Het is een foto van peter r de vries met snor en één van peter r. de vries zonder snor. Achterop staan wederom zinnetjes.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:47 schreef Phoenix78 het volgende:
>Negeer de dichtslaande deur, dat komt door de tocht nu alle ramen en deuren open staan.
haal de lijstjes met de foto's van Peter R. de Vries van de muur en bestudeer deze grondig.
Je doorzoekt het ladenkastje het zijn voornamelijk kranteknipsels over misdrijven, ook ligt er in één la een opgezette kanarie.... In een andere la ligt het boek, telefoonnummers coderen voor dummies....quote:
Terwijl je naar de achterdeur loopt zie je verder geen posters hangen. In de keuken aangekomen waar de achterdeur zich bevind zie je niets bijzonders een normale keuken. Je kijkt door het raam naar de tuin en daar zie je 4 tuinstoelen een tafel een versgemaaid gazonnetje en een gereedschapsschuurtje.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:08 schreef ThA-W0W3R het volgende:
> Ga toch maar kijken wat er met de achterdeur gebeurt is, check onderweg op eventuele schilderijen, posters of foto's. Sloop deze gelijk en zoek de geheime boodschap die peter erin heeft verstopt.
quote:Op donderdag 5 april 2012 17:09 schreef ThA-W0W3R het volgende:
> lees het boek telefoonnummers coderen voor dummy's en probeer het nummer van peter R de vries wat in de telefoonmap staat te decoderen.
Als een ware lentenimpf huppel je over het pasgemaaide gras richting het schuurtje. Maar dan schrik je je de tiefus, er staat iemand in het schuurtje, een brede stevige vrouw met een pittig kapsel. Ze kijkt je aan alsof ze een lijk gezien heeft. Vervolgs schreeuwt ze 'RECONSTRUCTIE, RECONSTRUCTIE, RECONSTRUCTIE, EEN ALIBI'.... je voelt aan de deur maar deze zit dicht. De vrouw schreeuwt wederom "RECONSTRUCTIE, EEN ALIBI, KEN JE ME NOG MABEL'quote:Op donderdag 5 april 2012 17:15 schreef Phoenix78 het volgende:
> huppel over het versgemaaide gazonnetje naar het gereedschapschuurtje toe en geef een ferme trap tegen de deur.
Nieuwe volgorde in de berichten wellicht?quote:Op donderdag 5 april 2012 17:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Uit telefoon nummers coderen voor dummies
.... neem de nummers van het telefoon nummer en gebruik deze getallen als aantallen bijvoorbeeld aantal schapen, aantal potloden, aantal woorden, etc. Link deze aantallen vervolgens aan een ander getal, dit is de uiteindelijk codering.
hmmmm
*53421*
je barricadeerd de vrouw en rent wapperend met je armen weg, terwijl je als een meisje gilt 'wat een toestand, wat een toestand' dan verman je je en gilt met een zware mannenstem 'wat een toestand'quote:Op donderdag 5 april 2012 17:20 schreef Phoenix78 het volgende:
> baricadeer met de tuinstoelen en tafel de deur zodat de vrouw opgesloten zit. Ren weg alsof je leven er van af hangt.
Je swaffelt de deur, je hoort een doffe plok, de vrouw hoort het ook en schrikt op! Je confronteerd haar met de gesorteerde berichten.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:26 schreef ThA-W0W3R het volgende:
[..]
Nieuwe volgorde in de berichten wellicht?
, liefste Berendien stop nou met bellen
Dit is een reconstructie, van de reconstructie
Van Peter R, voor de allerliefste inwoner van schubbekutjeveen.
Met alibi en wandstok, is het leven zeker geen gok
Met deze poster in je huis mag je altijd naar walibi, heb je altijd een alibi.
> Confronteer de vrouw in de schuur met deze berichten.
> Eerst is haar aandacht verijst...
> behaald dit door de deur hard te swaffelen.
Je gaat naar de kranten maar kun niet een bepaald patroon vinden, er zit geen specifiek knipsel over schubbekutjeveen bij.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:51 schreef ThA-W0W3R het volgende:
> Ga naar de la met kranten artikelen en zoek naar een artikel over een moord of misdrijf in schubbekutjeveen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iemand het voor mij door wil doen graag![]()
(ik ben zelf ook benieuwd hoe het afloopt)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:09 schreef Bosbeetle het volgende:
Dit vind ik dan weer jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iemand het voor mij door wil doen graag![]()
My salvation lies in your love..
Je klopt op de muur, *klop klop*. Het klinkt als een solide muur.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:19 schreef Kakpizza het volgende:
>Klop op de muren om eventuele holle ruimtes te vinden
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:09 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat een anticlimax...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iemand het voor mij door wil doen graag![]()
Hoe dan ook, leuk idee![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |