Maar wat is het?!quote:Op donderdag 5 april 2012 08:48 schreef slacker_nl het volgende:
Dit zit nu in de oven:
[ afbeelding ] Ben erg erg erg benieuwd.
Ik weet zelfs niet of ik dat wil weten!quote:
Hehe, ik moest lachen.quote:Op donderdag 5 april 2012 08:51 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik weet zelfs niet of ik dat wil weten!Lijkt op wat vorige week in de emmer naast m'n bed zat...
Wat het is? Het is kip in een marinade van: oregano, knoflook, tijm, rozemarijn, citroensap en olijfolie (en verder dus tomaten en olijfen). Dit moest 8 uur lang in de koelkast marineren en nu 30 minuten in de oven. Tis m'n lunch voor straks bij het klussen en de rest gaat de koelkast in voor een andere dag.quote:
Dat klinkt fijnquote:Op donderdag 5 april 2012 09:06 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Wat het is? Het is kip in een marinade van: oregano, knoflook, tijm, rozemarijn, citroensap en olijfolie (en verder dus tomaten en olijfen). Dit moest 8 uur lang in de koelkast marineren en nu 30 minuten in de oven. Tis m'n lunch voor straks bij het klussen en de rest gaat de koelkast in voor een andere dag.
Je wil het in elk geval proberenquote:Op donderdag 5 april 2012 09:12 schreef Perruche het volgende:
Planning voor vandaag:
O: 150 ml yoghurt met handje kokos, lepel lijnzaad en walnoten
T: pakje crackers, banaan, peer
L: keine anhung, iets met veel groenten (soep of salade) en 2 bth ofzo
T: misschien wel een croissantje
B: 2x20 minuten fietsen
B: Evy les 5
D: 2x gebakken ei met kaas op brood
S: bodycombat
T: nog iets van yoghurt
ik ben benieuwd of ik zoveel sport uit mij geperst krijg vandaag.
Dankje! En ja, gewoon verse spinazie met een beetje knoflook in de wok!quote:Op donderdag 5 april 2012 09:12 schreef V1z0R het volgende:
lijstje GB!
Gewokte spinazie trouwens?Lekker, Mar! Rib-, haas-, of schouderkarbo? Maakt het ook uit... Karbo!
Makkelijk! Moet je het zelf gewoon willen!quote:Op donderdag 5 april 2012 09:12 schreef Perruche het volgende:
Planning voor vandaag:
O: 150 ml yoghurt met handje kokos, lepel lijnzaad en walnoten
T: pakje crackers, banaan, peer
L: keine anhung, iets met veel groenten (soep of salade) en 2 bth ofzo
T: misschien wel een croissantje
B: 2x20 minuten fietsen
B: Evy les 5
D: 2x gebakken ei met kaas op brood
S: bodycombat
T: nog iets van yoghurt
ik ben benieuwd of ik zoveel sport uit mij geperst krijg vandaag.
Die gaan we keer proberenquote:Op donderdag 5 april 2012 09:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dankje! En ja, gewoon verse spinazie met een beetje knoflook in de wok!
Weet je wel hoeveel er in een goede roombotercroissant zit?!quote:Op donderdag 5 april 2012 09:19 schreef V1z0R het volgende:
En gooi tenminste nog wat nootjes door je laatste yoghurt, je zit nu max. aan iets van 1700...
Haha viz, ja, ik moet alleen ook tot 7 uur werken en wil ook nog mijn vriendje zien enzo. En mijn tas kopen! Dus als de bodycombat niet doorgaat heb ik mezelf vast ingedekt.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Makkelijk! Moet je het zelf gewoon willen!
En gooi tenminste nog wat nootjes door je laatste yoghurt, je zit nu max. aan iets van 1700...
En dan heb ik ook heel, heel ruim gekeken.
Welke tas gaat het worden? Ik ga in mijn lunchpauze even kijken.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:36 schreef Perruche het volgende:
[..]
Haha viz, ja, ik moet alleen ook tot 7 uur werken en wil ook nog mijn vriendje zien enzo. En mijn tas kopen! Dus als de bodycombat niet doorgaat heb ik mezelf vast ingedekt.
En ik zal zorgen dat ik er een voedzame lunch ingooi. En ook een voedzame T.
quote:Op donderdag 5 april 2012 09:33 schreef V1z0R het volgende:
Minilot, zo'n 250 tops volgens mij.
Low-carb dagje, Aurum?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van deze viel de tof een beetje tegen en ik vond hem ook erg tuttig:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net uit de oven gehaald en het smaakt me toch goedquote:
Bietjes een optie?quote:Op donderdag 5 april 2012 09:37 schreef Nallie het volgende:
Lekkere lunch minilot! En mooi lijstje inderdaad!
Lijstje:
O: havermout, banaan, dadels, beetje kokosmelk
T: koffie verkeerd, 4 abrikozen
L: 2 roggebrood pindakaas, salade van halve avocado, tomaat en alfalfa
T: gekookt ei, rijstwafel geitenkaas
D: Soep
T: Chips
Komt een vriendinnetje eten en series kijken. Ik wilde pompoensoep maken, maar helaas is mevrouw geen pompoenfanDus om niet weer met courgettesoep of aubergine bonensoep aan te komen, wie heeft er nog een lekker recept voor een maaltijd soep?
quote:Op donderdag 5 april 2012 09:41 schreef Perruche het volgende:
Henk: misschien deze voor werk, mooi zacht leer, op 2 manieren te gebruiken en heb nog geen zwarte tas. Alhoewel creme ook mooi was! En roze voering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van deze viel de tof een beetje tegen en ik vond hem ook erg tuttig:Die bovenste ziet er mooi uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij de onderste is het denk ook meer afhankelijk van de kleur.
Mooie lijstjes hier vandaag overigens.![]()
Nallie, zou een Minestronesoep geen goede en lekkere optie zijn?Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
Daar heb ik nog wel een gruwelijk lekker recept voor!quote:Op donderdag 5 april 2012 09:47 schreef Nallie het volgende:
Bietjes zijn een optie, alleen wil ik morgen al bietjesrisotto maken, dus dat wordt wat veel van t goeie misschien
Minestrone vind ik zelf niet zo. Ben nu aan het kijken voor rode linzen soep.
Maar ik bedacht me net dat ik beter even aan het werk kan gaan
quote:Op donderdag 5 april 2012 09:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Daar heb ik nog wel een gruwelijk lekker recept voor!
Ga ik nu voor je opzoeken!
Oe sowieso een goeie om op te slaan! Ik hou wel van pompoenquote:Op donderdag 5 april 2012 09:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Uh.... dat is alleen wel met pompoen!
Maar misschien kun je je vriendin voor de gek houden?
Pompoensoep met linzen
Ingrediënten (voor 2 personen en minimaal 2 eenpersoons porties extra, om in te vriezen voor noodgevallen)
1 kg schoongemaakte pompoen in stukjes
150 gr rode linzen
1,5 l groentebouillon
2 wortelen in stukjes
1 gesnipperde ui
2 teentjes fijngehakte knoflook
stukje gember, geschild en fijngehakt
2 theel kerrie
1 theel sambal
1 theel garam masala
1 laurierblaadje
2 djeroek poeroetblaadjes (limoenblad)
1 pijpje kaneel
rasp van 1 limoen of citroen
verse koriander
olie, zout, peper
Verhit de olie in een flinke pan met stevige bodem. Fruit daarin de ui, knoflook en gember. Voeg kerrie, garam masala en eventueel wat sambal toe.
Laat de (gewassen) linzen en de in stukjes gesneden wortelen even meebakken, doe er dan de pompoenblokjes bij en roer alles nog even op hoog vuur door.
Voeg de bouillon toe, breng alles aan de kook en doe er nog de resterende ingrediënten bij: rasp van 1 limoen, 2 djeroek poeroetblaadjes, kaneelpijpje en 1 laurierblaadje.
Laat alles een klein halfuurtje koken. Haal de kaneelstokjes en blaadjes laurier en djeroek poeroet eruit.
Pureer de soep desgewenst, maar het hoeft niet.
Maak op smaak af met zout en peper en serveer met wat verse koriander.
Lekker is ook nog een scheutje kokosmelk er doorheen.
Anders is er ook nog een lekker linzensoepje van Ainsley te vinden.
quote:Op donderdag 5 april 2012 09:38 schreef _aurum_ het volgende:
[..]een beetje
Wil de komende tijd weer wat met carbinname gaan spelen.
Dus carbs in de morgen en tijdens/na de training.
Mijn gewicht gaat niet omlaagmaar mijn vetjes worden wel minder
Ik ga dat wel een keer nadoen van jequote:Op donderdag 5 april 2012 09:42 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Net uit de oven gehaald en het smaakt me toch goed
Het ziet er uit als ijs met fruit en chocoladetopping, maar ik denk dat het wat anders is.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:17 schreef Siral het volgende:
Mooie food foto's en lijstjes![]()
Ik had breakfast in bed vanmorgen![]()
![]()
[ afbeelding ]
ach het gaat bij nooit snel hoorquote:Op donderdag 5 april 2012 09:58 schreef V1z0R het volgende:
Nallie, brood bij je soep!Lekker met katenspek of zo
[..]naja, vetjes minder is het doel toch?
Het was minstens net zo lekkerquote:Op donderdag 5 april 2012 10:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het ziet er uit als ijs met fruit en chocoladetopping, maar ik denk dat het wat anders is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |