Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Quick sell allquote:Op donderdag 5 april 2012 00:43 schreef Tobi-wan het volgende:
Wel een chill 7.5k pakjega ik in ieder geval geen verlies op maken...
[ afbeelding ]
160k?quote:Op donderdag 5 april 2012 00:53 schreef Lindgren. het volgende:
Als m'n TP morgen leeg is heb ik een kleine 160k en 3 teams.
En dan die lange bal naar voren xDquote:Op donderdag 5 april 2012 00:55 schreef Tim86 het volgende:
Zo triest die mannetjes die vanaf de aftrap de bal naar hun CB spelen en ja dan op gaan wachten..hoe levenloos ben je dan
Dat is weer een andere groep, maar deze types kom ik zeker 1 in de 4 wedstrijden tegen..gewoon bal naar achteren en dan stil staan tot je komt jagen..dan nog een paar (FIFA)minuten rondtikken en dan gewoon aan de wedstrijd beginnen. Is dat het FIFA-equivalent van een territorium afbakenen ofzoquote:
Beetje dezelfde groep als de zijlijn hooghouders.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is weer een andere groep, maar deze types kom ik zeker 1 in de 4 wedstrijden tegen..gewoon bal naar achteren en dan stil staan tot je komt jagen..dan nog een paar (FIFA)minuten rondtikken en dan gewoon aan de wedstrijd beginnen. Is dat het FIFA-equivalent van een territorium afbakenen ofzo
Moet je maar geen bronzes op je bank zetten zodat je overal rating lager is!quote:Op donderdag 5 april 2012 01:04 schreef Vijf_voor het volgende:
Bij de single matches wordt je eerst nog 5x weggedrukt voordat je kan beginnen
Ja. + 6 teams (waarvan drie bronzen) en nog een handjevol braskilvers. Ik ben niet zo rijkquote:
Je bent te slim voor mijn garp. 160k in een klein lettertype = een kleine 160k. Feit dat ik m moet uitleggen zegt genoeg, maar heb net 8 uur straight gewerkt dus ben nu tussen hyper en moe in :Squote:Op donderdag 5 april 2012 01:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja. + 6 teams (waarvan drie bronzen) en nog een handjevol braskilvers. Ik ben niet zo rijk.
Ik had m ook niet door hoorquote:Op donderdag 5 april 2012 01:12 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Je bent te slim voor mijn garp. 160k in een klein lettertype = een kleine 160k. Feit dat ik m moet uitleggen zegt genoeg, maar heb net 8 uur straight gewerkt dus ben nu tussen hyper en moe in :S
IF verzamelwoede?quote:Op donderdag 5 april 2012 01:17 schreef GuRBuH het volgende:
Ik ga denk ik deze week Seb Larsson halen (zo dicht mogelijk bij discard prijs, waar hij nu al zit zon beetje) en Osvaldo.
quote:Op donderdag 5 april 2012 01:12 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Je bent te slim voor mijn garp. 160k in een klein lettertype = een kleine 160k. Feit dat ik m moet uitleggen zegt genoeg, maar heb net 8 uur straight gewerkt dus ben nu tussen hyper en moe in :S
Larsson heeft echt goede passing- en shootingstats, normaal al. Zijn IF word dat dus helemaal, al zal hij voor veel mensen te traag zijn.quote:Op donderdag 5 april 2012 01:19 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
IF verzamelwoede?
Ik ga eens kijken of ik een leuk team (hybrid of niet) kan maken met allemaal oude lullen die ook nog eens kunnen voetballenMoeten toch wel minimaal 30 jaar zijn, liefst 35+
Larsson ook hoor.quote:Op donderdag 5 april 2012 01:38 schreef Lindgren. het volgende:
Osvaldo zit net in packs en is nu al 11k.
quote:Op donderdag 5 april 2012 01:36 schreef pascal08 het volgende:
Ik heb dit jaar godverdomme geen 1 keer een open bid voor een leuke prijs gewonnen.
quote:Op donderdag 5 april 2012 01:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier zit een héél vies luchtje aan.
Weet je wat ik denk? Dat EA ons gewoon aan het lijntje houdt. Ik heb echt de meest belachelijke auctions gezien toen ik nét even geen bidtokens of coins had. Als ik zelf op iets bied, word ik altijd overboden, totdat er geen coin winst meer valt te maken.quote:
umad brah?quote:Op donderdag 5 april 2012 01:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Weet je wat ik denk? Dat EA ons gewoon aan het lijntje houdt. Ik heb echt de meest belachelijke auctions gezien toen ik nét even geen bidtokens of coins had. Als ik zelf op iets bied, word ik altijd overboden, totdat er geen coin winst meer valt te maken.
Ik begin echt te walgen van FUT, er zitten zó veel vieze vuile kk marketing truuks achter dit spel. Ik stop er gewoon mee, echt ik stop. Wat een vies vuil kkspel.![]()
Ik ben echt boos
Ik ga dit spel kapot maken en ik begin er morgen mee!![]()
Giveaway!quote:Op donderdag 5 april 2012 01:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Weet je wat ik denk? Dat EA ons gewoon aan het lijntje houdt. Ik heb echt de meest belachelijke auctions gezien toen ik nét even geen bidtokens of coins had. Als ik zelf op iets bied, word ik altijd overboden, totdat er geen coin winst meer valt te maken.
Ik begin echt te walgen van FUT, er zitten zó veel vieze vuile kk marketing truuks achter dit spel. Ik stop er gewoon mee, echt ik stop. Wat een vies vuil kkspel.![]()
Ik ben echt boos
Loldafuq? Ik dacht dat jij 'm won.quote:Op donderdag 5 april 2012 01:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ben echt boos
Nope, ik won hem daarvoor voor 62k, TOEN WEL!quote:Op donderdag 5 april 2012 01:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Loldafuq? Ik dacht dat jij 'm won.
quote:Op donderdag 5 april 2012 02:00 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nope, ik won hem daarvoor voor 62k, TOEN WEL!
Maar ik ben eigenlijk al heel lang klaar met EA. Echt een ziekelijk kutbedrijf. Morgen een leuke giveaway hier!
...quote:Op donderdag 5 april 2012 02:29 schreef GuRBuH het volgende:
En toen begon de band te spelen, maar die kat zat dus nog in de tuba. Dus toen zij probeerden Rolling in the Deep van Adele te spelen vloog dat beest eruit, zomaar in onder de jurk bij Truus. Dus al die mensen lachen natuurlijk. Want als die pinguin begint te breakdancen dan gaan die glazen altijd trillen en krijg je dus zo'n heel raar effect. De prinses kon het niet waarderen.
Ik maakte als ik teveel rotzooi spelers heb of packs ging openen ook zo'n team, maar ik noemde het dump (en soms was er nog een dump2, dump3 etc ook). Spelers discarden doe ik eigenlijk nooit, of het iemand zijn die echt niet na een paar dagen nog steeds niet te verkopen is boven discard value (+ tax).quote:Op donderdag 5 april 2012 02:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
...
__
Ben ik de enige die een extra team heeft dat 'Trade Pile' heet?Daar gooi ik m'n spelers in die weg mogen als m'n trade pile vol is. Dat team (11 spelers, 7 wissels, 5 reserves) zit nu volledig vol en er staan er nog veel op de reserve-reserve trade pile
Edit: Nog maar een Trade Pile team gemaakt. Ook tot aan de nok toe vol.Even cashen morgen. Gewoon alles erop met een iets te laag startbod en alles verkopen.
En mijn Bronzen Ieren ga ik discarden, uit principe.
Heb ik ook. Ik wil langzamerhand voor de marketcrash iedereen verkopen!quote:Op donderdag 5 april 2012 02:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
...
__
Ben ik de enige die een extra team heeft dat 'Trade Pile' heet?Daar gooi ik m'n spelers in die weg mogen als m'n trade pile vol is. Dat team (11 spelers, 7 wissels, 5 reserves) zit nu volledig vol en er staan er nog veel op de reserve-reserve trade pile
Edit: Nog maar een Trade Pile team gemaakt. Ook tot aan de nok toe vol.Even cashen morgen. Gewoon alles erop met een iets te laag startbod en alles verkopen.
En mijn Bronzen Ieren ga ik discarden, uit principe.
Serie A zit er vol meequote:Op donderdag 5 april 2012 01:19 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
IF verzamelwoede?
Ik ga eens kijken of ik een leuk team (hybrid of niet) kan maken met allemaal oude lullen die ook nog eens kunnen voetballenMoeten toch wel minimaal 30 jaar zijn, liefst 35+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |