Triest wijf, zelfs ik ben niet zo.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ach ja, ik vond het ook allemaal maar vaag. Maar ze had die vriend eigenlijk alleen voor kost en inwoning.
quote:
Ik heb die skank gewoon geklapt, wat denkt ze wel niet.quote:
Dat heb ik ook wel willen doen maar daar geilde die jongen alleen maar op volgens mij (wederom true story)quote:Op donderdag 5 april 2012 10:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb die skank gewoon geklapt, wat denkt ze wel niet.
Fight fire with fire... gewoon naar die stalkster een stalker sturen die nog erger is.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
In en in triest wel ja. En stikjaloers op alles.quote:
Je bent nu 18 toch?quote:Op donderdag 5 april 2012 10:06 schreef Cher- het volgende:
pp2gchillen met de boykies
ik zat in de 1e klas, 2e klas toen het helemaal in was
eigenlijk wel triest
De wat minder subtiele aanpak, dat moet wel effectief zijn.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik lurk al jaren af en toe.quote:
Damn, wat scherp.quote:
Heel heel triest.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
In en in triest wel ja. En stikjaloers op alles.
Yesss 1993 is mijn geboortejaar.quote:
Wil ik best geloven.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:10 schreef Cher- het volgende:
Dat heb ik ook wel willen doen maar daar geilde die jongen alleen maar op volgens mij (wederom true story)
Och, ze komt zichzelf nog wel tegen. Jammer alleen dat ze daarover geen topics zal gaan openen.quote:
quote:
Ik kan me niet eens herinneren dat ik slaap gevallen ben.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:12 schreef 2NutZ het volgende:
Ik droomde vanacht dat mijn vingers in een blender werden geduwdgaat lekker.
Ik ook niet, nooit eigenlijk. Wie wel?quote:Op donderdag 5 april 2012 10:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik kan me niet eens herinneren dat ik slaap gevallen ben.
Goed idee. Ook zin in koffie.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:13 schreef remi1986 het volgende:
1/3 koffie gehad .. op naar de tweede ..![]()
Moet je ook niet doen. Intensief contact hebben via msn, komt nooit goed. Normale mensen doen dat niet namelijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wil ik best geloven.
Ik heb geen echte stalkers gehad, maar wel (jaren geleden) intensief contact gehad per msn met een paar dames die op den duur behoorlijk claimerig werden, op het wanhopige af. Dat ik echt die klauwen virtueel in de nek voelde.
Ach ja, het is misschien ook wel zielig.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Och, ze komt zichzelf nog wel tegen. Jammer alleen dat ze daarover geen topics zal gaan openen.
[..]![]()
Watquote:
Nou ja, soms ga ik wel 'bewust' slapen. Dan lig ik in bed en denk ik: "nu ga ik slapen" en dan herinner ik het me wel.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook niet, nooit eigenlijk. Wie wel?
Toen lurkte ik ook vooral. Wel af en toe even voeren.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:11 schreef Lithia het volgende:
Ik lurk al jaren af en toe.Vooral bij de Lamon-periode.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |