Ik herken het eigenlijk wel die pijn, ook los van ongesteldheid. Ik heb het ook weleens opeens randomquote:Op donderdag 5 april 2012 01:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
NopeHad ik wel heel dope gevonden maar mijn vrienden vinden dat niks.
En Sinos, zoiets is het ja maar dan echt ziek ergOngesteldheidkramp kan het niet zijn overigens want ik slik de pil door.
yada wel toch?quote:
huh?quote:Op donderdag 5 april 2012 01:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Komt hij weer met z'n PVV-slang.
Ah, dankjewel. Even proberen om op mijn buik te gaan liggenquote:Op donderdag 5 april 2012 01:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik herken het eigenlijk wel die pijn, ook los van ongesteldheid. Ik heb het ook weleens opeens random(niet vaak). Maar echt geen idee waar het vandaan komt.
Wat wel helpt bij mij (enigszins) is op m'n buik liggen en kussentje onder m'n buik
Goedenacht, Turk.quote:Op donderdag 5 april 2012 01:32 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ik ga slapen, trusten iedereen.
shab be khayr azizam
Sowieso. Volgens mij was er ook nog een ander groot forum.quote:Op donderdag 5 april 2012 01:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]! Dan ken je vast HHBoard ook nog van vroegâh?
Iddquote:Op donderdag 5 april 2012 01:34 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[..]
Sowieso. Volgens mij was er ook nog een ander groot forum.
Good times met Cam'Ron, Fat Joe en The Game tegen 50, Nas tegen Jay-Z, etc.
Die had je al eens gelinkt in de toffe SC, maar ik was het nu vergeten dus werd weer verrast.quote:Op donderdag 5 april 2012 01:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Idd! Of dit soort smack.
They Did Hov Dirty: Jay-Z Gets Chased Out Of Marcy Projects!
http://www.worldstarhipho(...)wshhc6h09eWqr098XC5k![]()
quote:Op donderdag 5 april 2012 01:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Die had je al eens gelinkt in de toffe SC, maar ik was het nu vergeten dus werd weer verrast.
Ik had de laptop al dicht gedaan, maar hier wil ik wel even op terug komen nogquote:Op donderdag 5 april 2012 01:09 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
Erger jij je ook zo aan die tietjes van Michelle Pfeiffer, Lot?
Samenvatting. Was er een rel?quote:
Dat is geen Turks. Doet hij alsof hij Turks is? Hij schrijft Iraans.quote:
Dus ik hoef niet terug te lezen? Mooi.quote:
Wel jij poste gister ook toen dat allemaal aan de gang was.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dus ik hoef niet terug te lezen? Mooi.
Goedemorgen
That'll do.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als die Sinos nu een keer haar mond houd
Ik heb er ook weinig van gesnapt, maar het zal allemaal wel, heel dat "kijk ons elkaar eens kennen". En goedemorgen trouwens.quote:
Dat is toch wel vaker zo in slowchats, allemaal lief zijn voor elkaar enzo. Ik ben oprecht benieuwd of de toffe fernandes-mensen ook nog eens gaan meeten met elkaar om dansjes te doen bij een festival of dat het bij de veilige chat achter de schermen blijft.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb er ook weinig van gesnapt, maar het zal allemaal wel, heel dat "kijk ons elkaar eens kennen". En goedemorgen trouwens.
Inderdaad zeg.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb er ook weinig van gesnapt, maar het zal allemaal wel, heel dat "kijk ons elkaar eens kennen". En goedemorgen trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |