Hahahaha, sowieso dat dit de meest gangsta zin is die je ooit hebt gebruiktquote:Op woensdag 4 april 2012 23:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet eens hun beef, snap je. Eerst pronken met hun "eigen" SC en nu meeliften op onze beef, kom nou
Dat maakt Cher- er van.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:36 schreef Garisson72 het volgende:
Nooit geweten dat er een wij tegen hun was..
Ze hebben het gewild, schijnbaar.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:36 schreef Garisson72 het volgende:
krio is zegmaar de Garisson van Fernandesquote:Op woensdag 4 april 2012 23:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gast jij bent echt al 40 of zo. Je zit al in je midlife crisis en draagt rode skinnys en koopt morgen een nieuwe sportwagen om 20 jarige dames op te pikken.
True, behalve die rode skinnies, da's die homo Jj hè.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gast jij bent echt al 40 of zo. Je zit al in je midlife crisis en draagt rode skinnys en koopt morgen een nieuwe sportwagen om 20 jarige dames op te pikken.
Garisson is superieur.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:37 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
krio is zegmaar de Garisson van Fernandes
Ik probeer te stoken.. maar ik bedoel dus de beef die toen tussen KLB SC en Fernandes, daar hadden zij niks mee te maken want zij waren hier toen nog helemaal niet.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Volgens mij lullen we compleet langs elkaar heen.Ik volg je niet.
Zijn wij ook een team? Aangezien jij wel zo'n ghetto fight chick bentquote:Op woensdag 4 april 2012 23:37 schreef Vaseline_ het volgende:
Waar is Cher nu dan gebleven he, he he?
Ik wil ooit nog een keer skinnies kopen en dan á la The Incredible Hulk met mijn T-Rex quads er zo uit scheuren.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:37 schreef krioro het volgende:
[..]
True, behalve die rode skinnies, da's die homo Jj hè.
Dat probeer ik dus exact te zeggen ja.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik probeer te stoken.. maar ik bedoel dus de beef die toen tussen KLB SC en Fernandes, daar hadden zij niks mee te maken want zij waren hier toen nog helemaal niet.

Gotta love it.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat maakt Cher- er van.
De opstokende slet.
Niet begrijpen hoe serieus de internetgame isquote:Op woensdag 4 april 2012 23:36 schreef Garisson72 het volgende:
Ik vecht alleen met ally want wij zijn gelijke bad bitchesquote:Op woensdag 4 april 2012 23:38 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Zijn wij ook een team? Aangezien jij wel zo'n ghetto fight chick bent.
Dat laat ik over aan jou en Titiquote:
Niet doen alsof je ons niet stuk voor stuk tof vindtquote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:37 schreef Maisnon het volgende:
Ik zit in Team Eamers
Dan nodig ik ook een russische oma uit voor in mn team en dan is het net alsof ze telkens Tim Immers zegt als het over t team gaat
Als ik in jouw team zit wil Ally vast met je vechtenquote:Op woensdag 4 april 2012 23:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vecht alleen met ally want wij zijn gelijke bad bitches
Waar lees je zoietsquote:Op woensdag 4 april 2012 23:38 schreef Allure_ het volgende:
Ik was net keihard aan het lachen, lees ik dit;
"I wasn't that drunk..." "Dude, you picked up a little mexican girl and screamed, "DORA! I NEED YOUR MAP TO GET HOME"
Veeg me op. Aan het zuuuurstof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |