Onze pappa's zijn hetzelfdequote:Op donderdag 5 april 2012 12:27 schreef Memento-Mori het volgende:
operatie geslaagd van papa. 3 omleidingen
Mooi zo.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:27 schreef Memento-Mori het volgende:
operatie geslaagd van papa. 3 omleidingen
zekerquote:Op donderdag 5 april 2012 12:33 schreef Isabeau het volgende:
Memo, wat fijn om te horen! Je zal wel opgelucht zijn
Ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 5 april 2012 12:42 schreef freecell het volgende:
Fijn Memo!
Ik heb hier een heel blij kindjeVet gezellig! Alleen we proberen het middagslaapje af te bouwen en ik mis hem meer dan hij
Dankje!quote:Op donderdag 5 april 2012 14:26 schreef Stereotomy het volgende:
Je danst mooi, FF! Je ziet dat je meer ervaring hebt (waarschijnlijk ook meer talent) dan die jonge meisjes.
Kon je dat niet aan je mam vragen?quote:Op donderdag 5 april 2012 14:29 schreef Memento-Mori het volgende:
Net mama ff gesproken, papa stabiel en is het beademingsbuisje alweer kwijtis ie dan van de beademing af helemaal of
Als ik er goed uit wil zien bij dansen ga ik ook altijd naast iemand staan die er niks van bakt.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dankje!Ik dans het langst van hun allemaal en er zitten 2 meiden bij die net 4 weken meedoen
.
Moet je naast mij komen staan, dus.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:03 schreef Stereotomy het volgende:
Als ik er goed uit wil zien bij dansen ga ik ook altijd naast iemand staan die er niks van bakt.
Nah ik niet hoor, ik sta altijd vooraan (wil de trainster zo) maar bij dit dansje staat er iemand naast me omdat we ook in rijtjes moeten komen en om elkaar heen draaien enzo. Je hebt het dansje gezienquote:Op donderdag 5 april 2012 15:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als ik er goed uit wil zien bij dansen ga ik ook altijd naast iemand staan die er niks van bakt.
Ruim 20 jaar geleden was mn vader na een vergelijkbare ingreep na 7 dagenquote:Op donderdag 5 april 2012 14:29 schreef Memento-Mori het volgende:
Net mama ff gesproken, papa stabiel en is het beademingsbuisje alweer kwijtis ie dan van de beademing af helemaal of
ah dankquote:Op donderdag 5 april 2012 15:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ruim 20 jaar geleden was mn vader na een vergelijkbare ingreep na 7 dagen
weer thuis !![]()
En als het buisje / tracheatube uit de keel is, wordt er niet beademd.
En dat scheelt met spreken.
Al snel zullen de (infuus)lijnen en drains verdwijnen en houdt hij nog eén naaldje in, voor de zekerheid en snelle toegang indien noodzakelijk.
Over het algemeen gaan mensen (pas) naar huis als ze zelfstandig naar het toilet kunnen en kunnen traplopen.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ah danken ja het is ff afwachten hoe en wat, komende dagen in MCL en normaal terug naar Sneek, hoewel mn papa ijzersterk is
dus er werd ook al stiekem gesproken over na MCL naar huis meteen
Ook als ze geen benen meer hebben of in een rolstoel zitten?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:04 schreef AnneX het volgende:
Over het algemeen gaan mensen (pas) naar huis als ze zelfstandig naar het toilet kunnen en kunnen traplopen.
i knowquote:Op donderdag 5 april 2012 16:04 schreef AnneX het volgende:
[..]
Over het algemeen gaan mensen (pas) naar huis als ze zelfstandig naar het toilet kunnen en kunnen traplopen.
Ofwel Zelfredzaamheid, ftf.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Ook als ze geen benen meer hebben of in een rolstoel zitten?
Verse spaghetti met zelfgemaakte bolognesesaus en neen Italiaanse salade van de Appie erbij.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:33 schreef AnneX het volgende:
Geen puf in boodschappen, dus á l'improviste een quiche met broccoli, feta of
mozzarella, eier, spekjes. On the side : salade.
Ja, allemaal in huis en bord op schoot.
En wat doen jullie...
Adoboquote:Op donderdag 5 april 2012 16:38 schreef Isabeau het volgende:
Pork Adobo - Filipijnse nationale gerecht
Soms zelf, maar de verse van AH is ook goed te doen.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:21 schreef AnneX het volgende:
En golfer draaien jullie zelf de spaghetti ?
/ houdt zich bij de aanbiedingen af en toe van appie.
Ja hoorquote:Op donderdag 5 april 2012 17:21 schreef AnneX het volgende:
Adoboen kon je de ingrediënten vinden ?
En golfer draaien jullie zelf de spaghetti ?
/ houdt zich bij de aanbiedingen af en toe van appie.
Okra ken ik van naam, bij mijn weten nooit gegeten.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja hoorDit was niet zo moeilijk. Ik wilde er alleen iets met okra bij doen, maar dat kon ik dan weer niet vinden.
Ja, 1 Q.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:28 schreef AnneX het volgende:
Golfer, wf vindt blijkbaar dat je nog letters hebt....
Nieuwe tactiek om de pi te halen denk ik. terug verdienen door ook eens te vroeg te vertrekken.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:34 schreef golfer het volgende:
Nieuwste zet van de NS: ze laten de treinen nu gewoon 4 minuten te vroeg vertrekken, zodat B. en veel van haar medereizigers vanuit Beverwijk nu dus een extra halfuur kunnen wachten op de volgende trein.
Lig je op schema ? Met gewicht en spieren ?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:07 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, goeie workout weer. Morgen hopelijk spierpijn.
Vroeg deze week ook al serieus hoe het met zijn afstudeerplanning is (en dat was deze keer niet eens om te plagenquote:
We zien vanzelf wel wanneer Steer klaar isquote:Op donderdag 5 april 2012 19:30 schreef TAV74 het volgende:
Vroeg deze week ook al serieus hoe het met zijn afstudeerplanning is (en dat was deze keer niet eens om te plagen), maar kreeg geen antwoord
Als hij het een vervelende vraag vindt hoeft hij het maar een keer te zeggen, dan stel ik hem nooit meer . Is misschien effectiever dan negerenquote:Op donderdag 5 april 2012 20:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We zien vanzelf wel wanneer Steer klaar isUit ervaring weet ik dat dit gewoon geen leuke vragen zijn als dingen wat uitlopen. Hoe belangstellend en aardig ook bedoeld.
Ah ok, die briefing heb ik dan gemistquote:Op donderdag 5 april 2012 20:22 schreef Isabeau het volgende:
Geloof dat Steer al eens heeft gezegd dat we vanzelf wel zien als hij is afgestudeerd.
Studeren is uit, muscles zijn terug in.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:22 schreef AnneX het volgende:
Lig je op schema ? Met gewicht en spieren ?
/ en afstuderen ?
En wat merken jullie van het spektakel voor de deur ?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Studeren is uit, muscles zijn terug in.
Oja, Jesus Christ Superstar treed op hier aan de overkant van het water hé? Maar 't zal wel een beetje christelijk gehouden worden want ik heb er geen last van.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:09 schreef AnneX het volgende:
[..]
En wat merken jullie van het spektakel voor de deur ?
Zit Lein op het balkon met een borrel ?
Nou nee dankje. Ik ben bekend met de inhoud van de bijbel, ik be- of veroordeel niemand die gelooft wat er in de bijbel staat en daarnaar leeft, maar het is niet mijn ding, so to speakquote:Op donderdag 5 april 2012 21:09 schreef AnneX het volgende:
En wat merken jullie van het spektakel voor de deur ?
Zit Lein op het balkon met een borrel ?
Ach , het is een mooi spektakel en eindelijk kan ik de hollandse liedjesquote:Op donderdag 5 april 2012 21:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou nee dankje. Ik ben bekend met de inhoud van de bijbel, ik be- of veroordeel niemand die gelooft wat er in de bijbel staat en daarnaar leeft, maar het is niet mijn ding, so to speak
Ik ga liever voor een Zweudse detectivequote:Op donderdag 5 april 2012 21:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Misschien morgen maar weer eens Jesus Christ Superstar uit de DVDkast trekken en heel hard mee zingen
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Misschien morgen maar weer eens Jesus Christ Superstar uit de DVDkast trekken en heel hard mee zingen
Ja maar dan kan ik niet mee zingen met Judasquote:Op donderdag 5 april 2012 21:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik ga liever voor een Zweudse detective
Ja, die.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ik niet mee zingen met JudasDie heeft zo'n tof nummer
Whoooo die kan ik nog helemaal meezingenquote:Op donderdag 5 april 2012 21:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ik niet mee zingen met JudasDie heeft zo'n tof nummer
Auw! Vervelend zeg! Hoe kom je daar nu aan?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:01 schreef golfer het volgende:
Even een uurtje naar de huisartsenpost in het ziekenhuis geweest. Had last van een opengegane en nogal pijnlijke en onstoken etterende talgbult op mijn rug. Dokter heeft die even, zonder verdoving, verder opengemaakt en vrijwel leeggedrukt. (auwie)
Morgen voor vervolg even naar de huisarts.
moes gaat het niet worden. gaat ook niet meer omdat morgen hier alles dicht zit en ik verder geen tijd meer heb voor inkopen.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:02 schreef krakkemieke het volgende:
Zet. ik heb niks teruggelezen, maar ik heb een fijn recept voor chocolade mousse zonder ei.
Bah, wat vies en pijnlijk. Voelt het nu beter ?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:01 schreef golfer het volgende:
Even een uurtje naar de huisartsenpost in het ziekenhuis geweest. Had last van een opengegane en nogal pijnlijke en onstoken etterende talgbult op mijn rug. Dokter heeft die even, zonder verdoving, verder opengemaakt en vrijwel leeggedrukt. (auwie)
Zooo lekker hequote:Op donderdag 5 april 2012 22:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Whoooo die kan ik nog helemaal meezingen
Ok, maar voor een volgende keer... Slagroom en pure chocolade gaat erin en ik vond het heerlijk!quote:Op donderdag 5 april 2012 22:08 schreef z80 het volgende:
[..]
moes gaat het niet worden. gaat ook niet meer omdat morgen hier alles dicht zit en ik verder geen tijd meer heb voor inkopen.
ik begin morgen met een poffert. en als ik nog zin heb een Tarte tatin.
eens kijken hoe alles wordt zonder ei en met lactose vrije melk.
kan ik er zelf ook van eten.
ook echte room is voor mij een uitdaging. en nep room doe ik niet aan.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:11 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ok, maar voor een volgende keer... Slagroom en pure chocolade gaat erin en ik vond het heerlijk!
Ik heb de Mattheus passion leren waarderen omdat mijn tante meezong.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:13 schreef AnneX het volgende:
[..]
Mooi hé.
Het is alleen wel afhankelijk van de uitvoerenden.
Zoals bij de meeste muziek. Dûh.
Ben je ook allergisch voor room?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:14 schreef z80 het volgende:
[..]
ook echte room is voor mij een uitdaging. en nep room doe ik niet aan.
Heel lang hield ik vooral van veel oudere muziek, de middeleeuwen en barok. En pas nog later van Bach enzo.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:13 schreef AnneX het volgende:
[..]
Mooi hé.
Het is alleen wel afhankelijk van de uitvoerenden.
Zoals bij de meeste muziek. Dûh.
Ieh en auw! Gelukkig is ie wel weg nu, en hopelijk blijft ie weg. Gaat ie op kweek?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:01 schreef golfer het volgende:
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:02 schreef Bluezz het volgende:
Heb net met alleen een gitaar (op youtube) Shape of my heart gezongen... tis te laag![]()
voor de melk waar de room vanaf komt/van gemaakt wordt.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:15 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ben je ook allergisch voor room?
Oh ok.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:20 schreef z80 het volgende:
[..]
voor de melk waar de room vanaf komt/van gemaakt wordt.
ik vind het heerlijk en af en toe eet ik het ook. maar in dit geval vind ik het de "gevolgen" niet waard.
De M passion is bij mij ook iets van de laatste jaren.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:14 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb de Mattheus passion leren waarderen omdat mijn tante meezong.
Vroegah luisterde mijn vader naar barok muziek op de vroege ochtend, ik vond het om te spugen.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het is bij ook iets van de laatste jaren.
Brandenburger concerten is al langer graag gehoord.
Vaders nam een dubbel LP - ja kindertjes - mee van zakenreis uit NY.
Die is grijs gedraaid.
Studentenhuis leeg op zondagochtend - alle deuren open en gaan
met de muziek. Dan was ik alleen thuis.
Het is dus een zondagochtend gevoel geworden.
Ook nog lang hier in huis. Nu is het teevee.
Oh bah, ik werd daar altijd doodnerveus van.. Mijn moeder luisterde en speelde dat ook graag. En dan idd vooral zondag ochtendquote:Op donderdag 5 april 2012 22:26 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Vroegah luisterde mijn vader naar barok muziek op de vroege ochtend, ik vond het om te spugen.
Toen ik blokfluitles kreeg van een vriendin, werd de barok en ouder leuk!
Had die bult al jaren zonder er last van te hebben, maar een paar dagen geleden met zo'n rugkrabber tegen de jeuk blijkbaar opengekrabd en is gaan ontsteken.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:06 schreef krakkemieke het volgende:
Auw! Vervelend zeg! Hoe kom je daar nu aan?
Nee! Niet diequote:
Ja die is lekker, snoeihardquote:Op donderdag 5 april 2012 22:25 schreef z80 het volgende:
ik heb hier pink floyd the wall op staan. moet me alleen inhouden om deze niet te hard te zetten.
Jij wil die zuster geen pijn laten doen.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Had die bult al jaren zonder er last van te hebben, maar een paar dagen geleden met zo'n rugkrabber tegen de jeuk blijkbaar opengekrabd en is gaan ontsteken.
En nee, mijn eigen zuster laat ik dat soort klussen niet doen. Die wil mij geen pijn doen.
Nee, ik begrijp het .quote:Op donderdag 5 april 2012 22:42 schreef Bluezz het volgende:
Ik zou niet weten wat het beste is. Tis niet zo'n klein bultje he, en hij zit er al zolang ik g ken... ik kom er niet an!
Ik zou ook niet weten wat goed is dus ik zou er $* voor zorgen dat je aan de dermatoloog vraagt!quote:Op donderdag 5 april 2012 22:42 schreef Bluezz het volgende:
Ik zou niet weten wat het beste is. Tis niet zo'n klein bultje he, en hij zit er al zolang ik g ken... ik kom er niet an!
Morgenochtend laat ik mijn eigen huisarts even verder naar de nu ontstane wond en situatie kijken.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:50 schreef krakkemieke het volgende:
Ik zou ook niet weten wat goed is dus ik zou er $* voor zorgen dat je aan de dermatoloog vraagt!
Hé gelukkig maar danquote:Op donderdag 5 april 2012 23:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Had je die altijd al of is ie in de loop der jaren gegroeid? Als het het eerste is denk ik dat het onschuldig is.
trusten!quote:Op donderdag 5 april 2012 23:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Had je die altijd al of is ie in de loop der jaren gegroeid? Als het het eerste is denk ik dat het onschuldig is.
Bluezz; wist dat je Sting bedoelde maar moest gelijk aan de Backstreet Boys denken
Nu ff mn vader bellen want overleden oma was jarig en dan slapen
En heb je Pink Floyd docu meegekregen op tevee afgelopen zaterdag?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:25 schreef z80 het volgende:
ik heb hier pink floyd the wall op staan. moet me alleen inhouden om deze niet te hard te zetten.
Jaap was toch allang met pensioen?quote:Op donderdag 5 april 2012 23:15 schreef AnneX het volgende:
Zet.... Ken je Jaap Fischer ?
/ Lein wél ! Wij zongen in koor : Het Ei .
Een paar jaar geleden zagen we hem in het theater als Joop Visser zingen.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Jaap was toch allang met pensioen?
Ik begon er niet over...quote:Op donderdag 5 april 2012 23:22 schreef AnneX het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden zagen we hem in het theater als Joop Visser zingen.
Hij wil nix meer weten van zijn Jaap tijd.
Ik heb die talgbult al een jaar of 15, is wel in de loop der jaren wat groter geworden, maar is verder onschuldig hoor.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Bluezz; wist dat je Sting bedoelde maar moest gelijk aan de Backstreet Boys denken
Nu ff mn vader bellen want overleden oma was jarig en dan slapen
Yeah babyquote:Op donderdag 5 april 2012 23:41 schreef golfer het volgende:
Wat mij betreft stuurt de huisarts me even aar een chirurg om hem helemaal weg te laten snijden.
quote:Op donderdag 5 april 2012 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb die talgbult al een jaar of 15, is wel in de loop der jaren wat groter geworden, maar is verder onschuldig hoor.
Alleen nu is ie gaan ontsteken doordat ik hem had opengekrabd.
Wat mij betreft stuurt de huisarts me even aar een chirurg om hem helemaal weg te laten snijden.
Die ken ik dus helemaal niet!quote:Op donderdag 5 april 2012 23:03 schreef FutureFairytale het volgende:
ze verdeden hun tijd, en dat was een hoopquote:Op donderdag 5 april 2012 23:52 schreef Bluezz het volgende:
Er woonden 2 monniken Hans en Joop
Op een klooster op een heuvel...
Yups, vroeg vanavond ook al aan die arts of ze dat niet even wilde doen met een kleine plaatselijke verdoving, maar ze weigerde en begon heel fanatiek zonder erdoving de wond groter te maken en uit te knijpen.quote:
Werk zequote:Op vrijdag 6 april 2012 07:32 schreef Bluezz het volgende:
Moggel!
Nog 1 dagje en dan tot donderdag vrij
Heerlijk!quote:Op vrijdag 6 april 2012 07:32 schreef Bluezz het volgende:
Moggel!
Nog 1 dagje en dan tot donderdag vrij
Managers-vraagquote:
Helaas hebben verdovingen bij fikse ontstekingen nauwelijks effect. Dat zal mee hebben gespeeld.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:11 schreef golfer het volgende:
Yups, vroeg vanavond ook al aan die arts of ze dat niet even wilde doen met een kleine plaatselijke verdoving, maar ze weigerde en begon heel fanatiek zonder erdoving de wond groter te maken en uit te knijpen.
Vertel eens, vond je het zelf wel goed gaan?quote:
Alles ging door elkaar maar zo gaat dat ook hier. Het is wel zo dat ik in de eerste week dus nog niet echt doorheb wat precies mijn taken worden en ze tasten zelf ook af met 'hoe moeten we het nu verdelen' enzo. Maar goed, van de eerste week kun je niet gelijk alles verwachten, zij ook niet gelukkig. Wat ik tot nu toe heb gedaan ging goed en dat is ook leuk. Mn eerste persbericht was geslaagd en heeft de krant gehaald (Witte Weekblad) hihi.quote:
zegt me helemaal niets. en na youtube nogsteeds niets.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:15 schreef AnneX het volgende:
Zet.... Ken je Jaap Fischer ?
/ Lein wél ! Wij zongen in koor : Het Ei .
er staat hier een bak die ze tv noemen, maar ik kijk er enkel naar tijdens het eten.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:17 schreef AnneX het volgende:
[..]
En heb je Pink Floyd docu meegekregen op tevee afgelopen zaterdag?
The Wall, ook zondagochtendmuziek, bij vorige verloofde.
Koeien dat zijn stieren met 4 piemels. Makkelijk te onderscheiden toch?quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Alles ging door elkaar maar zo gaat dat ook hier. Het is wel zo dat ik in de eerste week dus nog niet echt doorheb wat precies mijn taken worden en ze tasten zelf ook af met 'hoe moeten we het nu verdelen' enzo. Maar goed, van de eerste week kun je niet gelijk alles verwachten, zij ook niet gelukkig. Wat ik tot nu toe heb gedaan ging goed en dat is ook leuk. Mn eerste persbericht was geslaagd en heeft de krant gehaald (Witte Weekblad) hihi.
Oh en ik weet nog niks van koeien en stieren maar dat wist ik ook niet van noten voordat ik bij de notenfabriek kwam. We krijgen straks supervers vlees binnen van eigen koe. Mooie stukken ossenhaas en al het andere. Ik denk dat ik wat ga aanschaffen voor Pasen, lijkt me heel lekker vlees.
Niet meedansen met de dansprotesten?quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:06 schreef z80 het volgende:
vandaag een dagje vrij.
straks eens kijken of ik nog een beetje kan koken. en wat uitproberen.
ik en dansen?? ik kan alleen maar tap dansen. zowel links als rechts handig.quote:
Vanwege die Goede vrijdag-verboden in Duitsland zijn er nu een hoop protesten bij onze Oosterburen. Ze wilden een dansprotest organiseren, maar die zijn dan dus verbodenquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:16 schreef z80 het volgende:
[..]
ik en dansen?? ik kan alleen maar tap dansen. zowel links als rechts handig.
quote:
Da's tofquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat ik tot nu toe heb gedaan ging goed en dat is ook leuk. Mn eerste persbericht was geslaagd en heeft de krant gehaald (Witte Weekblad) hihi.
Het is eetbaarquote:Oh en ik weet nog niks van koeien en stieren
dansen en plezier maken op goede vrijdag en dat in Duitsland.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Vanwege die Goede vrijdag-verboden in Duitsland zijn er nu een hoop protesten bij onze Oosterburen. Ze wilden een dansprotest organiseren, maar die zijn dan dus verboden
quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:24 schreef golfer het volgende:
Oh en de huisarts ging verder waar de arts gistereavond mee was gestopt: de wond nog even verder groter maken en nog meer rommel er uit drukken.
Komende dagen moet de wond dus open blijven en 3x per dag gespoeled worde en darana afgedekt met gaas totdat alle ontstekingsresten er uit zijn.
Gelukkig is B. vanaf vanavond vrij, want het zit op een plek (net onder de schouderbladen) waar ik zelf echt niet bij kan.
/medisch bulletin
Toppiequote:Op vrijdag 6 april 2012 11:39 schreef PdeHoog het volgende:
Uitspraak directeur: "er bestaat geen enkele twijfel over dat je contract verlengd gaat worden!"Nu afwachten wat er in het nieuwe contract voor voorwaarden zijn opgenomen
Hier ookquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:47 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb het idee dat men denkt dat we dicht zijn, zo rustig met telefoon
Zoveel wist ik ook eerst van notenquote:
Lekker! Gefeliquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:39 schreef PdeHoog het volgende:
Uitspraak directeur: "er bestaat geen enkele twijfel over dat je contract verlengd gaat worden!"Nu afwachten wat er in het nieuwe contract voor voorwaarden zijn opgenomen
Op de weg was het ook erg rustig... alsof ik bijna de enige ben die werkt vandaag (Behalve de brug die open stond en er 10 boten doorheen vaardenquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:47 schreef Bluezz het volgende:
Veel mensen zijn volgens mij ook gewoon op vakantie voor het weekendquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:47 schreef Bluezz het volgende:
Eerst het voorstel afwachtenquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:10 schreef Den_Haag het volgende:
Feli P!
Binnenkort dat gesprekje maar eens beginnen.
Succes danquote:
Pff jij liever dan ikquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:00 schreef borisz het volgende:
Fietsje weer geprepareerd voor vanavond 18,5km richting Vogelenzang vanavond en vannacht weer terug
Goed dat ze hem nog even op de IC houden ter controle.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:31 schreef Memento-Mori het volgende:
papa is goed bij, heel helder enzo. Blijft vandaag nog wel op ic, heeft na operatie een klein infarct gehad maar dat was ingecalculeerd, wegens een redelijk kleine ader ofzo.. was iig niks om ons zorgen om te maken.
absoluutquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Goed dat ze hem nog even op de IC houden ter controle.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Bekken? Is dat beslag? Nog nooit beslag gegetensorry bakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en beslag is lekker. ook de deeghakenschoonlikken zoals vroeger
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Knieperties, Isa, knieperties ;-)quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:13 schreef Isabeau het volgende:
Als mijn oma knijpertjes aan het bakken was mocht ik altijd kiezen tussen 1 bolletje deeg (voor 1 knijpertje) of een knijpertje. Ik wilde dan het bolletje deeg
hierbij mis ik altijd de andere helft en de stroop.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:13 schreef Isabeau het volgende:
Als mijn oma knijpertjes aan het bakken was mocht ik altijd kiezen tussen 1 bolletje deeg (voor 1 knijpertje) of een knijpertje. Ik wilde dan het bolletje deeg
valt toch wel mee?quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:42 schreef freecell het volgende:
Knijpertjes is volgens mij ook geen Nederlands woord. lol!
Maar aangezien er helemaal NIEMAND gereageerd heeft op wat ik ook maar gezegd heb in deze SC sinds ik terug ben (een paar dagen) verdwijn ik weer![]()
Geen zin in monologen, dan begin ik wel een dagboek.
de poffert heb ik gemaakt. en hier ook melding van gemaakt. hoe deze smaakt kan ik echter nog niet melden.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:54 schreef freecell het volgende:
Er wordt alleen op mijn posts gereageerd als ik een gerichte vraag stel aan iemand. Op 90% wordt helemaal niet gereageerd, zelfs niet als ik een vraag beantwoord (over poffert ofzo)
De enige die reageert is Isa, maar daar DM ik sowieso wel mee
Het gevoel dat je met een groep mensen in gesprek bent is iig weg voor mij hierIs geen aanval,maar ik heb er gewoon geen zin meer in
schrok toch wel even van dat infarct maarja als ze zeggen dat dat niets geks is, daar maar vanuit gaan hequote:Op vrijdag 6 april 2012 14:54 schreef Isabeau het volgende:
Klinkt allemaal goed, Memo
Een uur gefietst en het was heerlijk
Maar we onthouden het wel toch? Het is niet persoonlijk bedoeld. Op mijn posts word ook meestal niet gereageerd maar dat geeft niet.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:16 schreef golfer het volgende:
Maar waar zouden we dan op moeten reageren?
Op de dagboekmededelingen dat een kind uit logeren is, dat Tara druk aan het solliciteren is en dat ze heeft uitgeslapen of dat ze naar de Matheus gaat?
Of heb ik een belangrijke zaak over het hoofd gezien waarop gereageerd had moeten worden?
mja t schijnt dat ze n kleine ader hadden gebruikt ofzo en t in de lijn dr verwachting lag maar toen mama vroeg of we ons zorgen moesten maken zeiden ze: nee hoor, dus dan maar niet doen. Mama had papa wel gesproken vanochtend,.ze gaven m de telefoon, hij was geestelijk helder, geen pijn, alleen in keel van de slangetjes. Morgen iig naar m toe "even". Hahaquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou ook schrikken van 'een klein infarct gehad' hoor, Memo! Niet raar dat je daarvan schrikt. En jij mag ff egoposten
Deze SC is ook vaak een dagboekquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:42 schreef freecell het volgende:
Knijpertjes is volgens mij ook geen Nederlands woord. lol!
Maar aangezien er helemaal NIEMAND gereageerd heeft op wat ik ook maar gezegd heb in deze SC sinds ik terug ben (een paar dagen) verdwijn ik weer![]()
Geen zin in monologen, dan begin ik wel een dagboek.
Dat zei ik toch?quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:16 schreef golfer het volgende:
Maar waar zouden we dan op moeten reageren?
Op de dagboekmededelingen dat een kind uit logeren is, dat Tara druk aan het solliciteren is en dat ze heeft uitgeslapen of dat ze naar de Matheus gaat?
Of heb ik een belangrijke zaak over het hoofd gezien waarop gereageerd had moeten worden?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Bekken? Is dat beslag? Nog nooit beslag gegetenEven je ochtendplasje naar de h.a. brengenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kwam het tegenquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:02 schreef Bluezz het volgende:
Ik zit net te denken toen ik FB opende, mss moeten we hier ook maar eens die handige Like knop inbouwen. Makkelijk voor als je iets leuk vond wat je las maar niet zo'n zin/tijd hebt om te reageren
Oh en ik zag sunchaser bij 1 vandaag, die filmde rutte bij de MP in Leiden.
Stefan heet ie tegenwoordig en het was bij het 6-uurjournaal.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:02 schreef Bluezz het volgende:
Oh en ik zag sunchaser bij 1 vandaag, die filmde rutte bij de MP in Leiden.
Ik vind je niet oninteressant hoor! En leuk als je dingen post, maar soms valt er ook gewoon weinig te zeggen op wat iemand komt melden.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:58 schreef freecell het volgende:
Dat zei ik toch?Ik heb geen zin in monologen, dan begin ik wel een dagboek
Ik trek niet de conclusie dat jullie onattent zijn, ik trek de conclusie dat ik hier oninteressant ben, en verdwijn dus weer
Ja het is goed fietsweer. Morgen weer. Helaas is het wederom op en neer naar het werk.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:54 schreef Isabeau het volgende:
Klinkt allemaal goed, Memo
Een uur gefietst en het was heerlijk
Waarom moet je morgen werken?quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:11 schreef Vork het volgende:
Ja het is goed fietsweer. Morgen weer. Helaas is het wederom op en neer naar het werk.
Het is een keuze. Zaterdagen zijn 175%, plus dat ik reiskosten kan declareren die ik helemaal niet maak als fietserquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:11 schreef Isabeau het volgende:
Waarom moet je morgen werken?
En hoe is het met jou!
Blut zijn is een goede redenquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:13 schreef Vork het volgende:
Het is een keuze. Zaterdagen zijn 175%, plus dat ik reiskosten kan declareren die ik helemaal niet maak als fietseren ik ben blut
.
Verder gaat het wel goed.
Nou, ik zou niet zeggen dat jij oninteressant bent!quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat zei ik toch?Ik heb geen zin in monologen, dan begin ik wel een dagboek
Ik trek niet de conclusie dat jullie onattent zijn, ik trek de conclusie dat ik hier oninteressant ben, en verdwijn dus weer
Memo, natuurlijk ben jij ego aan het posten! Het zou heel raar zijn als je dat niet deed nu. Ik wens je heel veel sterkte nog! Is zo schrikken zoiets.
Tja, ik moest even laten bezinken of ik wel/ niet zou antwoorden....quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:21 schreef TAV74 het volgende:
Zie je, ik had gelijk hierboven
Edit: Ah damn you Annex![]()
Jaap Fischer!quote:Op donderdag 5 april 2012 23:52 schreef Bluezz het volgende:
Er woonden 2 monniken Hans en Joop
Op een klooster op een heuvel...
wat maakt het uit wat andere van de lamp vinden?quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:04 schreef Stereotomy het volgende:
Er wordt nooit doorgevraagd in deze SC, toch?
Dilemma. Zag net op Facebook dat de jongen van wie ik m'n appartement in maastricht had ondergehuurd gaat verhuizen, en hij gaat de inboedel verkopen.
Ik zit er heel sterk aan te denken om de kitcherige rode stalamp van hem over te nemen die ik altijd zo leuk vond toen ik daar woonde. Is dit stom?
Ik doe het gewoon, stukje Maastricht-periode overkopen![]()
Wat Zet zegt....quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:04 schreef Stereotomy het volgende:
Er wordt nooit doorgevraagd in deze SC, toch?
Dilemma. Zag net op Facebook dat de jongen van wie ik m'n appartement in maastricht had ondergehuurd gaat verhuizen, en hij gaat de inboedel verkopen.
Ik zit er heel sterk aan te denken om de kitcherige rode stalamp van hem over te nemen die ik altijd zo leuk vond toen ik daar woonde. Is dit stom?
Ik doe het gewoon, stukje Maastricht-periode overkopen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Het is te koud buiten, dus die hebben nog niet gedomino'd. Maar Marokkaanse hangjongeren zijn ervoor in de plaats gekomen. Ze spugen slijm op de grond (dus allemaal slijmplasjes) en laten hun Red Bulls en verpakkingen van Frikadelbroodjes hier liggen nadat ze gehangen hebbenquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:19 schreef AnneX het volgende:
Vraag ( nee, die niet) : hoe is het met Antilliaanse buren?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik had al zo'n voorgevoel met die tijden... (lang verhaal dus in een spoiler, sorry).Ik denk dat je moet onderhandelen met de feiten die je nu hebt. Het is niet hun zaak wat je hiervoor verdiende.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat het voor iemand anders van hun ' normaal' is om zo extreem over te werken is niet jouw probleem. Dus daarover moeten afspraken gemaakt worden.Confidence through competence
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik had al zo'n voorgevoel met die tijden... (lang verhaal dus in een spoiler, sorry).Je moet dus 42 uur werken voor 38 uur betaald? Wat zijn je werktijden eigenlijk dat je pas om 8 uur thuis bent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Ja dat had ze denk wel door toen ik zei dat ik met die pauzes nog steeds wel aan mn uren zou komen want om half 6 zei ze ineens 'het is tijd'. En dat deed ze vast expres. Toen zei ik dat ik echt niet zou opkijken van een keer langer en dat hoeft niet gecompenseerd, dat ik echt niet zó moeilijk ben maar dat ik aanneem dat zij dat dan ook niet zijn (met die pauzes aangeven bedoel ik daarmee).quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk dat je moet onderhandelen met de feiten die je nu hebt. Het is niet hun zaak wat je hiervoor verdiende.
Dat het voor iemand anders van hun ' normaal' is om zo extreem over te werken is niet jouw probleem. Dus daarover moeten afspraken gemaakt worden.
Deze week al de 42 gehaald ja want meer dan 38-uurcontracten bestaan niet meer hoor ik (zal wel niet voor niets zijn denk ik dan).quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je moet dus 42 uur werken voor 38 uur betaald? Wat zijn je werktijden eigenlijk dat je pas om 8 uur thuis bent?
Dit precies. Ik wil niet moeilijk doen maar ben wel voorzichtig bang dat het straks teveel wordt en ik het niet meer leuk vind omdat het teveel is. Kan ik om 21u eten en direct naar bed. Dat wil ik niet (elke dag). De vrijdag extra wordt al wennen maar dat moet vanwege het salaris. En 5 dagen zal ik heus aankunnen en ik wil niet moeilijk zijn maar dat ik die 60 uur die zij heeft gewerkt niet normaal vindt snappen zij niet.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:59 schreef Isabeau het volgende:
Wat eigenlijk een vervelende situatie, FFT. Zij doen er allemaal heel luchtig over dat je veel meer geacht wordt te werken dan je contract aangeeft, maar ik associeer dat soort dingen eigenlijk met een hoog salaris en niet met er meer dan (!) 500 euro op achteruit gaan tov je vorige baan(+ heel wat meer werken zo te horen).
Maar daarnaast neem ik aan dat je blij bent een leuke (?) baan te hebben gevonden en dat wil je ook niet direct verpesten. Ik ben alleen bang dat als je het nu allemaal maar laat gebeuren en er niet tegen in gaat het over een tijdje normaal is dat je pas na 8 uur thuis komt elke dag...
Ik ben het 'live' aan het kijken, gelukkig nog maar 2 reclames gehad. Valt nog meequote:Op vrijdag 6 april 2012 22:14 schreef golfer het volgende:
Nu alvast een tarte tatin aan het maken voor morgen.
Straks nog even kijken naar HGT op de recorder.
/dagboek
Is dit een statement of een reactie?quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, we kunnen nu iig niet meer zeggen dat er niet gereageerd wordt op mensen
Je wordt gewoon weer geadopteerdquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik wil wel maar wel moeilijk om dat nu direct te doen. Ze hebben 85 andere sollicitanten gehad en tis nog maar mn eerste week dus het zou misschien kunnen dat ze iemand anders vragen ben ik bang. En het zijn aardige mensen die hun best doen om me in te werken, ook al is het hectisch. Maar ik ben nou eenmaal geen familielid in een familiebedrijf dus voor mij is het anders en daar zullen ze aan moeten wennen, dat het voor mij anders is bedoel ik om daar te werken. Maar dat laatste kan ik natuurlijk helemaal niet zeggen
Statementquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is dit een statement of een reactie?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
StatementIk reageer uit princiepe niet hier..
Oh wacht..
*Waar ik dit zei bedoelde ik uiteraard m.u.v FFT, want daar reageert iedereen bij iedere opmerkingquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:29 schreef TAV74 het volgende:
Als geen reactie krijgen op "dagboekposts" reden is te vertrekken wordt het hier knap rustig
klopt ik heb ook een contract voor 40 gekregen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:12 schreef golfer het volgende:
knip
Ook al is het een particulier bedrijfje dan nog hebben ze zich aan de Nederlandse arbeidstijden-wetgeving te houden het is absoluut gelul van hun als ze beweren dat er nooit meer arbeidscontracten voor meer dan 38 uur worden opgesteld.
Dit.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:11 schreef Stereotomy het volgende:
Karaktertest (weer) FFPut your foot down als je denkt dat redelijkheid wordt overschreden.
Wat is HGT?quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:14 schreef golfer het volgende:
/dagboek
Toch is dat niet echt leuk, de spanning van de bankrekening en de papieren strook in de bus is helemaal weg nu ik al rond de 18e online kan kijken hoeveel er aan komtquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:22 schreef Bluezz het volgende:
En ik heb zojuist in deze voortsnellende digitale revolutie als eerste van mijn poli de online salarisstrook geactiveerd
Ik vind haar niet echt mooi. Wel leuk.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Mooie vrouw ook![]()
En haar man lijkt een beetje op Gino d'Acampo
Dankquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:27 schreef golfer het volgende:
Enne, Isa: HGT is Holland gots Talent. De Nederlandse variiant op het Engelse programma waar o.a. Susan Boyle mee werd ontdekt.
Een boom is u dankbaarquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:22 schreef Bluezz het volgende:
En ik heb zojuist in deze voortsnellende digitale revolutie als eerste van mijn poli de online salarisstrook geactiveerd
Mn. AnneX en ik herinneren ons nog, dat wij naar de salarisadministratiequote:Op vrijdag 6 april 2012 22:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Toch is dat niet echt leuk, de spanning van de bankrekening en de papieren strook in de bus is helemaal weg nu ik al rond de 18e online kan kijken hoeveel er aan komt
Was er toen ook een kroeg naast het bedrijf (uiteraard van dezelfde eigenaar) waar jullie de envelop in een keer leeg konden zuipen?quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:36 schreef AnneX het volgende:
[..]
Mn. AnneX en ik herinneren ons nog, dat wij naar de salarisadministratie
liepen wekelijks in onze lunchpauze om een papieren envelopje te halen
met ons salaris !
Wat een omslag : een giro rekening.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:36 schreef AnneX het volgende:
[..]
met ons salaris !
In mijn eerste baan werd ik ook nog wekelijks op vrijdag door de kassier uitbetaald met zo'n loonzakje.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:36 schreef AnneX het volgende:
met ons salaris !
Toen hé, toen werkten er drie mensen op de salarisafdeling, achter een balie/loket vgl postkantoor.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:38 schreef golfer het volgende:
[..]
In mijn eerste baan werd ik ook nog wekelijks op vrijdag door de kassier uitbetaald met zo'n loonzakje.
Halfjaar contract, maand proefperiode...quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:42 schreef AnneX het volgende:
FFT het is een lastige situatie.
Je hebt gelijk, alleen zoals je zegt, voor jou een paar honderd anderen in deze
barre tijden.
Maak je onmisbaar en breng de werktijden in bij het volgend gesprek als het zo blijft.
Ms. dat de mensen onderling of elders ook eens spuien en weerwoord krijgen.
En hou je zo ver mogelijk aan de werktijden.
Voor hoelang heb je een contract en/of proefperiode?
Is het bruto of netto zoveel minder, eigenlijk?
Had je dat verwacht dan? / insert jordaans accent.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:26 schreef Bluezz het volgende:
Ik kan alleen niet tjetten op Raet online zie ik
Ik werkte in mijn eerste baan bij De Volkskrant en zag de bazen enzo ook gewoon bij de kassier hun (wel wat beter gevulde) loonzakjes halen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
Toen hé, toen werkten er drie mensen op de salarisafdeling, achter een balie/loket vgl postkantoor.
En meer dan 5000 werknemers.
Nu pas vraag ik mij af, hoe de hooggeleerde heren en specialisten werden
betaald.
Typisch een familiebedrijf, het is die mensen hun leven en kijken er heel anders tegenaan.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Halfjaar contract, maand proefperiode...
En aan de werktijden houden; zij zeggen niet echt werktijden te hebben. Tenminste; ze willen wel dat ik er om 9u ben en op pauzes let maar als het druk is (wat het vaak is en later helemaal omdat ik van iedereen veel werk mag overnemen) dan is er ineens geen werktijd en ga je gewoon door. Kan wel hoor, maar niet zonder compensatie vind ik. En ik ben blij dat jullie dat ook vinden want die fam is het natuurlijk met elkaar eens.
Maar ik heb tot in 1999 wel nog analoog mijn werkbriefjes moeten langsbrengen met diezelfde gezelligheidquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik werkte in mijn eerste baan bij De Volkskrant en zag de bazen enzo ook gewoon bij de kassier hun (wel wat beter gevulde) loonzakjes halen.
Pas in 1975 werd er volgens mij overgeschakeld naar giraal/bancair betalen.
Het uitzendbureau waar ik in 1978 manager van werd heeft nog tot 1983 wekelijk contact uitbetaald aan de uitzendkrachten. (Elke week weer een gezellige boel met biertjes en lang na sluitingstijd doorzakken met een aantal uitzendkrachten m/v).
Pas nadat er een aantal vestigingen van andere UB's in het centrum van Amsterdam (waar ik ook zat) regelmatig op vrijdag werden overvallen en nadat mijn assistent-manager onder bedreiging van een mes op haar keel het kashok moest openmaken zijn we definitief overgestapt op alleen nog maar giraal/bancair overmaken.
Nee hoor, herkenbaarquote:
Nee, maar wel in deze functie. Bedoeling is dat ik het werk van de ene dochter totaal overneem en van hun andere dochter ook wat taken + van vader en moeder ook wat uit handen neem.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Typisch een familiebedrijf, het is die mensen hun leven en kijken er heel anders tegenaan.
Ben jij de allereerste en enige die daar buiten de fam om werkt?
Vader staat half 7 op en werkt tot 1u 's nachts. Moet er niet aan denkenquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:25 schreef golfer het volgende:
Sowieso is een boerenbedrijf natuurlijk min of meer dag-en-nacht werken. Zij zijn niet anders gewend.
Hopelijk had die man niet door dat jullie om hem moesten lachenquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:27 schreef Bluezz het volgende:
Mag ik nog even mijn 'lachmomentje van de dag' delen?
Er belt een pt met de vraag hoelang hij vantevoren moet stoppen met bldverdunners omdat ie naar de kaakchirurg gaat voor een ingreep.. vraag ik door met : wat gaat er gebeuren?
Zegt ie bloedserieus : Ik krijg een plantage in mijn gebitik moest zo lachen en schreef het terplekke op een memootje en schoof het naar mn collega die vervolgens wegliep omdat ze net ff te hard lachte en die meneer tegen mij zei : wat is het bij u een gezellige boel
![]()
Patientquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:35 schreef golfer het volgende:
Ik ga mijn privé-zuster zo nog even vragen de wond op mijn rug te spoelen en weer te verbinden.
Ben wel van die talgbult af nu, heb er een mooi open gat van ca. 1 bij 1 cm voor terug gekregen.
Ik was net even niet zo blij met haar....maar een beetje pijn is fijn, toch?quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:38 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Patient!! je boft maar met zo;n goede prive zuster in da house
een beetje is niet erg, veel wel!quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik was net even niet zo blij met haar....maar een beetje pijn is fijn, toch?
Zijn al die dames enkel en alleen op uiterlijk uitgekozen?quote:Op zaterdag 7 april 2012 03:02 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.praxis-loehlein.de/team.html![]()
![]()
Zou die man snappen waar al die bezoekers ineens vandaan komen?quote:Op zaterdag 7 april 2012 03:02 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
Als ik hem zie grijnzen wel.quote:Op zaterdag 7 april 2012 08:31 schreef LieLie het volgende:
[..]
Zou die man snappen waar al die bezoekers ineens vandaan komen?
Waar vind je zoietsquote:Op zaterdag 7 april 2012 03:02 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
Oh, is het crossword ? Of scrabble ? Of wordfeud ? of sudoku?quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Annex, ik kom al een tijdj niet uit een drawing van je. Een matrix met cijfers en zwarte blokjes?
Geen puzzel, geen bingo, geen lottery, geen matrix...
Dacht dat de Afrikaanse spirit me zou helpen, maar ik kom er werkelijk niet uit. Wil je me eens hinten? Dan zijn we bij de 100!
Nee, is het allemaal niet. Je hebt een pijl gezet bij een rij naar beneden. Ik zal zo eens 'vertical'. Proberen, bedenk ik nu.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:58 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh, is het crossword ? Of scrabble ? Of wordfeud ? of sudoku?
Of puzzel met de EL andersom...
Overigens blijft DS hangen op 999999999 .
Dat feestje hebben Blz en ik al gehad. Hier hoort een vlaggetje.
En ben je weer terug in het land?
Is het te behappen? De Afrikaanse spirit.
JAquote:Op zaterdag 7 april 2012 12:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee, is het allemaal niet. Je hebt een pijl gezet bij een rij naar beneden. Ik zal zo eens 'vertical'. Proberen, bedenk ik nu.
Nee ben er nog! Regent nu, dus ik zit even te interwebzen.
Bevalt hier heel goed. Townships zijn hartverscheurend. Daar moet ik nog wel iets mee. Misschien eens kijken of ik hier voor een tijd terug kan komen om daar te werken. Allemaal nog onderzoeken.
ps: het was 'vertical'!
Dan ziet ie vast weer wel wat anders....quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:47 schreef Bluezz het volgende:
Neuh maar er zijn wat erfstuk poesjes waar ie graag mee zou willen spelen, en die staan hoog en op de dekenkist staat allemaal speelgoed
Eén plek, namelijk in Capetown. Megastad. Daar hebben we in een hostel een eigen 'redactieruimte' . Reizen vanuit daar alle kanten op, ook naar omliggende stadjes en naar bijv. Kaap de Goede Hoop.quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:40 schreef Bluezz het volgende:
Dude
Ja, dat zal best hartverscheurend zijn!
Zit je op 1 plek en van daaruit excursies of ben je aan het reizen?
Stilte voor de storm dus, bij jullie. Veel plezier al vast!quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:02 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben benieuwd naar je verdere verhalen en foto's!
Vreselijk he
Ze komen straks t/m morgenmiddag
hoe maak je de tarte tatin?quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:14 schreef golfer het volgende:
/dagboek
Omdat ik geen golfer ben en hij ws druk is met het Paasbezoekquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:04 schreef z80 het volgende:
[..]
hoe maak je de tarte tatin?
ik kom een heleboel verschillende manieren tegen en ik wil vanavond er ook een gaan maken.
Klinkt goed !quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Hier staat lamgods in de ovenmet rozemarijn en knoflook.
Bioslager in Oldenzaal. Verantwoord vlees, op bestelling van het karkas gehaktquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
Klinkt goed !
Haal je lamsvlees bij de nedl. slager of de turkse ?
En is het vers of komt het uit Australië ...
/ vragen
Hoe laag zat de rest?quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:23 schreef borisz het volgende:
Pestopotjestest bij Kassa. Euroshopper wint met een 5,2.
omg echt!quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:46 schreef borisz het volgende:
Pesto uit een potje is ook een uitvinding van de.
Cijfers van een 1,2 t/m een 3,8 voor de nrs 10 t/m 4.
Zelfs de auto doet dus aan Paasbestquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:12 schreef AnneX het volgende:
En hier is tiramisu limoncello als P dessert in de koelkast beland.
En de LLMP voor bij de P thee staat af te koelen om een plank hoger te landen.
En mn. AnneX doet boodschappen en gaat vanavond koken, zegt- ie.
Eerst moest de auto door de wasstraat, want zijn ouders horen in een
schone auto.
Met Pasen.![]()
Jullie amuseren je ook wel, want het is stil hier !?
Is het nog gelukt, Zet met de tarte tatin ?
Die van ons is vandaag ook door de wasstraat gegaan, nu heb je een zonnebril nodig om er naar te kijkenquote:
gezien de wegwerkzaamheden en de bagger hier tussen de weilanden in het wassen maar niet gedaan.quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die van ons is vandaag ook door de wasstraat gegaan, nu heb je een zonnebril nodig om er naar te kijkending glimt je tegemoed
Leuk toch!quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Die van ons is vandaag ook door de wasstraat gegaan, nu heb je een zonnebril nodig om er naar te kijkending glimt je tegemoed
Die heb ik in de kast liggen. Deze bevat tenminste (naast zonnebloemolie zoals alle andere merken) ook nog olijfolie. Maar is 3x zo goedkoop als de duurdere merken met olijfolie.quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:23 schreef borisz het volgende:
Pestopotjestest bij Kassa. Euroshopper wint met een 5,2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |