je moet eerst ff je phone aansluiten en wachten tot windows hem herkend (zorg dat ie MTP oid heeft)quote:Op donderdag 12 april 2012 14:38 schreef geelkuikentje het volgende:
Eerst maar hopen dat Kies werkt want dat programma vindt mijn telefoon vooralsnog nog steeds niet...
Wat vraagt ie dan?quote:Op donderdag 12 april 2012 15:49 schreef NextWouter het volgende:
Heb dus hydrogen gister geïnstalleerd omdat ik het wachten op 4.0 zat was. Komen ze er vandaag mee... Maar ik kan opeens geen gebruik meer maken van mobiel internet. Heb de instellingen van de vodafone site al ingevoerd maar de telefoon vraagt om allerlei dingen die niet bij de vodafone instellingen staan. Iemand hier een oplossing voor?
Ik doe het altijd in willekeurige volgorde en hij ziet 'm altijd.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:27 schreef netolk het volgende:
[..]
je moet eerst ff je phone aansluiten en wachten tot windows hem herkend (zorg dat ie MTP oid heeft)
en daarna pas Kies starten...
MMSC / Mms centrale / Berichtenserver / URL startpagina mmsc.mms.vodafone.nlquote:Op donderdag 12 april 2012 15:54 schreef NextWouter het volgende:
[..]
Hij vraagt om een mmsc en een mcc
Oke heb dit net allemaal ingesteld. Vervolgens op opslaan gedrukt. Maar de lijst met apn's blijft leeg? Nog steeds geen internet signaalquote:Op donderdag 12 april 2012 16:00 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
MMSC / Mms centrale / Berichtenserver / URL startpagina mmsc.mms.vodafone.nl
Vodafone (proxy & server settings niet altijd nodig)
Naam: Vodafone live! TEST
APN: live.vodafone.com
Proxy: leeg laten
Port: leeg laten
Gebruikersnaam: vodafone
Wachtwoord: vodafone
Server: leeg laten
MMSC: http://mmsc.mms.vodafone.nl
MMS proxy: 192.168.251.150
MMS poort: 8799
MCC: 204
MNC: 04
Verificatietype: PAP
APN type: Internet + MMS
Ik doe bij mobiele netwerken altijd gewoon zoeken en automatisch kiezen! roaming aanzetten en dan werkt hetquote:Op donderdag 12 april 2012 16:05 schreef NextWouter het volgende:
[..]
Oke heb dit net allemaal ingesteld. Vervolgens op opslaan gedrukt. Maar de lijst met apn's blijft leeg? Nog steeds geen internet signaal
Ook al geprobeerd zonder effect. Kies blijft zeuren dat de telefoon in niet in de goede verbindingsmodus zit.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:40 schreef Daywalk3r het volgende:
Kies starten als Admin in Win7 of Vista
Even je beveiligingsscreen eraf halen? Pas vanaf dan vindt de pc mijn SGS2.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:22 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ook al geprobeerd zonder effect. Kies blijft zeuren dat de telefoon in niet in de goede verbindingsmodus zit.
quote:Op donderdag 12 april 2012 17:25 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb ook weer wat
"Werk Samsung Kies bij tot de laatste versie en upgrade de firmware"
Dus ik klik op Kies Bijwerken:
"Laatste versie is geïnstalleerd"
Je wordt er toch bijna simpel van hè?quote:
Misschien moet je even teruglezen. Er zijn meer mensen die dat probleem hebbenquote:
Yup, had ik dat geweten had ik even wat screenshots gemaaktquote:Op donderdag 12 april 2012 17:39 schreef Stroopwafels het volgende:
Zojuist geupdate naar ICS.
Nu staat mijn scherm weer vol met de standaard touchwiz indeling.
Hadden meer mensen dit?
En dit is ook niet terug te halen met Kies?quote:Op donderdag 12 april 2012 17:40 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Yup, had ik dat geweten had ik even wat screenshots gemaakt
Helaasquote:Op donderdag 12 april 2012 17:41 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
En dit is ook niet terug te halen met Kies?
Ik had een kladblok die ik gebruikte als 'agenda'.
Dat had ik dus wel gedaan.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:40 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Yup, had ik dat geweten had ik even wat screenshots gemaakt
Lol, hij zit er inderdaad niet meer in neequote:Op donderdag 12 april 2012 17:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb trouwens een mail van bol.com dat het nooit de bedoeling is geweest dat je die app niet kon verwijderen met excuses erbij en dat hij er in ICS niet meer in zit standaard.
Zorg er voor dat ie MTP modes verbinding maaktquote:Op donderdag 12 april 2012 16:22 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ook al geprobeerd zonder effect. Kies blijft zeuren dat de telefoon in niet in de goede verbindingsmodus zit.
Ik weet niet wat providers er nog meer voor poep op zetten, maar ze vinden het vast heerlijk om er nog even overheen te schijten.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:08 schreef Ascendancy het volgende:
Dus nu is ie uit, maar alleen providerloos. Lekker weer hoor. Wat is er nou anders aan branded dan nog meer troep?
Nadat samsung dat zelf al doet dus. ICS is prima zonder TW. En nee, ik wil niet rooten.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik weet niet wat providers er nog meer voor poep op zetten, maar ze vinden het vast heerlijk om er nog even overheen te schijten.
Dan moet je een Galaxy Nexus kopenquote:Op donderdag 12 april 2012 18:14 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nadat samsung dat zelf al doet dus. ICS is prima zonder TW. En nee, ik wil niet rooten.
Daarom zei ik ook "nog meer" Maar ik stoor me niet echt aan TW ookal is het wel jammer.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:14 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nadat samsung dat zelf al doet dus. ICS is prima zonder TW. En nee, ik wil niet rooten.
Is ook een beter programma dan Kies, Kies is een beetje het verminderd begaafde broertje van Odin dat nooit werkt.quote:
Wie of wat is bezig, is wel handig om dat er bij te zetten.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:08 schreef Veerboot het volgende:
Hoe lang duurt dat backuppen eigenlijk bij jullie? Hij is nu al een uur of vier bezig.
Euh, nou... Dat fantastische stukje software KIES is bezig.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wie of wat is bezig, is wel handig om dat er bij te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |