Moet ik nu als eerbetoon straks alle drie mijn Marshalls vol open zettenquote:
Zwaai maar naar m'n huisquote:Op donderdag 5 april 2012 14:57 schreef stefanhaan het volgende:
Ik ga even GAS'en. Op naar de feedback
kom naar de feedback danquote:
doe zwaaien naar mijn huis danquote:Op donderdag 5 april 2012 15:13 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
nee, ik moet naar Veldhoven toe voor een sollicitatie.
Lol, grappig.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:14 schreef Braddie het volgende:
Kom er net achter dat de gitarist van Within Temptation mijn gitaar gekocht heeft.
Ja.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:20 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Moet ik nu als eerbetoon straks alle drie mijn Marshalls vol open zetten
Had hij Sharon ook mee?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:14 schreef Braddie het volgende:
Kom er net achter dat de gitarist van Within Temptation mijn gitaar gekocht heeft.
Een gitaar uit 1974 is lastig nieuw te vinden.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:13 schreef xSouL het volgende:
[..]
Lol, grappig.
Maar heeft die niet genoeg geld om een gloednieuwe te halen? Of had jij een exclusieve versie van een gitaarWat voor een heb je aan hem verkocht?
Een gitaar uit 1974(Ibanez Les Paul Black Beauty) valt moeilijk nieuw te krijgen nog, en deze was in hele goede staat !quote:Op donderdag 5 april 2012 16:13 schreef xSouL het volgende:
[..]
Lol, grappig.
Maar heeft die niet genoeg geld om een gloednieuwe te halen? Of had jij een exclusieve versie van een gitaarWat voor een heb je aan hem verkocht?
Bohh, had hij die maar mee, die laat ik maar al te graag mijn gitaren zienquote:
Dat je haar graag je gitaren laat zien.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Bohh, had hij die maar mee, die laat ik maar al te graag mijn gitaren zien(if you know what i mean)
Ik heb een prachtige snaar waar ze wel even mee mag spelen hoorquote:Op donderdag 5 april 2012 16:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat je haar graag je gitaren laat zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |