Eens luisteren die treden komen ook op Hellfest Open Air.quote:
Nou niet alle lichaamsdelen/leden kan ik je vertellen.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien heb je een achterstandmaar je lichaam zal wel 18+ zijn.
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom vechten danMet je nietige 13 jaar.
Als Forrest Griffin moet vechten komt hij altijd op met dit nummer.. dan krijg je kippen vel jongequote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 12:51 schreef kapiteintje het volgende:
Overigens weet ik niet meer wie Cheryl Cole heeft gepost, maar dat is idd eenwaard.
Intro van Bonjasky man....en gvd OVereem..ik heb gwn niet kunnen slapenquote:Op donderdag 5 april 2012 13:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als Forrest Griffin moet vechten komt hij altijd op met dit nummer.. dan krijg je kippen vel jongedie intro
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tis maar een half uurke naar Tillie he..
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Beetje, voor het verpesten van een groot gevecht die ik wilde zien.quote:
Ach joh Arnold Schwarzenegger acteert weer. Eindelijk weer echte actie ipv knuffelende negers in een vechtring.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beetje, voor het verpesten van een groot gevecht die ik wilde zien.
Nadeel is, ik zelf denk dat 95% aan de test en andere rotzooi zit.. maar je haat ze pas als ze gepakt worden.
Het is gewoon zuur.. heel veel mensen keken uit naar deze partij, waar onder ik
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:43 schreef Caland het volgende:
Overeem positief getest op doping ja?JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de mensen die nu geschrokken en verbaasd zijn
.. zoiets zie je toch gewoon aankomen. Maarja jammer dat hij gepakt is. Nu krijgen we wss JDS vs Mir, dat wordt een first round KO..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |