Dan is een bong wel te doen, slaat wel keihard en genadeloos in. Je kunt wel aardig doseren.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja opzich wel, redelijk sterke ook. Alleen nog nooit een hele joint zelf opgerookt.
Tss, Amateurquote:Op donderdag 5 april 2012 00:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja opzich wel, redelijk sterke ook. Alleen nog nooit een hele joint zelf opgerookt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
ik ga naar sky als ik geen zin heb om te lopen van stationquote:
ik wil bong proberen!quote:Op donderdag 5 april 2012 00:28 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
Dan is een bong wel te doen, slaat wel keihard en genadeloos in. Je kunt wel aardig doseren.
Ah dan ben ik wel nieuwsgierigquote:Op donderdag 5 april 2012 00:28 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
Dan is een bong wel te doen, slaat wel keihard en genadeloos in. Je kunt wel aardig doseren.
quote:Op donderdag 5 april 2012 00:28 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Tss, AmateurTsssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of in Zuid zoals ik. Maar als je dan toch op de fiets zitquote:Op donderdag 5 april 2012 00:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sky is kak. Vieze wiet daar. Enkel is de locatie relax als je in Assendorp woont.
okequote:Op donderdag 5 april 2012 00:29 schreef Monopoly het volgende:
Tulp is beste shop van Zwolle. Maar binnenhof heeft ook goede wiet voor thuisgebruik.
quote:Op donderdag 5 april 2012 00:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah dan ben ik wel nieuwsgierig
[..]
TsssIn de meeste shops hebben ze wel bongsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ebony Day O+
Hm lekkerquote:Op donderdag 5 april 2012 00:29 schreef Tchock het volgende:
Ik weet niet zeker, maar volgens mij was het sky waar een keer allemaal stukjes plastic in de wiet zaten
quote:Op donderdag 5 april 2012 00:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah dan ben ik wel nieuwsgierig
[..]
TsssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
Dat is gewoon roken zoals je crack en dergelijke rooktquote:Op donderdag 5 april 2012 00:31 schreef plopkweker het volgende:
misschien klinkt het junkie-achtig, maar ik vind het een geniale oplossing van me eigen,
een tijdje geleden had ik geen vloei en tip... dus ik denken bij me eigen... wat moet ik doen?
ik had dus wel een blokje hasj, zilverfolie en een rietje,
gewoon de hasj verwarmt op de zilverfolie, en de rook via een rietje ge-inhaleert. werkte goed man
Posteeeh!quote:Op donderdag 5 april 2012 00:30 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb nog een filmpje hier waar ik van een balkon sta te halzen omdat ik door een zelfgemaakte plastic buis bong heb gerookt. Teh fuck, dat ging toen hard_!
Werkt ook wel, enige nadeel is dat veel "rook" verloren gaat. Dus zonde. Kon je beter even 2 normale vloei aan elkaar plakken en gewoon een stukje hard plastic als tip gebruiken.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:31 schreef plopkweker het volgende:
misschien klinkt het junkie-achtig, maar ik vind het een geniale oplossing van me eigen,
een tijdje geleden had ik geen vloei en tip... dus ik denken bij me eigen... wat moet ik doen?
ik had dus wel een blokje hasj, zilverfolie en een rietje,
gewoon de hasj verwarmt op de zilverfolie, en de rook via een rietje ge-inhaleert. werkte goed man
ook niet als ik 2 gram silver haze heb gekocht en 2 pure joints van heb gedraaid met een vriend?quote:Op donderdag 5 april 2012 00:29 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
Zeker eens doen!
Je bent nog nooit zo stoned geweest
quote:Op donderdag 5 april 2012 00:30 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb nog een filmpje hier waar ik van een balkon sta te halzen omdat ik door een zelfgemaakte plastic buis bong heb gerookt. Teh fuck, dat ging toen hard_!
http://www.4shared.com/folder/PLX-Bb3u/_online.htmlquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |