abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 april 2012 @ 23:28:27 #2
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_109921366
Ik dacht, ik reageer eens leuk in dit topic.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_109921380
Eerder inzet
pi_109923710
quote:
10s.gif Op woensdag 4 april 2012 23:28 schreef Roffamannetje het volgende:
Eerder inzet
Wilde ik eerst doen.
pi_109925641
quote:
'Liverpool wil verjongen; Kuyt mag vertrekken'

5 april 2012

Volgens het Engelse The Telegraph lijkt Dirk Kuyt een opvallend slachtoffer te worden van de verjongingskuur die Liverpool wil ondergaan. Na 6 jaar zou het management van de club niet ongelukkig zijn als Dirk Kuyt de club komende zomer zou verlaten. Liverpool zou het elftal willen verjongen en meer grip krijgen op de salarisuitgaven.

Kuyt en Maxi Rodríguez worden genoemd als slactoffers, Fabio Aurelio kreeg inmiddels al te horen dat hij overbodig is. Liverpool zou volgens The Telegraph een terugkeer van Kuyt naar Feyenoord niet in de weg staan.

Indien het bericht klopt zou Kuyt eerder da verwacht de keuze moeten maken of hij inderdaad nu al terugkeert naar Feyenoord.
Feyenoord Netwerk.
Originele bericht: http://www.telegraph.co.u(...)d-in-the-summer.html

Geen idee hoe betrouwbaar The Telegraph is (zou niet best zijn als dat hetzelfde is als de Nederlandse naamgenoot), maar dit zou wel erg mooi zijn. Het is ook nu of nooit vind ik. Met zijn speelstijl pleegt hij aardig roofbouw op zijn lichaam, het is een keer klaar.
pi_109925761
Inderdaad nu of nooit, we zullen het zien. Zou ook een logische keuze zijn van Liverpool.
  donderdag 5 april 2012 @ 01:30:30 #7
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109925785
Liverpool wil door die verjonging ook heel graag Vilhena kopen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_109925911
Kuyt zou opzich wel leuk zijn, maar ik zie hem eerder naar een Sunderland of Bolton Wanderers gaan.
pi_109925913
quote:
9s.gif Op donderdag 5 april 2012 01:30 schreef Caland het volgende:
Gewoon Europees voetbal halen, dan blijft die jongen wel. Zou wel goddelijk zijn als Kuyt nu terug komt, goede leermeester voor Achahbar ook denk ik.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2012 01:38:12 ]
pi_109927146
Zelfs het internet weet wat Ajax is O-):
  donderdag 5 april 2012 @ 08:30:42 #11
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_109927830
quote:
Pikt Feyenoord Kuyt voor slechts miljoen euro op?

Door: Rogier Deelstra
5-4-12 - 07:43

De kans dat Dirk Kuyt aan het einde van dit seizoen vertrekt bij Liverpool is toegenomen. Verklaarde de international van Oranje onlangs nog een langer verblijf in de Engelse havenstad te zien zitten, momenteel staan de zaken er behoorlijk anders voor.

Kuyt heeft een verbintenis tot de zomer van 2013 op Anfield, maar kan voor slechts 1,1 miljoen euro vertrekken. Dat komt door een clausule in zijn contract die dat bepaalt. En dus lonkt een rentree bij Feyenoord, de club waar Kuyt bij zijn vertrek in 2006 en terugkeer beloofde.

Onder druk
Trainer Kenny Dalglish van Liverpool staat onder druk na de teleurstellende prestaties dit seizoen. De club won weliswaar de League Cup, de eerste prijs sinds de kosmt van Kuyt, maar speelt in de competitie al enige tijd geen rol van betekenis meer in de strijd om Champions League-tickets.

Moyenne
Kuyt, de voorgaande jaren zeker van een basisplaats, zit dit seizoen vaker op de bank dan dat hij speelt. Zijn moyenne van twee doelpunten in 26 competitieduels is dan ook beduidend lager dan voorgaande jaren.

Water bij de wijn
Mocht de spits annex rechter middenvelder willen terugkeren in Rotterdam, moet Kuyt óf Feyenoord flink wat water bij de wijn doen. Het salarisplafond van de veertienvoudig kampioen van Nederland ligt op een miljoen euro, Kuyt verdient in Liverpool zeker vier keer zoveel.

Liefde of geld
Overigens heeft Kuyt over interesse niet te klagen. Werd hij de afgelopen transferperiodes nadrukkelijk in verband gebracht met Inter, ook Fiorentina en het Turkse Galatasaray zouden de routinier graag aan hun selecties toevoegen. Aan Kuyt de keus: oude liefde of nog één keer het grote geld?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  donderdag 5 april 2012 @ 08:42:14 #12
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109927964
Die zal waarschijnlijk nog wel voor een 'avontuur' in het buitenland kiezen.
pi_109927982
quote:
9s.gif Op donderdag 5 april 2012 01:30 schreef Caland het volgende:
20 miljoen ^O^.
pi_109928003
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 08:43 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

20 miljoen ^O^.
Nee, gewoon niet.
pi_109928027
quote:
16s.gif Op donderdag 5 april 2012 08:44 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Nee, gewoon niet.
Gast, serieus, voor elk bedrag boven de 10 miljoen Vilhena METEEN op het vliegtuig zetten. Jammer want ik ben ONGELOFELIJK fan van dit gast, maar dan ben je samen met de transfers van Wijnaldum en Fer al voor de helft uit de schulden.

Haal je daarnaast een landskampioenschap @ 6 miljoen + 12 miljoen CL recettes en Geel heeft ons IN EEN (!!!!!!!!!!) JAAR COMPLEET uit de schulden gewerkt (kwam 1 Mei bij de club: 6 Mei heeft hij de club exact een jaar onder zijn hoede).

Als die vent bovenstaand scenario serieus voor elkaar krijgt dan ga ik persoonlijk een beeldhouwcursus volgen. Echt, dan is deze man één van de grootste in onze clubgeschiedenis. Dan is deze man verantwoordelijk voor de redding van een van de mooiste zaken in mijn leven.
pi_109928071
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 08:42 schreef AryaMehr het volgende:
Die zal waarschijnlijk nog wel voor een 'avontuur' in het buitenland kiezen.
Hij zou helemaal gek zijn. Als deze man naar Feijenoord komt kan hij de absolute held van het legioen en Rotterdam worden.

Dat is, als Guidetti ons niet al naar een landskampioenschap brengt :D.

Moet je je eens indenken: Kuijt op rechts, Cissé op links, Guidetti in het centrum, O MY GOD :D _O_

Dan op het middenveld links Clasie, midden Vilhena, rechts Ahmadi, JEZUS _O_

En achterin dan BMI, Vrij, Schenkeveld, Leerdam/DiegastvanHeerenveen, FUCK _O_

Kénker gek dan hebben we écht het landskampioenschap in handen komend jaar _O_

Dat is, als we het dit jaar niet al worden O+

Ik ben superhyper vanochtend, heb zó lekker gedroomd. Voor het eerst in tijden droomde ik (in mijn SLAAP) dat we op de Coolsingel stonden, Guidetti en Clasie samen springend met de schaal in hun handen _O_

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA _O_
pi_109928112
Als Kuijt van Liverpool mag deze zomer en hij doet het dan niet hoeft het ook niet meer.
pi_109928188
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 08:53 schreef Paul-89 het volgende:
Als Kuijt van Liverpool mag deze zomer en hij doet het dan niet hoeft het ook niet meer.
Inderdaad. 2 jaar contractje die man en klaar. :). En flink salaris inleveren Dirkje.
pi_109928192
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar van mij hoeft het nu al niet meer.
Ben bang dat hij compleet leeg gespeeld is.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_109928202
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 08:59 schreef mister_popcorn het volgende:
Kuijt is topfit.
pi_109928205
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 08:59 schreef mister_popcorn het volgende:
Voor nationaal topvoetbal elke week (Engeland, Spanje, Italië): JA

Voor nationaal eredivisievoetbal met áf en tóé een internationale topper (Feijenoord in de CL _O_): Gaat hem best lukken :D
pi_109928222
En laat Van Marwijk ook even zijn bek opentrekken tegen Kuijt :( Hij is toch Feijenoordminded neem ik aan? Leg Kuijt dan even uit dat hij na het EK een volksheld kan worden door even bij Feijenoord te tekenen.
  donderdag 5 april 2012 @ 09:03:12 #23
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109928243
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 08:50 schreef Helpmefok het volgende:
Hij zou helemaal gek zijn. Als deze man naar Feijenoord komt kan hij de absolute held van het legioen en Rotterdam worden.
Dat soort spelers zijn zeldzaam. Die zijn helemaal gewend aan de Engelse luxe en salarissen dat een overstap naar Nederland pas wordt overwogen wanneer geen enkele fatsoenlijke club in het buitenland ze meer wilt hebben. Bovendien heb ik niet echt een al te hoge pet op van Kuyt als speler.
pi_109928304
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 09:03 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Dat soort spelers zijn zeldzaam. Die zijn helemaal gewend aan de Engelse luxe en salarissen dat een overstap naar Nederland pas wordt overwogen wanneer geen enkele fatsoenlijke club in het buitenland ze meer wilt hebben. Bovendien heb ik niet echt een al te hoge pet op van Kuyt als speler.
Dan was je óf te jong om Kuijt meegemaakt te hebben in De Kuip óf je begrijpt er niets van :D.

Kuyt is absoluut geen internationale wereldtop, en in het NL-elftal schuttert hij al een tijdje (al zou ik persoonlijk niet weten wie je er dán neer moet zetten die nu een NL-paspoort heeft :{). Voor Nederland is deze gast echt zéker goed genoeg.

Komop man: 2 keer topscorer van de eredivisie. Dat zegt wel íéts hoor, ZEKER in die tijd (waarin PSV o.a. de halve CL finale nog haalde en Feyenoord net twee jaar ervoor de UFEA cup gepakt had: Ajax nog landskampioen wist te worden zónder rattengeluk te hebben (Ritmo ook weer tevreden :+ ) en een team pas landskampioen was met 80 punten).

Ik zou het wel willen zien hoor, Kuijt op de rechterflank en Guidetti in de spits. Links dan een ongeblesseerde Cissé.

Dan komt Guidetti op 45 goals, Kuijt op 15 en Cissé op 12. :D.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2012 09:07:08 ]
  donderdag 5 april 2012 @ 09:09:06 #25
131800 Tarado
capô de fusca
pi_109928339
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 09:03 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Reken maar dat Kuyt nog goed genoeg is om mee te doen met de Nederlandse top, slimme speler
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')