Die op de foto te zien heeft is met schakeling neem ik aan?quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
Want met een koppeling kan je niet tussen de auto's door rijden? Juist dan ! Lekker lage versnelling pakken zodat je letterlijk door de gaten kan springen![]()
En een voetremmeid
![]()
En hou nou toch eens op over het vermogen man. Hang onder deze zijn normale uitlaat en stop de originele sproeier terug en je vliegt de auto's voorbij
[ afbeelding ]
Die prijs valt inderdaad ook nog mee. Lijkt me alleen wel raar om op een schakelbrommer te zitten. Heb daar nog nooit op geredenquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:34 schreef Yreal het volgende:
http://www.speurders.nl/o(...)y=prijs&q=aprilia+rs
Dit spul is ook wel lollig om op te rijden
weet niet waar je woont?quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:22 schreef Blester het volgende:
[..]
Die prijs valt inderdaad ook nog mee. Lijkt me alleen wel raar om op een schakelbrommer te zitten. Heb daar nog nooit op gereden
Die grotere wielen zijn altijd wel fijn.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:57 schreef Willaaam het volgende:
Groot nieuws!
Ik heb een peugeot tweet gekocht! Model is van binnen hetzelfde als de sym symphony en hij bevalt prima! Opgehaald in Spijkenisse en ermee teruggereden naar Eindhoven. Scooter trekt prima en de top (volgens een matrixbordje waar ik langs reed) is 63km/h.
Originele TS is in z'n nopjes.
Pics or it didn't happen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de tweetaktbrigade: alvast bedankt voor het tomeloze tomosloze enthousiasme
kijk maar uit, 63 is hier net 1 teveelquote:Op zaterdag 7 april 2012 01:57 schreef Willaaam het volgende:
Groot nieuws!
Ik heb een peugeot tweet gekocht! Model is van binnen hetzelfde als de sym symphony en hij bevalt prima! Opgehaald in Spijkenisse en ermee teruggereden naar Eindhoven. Scooter trekt prima en de top (volgens een matrixbordje waar ik langs reed) is 63km/h.
Originele TS is in z'n nopjes.
Pics or it didn't happen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de tweetaktbrigade: alvast bedankt voor het tomeloze tomosloze enthousiasme
Klinkt goed. Wat is het en waar zit het?quote:Op zaterdag 7 april 2012 08:03 schreef Edskimo het volgende:
Gefeliciteerd
(maak wel ff een klein gaatje a 2/3mm in het zwarte dopje van de sludgeslang, anders hoopt er allemaal vocht in en loopt je luchfilter vol.
Ik kan er dus zonder schroeven bij begrijp ik? Morgen eens ff kijken als het weer een beetje meezitquote:Op zaterdag 7 april 2012 19:03 schreef Edskimo het volgende:
Het is een zwart afdicht dopje die in een doorzichtige slang zit gedrukt.
dat slangetje komt vanaf je luchtfilter (zwarte doos boven de kickstarter)
quote:Op donderdag 5 april 2012 23:10 schreef Life2.0 het volgende:
Als we dan toch over gierende 2takt hebben:
Doe mij dat maar voor een zomerse zondagavond!
+20... paintquote:Op zondag 8 april 2012 10:54 schreef Edskimo het volgende:
ja, slangetje zit meestal een beetje verstopt, maar loopt meestal naar beneden.
Zo zittie ongeveer:
[ afbeelding ]
Belachelijk ding, zo'n TZR. Kost een klein fortuin, maar rijdt slechts 45 km/h... Helemaal niet handig voor in de stad. Dan heb je veel meer aan een suf scootertje, veel wendbaarder met die kleine wielen. Voor die drie rooien koop je een prachtige tweedehands motorfiets die tenminste echt vooruit komt als je aan de gashendel draait.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
Want met een koppeling kan je niet tussen de auto's door rijden? Juist dan ! Lekker lage versnelling pakken zodat je letterlijk door de gaten kan springen![]()
En een voetremmeid
![]()
En hou nou toch eens op over het vermogen man. Hang onder deze zijn normale uitlaat en stop de originele sproeier terug en je vliegt de auto's voorbij
[ afbeelding ]
Bedankt! Ik heb ook het idee dat het goed spul was. Rit naar huis was ook prima te doen, toch 135 kilometer gereden op een dag.quote:Op zondag 8 april 2012 13:34 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ts: leuke scooter, in feite is het een Sym, maar dat had je zelf ook al door. Prima kwaliteit, daar kan je dus veel lol aan beleven!
Klopt. En als ik hem helemaal inknijp dan blokkeert het achterwiel nog steeds niet, maar dat is dus normaal? Ik zag ook in de servicemanual dat er idd een travel afstand normaal was waar de rem niets doet.quote:Op zondag 8 april 2012 14:23 schreef Edskimo het volgende:
Dat is sym eigen.
Als je m strakker zet zal die in de vrije stand waarschijnlijk al licht gaan aanlopen.
Hij zou pas moeten gaan remmen als je de remhendel voor 1/3de hebt ingeknepen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |