Tiet el.quote:
Ik kom ook wel eens in jouw provincie...quote:Op donderdag 5 april 2012 08:58 schreef Sorbootje het volgende:
Ja Buuf, ik durf dat. Heeft wel even geduurd hoor.
Zit weinig tiet meer aan..quote:
Nu is het in verhouding ?quote:
Je verpest het!quote:
waarom das , lulligquote:
haaiquote:
Gewoon in het algemeen?quote:
JA! Het is zo heerlijk huisje... En dat je woensdag thuis komt, en dan je huisje er zo uitziet als dat je het achter liet.. oh wat heerlijk. Nu merk ik hoe groot mijn ergernis was qua thuiskomen en overal lag was, speelgoed, chaggo pubber op de bank, keuken vol... ed... Nu zorg ik dat alles in de ochtend gewoon weer aan kant is voordat ik weg ga, en kom ik thuis in een oase van rust.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:33 schreef Diaan73 het volgende:
Ticootje, ben je al helemaal in je nieuwe huisje geïnstalleerd??
Wij hebben geen plannen voor de Pasen. Misschien 2e Paasdag even naar andere auto kijken...
Super!quote:Op donderdag 5 april 2012 09:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
JA! Het is zo heerlijk huisje... En dat je woensdag thuis komt, en dan je huisje er zo uitziet als dat je het achter liet.. oh wat heerlijk. Nu merk ik hoe groot mijn ergernis was qua thuiskomen en overal lag was, speelgoed, chaggo pubber op de bank, keuken vol... ed... Nu zorg ik dat alles in de ochtend gewoon weer aan kant is voordat ik weg ga, en kom ik thuis in een oase van rust.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |