Ja ik las het, heb ik een maand langer om me voor te bereidenquote:Op woensdag 4 april 2012 23:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
L0t. Lamon komt in November, niet in oktober. Even je agenda aanpassen.
Wat voeg je weer veel toe.quote:
Eh. No thanks.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De oude KLB SC garde. Misschien nog even contact opnemen met onze schaakkampioen voor de juiste kaste beoordeling.
lol anders durf ik het niet hoorquote:Op woensdag 4 april 2012 23:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Maar dan is het toch geen uitdaging meer wanneer jij en iedereen om je heen waus is?
Dan ben ik toch niet alleen :S?quote:
Wat! Hoe weet je dit?quote:Op woensdag 4 april 2012 23:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
L0t. Lamon komt in November, niet in oktober. Even je agenda aanpassen.
Jij hebt BT toch geschaakt?quote:Op woensdag 4 april 2012 23:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Weet je wie onze oude schaakkampioen is?
Was dat die boy die deed alsof hij smooth was maar hij was nerdje met schaakprijs op zo'n foto?quote:Op woensdag 4 april 2012 23:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Niet alleen in deze of andere SC's.quote:
Geen idee. Kan nooit opwindend zijn.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hahaha, whutquote:Op woensdag 4 april 2012 23:56 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[..]
Jij hebt BT toch geschaakt?
Chris had zijn post teruggevonden van laatst.quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:47 schreef ubentbekend het volgende:
Enkele jongeren waren zich niet bewust van het feit dat ik ook een zekere website beheer, en ALLE gegevens kan zien.
Deze jongeren weten blijkbaar nog steeds niet hoe niet anoniem ze zijn, en aangezien ik altijd bereid ben om mensen dingen te leren, ik ben toevallig web beheerder van een bepaalde site, een vrij populaire site dezer dagen (niet dankzij mij hoor, toeval bestaat wel degelijk) zelfs en ik zou toch vraagteken zetten bij hoe anoniem je bent als je dingen te verbergen hebt.
Ik wens jullie een fijne avond toe! : )![]()
:S Eg wel. Foreveralonequote:Op woensdag 4 april 2012 23:56 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[..]
lol anders durf ik het niet hoor
[..]
Dan ben ik toch niet alleen :S?
Nee.quote:
Dat is mijn broertje.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:57 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Was dat die boy die deed alsof hij smooth was maar hij was nerdje met schaakprijs op zo'n foto?
Allemaal samen nu.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Niet alleen in deze of andere SC's.
Blijkbaar nietquote:Op woensdag 4 april 2012 23:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha, die gast loopt gewoon te trollen als een idioot.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Chris had zijn post teruggevonden van laatst.
[..]
Ik moet je wat vertellen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou maar uitpassen met wat je zegt.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha, die gast loopt gewoon te trollen als een idioot.
Pics or it didn't happenquote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:58 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[..]
Oh nee, dat was ik![]()
[..]
Beter doe je gewoon alsof je me kent :S
Ik zie niks over een datum??quote:Op woensdag 4 april 2012 23:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Chris had zijn post teruggevonden van laatst.
[..]
Wat denkt ie wel niet dat ie kan doen met z'n 16,5 cm bratwurstquote:Op woensdag 4 april 2012 23:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou maar uitpassen met wat je zegt.
Excuus, verkeerde post:quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:56 schreef ubentbekend het volgende:
[..]
Nooit geweest, ook u bent slachtoffer van een tien jaar durend sociaal experiment.
O mijn huidige mystiek te behouden is dit meteen weer mijn laatste melding, ik spreek jullie weer deze november.![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:56 schreef ubentbekend het volgende:
[..]
Nooit geweest, ook u bent slachtoffer van een tien jaar durend sociaal experiment.
O mijn huidige mystiek te behouden is dit meteen weer mijn laatste melding, ik spreek jullie weer deze november.![]()
![]()
Volgens mij was dat gewoon Foto71.jpgquote:
Dat was Jajong toch?quote:Op woensdag 4 april 2012 23:56 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[..]
Jij hebt BT toch geschaakt?
Hahaha, ja, die heeft weleens in klb sc gepost.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Maar Fas wie is dan Sugar Daddy?
Schenkstroop?
Sorry L0t.quote:
O man o man o manquote:
Oh, dan heb ik hem zo genoemd.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens mij was dat gewoon Foto71.jpg
Correct.quote:
watquote:Op donderdag 5 april 2012 00:02 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
Correct.
En nog een paar anderen, overigens. Maar dat weet ik niet meer.
quote:Op donderdag 5 april 2012 00:02 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
Oh nee, er was er een die hem niet omhoog kreeg en die heeft sindsdien nooit meer gepost.
bedoel je nu een van bt of iemand anders?quote:Op donderdag 5 april 2012 00:02 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
Oh nee, er was er een die hem niet omhoog kreeg en die heeft sindsdien nooit meer gepost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |