Nee tog?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:17 schreef _Flea_ het volgende:
Oh noes! Ik heb m'n toestel geroot en gebricked! OMG!
ze mogen wel een opschieten...quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:18 schreef Prof_Hoax het volgende:
http://eurodroid.com/
En kennelijk is dat hetzelfde approval proces als in Nederland.
quote:Op woensdag 11 april 2012 20:11 schreef Stroopwafels het volgende:
Hopelijk is morgen eindelijk de 'grote' dag.
USB debugging aanstaan?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:05 schreef Moron het volgende:
Oke, ik ben hem aan het rooten, maar het lukt niet.
Doe het via deze handleiding: http://www.androidworld.n(...)s-ii.html#post158750
Heb de telefoon in odin mode staan, hij heeft hem geadd, en dan wil ik die Kernel toevoegen middels die PDA, maar dan pakt ie het niet. Alleen Autoboot en F. Reset time staan aangevinkt.
Er komt fail te staan.. Wie helpt?
Heb je een branded toestel? Heb je de laatste versie van Kies geinstalleerd?quote:
Ja eerste keer dat ik het doe, dus ben beetje noobquote:
Maakt niet uit, iedereen moet ergens beginnen.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:28 schreef Moron het volgende:
[..]
Ja eerste keer dat ik het doe, dus ben beetje noobMaar bedankt, hij is bezig.
Ja dat is waar. Alles gedaan, moet nu alleen nog mijn HyDrog3n vinden op me sd kaart. Waar vind ik die?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:30 schreef themole het volgende:
[..]
Maakt niet uit, iedereen moet ergens beginnen.
Ik heb hem al.. Hij is bezigquote:Op woensdag 11 april 2012 21:31 schreef Moron het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Alles gedaan, moet nu alleen nog mijn HyDrog3n vinden op me sd kaart. Waar vind ik die?
gewoon die Gapps flashen, op dezelfde manier als je Hydrogen hebt geinstalleerd.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:34 schreef Moron het volgende:
[..]
Maar wat zijn de Gapps die nodig zijn?
Wat zijn Gapps in hemelsnaam?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:37 schreef themole het volgende:
[..]
gewoon die Gapps flashen, op dezelfde manier als je Hydrogen hebt geinstalleerd.
Google app?quote:
Oh, waar staan die?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:38 schreef themole het volgende:
[..]
Google Apps, Calendar, Gmail, Play store enzovoort.
Dank je.. Kan ik me S2 dan gewoon opstarten zodat ik ze erop kan zetten?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:41 schreef themole het volgende:
http://teamhydra.uk.to/?d(...)-20120317-signed.zip
Deze op interne SD zetten en installeren op dezelfde manier als Hydrogen.
Moet geen punt zijn denk ik.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:43 schreef Moron het volgende:
[..]
Dank je.. Kan ik me S2 dan gewoon opstarten zodat ik ze erop kan zetten?
Mijn dank is groot. Volgens mij is het geluktquote:
twitter:SGS2Update twitterde op donderdag 12-04-2012 om 08:21:11#SGS2_Upd_Checker 06:00 GMT *NEW FW* Netherlands/Unbranded (I9100/LKAXEN) I9100XWLP7/I9100XENLP3/I9100XXLPS/I9100XWLP7 reageer retweet
Zou het nu echt komen?quote:Op donderdag 12 april 2012 08:45 schreef automatic_ het volgende:
twitter:SGS2Update twitterde op donderdag 12-04-2012 om 08:21:11#SGS2_Upd_Checker 06:00 GMT *NEW FW* Netherlands/Unbranded (I9100/LKAXEN) I9100XWLP7/I9100XENLP3/I9100XXLPS/I9100XWLP7 reageer retweet
Jepquote:Op donderdag 12 april 2012 08:52 schreef automatic_ het volgende:
Zijn de toestellen van Vodafone standaard "Branded"?
niet als je hem kreeg toen ie net uitwas want ik heb een unbranded versie met vodafonequote:Op donderdag 12 april 2012 08:52 schreef automatic_ het volgende:
Zijn de toestellen van Vodafone standaard "Branded"?
Ik heb hem sinds september volgens mij... Volgens mij was de S2 er toen al even?quote:Op donderdag 12 april 2012 09:22 schreef netolk het volgende:
[..]
niet als je hem kreeg toen ie net uitwas want ik heb een unbranded versie met vodafone
Ojee, zo erg?quote:Op donderdag 12 april 2012 09:40 schreef Co_OL het volgende:
Leuk zoon update maar ik gaat weer terug!
Ohquote:Op donderdag 12 april 2012 09:44 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Totaal geen verschil met 2.3.4/5/6 behalve dat de reboots weg zijn en je face unlock hebt!
Dus je hebt liever reboots dan geen reboots?quote:Op donderdag 12 april 2012 09:44 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Totaal geen verschil met 2.3.4/5/6 behalve dat de reboots weg zijn en je face unlock hebt!
Klopt idd. Ik had helemaal niet het ICS gevoel zoals ik wel op m'n Transformer heb. Vandaar dat ik ook ben gaan switchen naar een custom ROM.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:44 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Omdat je er mee kan bellen!quote:Op donderdag 12 april 2012 09:32 schreef RijstNatie het volgende:
Ik ben van plan dit toestel aan te schaffen.
waarom is dit ding zo goed, kan iemand mij dat uitleggen?
Ik ga weer terug naar custom ROM Hydrog3en 4.0.4 ICSquote:Op donderdag 12 april 2012 09:47 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dus je hebt liever reboots dan geen reboots?
als er iets van de provider komt tijdens het opstartenquote:Op donderdag 12 april 2012 09:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb hem sinds september volgens mij... Volgens mij was de S2 er toen al even?
Hoe weet je eigenlijk of hij Branded is?
Ik heb nog niks zegt KIESquote:Op donderdag 12 april 2012 09:58 schreef Refurb het volgende:
Het is zover vandaag. Androiede viersch veur allen Samschung toestellen in den Nederlanden
Niet sneller dan de HyDrOG3Nquote:Op donderdag 12 april 2012 10:00 schreef Moron het volgende:
Aan de reacties te horen blij dat ik hem gisteravond geroot hebUpdate voegt niet veel toe. Wordt het toestel er wel sneller op?
custom ROM is toch de standaard Android 4.0?quote:Op donderdag 12 april 2012 09:48 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Klopt idd. Ik had helemaal niet het ICS gevoel zoals ik wel op m'n Transformer heb. Vandaar dat ik ook ben gaan switchen naar een custom ROM.
Bij Custom ROM's tweaken ze het handeltje meer. Vele opties die in ICS zitten zie je niet in de Samsung ROM. Verder stopt Samsung er een hoop meuk in wat je gewoon niet wil. Custom ROM's zijn veelal ook een stuk zuiniger voor je foon.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:12 schreef Olle. het volgende:
[..]
custom ROM is toch de standaard Android 4.0?
Ik begrijp hieruit dat de update naar Android 4.0 van Samsung niet een echte toegevoegde waarde heeft?
maar wat is dan het voordeel van de custom rom?
Klopt, je hebt al die lelijke samsungapps, preinstalled apps en touchwiz interface niet.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:17 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Bij Custom ROM's tweaken ze het handeltje meer. Vele opties die in ICS zitten zie je niet in de Samsung ROM. Verder stopt Samsung er een hoop meuk in wat je gewoon niet wil. Custom ROM's zijn veelal ook een stuk zuiniger voor je foon.
En je toestel is sneller geworden. Ook heb je nu de mogelijkheid om over te klokken.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:18 schreef themole het volgende:
[..]
Klopt, je hebt al die lelijke samsungapps, preinstalled apps en touchwiz interface niet.
ok ik begrijp dus dat je advies is (ondanks dat ik er niet heel veel verstand van heb) hem alsnog te rooten.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:17 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Bij Custom ROM's tweaken ze het handeltje meer. Vele opties die in ICS zitten zie je niet in de Samsung ROM. Verder stopt Samsung er een hoop meuk in wat je gewoon niet wil. Custom ROM's zijn veelal ook een stuk zuiniger voor je foon.
Whaha lol ik ben de submitterquote:Op donderdag 12 april 2012 10:30 schreef 314 het volgende:
ICS
http://tweakers.net/nieuw(...)it-in-nederland.html
alleen jammer dat er staat dat telefoons via de providers weer langer moeten wachten.. wat bijna alle telefoons zullen zijnquote:
quote:De update voor versies van KPN, Vodafone en T-Mobile zouden 'in de komende weken' beschikbaar komen.
Ondanks dat Kies aangeeft dat ik de laatste versie van het programma heb ik deze toch niet. Deze heb ik dus zelf even opnieuw gedownload. De upgrade is inmiddels hier dus ook in volle gang. En wat debiel dat die update op de voorgrond moet worden getoond, nu kan ik namelijk niet fatsoenlijk meer aan het werk. -zucht- ... Ook voor mij is Samsung Kies het meest debiele programma ooit.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:48 schreef Hashtag het volgende:
Hier is nog geen update beschikbaar (Hi).
Hij geeft alleen aan dat ik Kies moet updaten terwijl ik al de laatste versie heb.
Ja, dat is een bug.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:26 schreef Paul-89 het volgende:
Meerdere mensen last van het opeens opnieuw opstarten bij de Galaxy S II ?
Gek, ik ben ondertussen gewoon andere dingen aan het doen.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:24 schreef Hashtag het volgende:
[..]
Ondanks dat Kies aangeeft dat ik de laatste versie van het programma heb ik deze toch niet. Deze heb ik dus zelf even opnieuw gedownload. De upgrade is inmiddels hier dus ook in volle gang. En wat debiel dat die update op de voorgrond moet worden getoond, nu kan ik namelijk niet fatsoenlijk meer aan het werk. -zucht- ... Ook voor mij is Samsung Kies het meest debiele programma ooit.
Ok, bedankt.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat is een bug.
Bij ICS (4.0.3) die ze nu aan het uitrollen zijn, moet dat over zijn.
Gewoon rechtsonderin schuiven!quote:Op donderdag 12 april 2012 11:24 schreef Hashtag het volgende:
[..]
Ondanks dat Kies aangeeft dat ik de laatste versie van het programma heb ik deze toch niet. Deze heb ik dus zelf even opnieuw gedownload. De upgrade is inmiddels hier dus ook in volle gang. En wat debiel dat die update op de voorgrond moet worden getoond, nu kan ik namelijk niet fatsoenlijk meer aan het werk. -zucht- ... Ook voor mij is Samsung Kies het meest debiele programma ooit.
Heb Hydrogen en Resurrection veel voorbij zien komen hier.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:49 schreef wise het volgende:
de meeste gebruiken lightning rom hier toch¿
wil al tijden overstappen maar "geen tijd" ervoor
twitter:vodafoneNL twitterde op donderdag 12-04-2012 om 12:50:43@Hidduh Dat weet ik niet zeker, maar nu Samsung de update vrij gegeven heeft kunnen we er hard aan werken. Houdt Kies in de gaten
^BT reageer retweet
Vodaphone is dan ook wat anders dan Vodafonequote:
zowiezo ziet het er best wel gelikt uitquote:Op donderdag 12 april 2012 12:22 schreef Hashtag het volgende:
Ik heb ICS er op staan. Mijn eerste indruk is positief. De Gmail-applicatie ziet trouwens gelikt uit.
TMF? Als je MTV Mobile bedoeld dan moet je hoogstwaarschijnlijk wachten tot hij voor Hi uitkomt, not sure though.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:04 schreef Thaboel het volgende:
Ik heb tmf moet ik dan wachten op kpn/hi! ?
ja die bedoel ik :pquote:Op donderdag 12 april 2012 14:09 schreef Wooninck het volgende:
[..]
TMF? Als je MTV Mobile bedoeld dan moet je hoogstwaarschijnlijk wachten tot hij voor Hi uitkomt, not sure though.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |