Het voor-wat-hoort-wat principe zit er al vroeg in bij meisjes.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:25 schreef Harajuku. het volgende:
Snoepjesverkering is verkering als klein kind, basisschool e.d.
Mijne was Nardo.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:25 schreef Skv het volgende:
Dat had ik. Met Roos. Ze had rood haar.Groep 5
Mijne zag ik laatst. Op een levensgrote poster van de H&Mquote:
Lol H&Mquote:Op donderdag 5 april 2012 13:27 schreef Skv het volgende:
[..]
Mijne zag ik laatst. Op een levensgrote poster van de H&MIk hosselde toen al de goede chicks.
Ann of Eefje?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:28 schreef Murdera het volgende:
Ik had ooit een verkering die plotseling verdwenen was.
Rodney die van Curaçao komt heeft haar nu dat cadeautje gegeven?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:28 schreef twi het volgende:
Mijne is nu nog steeds een goede vriendin. Ze maakte het aan, omdat m'n zusje het vroeg. Ze maakte het uit, omdat ik geen cadeautje aan 'r gaf.
Jaja, laat de foute grappen over dat cadeautje maar komen.
Ik snap hem niet.quote:
Die werden ontvoerd, verkracht en vermoord door Dutroux.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik snap hem niet.
Ik hoorde later dat ze verhuisd was omdat haar moeder was overleden aan kanker, en ze dus bij andere familie ging wonen.
Dat arme liefje.
Ah ok. Jullie weten die namen uit je hoofd?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die werden ontvoerd, verkracht en vermoord door Dutroux.
Echte fans die weten dat.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ah ok. Jullie weten die namen uit je hoofd?
Wij hebben niet een gedeelte van ons leven onder een steen doorgebracht.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoiquote:Op donderdag 5 april 2012 13:32 schreef ovoxo het volgende:
Mijne was Bart. Hij maakte het uit omdat ik m'n ding niet aan 'm wilde laten zien
Ann en Eefje wel ja, dat was een mediasensatie. De rest van zijn slachtoffers zou ik wat dieper voor moeten graven.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bart moest nog ontdekken dat jij helemaal geen ding hebtquote:Op donderdag 5 april 2012 13:32 schreef ovoxo het volgende:
Mijne was Bart. Hij maakte het uit omdat ik m'n ding niet aan 'm wilde laten zien
Lolwhut, dat deed je toch helemaal niet op de basisschool! Wat een weirdo, die Bart.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:32 schreef ovoxo het volgende:
Goede woordgrap.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ann en Eefje wel ja, dat was een mediasensatie. De rest van zijn slachtoffers zou ik wat dieper voor moeten graven.
Ah ok. Heb ik nooit meegekregen. Maar ik schijn ook nog een broekie te zijn.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ann en Eefje wel ja, dat was een mediasensatie. De rest van zijn slachtoffers zou ik wat dieper voor moeten graven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |