een mix tussen Amesia Haze en Super Cheezquote:Op donderdag 5 april 2012 00:24 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
Nice
Welk spul? Ik denk ik Bubble Gum
Enkel met passie. Marvin Gaye op de achtergrond en kaarsjes voor de open haard op een kleedje.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:24 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
zou je ook seks met haar willen?
domme vraag...quote:Op donderdag 5 april 2012 00:24 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
Bohhhhquote:Op donderdag 5 april 2012 00:25 schreef plopkweker het volgende:
[..]
een mix tussen Amesia Haze en Super Cheez
Hahaquote:Op donderdag 5 april 2012 00:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ken Flips nou al meer dan 2 jaar. Zij heeft me nog nooit teleur gesteld, ze is een schatje.
Ja nou anders te groot bestand door oranje randje enzoquote:
Mono heeft zo vaak seks met Flips gehad dat hij zijn exacte locatie kan bepalen aan de hand van de temperatuurverschillen in haar vaginawand.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:24 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
In een bongquote:Op donderdag 5 april 2012 00:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha
[..]
Ja nou anders te groot bestand door oranje randje enzo
Ik wil ook wel weer eens wiet gewoon chille avond, wiet erbij enzo
Tss, slome hapquote:
Waarheden dit.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mono heeft zo vaak seks met Flips gehad dat hij zijn exacte locatie kan bepalen aan de hand van de temperatuurverschillen in haar vaginawand.
held dit nummer draaide ze in zwolle in de shop vanmiddag net zo chillquote:Op donderdag 5 april 2012 00:22 schreef plopkweker het volgende:
[..]
als een eckten gangster, wat vind jij hier van als je stoned bent?
Kun je een beetje tegen wiet?quote:Op donderdag 5 april 2012 00:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog nooit gedaanWeet ook niet of verstandig.
Welkequote:Op donderdag 5 april 2012 00:26 schreef smitjew het volgende:
[..]
held dit nummer draaide ze in zwolle in de shop vanmiddag net zo chill
Ik ook!quote:Op donderdag 5 april 2012 00:27 schreef plopkweker het volgende:
We moeten eigenlijk een Space Meet houden voor de Space-o-nauten en Psych-o-Nauten![]()
![]()
Ik kom zekers opdragen, elke keer weer
Zwollequote:Op donderdag 5 april 2012 00:26 schreef smitjew het volgende:
[..]
Of Sky Highquote:Op donderdag 5 april 2012 00:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zwolle
Welke shop was je ? Binnenhof of Tulp?
binnenhof , je weetquote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 00:26 schreef smitjew het volgende:
[..]
Ja opzich wel, redelijk sterke ook. Alleen nog nooit een hele joint zelf opgerookt.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:26 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
Kun je een beetje tegen wiet?
ik word geil van deze woordenquote:Op donderdag 5 april 2012 00:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mono heeft zo vaak seks met Flips gehad dat hij zijn exacte locatie kan bepalen aan de hand van de temperatuurverschillen in haar vaginawand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |