Waarom stop je niet per direct, stapt als een wilde af, smijt agressief je fiets aan de kant, en loopt als een dolle op die vent af?quote:Op donderdag 5 april 2012 08:17 schreef MikeyMo het volgende:
Sinds een half jaar fiets ik elke dag een metertje of 500 van huis naar de trein door één straat heen. Omdat ik mijn fiets bij het station parkeer is het een oud crappy geval wat kan rijden en geen special features als licht heeft. Elke dag loopt er langs die route een seniore man met zijn herder en deze begon van de één op de andere dag commentaar te leveren wanneer ik langsreed. De eerste keer was het iets in de trant van "Je moet je licht aandoen!" en toen ik hem kort daarop weer tegenkwam was het al gelijk van "Ik hoop dat ze je een keer doodrijden". En zo gaat het sindsdien; geregeld als ik langs rijd krijg ik de woorden "klootzak", "ze moeten je doodrijden" en ander agressief gemompel naar mijn hoofd, zelfs vanochtend nog toen het al licht was...
En ik ben er wel een beetje klaar mee inmiddels.
Ik vraag me af of het dus zin heeft om aangifte te doen wanneer iemand je elke dag verbaal agressief benaderd want ik vraag me ook af of dit niet gaat escaleren een keer.
Dit dus. Briljant, iedere dag met een glanzende glimlach hem een fijne dag toewensen, zeggen dat hij er zo goed uit ziet, gewoon complimenteren.quote:Op donderdag 5 april 2012 08:26 schreef zatoichi het volgende:
Nee je moet juist als een baas hem iets goed toewensen; dan gaat hij zich helemaal slecht over zichzelf voelen!
Als je terug gaat schelden of whatever, is het hem duidelijk dat het je raakt en heeft hij gewonnen!
Dit is inderdaad meestal de oplossing.quote:Op donderdag 5 april 2012 08:30 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Dit dus. Briljant, iedere dag met een glanzende glimlach hem een fijne dag toewensen, zeggen dat hij er zo goed uit ziet, gewoon complimenteren.
Wedden dat hij het na een week niet meer trekt
Geheid dat je hiermee succes hebtquote:Op donderdag 5 april 2012 08:30 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Dit dus. Briljant, iedere dag met een glanzende glimlach hem een fijne dag toewensen, zeggen dat hij er zo goed uit ziet, gewoon complimenteren.
Klinkt als een goed plan, het zal die man ws. nog meer irriteren. Verder geen aandacht aan besteden want het is een ouwe zuurpruim die ruzie met het hele leven heeft denk ik,quote:Op donderdag 5 april 2012 08:30 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ook mee eens!quote:Op donderdag 5 april 2012 08:30 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |