Jawel, godverdommequote:Op donderdag 5 april 2012 00:17 schreef plopkweker het volgende:
[..]
nee, nooit gedaan. helemaal niet als afsluiting. en al helmaal niet gisteren. om dan niet te spreken rond half 5.
quote:Op donderdag 5 april 2012 00:15 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
Kwaliteit in de context van kwantiteit?
dude doe dan iets wat ouder lijktquote:
terechte klacht, godverdommequote:Op donderdag 5 april 2012 00:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou wil ik lezen wat er eerst stond ook
ik ookquote:Op donderdag 5 april 2012 00:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Was een link failquote:Op donderdag 5 april 2012 00:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
BEN JIJ ONDER INVLOED???quote:Op donderdag 5 april 2012 00:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
huuuh dudu nachtbagger duhhhr
quote:
bambelabam bief bats bola BOEM BOEM jeeeeeeej rattatatatatatatatata bam BOEM BOEM tatatatatatatatatatataquote:Op donderdag 5 april 2012 00:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
huuuh dudu nachtbagger duhhhr
quote:
echt hequote:Op donderdag 5 april 2012 00:20 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
BEN JIJ ONDER INVLOED???
Inderdaad, maar misschien kan je ze transformeren naar analbeans.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:21 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
Jammer van die kerstballen in der oren
als een eckten gangster, wat vind jij hier van als je stoned bent?quote:
Wel lekkerquote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 00:22 schreef Fopje het volgende:
[..]
Inderdaad, maar misschien kan je ze transformeren naar analbeans.
Bent u onder invloed van wiet?quote:Op donderdag 5 april 2012 00:22 schreef plopkweker het volgende:
[..]
als een eckten gangster, wat vind jij hier van als je stoned bent?
klink goedquote:
was het maar waarquote:Op donderdag 5 april 2012 00:23 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
Bent u onder invloed van wiet?
Ik ken Flips nou al meer dan 2 jaar. Zij heeft me nog nooit teleur gesteld, ze is een schatje.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:22 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Monopoly is verliefd op Flippie
waarom heb je je ui verkleint?quote:
ik zaterdagquote:
zou je ook seks met haar willen?quote:Op donderdag 5 april 2012 00:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ken Flips nou al meer dan 2 jaar. Zij heeft me nog nooit teleur gesteld, ze is een schatje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |