Ik ben even ontzichtbaar.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:38 schreef Fascination het volgende:
Ja, bij welk team hoort Vas eigenlijk?
Dat in ieder geval uberhaupt sowieso. Ik ken Krioro overigens niet.quote:
- In wat voor opzicht lijk jij op je broer?quote:Op woensdag 4 april 2012 23:39 schreef Maisnon het volgende:
denk dak over 5/10 minuten boven op bed ga ligge sloapen
Maak je geen illusies.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Niet doen alsof je ons niet stuk voor stuk tof vindt
Waar maak je dat uit op?quote:Op woensdag 4 april 2012 23:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vecht alleen met ally want wij zijn gelijke bad bitches
Oh. Het is al laat. Ik ga maar slapen.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik wil ooit nog een keer skinnies kopen en dan á la The Incredible Hulk met mijn T-Rex quads er zo uit scheuren.
[..]
Dat probeer ik dus exact te zeggen ja. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja dan nog eens even wat, van wie ben jij een kloon?quote:Op woensdag 4 april 2012 23:38 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[..]
Niet begrijpen hoe serieus de internetgame is.
Die wijfjes zou ik allemaal wel makkelijk aankunnenquote:
DeManZonderHoedquote:Op woensdag 4 april 2012 23:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja dan nog eens even wat, van wie ben jij een kloon?
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja dan nog eens even wat, van wie ben jij een kloon?
Oh ja, jij rugbyt, he? Bring it on.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Die wijfjes zou ik allemaal wel makkelijk aankunnen![]()
Behalve Vas misschien maar die zit in ons team Fas.
Ik weet nu sowieso niet wie nu tegen wie is eigenlijk. Het is als een voetbalwedstrijd waarbij iedere speler een eigen kleurtje heeft.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:42 schreef tliciouz het volgende:
Gelukkig poste ik al veel eerder mee in de klb sc, dus ga ik dit vanaf de kant bekijken.
Wij zijn Team Ernem.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:42 schreef tliciouz het volgende:
Gelukkig poste ik al veel eerder mee in de klb sc, dus ga ik dit vanaf de kant bekijken.
inb4 remiquote:
Lekker Bobs.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik weet nu sowieso niet wie nu tegen wie is eigenlijk. Het is als een voetbalwedstrijd waarbij iedere speler een eigen kleurtje heeft.
Hoi Tli, popcorn?
Als jullie aan de kant van Cher staan zit ik niet in jullie team hoorquote:Op woensdag 4 april 2012 23:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Die wijfjes zou ik allemaal wel makkelijk aankunnen![]()
Behalve Vas misschien maar die zit in ons team Fas.
Omg, ik moest hardop lachen.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:43 schreef Chocolatebear het volgende:
Cher- tegen de wereld.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |