Ik vind het leuk. Het duurt alleen veel te lang voor iets dat continu hetzelfde klinkt.quote:Op donderdag 5 april 2012 01:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kill.
Hoor die. Alleen die beat al! Jij zou ook hard gaan op deze beat C., ik voel het.
Bah, hatelijk datquote:Op donderdag 5 april 2012 01:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Geen ideeIk moet mijn hond nog uitlaten eigenlijk maar ik kan niet meer opstaan
Kurk in de kont van je hond en ga slapen, dame.quote:Op donderdag 5 april 2012 01:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Geen ideeIk moet mijn hond nog uitlaten eigenlijk maar ik kan niet meer opstaan
Klopt overigens niet hoor Sinos. Choco mag mij keihard kapot makenquote:Op donderdag 5 april 2012 01:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha dat je niet geneukt door hem wil worden.
Instrumental staat boven jequote:Op donderdag 5 april 2012 01:07 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[..]
Ik vind het leuk. Het duurt alleen veel te lang voor iets dat continu hetzelfde klinkt.
quote:Op donderdag 5 april 2012 01:03 schreef Chocolatebear het volgende:
Kom op Mike. Bewijs nou eens dat je smaak hebt.
Wauwquote:Op donderdag 5 april 2012 01:12 schreef junamii het volgende:
[..]
Klopt overigens niet hoor Sinos. Choco mag mij keihard kapot maken
In b4 Cher-quote:Op donderdag 5 april 2012 01:12 schreef junamii het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 april 2012 01:12 schreef junamii het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 01:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Instrumental staat boven je.
[..]
quote:Op donderdag 5 april 2012 01:18 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
Tracks met Fiddy en The Game samen!
Kulaarquote:Op donderdag 5 april 2012 01:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk.
Niet slecht.
Ik wist dat je het in je had bb, ga doorquote:Op donderdag 5 april 2012 01:12 schreef junamii het volgende:
[..]
Je hebt het tegen iemand die een account had op het forum van BWS.quote:Op donderdag 5 april 2012 01:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ken je deze?
[..]
Kulaar. Wel met Beats by Dre luisteren
![]()
.
Ik vind je nog steeds een slet omdat je DnB en dubstep niet uit elkaar kunt houden.quote:Op donderdag 5 april 2012 01:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ken je deze?
[..]
Kulaar. Wel met Beats by Dre luisteren
![]()
.
Nopequote:Op donderdag 5 april 2012 01:19 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
Ging jij ook naar Lowlands, Juminelle? Niet toch?
Daar draait Skrillex :$
quote:Op donderdag 5 april 2012 01:21 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[..]
Je hebt het tegen iemand die een account had op het forum van BWS.
JIj weet het verschil nieteens tussen je mannenclit en je dopnavelquote:Op donderdag 5 april 2012 01:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik vind je nog steeds een slet omdat je DnB en dubstep niet uit elkaar kunt houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |