Ik zou maar uitpassen met wat je zegt.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha, die gast loopt gewoon te trollen als een idioot.
Pics or it didn't happenquote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:58 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[..]
Oh nee, dat was ik![]()
[..]
Beter doe je gewoon alsof je me kent :S
Ik zie niks over een datum??quote:Op woensdag 4 april 2012 23:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Chris had zijn post teruggevonden van laatst.
[..]
Wat denkt ie wel niet dat ie kan doen met z'n 16,5 cm bratwurstquote:Op woensdag 4 april 2012 23:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou maar uitpassen met wat je zegt.
Excuus, verkeerde post:quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:56 schreef ubentbekend het volgende:
[..]
Nooit geweest, ook u bent slachtoffer van een tien jaar durend sociaal experiment.
O mijn huidige mystiek te behouden is dit meteen weer mijn laatste melding, ik spreek jullie weer deze november.![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:56 schreef ubentbekend het volgende:
[..]
Nooit geweest, ook u bent slachtoffer van een tien jaar durend sociaal experiment.
O mijn huidige mystiek te behouden is dit meteen weer mijn laatste melding, ik spreek jullie weer deze november.![]()
![]()
Volgens mij was dat gewoon Foto71.jpgquote:
Dat was Jajong toch?quote:Op woensdag 4 april 2012 23:56 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[..]
Jij hebt BT toch geschaakt?
Hahaha, ja, die heeft weleens in klb sc gepost.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Maar Fas wie is dan Sugar Daddy?
Schenkstroop?
Sorry L0t.quote:
O man o man o manquote:
Oh, dan heb ik hem zo genoemd.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens mij was dat gewoon Foto71.jpg
Correct.quote:
watquote:Op donderdag 5 april 2012 00:02 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
Correct.
En nog een paar anderen, overigens. Maar dat weet ik niet meer.
quote:Op donderdag 5 april 2012 00:02 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
Oh nee, er was er een die hem niet omhoog kreeg en die heeft sindsdien nooit meer gepost.
bedoel je nu een van bt of iemand anders?quote:Op donderdag 5 april 2012 00:02 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
Oh nee, er was er een die hem niet omhoog kreeg en die heeft sindsdien nooit meer gepost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |