I like living on the edgequote:Op donderdag 5 april 2012 09:49 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Pas nou op, een gewaarschuwd man telt voor 2
Nou, dan toch een heel stuk minder dan die freak.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:48 schreef Cher- het volgende:
[..]
Bij mij hangen d'r ook draden los maar ik kom er wel voor uit en waarschuw de meeste mannen dan ook om niet met mij in zee te gaan. True story.
Nee.quote:
jij hebt leuke rare trekjes. En je bent niet bang om die te tonen.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:48 schreef Chai het volgende:
Hier zie je bij mij ook al wel dat ik rare trekjes heb.
Dit rijmt niet met je overtuiging dat je alles altijd goed doorhebt over andere mensen.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:48 schreef Cher- het volgende:
Bij mij hangen d'r ook draden los maar ik kom er wel voor uit en waarschuw de meeste mannen dan ook om niet met mij in zee te gaan. True story.
We blijven niet gissenquote:Op donderdag 5 april 2012 09:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou, dan toch een heel stuk minder dan die freak.
True story.
[..]
Nee.
ok ik ben nu wel erg nieuwsgierig eigenlijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou, dan toch een heel stuk minder dan die freak.
True story.
[..]
Nee.
Ik heb altijd alles heel goed door. Bij de aardige jongens geef ik dan ook altijd een waarschuwing vooraf omdat ik echte tiran ben. Terwijl iedereen denkt dat ik lief en schattig ben door mijn voorkomen.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dit rijmt niet met je overtuiging dat je alles altijd goed doorhebt over andere mensen.
Daar vraag ik toch ook niet om? Hoewel het gewoon een backstabbende psycho was, wil dat niet zeggen dat ik dat wil zijn.quote:
Iedereen op fok heeft rare trekjes anders zit je niet op fok.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
jij hebt leuke rare trekjes. En je bent niet bang om die te tonen.
[..]
Dit rijmt niet met je overtuiging dat je alles altijd goed doorhebt over andere mensen.
Het komt goed schatje. Het is over nu.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar vraag ik toch ook niet om? Hoewel het gewoon een backstabbende psycho was, wil dat niet zeggen dat ik dat wil zijn.
D'aw..quote:Op donderdag 5 april 2012 09:56 schreef Cher- het volgende:
[..]
Het komt goed schatje. Het is over nu.
Heb je nu nog stalkers dan?quote:Op donderdag 5 april 2012 09:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
D'aw..![]()
Met jou ook vast wel, gewoon zoveel mogelijk negeren, dan wordt het saai voor ze.
Zit wat in, zit wat in.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:55 schreef tliciouz het volgende:
Iedereen op fok heeft rare trekjes anders zit je niet op fok.
Ik ben heel normaal.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Iedereen op fok heeft rare trekjes anders zit je niet op fok.
Na een tijdje went dat psychotisch delirium natuurlijk.quote:
Hehe, nee, die jongen zei bij de eerste afspraak al: ik denk dat ik verliefd op je ben. Geen grappen, true story, enz. Het duurt wel ff maar misschien verander ik mijn nummer gewoon.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
D'aw..![]()
Met jou ook vast wel, gewoon zoveel mogelijk negeren, dan wordt het saai voor ze.
Omfg.. Als ze al zulke dingen bij een eerste afspraak gaan zeggen moet je gewoon omkeren en rennen.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:00 schreef Cher- het volgende:
[..]
Hehe, nee, die jongen zei bij de eerste afspraak al: ik denk dat ik verliefd op je ben. Geen grappen, true story, enz. Het duurt wel ff maar misschien verander ik mijn nummer gewoon.
quote:Op donderdag 5 april 2012 10:00 schreef Pharkus het volgende:
Ik heb helemaal geen stalkers, voel me net een 13 jarig meisje wat niet op een bangalijstje staat.
Ik zal de volgende doorverwijzen, k?quote:Op donderdag 5 april 2012 10:00 schreef Pharkus het volgende:
Ik heb helemaal geen stalkers, voel me net een 13 jarig meisje wat niet op een bangalijstje staat.
Wie was het en wat zei ze dan?quote:Op donderdag 5 april 2012 10:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Omfg.. Als ze al zulke dingen bij een eerste afspraak gaan zeggen moet je gewoon omkeren en rennen.![]()
Hm, nummer veranderen. Dan ben je wel vanaf ja, dat had ik eigenlijk ook wel kunnen doen.
je kan tegenwoordig gewoon nummers blokkeren op je smartfoonquote:Op donderdag 5 april 2012 10:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Omfg.. Als ze al zulke dingen bij een eerste afspraak gaan zeggen moet je gewoon omkeren en rennen.![]()
Hm, nummer veranderen. Dan ben je wel vanaf ja, dat had ik eigenlijk ook wel kunnen doen.
quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 10:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
partypeeps2000quote:Op donderdag 5 april 2012 10:02 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik heb ook psycho's gemeetAlleen niet van FOK!
quote:
quote:
Hoiquote:
Een psycho van FOK! wilde mij eerst neerstekenquote:Op donderdag 5 april 2012 10:02 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik heb ook psycho's gemeetAlleen niet van FOK!
Ik kan er nog niet zo goed mee omgaan, met die smartphones.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:03 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je kan tegenwoordig gewoon nummers blokkeren op je smartfoon
en freaks dus, apparently.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahaha, pp2g goeie tijden, sguren in duh club reggaeton allusz schatjuz
Ze was best creatief, ze haalde er echt van alles bij om aan te tonen dat ik inferieur was op elke mogelijke manier. Ze kwam ook redelijk vaak melden dat ze geneukt had met haar vriend. En toen ik een keer vertelde over een ONS in het weekend ontplofte ze in een jaloerse frenzy.quote:
Ah ok, dit zijn wel handige dingen om te weten.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:03 schreef Cher- het volgende:
[..]Had ik moeten doen ja, het enige wat ik zei is dat hij normaal moest doen ofzo. Zoiets.
Ach ja, had al gekeken bij nummers blokkeren maar dat kost me 30 euro.Dus dan maar nieuw nummer.
Is toch vreemd dat ze een vriend heeft en zo tegen jou deed.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze was best creatief, ze haalde er echt van alles bij om aan te tonen dat ik inferieur was op elke mogelijke manier. Ze kwam ook redelijk vaak melden dat ze geneukt had met haar vriend. En toen ik een keer vertelde over een ONS in het weekend ontplofte ze in een jaloerse frenzy.![]()
![]()
Ik heb ook wel gelachen eigenlijk.
[..]
Ah ok, dit zijn wel handige dingen om te weten.
Ohquote:Op donderdag 5 april 2012 10:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze was best creatief, ze haalde er echt van alles bij om aan te tonen dat ik inferieur was op elke mogelijke manier. Ze kwam ook redelijk vaak melden dat ze geneukt had met haar vriend. En toen ik een keer vertelde over een ONS in het weekend ontplofte ze in een jaloerse frenzy.![]()
![]()
Ik heb ook wel gelachen eigenlijk.
[..]
Ah ok, dit zijn wel handige dingen om te weten.
Ach ja, ik vond het ook allemaal maar vaag. Maar ze had die vriend eigenlijk alleen voor kost en inwoning.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:07 schreef Cher- het volgende:
[..]
Is toch vreemd dat ze een vriend heeft en zo tegen jou deed.Jammer altijd. Die van mij is ook zo trouwens.
![]()
'die van mij'quote:Op donderdag 5 april 2012 10:07 schreef Cher- het volgende:
[..]
Is toch vreemd dat ze een vriend heeft en zo tegen jou deed.Jammer altijd. Die van mij is ook zo trouwens.
![]()
Dat sowieso.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohdat soort dingen zijn best herkenbaar eigenlijk. Sws iedereen op FOK! spoort niet.
We zijn ook geen trein tochquote:Op donderdag 5 april 2012 10:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohdat soort dingen zijn best herkenbaar eigenlijk. Sws iedereen op FOK! spoort niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |