Oke.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:25 schreef talin77 het volgende:
paint roeleerd meer dan je OP !
Neu, kost te veel tijd.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:27 schreef Conorach het volgende:
Hahaha fantastisch..
Ik zou er ook de schijt in hebben dan ja
Maar dit soort topics mag je vaker doen als ik wakker word
Nee, die eerste situatie was een opa in een auto, die zo scheef inhaalde.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:38 schreef Remzz het volgende:
Paint![]()
Maar eh op het eerste plaatje rij je tegen de opa in(ervanaf dus), maar je komt er bij die kruising wel achter te zitten
Handen uitsteken is er al lang niet meer bij.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:38 schreef SlyTraX het volgende:
mja,, als die granny dr hand of iets dergelijks had uitgestoken, had ze waarschijnlijk ddr evenwicht verloren en was ze ten val geraakt.. en dan had jij daar weer overheen moeten walsen.. dus is het nog goed afgelopen
Ah zoow, het heeft je dan ook idd niet meegezetenquote:Op woensdag 9 november 2005 11:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee, die eerste situatie was een opa in een auto, die zo scheef inhaalde.
En een halve minuut later zat ik vast achter een granny op een fiets.
Het waren dus twee verschillende kutbejaarden!
normaal heb ik een teringhekel aan je, maar dit was toch wel een leuke postquote:Op woensdag 9 november 2005 11:14 schreef Skv het volgende:
Pff, vuile kutbejaarden.
Die snappen er echt geen reet van.
Situatie 1:
Kom ik net terug van mn tentamen, vrolijk op de fiets, beslist een vieze ouwe sigaretrokende opa ff een echtpaar op de fiets in te halen:
[afbeelding]
Helaas is die ouwe te scheel om normaal in te halen, met dit als gevolg:
[afbeelding]
Ging nog nét goed, vuile teringhond.
Situatie 2
Daarna het volgende, ik fiets achter een granny en ik wil naar rechts:
[afbeelding]
Die kuttaart rijdt tot ongeveer de rechter rijstrook van de straat rechts, en ik moet rechts.
[afbeelding]
Dus ik ga vast rechts. Granny is nog op dezelfde plek, want die tak fietst ook voor geen fuck door, totdat ze opeens tot de beslissing komt fijn rechts te gaan:
[afbeelding]
Die tak slingert mij zowat van mn fiets af met haar gekraak van de hersentjes waar haar hut ook alweer stond, ondertussen denkend waar Oom Jan naartoe is, die is in WO 2 een in het kamp gestopt. Wijf leeft nog in die tijd waarschijnlijk.
[afbeelding]
Conclusie: als je te dement bent om tien minuten vantevoren te beslissen welke fucking zijstraat je gaat nemen met je slingerende slakkentempo, blijf dan thuis.
En als je met inhalen een marge van 20 meter nodig hebt, margeer dan maar lekker tegen een boom.![]()
![]()
Maar mn tentamen ging wel goed
Als ik ooit moeite aan jouw posts had besteedt, had ik vast ook wel een hekel aan jou hoor.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:54 schreef stukschijt het volgende:
[..]
normaal heb ik een teringhekel aan je, maar dit was toch wel een leuke post![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |