Daar gaat m`n geld, ik ga hard hopen!quote:Op donderdag 5 april 2012 18:39 schreef BoerBert het volgende:
Ik weet niet of het 100% waar is, maar ik lees dat Gilmour gaat touren en Amsterdam ook gaat bezoeken
Ja, ik las het net.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:17 schreef The_Dean het volgende:
Wat een kutdag... Ferdinand Porsche ook overleden.
JCM-800 Jim Marshall Reissue, ik zeg het je!!quote:Op donderdag 5 april 2012 19:27 schreef The_Dean het volgende:
Er zal vast iets gebeuren ja. Zelfde als bij Marshall.
Hoop stiekem dat er een re-issue van de Marshall One komt nu.
Maar wel heel toevallig dat er 2 op precies dezelfde dag gaan.quote:
Da's waar. Kan geen toeval zijn.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar wel heel toevallig dat er 2 op precies dezelfde dag gaan.
Het is een complot.quote:
"Banjo Barney" McKenna van The Dubliners stierf "heel toevallig" ook net vandaag.quote:
Dat is geen toeval meer. 3 oude kerels op 1 dag...quote:Op donderdag 5 april 2012 20:14 schreef Ulx het volgende:
[..]
Banjoman Barney McKenna van The Dubliners stierf "heel toevallig" ook net vandaag.
D-d-d-d-dus ze leven nog?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:58 schreef brother52 het volgende:
En wat als dat van Layne geen overdosis was?
Kurt geen zelfmoord pleegde en dat van Cozy geen ongeluk was?
Nee, dat is Elvis.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, dat is Elvis.
Hier zit een geheime organisatie achter met ongelimiteerd budget en banden met Brein.
Het antwoord daarop is simpel...quote:Op donderdag 5 april 2012 21:23 schreef Ulx het volgende:
Even wat muziek. Van hetzelfde niveau als de laatste riedel posts.
Daar kan ik natuurlijk ook maar een ding op zeggen.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:29 schreef Ulx het volgende:
[..]
Daar kan ik natuurlijk ook maar een ding op zeggen.
Om 20:00 zat ik nog steeds op het werkquote:Op donderdag 5 april 2012 18:59 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Om 20:00 uur iedereen de Marshall op 11 en een kwartier lang gaan !!!!
RIP Jim
Zouden ze nu dan eindelijk eens met een nieuw ontwerp komen?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:17 schreef The_Dean het volgende:
Wat een kutdag... Ferdinand Porsche ook overleden.
Vast nietquote:Op donderdag 5 april 2012 22:22 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Zouden ze nu dan eindelijk eens met een nieuw ontwerp komen?
Hij gaat maar tot 10 die van mijquote:Op donderdag 5 april 2012 18:59 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Om 20:00 uur iedereen de Marshall op 11 en een kwartier lang gaan !!!!
RIP Jim
Hee, d'r staat een Ibanez te koop op marktplaats!quote:Op donderdag 5 april 2012 22:20 schreef Svyatagor het volgende:
Eindelijk weer wat kwaliteitsposts. [ afbeelding ]
Aha....quote:Op donderdag 5 april 2012 23:09 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hee, d'r staat een Ibanez te koop op marktplaats!
O nee, hij is weer weg.
Of wacht, daarissieweer
O nee, toch weer verdwenen.
Nou moe? Ineens staat ie er weer
Of toch niet?
Ik snap het helemaal niet meer.
Ow, vandaar dat ie weg is.quote:Op vrijdag 6 april 2012 02:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Aha....
Hij is al verkocht!, dus deze discussie is niet meer nodig, en dit is schoppen om het schoppen Ulx .
Die '79 serie zijn echt gaaf! Alleen het geld niet liggenquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:48 schreef genakt het volgende:
Dean iets voor jou?
[TK] Dean Z '79 Elektrische Gitaar
Handig als je dingen wilt roosteren boven het kampvuur.quote:
Dus hij is nog nite verkocht ?quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:38 schreef Braddie het volgende:
Nou... die gast was dus laaiend enthousiast en zei dat hij hem 100% zeker ging kopen via de mail, daarom was ie al van internet af..
Guess what, vanmiddag half 2 komt ie aan, hij kijkt er naar en zegt, ik bied je 200 euro....
(We hadden 450 afgesproken)
Hij noemde opeens allemaal zwakke punten op(Er zou een scheur in de neck zitten, maar dit is alleen een lik verf wat er af is gebladerd) en de stemmechanieken zijn slecht(dat wist ik, en stond in de advertentie)
Geeft dat de koper recht om opeens, van 450 naar 200 te gaan?, hij zei ook, voor 400 heb ik veel mooiere exemplaren als ik ze uit amerika laat halen... Wat deed ie dan uberhaubt enthousiast op die LP van mij?
Neequote:
wat een eikelquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Needie gast was er echt verliefd op(Hij was enorm enthousiast in de mailtjes over de gitaar) en zei dat hij verkocht was, en ik hem van het net kon afhalen, en vervolgens bied hij 40% van de afgesproken prijs...
Ik denk dat hij wel een punt heeft. Waarschijnlijk heeft hij ook veel mankementen. Als jij op internet het mooier laat klinken dan het daadwerkelijk is zou ik ook niet de volle pond er voor willen geven.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:38 schreef Braddie het volgende:
Nou... die gast was dus laaiend enthousiast en zei dat hij hem 100% zeker ging kopen via de mail, daarom was ie al van internet af..
Guess what, vanmiddag half 2 komt ie aan, hij kijkt er naar en zegt, ik bied je 200 euro....
(We hadden 450 afgesproken)
Hij noemde opeens allemaal zwakke punten op(Er zou een scheur in de neck zitten, maar dit is alleen een lik verf wat er af is gebladerd) en de stemmechanieken zijn slecht(dat wist ik, en stond in de advertentie)
Geeft dat de koper recht om opeens, van 450 naar 200 te gaan?, hij zei ook, voor 400 heb ik veel mooiere exemplaren als ik ze uit amerika laat halen... Wat deed ie dan uberhaubt enthousiast op die LP van mij?
Ja joh, lul de behanger.quote:
Tja, hij is niet voor niks zover gekomen, waarschijnlijk omdat hij wél verstand van zulke dingen heeft. (ik neem het hier even voor hem op)quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
En dat is dan een sessie gitarist van Within Temptation en Racoon, zak.
Ik had er foto`s van gemaakt, en gezegd dat de gitaar wel wat gebruikers plekjes heeft(Aangezien hij toch 38 jaar oud is)quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:41 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel een punt heeft. Waarschijnlijk heeft hij ook veel mankementen. Als jij op internet het mooier laat klinken dan het daadwerkelijk is zou ik ook niet de volle pond er voor willen geven.
Ik verkoop hem sowieso, maar nee, niet op marktplaats.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:48 schreef Ulx het volgende:
Dus binnenkort zien we de gitaar weer op marktplaats verschijnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |