen
Kon ze toen al wapperen met 'r vagijn? Die stond zeker bovenaan de bangalijstjes.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:39 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik denk niet dat ik een erecte penis kreeg omdat ik dat nog niet snapte. Waarschijnlijk wijzen en giechelen ofzo.
Mijn vriendje vond het niet zo raar. Maar het was dan ook zijn zusje, die met d'r vagijn stond te wapperen in de wind.
Hij had een gehoorbeschadiging waar ze pas in groep 8 ofzo achter kwamen. Daarom kwam hij altijd slecht mee met de rest van de klas. Toen moest hij naar de speciale-jongetjes-school. Ik mocht niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:39 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ben je nog vrienden met hem? Kan je dit verhaal mooi vertellen
Niet indruk, maar is toch wel grappig om te horenquote:Op donderdag 5 april 2012 13:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, dat zal nu nog indruk maken
"Hahaha, weet je nog toen we 6 waren en ik moest lachen om de kut van je zus!? HAHAHA lachen man!"
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:40 schreef twi het volgende:
[..]
Kon ze toen al wapperen met 'r vagijn? Die stond zeker bovenaan de bangalijstjes.
Zij was dat, ze leek veul jonger dan 12quote:Op donderdag 5 april 2012 13:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog steeds lezen. Thanks for the reminder!
Awh, arme jongen.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Hij had een gehoorbeschadiging waar ze pas in groep 8 ofzo achter kwamen. Daarom kwam hij altijd slecht mee met de rest van de klas. Toen moest hij naar de speciale-jongetjes-school. Ik mocht niet.
Vlak daarvoor kreeg hij een bril. Die hebben we samen voor een aanrijdende auto gegooid. Toen moest hij een nieuwe bril.
Wat lief.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Hij had een gehoorbeschadiging waar ze pas in groep 8 ofzo achter kwamen. Daarom kwam hij altijd slecht mee met de rest van de klas. Toen moest hij naar de speciale-jongetjes-school. Ik mocht niet.
Vlak daarvoor kreeg hij een bril. Die hebben we samen voor een aanrijdende auto gegooid. Toen moest hij een nieuwe bril.
Wat een verhaal is dat hequote:Op donderdag 5 april 2012 13:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zij was dat, ze leek veul jonger dan 12
[ afbeelding ]
"Haha, weet je nog toen je mij je vajayjay liet zien"quote:Op donderdag 5 april 2012 13:45 schreef Skv het volgende:
Oh wacht, ik ga de zus in kwestie opzoeken.!
Ik heb een vriendin.quote:
Dude.quote:
Misschien was jij wel de aanleidingquote:Op donderdag 5 april 2012 13:46 schreef Skv het volgende:
Het zusje is pot volgens mij. Ze staat op de foto arm in arm met een meisje steeds. Op het strand enzo.MIJN EERSTE VAGIJN WAS EEN VAGIJN VOOR MEVROUWEN
Fuck díe shit ouwe.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Misschien was jij wel de aanleiding
quote:
Pas maar op, straks geef ik je nóg een keer gelijk. Twee keer in een dag. You can't handle that shit. Bitch.quote:
Wat niet weet..quote:
Rawr!quote:Op donderdag 5 april 2012 13:49 schreef Skv het volgende:
[..]
Pas maar op, straks geef ik je nóg een keer gelijk. Twee keer in een dag. You can't handle that shit. Bitch.
Zal 'ie leuk vinden.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:51 schreef twi het volgende:
[..]
Te laat voor deze grap. Ik geef lag de schuld.
Nu heb je wel een hele goede grap gemist jaquote:Op donderdag 5 april 2012 13:51 schreef twi het volgende:
[..]
Te laat voor deze grap. Ik geef lag de schuld.
Ik heb 'm een boze PM gestuurd.quote:
Ja. Ik ben een baas.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:55 schreef twi het volgende:
Jullie weten dat lachen om slechte grapjes meestal een teken is dat je iemand leuk vindt hè? Moeten jullie ons iets vertellen shifto en Skv?
Niet zo'n grote baas als shifto.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:56 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja. Ik ben een baas.
Dacht dat je het nooit zou vragen.
Ik ben slechts 1.83 meter inderdaad.quote:
Jij bent gewoon een hater met blauwe ballen.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit reflecteert op jou als bevelhebber.
Daar kan hij niks aan doen, dat komt omdat ik zo hard knijp.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een hater met blauwe ballen.
quote:Op donderdag 5 april 2012 14:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een hater met blauwe ballen.
quote:Op donderdag 5 april 2012 14:09 schreef twi het volgende:
[..]
Daar kan hij niks aan doen, dat komt omdat ik zo hard knijp.
Ik ben niemands bitch, bitch.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet zo op me haten.![]()
Ik zeg je enkel dat je je bitch wat beter moet instrueren.
Skv is mijn bitch niet, maar als iemand hem bitch noemt ben ik dat jaquote:Op donderdag 5 april 2012 14:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet zo op me haten.![]()
Ik zeg je enkel dat je je bitch wat beter moet instrueren.
Nou dan.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Skv is mijn bitch niet, maar als iemand hem bitch noemt ben ik dat ja
sssst.quote:
Ik ben nog nooit opgewonden geraakt van kinderkutjes. Niet nu, en ook niet toen ik zelf 8 jaar wasquote:
Wij ook niet... was gewoon kattekwaad uithalen.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit opgewonden geraakt van kinderkutjes. Niet nu, en ook niet toen ik zelf 8 jaar was
Lekker glad.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit opgewonden geraakt van kinderkutjes. Niet nu, en ook niet toen ik zelf 8 jaar was
Alsof jij geen kleuterkut hebt gehad.quote:
*proest*quote:Op donderdag 5 april 2012 14:31 schreef Skv het volgende:
[..]
Alsof jij geen kleuterkut hebt gehad.
Little miss sunshine.
Indeedquote:
Hihi, je zei 'cunt'.quote:
* Skv kroeltquote:
Ik doe een echte poging tot werken zodat de tijd sneller gaatquote:
Pik jij woont ook in Den Bosch he? Waar woonde gij?quote:Op donderdag 5 april 2012 14:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik doe een echte poging tot werken zodat de tijd sneller gaat
ik ook manquote:Op donderdag 5 april 2012 14:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Pik jij woont ook in Den Bosch he? Waar woonde gij?
Ik woon vlakbij het Zuiderpark
Hahaha BUURMAN!!!!quote:Op donderdag 5 april 2012 14:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat wat waat
Hadewychstraat hier
Die school, daar heb ik op gezeten![]()
Misschien heb je vroeger samen met Shifto wel naar meisjes lopen gluren.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat wat waat
Hadewychstraat hier
Die school, daar heb ik op gezeten![]()
Ik kijk net waar dat is, is wel een paar 100 meterquote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 14:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Misschien heb je vroeger samen met Shifto wel naar meisjes lopen gluren.
Hahaha ja werk zelf in Zaltbommel maar wat grappig joh, zo leer je nog eens een fokker in de buurt kennenquote:Op donderdag 5 april 2012 14:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik kijk net waar dat is, is wel een paar 100 meter![]()
Ik werk op de Pettelaar, zal mijn verrekijker eens meenemen
Woonde toen ik klein was op de maaspoort en deuteren dus kleine kansquote:
Aah de kans is wel aanwezig maar dat we in hetzelfde topiek zitten maakt het wel bijzonderquote:Op donderdag 5 april 2012 14:50 schreef shifto het volgende:
[..]
Hahaha ja werk zelf in Zaltbommel maar wat grappig joh, zo leer je nog eens een fokker in de buurt kennen
[..]
Woonde toen ik klein was op de maaspoort en deuteren dus kleine kans
quote:Op donderdag 5 april 2012 14:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
We zijn enorm benieuwd. Vertel ons alles.
Als je het maar laat.quote:
Ouwe!quote:Op donderdag 5 april 2012 14:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Aah de kans is wel aanwezig maar dat we in hetzelfde topiek zitten maakt het wel bijzonder![]()
Kleine kans ja, ik ben 32 en shifto was iets jonger meen ik. Verder woon ik er net een paar maanden
, heb 6 jaar in Orthen-links gewoont, 4 jaar op de Muntel en een paar jaar in de sprookjesbuurt/Hambaken
Jonge, het is uit, we gaan elkaar nu doodnegeren. Get with the programquote:
HAHHAHAaA IK VERSTA JE NIET WANT IK NEGEER JE DOODquote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 14:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Aah de kans is wel aanwezig maar dat we in hetzelfde topiek zitten maakt het wel bijzonder![]()
Kleine kans ja, ik ben 32 en shifto was iets jonger meen ik. Verder woon ik er net een paar maanden
, heb 6 jaar in Orthen-links gewoont, 4 jaar op de Muntel en een paar jaar in de sprookjesbuurt/Hambaken
Hahahah werkvreemd idd!quote:Op donderdag 5 april 2012 15:10 schreef muhahaha het volgende:
Mwoah we hadden met uitzondering van onze straat (Adelheidstraat) weinig aansluiting met de rest. Werkvreemd volk was dat zeg.
Muntel geen problemen mee gehad, was de Noordwal, erg relaxed want ik was heel snel in het centrum.
Hambaken, tjah waar zal ik beginnen. Wij hadden nog geluk met de woning, muziekbuurt is nog een stap erger.
quote:
Neequote:Op donderdag 5 april 2012 15:12 schreef shifto het volgende:
[..]
Hahahah werkvreemd idd!Maar ook een rasechte bosschenear?
Ik heb daar ook ouders van een ex wonenquote:Op donderdag 5 april 2012 15:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee![]()
In Den Bosch komen wonen toen ik 12 jaar was.
Oja kruiskamp, daar wonen de ouders van mijn ex. Pauperstraat was dat
Toch niet dezelfde he hahahahquote:Op donderdag 5 april 2012 15:16 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik heb daar ook ouders van een ex wonen
ja daar zit ik ook elke dagquote:
Ze was jonger dan ik dus ik hoop het niet voor je inderdaadquote:Op donderdag 5 april 2012 15:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Toch niet dezelfde he hahahah
Nee kan niet, ik kende al haar exen, haar nieuwe vriend ook trouwens
Als ik er een zou hebben zou dat kloppen, maar ik heb er geenquote:
2nd.. Dat is toch kroelen?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:19 schreef shifto het volgende:
Ik ruil bosschelbollen voor 2nd base mits je een lekkerding bent
Dat gaat wel heel makkelijk dan, daar in het zuiden!quote:
Joehoe.quote:
Wat een baas.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:19 schreef shifto het volgende:
Ik ruil bosschelbollen voor 2nd base mits je een lekkerding bent
En de Cleaveland Steamer is dan 3rd base?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:21 schreef shifto het volgende:
Second Base 2899 up, 1564 down
One step up of First Base, heavy petting and feeling up while making out, up the shirt or shirtless for both partners.
"I went though I went to Second Base with him on our first month anni, but it was actually third beacuse I gave him a handjob as well"
Brabanders zijn over het algemeen relaxed volk, woon/werk er met veel plezierquote:Op donderdag 5 april 2012 15:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat gaat wel heel makkelijk dan, daar in het zuiden!
Wie dit leest is een lezer van dit. hihihahaquote:
Brabantquote:Op donderdag 5 april 2012 15:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Brabanders zijn over het algemeen relaxed volk, woon/werk er met veel plezier
Ik heb nog een kamer vrijquote:Op donderdag 5 april 2012 15:23 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Brabant
Zachte g![]()
Ik ga later in Brabant wonen
dudequote:Op donderdag 5 april 2012 15:23 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik heb nog een kamer vrijEn nog genoeg ruimte in mijn bed!
Het leeftijdsverschil denken we wel weg!
Zachte g is Limburg prutserquote:Op donderdag 5 april 2012 15:23 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Brabant
Zachte g![]()
Ik ga later in Brabant wonen
Je moet eens bij jezelf ten rade gaan; "Voel ik dat?"quote:Op donderdag 5 april 2012 15:25 schreef heloef het volgende:
Ik wil iemand hosselen, maar die heeft dezelfde naam als mijn vorige date. Ik vind dit vreemd.
Kan je ze tegelijk smsen. Dubbele score voor enkele moeite.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:25 schreef heloef het volgende:
Ik wil iemand hosselen, maar die heeft dezelfde naam als mijn vorige date. Ik vind dit vreemd.
Hoezo? Dan roep je iig niet de verkeerde naam als je komtquote:Op donderdag 5 april 2012 15:25 schreef heloef het volgende:
2 vliegen in één klapquote:Op donderdag 5 april 2012 15:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoezo? Dan roep je iig niet de verkeerde naam als je komt
Ja, als ik haar zou roepen zou ik dat voelen.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:26 schreef shifto het volgende:
[..]
Je moet eens bij jezelf ten rade gaan; "Voel ik dat?"
Jonge je moest eens weten wat voor drama het geeft als je loeihard de naam van je ex eruit blaast op het moment supreme.quote:
Die andere hou ik maar een beetje op afstand.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:26 schreef Skv het volgende:
[..]
Kan je ze tegelijk smsen. Dubbele score voor enkele moeite.
Ja, dat lijkt me echt fucked upquote:Op donderdag 5 april 2012 15:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jonge je moest eens weten wat voor drama het geeft als je loeihard de naam van je ex eruit blaast op het moment supreme.
Het maakt toch niet uit welke naam ik roep als ik me aftrek?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoezo? Dan roep je iig niet de verkeerde naam als je komt
Wel eens gehad. Gelukkig leken de namen op elkaar en kon ik er nog wat achteraan frommelen zodat het goed leek.quote:
Ik roep altijd keihard oOOOWW BERTHAAA MMOOOOEEEEEEEEEquote:Op donderdag 5 april 2012 15:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Het maakt toch niet uit welke naam ik roep als ik me aftrek?
Too much informationquote:Op donderdag 5 april 2012 15:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Het maakt toch niet uit welke naam ik roep als ik me aftrek?
En dan kijkt Klara boos over dr schouder?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik roep altijd keihard oOOOWW BERTHAAA MMOOOOEEEEEEEEE
Ik zou dan helemaal klaar zijn met iemand als hij de naam van z'n ex roeptquote:Op donderdag 5 april 2012 15:30 schreef Skv het volgende:
[..]
Wel eens gehad. Gelukkig leken de namen op elkaar en kon ik er nog wat achteraan frommelen zodat het goed leek.
Ja, maar ik loste het dus op als een baas.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:32 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik zou dan helemaal klaar zijn met iemand als hij de naam van z'n ex roept
Cool story.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik roep altijd keihard oOOOWW BERTHAAA MMOOOOEEEEEEEEE
Ik geef geen info, ik stel een vraag. Kortom your argument is invalid.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 15:30 schreef Skv het volgende:
[..]
Wel eens gehad. Gelukkig leken de namen op elkaar en kon ik er nog wat achteraan frommelen zodat het goed leek.
Anders ik welquote:Op donderdag 5 april 2012 15:32 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik zou dan helemaal klaar zijn met iemand als hij de naam van z'n ex roept
quote:Op donderdag 5 april 2012 15:32 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, maar ik loste het dus op als een baas.
Meer van 'ohh *naam* dat is lekker'. Niet krijsend door de kamer terwijl ik met mijn joekeloekes in het rond zwaai en met mijn nagels mijn eigen naam in haar kont kerf ofzo.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Dat is nasty. Maar jij roept namen dus?
Nee, ik ook niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:34 schreef heloef het volgende:
Ik ben denk ik niet iemand die namen gaat roepen.
Daar zou ik ook alquote:Op donderdag 5 april 2012 15:34 schreef Skv het volgende:
[..]
Meer van 'ohh *naam* dat is lekker'. Niet krijsend door de kamer terwijl ik met mijn joekeloekes in het rond zwaai en met mijn nagels mijn eigen naam in haar kont kerf ofzo.
Ze keek wel boos. Maar omdat het ik zo prachtig oploste kon ze niet boos zijn. Ze had het wel zeker door.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 15:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daar zou ik ook albij moeten kijken denk ik
Zie jij maar eens een piemel te versieren, dan praten we daarna wel verderquote:Op donderdag 5 april 2012 15:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daar zou ik ook albij moeten kijken denk ik
Volgende keer niet doen dan hèquote:Op donderdag 5 april 2012 15:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Ze keek wel boos. Maar omdat het ik zo prachtig oploste kon ze niet boos zijn. Ze had het wel zeker door.
Wat is deze?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Zie jij maar eens een piemel te versieren, dan praten we daarna wel verder
Ik ben een vrouw, dat kost ons drie secondenquote:Op donderdag 5 april 2012 15:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Zie jij maar eens een piemel te versieren, dan praten we daarna wel verder
Waar verhaal.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, dat kost ons drie seconden
Het is ook geen uitdaging meer.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, dat kost ons drie seconden
Hahahhaha ik lig nu alquote:Op donderdag 5 april 2012 15:37 schreef Harajuku. het volgende:
Bij Heloef een halve seconde, die heb ik zo op zijn rug met zijn ledematen omhoog.
HAHAHAHAAHquote:Op donderdag 5 april 2012 15:37 schreef Harajuku. het volgende:
Bij Heloef een halve seconde, die heb ik zo op zijn rug met zijn ledematen omhoog.
quote:Op donderdag 5 april 2012 15:37 schreef Harajuku. het volgende:
Onze FOK! relatie is nu wel geschaad, dit heeft tijd nodig.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 15:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Onze FOK! relatie is nu wel geschaad, dit heeft tijd nodig.
Ja hoor.quote:
Het komt wel weer goed engeltje van me.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:45 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Als je dat nou niet had gezegd was alles nog goed tussen mij en heloef![]()
Turn-off.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Het komt wel weer goed engeltje van me.
Een beetje maar niet omdat een vrouw zegt dat ze op binnen een halve seconde heeft gehosseld.quote:
Nee ik kreeg wel een stijve toen je me uitlachte.quote:
Natuurlijkquote:Op donderdag 5 april 2012 15:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik kreeg wel een stijve toen je me uitlachte.
Ik haat graag met je.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:48 schreef Crutch het volgende:
Liedje voor Hara:
![]()
Ze gaat me haten, ik voel het.
Heel opwindend allemaal.quote:
"Oh sorry man, maar je gaat me nu vertellen waar Michael Nicht is, want hij krijgt nog bami van me terug."quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 16:05 schreef Crutch het volgende:
[..]
"Oh sorry man, maar je gaat me nu vertellen waar Michael Nicht is, want hij krijgt nog bami van me terug."
quote:
ik zeebatsquote:Op donderdag 5 april 2012 16:20 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb vanmiddag stiekem Nicht Rijder gekeken.
Ik keek naar gisteren naar De Tusseninners.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:20 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb vanmiddag stiekem Nicht Rijder gekeken.
Wat zoek je precies?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:20 schreef Harajuku. het volgende:
Toen ik even pauze had van al dat werk zoeken enzo natuurlijk.
Dat is toch al afgelopen?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik keek naar gisteren naar De Tusseninners.
Wat dan ook.quote:
Heb je een opleiding?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is toch al afgelopen?
[..]
Wat dan ook..
Fulltime? Welke opleiding heb je gedaan?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is toch al afgelopen?
[..]
Wat dan ook..
Kon toch zijn dat je een "vak" geleerd had waar geen werk in te vinden isquote:Op donderdag 5 april 2012 16:23 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, ik ben opgeleid tot astronaut dus nu zoek ik 'wat dan ook'.
Ik word defensief als ik het over mijn falen moet hebben, sorry.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:25 schreef shifto het volgende:
[..]
Kon toch zijn dat je een "vak" geleerd had waar geen werk in te vinden is
quote:Op donderdag 5 april 2012 16:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik word defensief als ik het over mijn falen moet hebben, sorry..
Dat bleek inderdaadquote:Op donderdag 5 april 2012 16:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ach, er zijn veel meer mensen die nooit iets geleerd hebben hoor. Jij woont toch in Drenthe? Ik denk dat dat eerder de reden is dat er moeilijk werk te krijgen isquote:Op donderdag 5 april 2012 16:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
"PEMMELAAAAH! JE WEET TOCH DAT IK NIET OP TRAVESTIETUH VAL!? Je hersenen zitten nog in je lul die je niet meer hebt."quote:
Je moet niks!quote:Op donderdag 5 april 2012 16:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die jaquote:Op donderdag 5 april 2012 16:28 schreef Crutch het volgende:
[..]
"PEMMELAAAAH! JE WEET TOCH DAT IK NIET OP TRAVESTIETUH VAL!? Je hersenen zitten nog in je lul die je niet meer hebt."
He he he. Ik ben aan een opleiding of 4 begonnenquote:Op donderdag 5 april 2012 16:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ach, er zijn veel meer mensen die nooit iets geleerd hebben hoor. Jij woont toch in Drenthe? Ik denk dat dat eerder de reden is dat er moeilijk werk te krijgen is
Ja, dat wel.quote:
Ik heb er drie gedaan en toen ik oud was bleek ik er ook niet eentje afgemaakt te hebbenquote:Op donderdag 5 april 2012 16:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
He he he. Ik ben aan een opleiding of 4 begonnenMAAR ZE WAREN ALLEMAAL STOM
En nu ben ik oud
En Drenthe ja
NEE IK KOM NIET SECRETARESSE ONDER JE BUREAU SPELENquote:
Wat lul je nou? Drenthe is mooi.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
He he he. Ik ben aan een opleiding of 4 begonnenMAAR ZE WAREN ALLEMAAL STOM
En nu ben ik oud
En Drenthe ja
Ook niet voor een heel hoog uurloon en weinig werk?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
NEE IK KOM NIET SECRETARESSE ONDER JE BUREAU SPELEN
Hara, wil je...quote:Op donderdag 5 april 2012 16:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
NEE IK KOM NIET SECRETARESSE ONDER JE BUREAU SPELEN
Dan kun je wel een hoog uurloon geven, als het met 30 seconden klaar is schiet je er ook geen zak mee op.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:35 schreef shifto het volgende:
[..]
Ook niet voor een heel hoog uurloon en weinig werk?
Prostitutie gaat me nog net even te ver. Misschien als ik over een jaar nog niets heb.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:35 schreef shifto het volgende:
[..]
Ook niet voor een heel hoog uurloon en weinig werk?
Het mag ook als leerstagequote:Op donderdag 5 april 2012 16:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Prostitutie gaat me nog net even te ver. Misschien als ik over een jaar nog niets heb.
Scherp, indeed.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:36 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dan kun je wel een hoog uurloon geven, als het met 30 seconden klaar is schiet je er ook geen zak mee op.
Gewoon 8uur, je neemt maar een gameboy mee voor onder het bureauquote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 16:37 schreef shifto het volgende:
[..]
Gewoon 8uur, je neemt maar een gameboy boytoy mee voor onder het bureau
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |