Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Voor wat?quote:
Als dat joch weg is is het gewoon een leuk groepje hier. Maar nu hij er weer is ...quote:Op woensdag 4 april 2012 22:52 schreef Dudeweiser het volgende:
pfieuw ik was al bang dat het fout zou gaan
ja je hebt gestolen!!!11quote:Op woensdag 4 april 2012 22:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]haha ja. Ik ben duidelijk strafbaar.
Gebeurt hier verder ook nooit.quote:
99 jaar banquote:
dat joch, ik ben ouderquote:Op woensdag 4 april 2012 22:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als dat joch weg is is het gewoon een leuk groepje hier. Maar nu hij er weer is ...
Jullie lopen beide tegen elkaar te bitchen, de rest geeft geen neuk!quote:Op woensdag 4 april 2012 22:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als dat joch weg is is het gewoon een leuk groepje hier. Maar nu hij er weer is ...
quote:
Ja dit dus. Ik krijg een beetje zo'n zandbakruzie-idee.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jullie lopen beide tegen elkaar te bitchen, de rest geeft geen neuk!
Iets met plaat voor je kopquote:Op woensdag 4 april 2012 22:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jullie lopen beide tegen elkaar te bitchen, de rest geeft geen neuk!
zeg dat nou niet dat is vast banwaardigquote:Op woensdag 4 april 2012 22:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik schijt over je heen, jij bent een minderwaardige belg
Beide zand in hun kutje en niemand wil het eruit halen.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja dit dus. Ik krijg een beetje zo'n zandbakruzie-idee.
Ja echt. Als dat joch nou gewoon eens wegblijft. Het was zó chill hier tijdens zijn ban.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Het niveau daalt hier weer naar lvl: Thibault. Hoe zou dat nou komen?
Xbox of PS3?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:55 schreef Fuszy het volgende:
Iemand hier die 15k te leen heeft? Je krijgt het morgen/overmorgen terug. Geen idee of ik morgen thuis ben.
Edit mijn quote aubquote:Op woensdag 4 april 2012 22:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zeg dat nou niet dat is vast banwaardig
Haha, beter kan nietquote:
0 plaatjes gepostquote:Op woensdag 4 april 2012 23:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Yo GeeftJeEnergie, je loopt zelf ook te zuigen en uit te lokken, geen wonder dat het fout gaat. Als je meteen bij zo'n beetje de eerste reactie van stoereboii al met dat soort plaatjes begint heb je het zelf ook in de hand.
Niet zo bijdehandquote:
True.. Gelukkig vallen ze beiden in slaap zo.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Yo GeeftJeEnergie, je loopt zelf ook te zuigen en uit te lokken, geen wonder dat het fout gaat. Als je meteen bij zo'n beetje de eerste reactie van stoereboii al met dat soort plaatjes begint heb je het zelf ook in de hand.
haha nice, ik nog 4 erop voor 12-13k.quote:
Ik ga geen discussie aan, als je er wat over wil zeggen PM je me maar of kom je maar naar het feedback topic. Ik heb geen zin om als een politieagentje mensen hier steeds te wijzen op het fatsoenlijk omgaan met elkaar. Dit topic is dagelijks rood door TR's omdat mensen aanstoot nemen aan het soort gedrag wat je eerder vertoont, dus kap er mee.quote:
Die bassie foto was van pokerquote:
Waha lol, meen je dat echt dat hier zoveel TR's zijn? Ik vond het de laatste tijd vrij rustig of ik heb veel gemistquote:Op woensdag 4 april 2012 23:09 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik ga geen discussie aan, als je er wat over wil zeggen PM je me maar of kom je maar naar het feedback topic. Ik heb geen zin om als een politieagentje mensen hier steeds te wijzen op het fatsoenlijk omgaan met elkaar. Dit topic is dagelijks rood door TR's omdat mensen aanstoot nemen aan het soort gedrag wat je eerder vertoont, dus kap er mee.
hier heb je een goed punt.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hommoo!!!
Mijn potentiële kopers jatten hè!
Jij snapt ook wel dat 'ie PRAATJES bedoelt,quote:Op woensdag 4 april 2012 23:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die bassie foto was van poker
Omdat ie dan beter dan messi is en das wil ea nietquote:Op woensdag 4 april 2012 23:09 schreef vandermar het volgende:
Hoe kan Menez nou IF zijn zonder dat zijn schieten omhoog is
Hé NSB'er. Ga eens weg als je zo doet.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:11 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Of je Straft hem zoals met mij is gebeurd?
Van Hooijdonk > Ronaldo.quote:
Ik zat in Rijstmodus, sorryquote:Op woensdag 4 april 2012 23:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij snapt ook wel dat 'ie PRAATJES bedoelt,.
He stoereboii leuk je weer te zien!quote:Op woensdag 4 april 2012 23:11 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Dit zei je ook tegen je vader toen je andere vader de tv zomaar uit deed?quote:Op woensdag 4 april 2012 23:11 schreef stoereboii het volgende:
Niet slimquote:
Sinds Stoereboii er weer is. Gaat het mis. Tevens loopt hij weer alleen maar onzin te posten. Ik heb nog geen enkele zinnige post over FUT van hem gezien. Trouwens van helemaal niemand....quote:Op woensdag 4 april 2012 23:06 schreef boem-dikkie het volgende:
2x dacht ikquote:Op woensdag 4 april 2012 23:13 schreef vandermar het volgende:
Hoevaak had Menez gescoord om een IF te krijgen?
En schieten niet geupgrade héquote:
haha idd, zaten er een hoop lekker in.quote:
EAquote:Op woensdag 4 april 2012 23:16 schreef Doublepain het volgende:
Hoezo is douglas een sif?? Hij speelde slecht
Zodat je een bazig Eredivise IF duo krijgtquote:Op woensdag 4 april 2012 23:16 schreef Doublepain het volgende:
Hoezo is douglas een sif?? Hij speelde slecht
Ga anders ff zeggen dat Sanchez' gepricefixed wordt terwijl de fix mijn idee was, ja houdoe hoorquote:Op woensdag 4 april 2012 23:14 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Sinds Stoereboii er weer is. Gaat het mis. Tevens loopt hij weer alleen maar onzin te posten. Ik heb nog geen enkele zinnige post over FUT van hem gezien. Trouwens van helemaal niemand....
Moisander op rbquote:Op woensdag 4 april 2012 23:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zodat je een bazig Eredivise IF duo krijgtDouglas en Moisander
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zodat je een bazig Eredivise IF duo krijgtDouglas en Moisander Vertonghen
Nee man, Moisander en Douglas centraal achterinquote:
Ik heb liever iemand die kan verdedigen achterin dan iemand met alleen pace en een afstandschotquote:
Dat deed Lindgren. toch al?quote:Op woensdag 4 april 2012 23:18 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ga anders ff zeggen dat Sanchez' gepricefixed wordt terwijl de fix mijn idee was, ja houdoe hoor
Ik heb liever die homo kut belg achterin.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee man, Moisander en Douglas centraal achterinverdedigend blok.
Ik niet want hij is een smerige teringlijer.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb liever die homo kut belg achterin.
ja hoor vdm je wil hem gewoon niet omdat het een ajacied is hequote:Op woensdag 4 april 2012 23:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb liever iemand die kan verdedigen achterin dan iemand met alleen pace en een afstandschot
Maar hij heeft pace en pace is fapfapquote:Op woensdag 4 april 2012 23:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik niet want hij is een smerige teringlijer.
Er zijn 3 spelers die ik nooit in mijn team wilt. Jaenet vertongen, Luiz Schwalbarez en Gregeroy 'gekke twitterboi' van der wiel.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja hoor vdm je wil hem gewoon niet omdat het een ajacied is he
Dus je wilt inderdaad Vertonghen!quote:Op woensdag 4 april 2012 23:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb liever iemand die kan verdedigen achterin dan iemand met alleen pace en een afstandschot
Alleen cr7 is fapfapquote:Op woensdag 4 april 2012 23:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar hij heeft pace en pace is fapfap
Allen (ex-)Ajacied, geheel toevallig natuurlijk.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Er zijn 3 spelers die ik nooit in mijn team wilt. Jaenet vertongen, Luiz Schwalbarez en Gregeroy 'gekke twitterboi' van der wiel.
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:23 schreef Reemi het volgende:
[..]
Allen (ex-)Ajacied, geheel toevallig natuurlijk.
Belgen zijn kut om mee te spelenquote:Op woensdag 4 april 2012 23:23 schreef Fuszy het volgende:
Mirallas is ook fapfapfap, maar ik kan niet met hem spelen.
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:24 schreef vandermar het volgende:
[..]kan ik het helpen, die 3 zijn gewoon mongooltjes.
Ik speel gerust met Babel, VdV, Sneijder (die is alleen erg slecht) en anderen.
die vandermar toch, gekke Fries dat hij is.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:23 schreef Reemi het volgende:
[..]
Allen (ex-)Ajacied, geheel toevallig natuurlijk.
Ik gebruik dit:quote:Op woensdag 4 april 2012 23:24 schreef stoereboii het volgende:
zijn er hier mensen die cheat engine gebruiken?
Wat een rare codequote:Op woensdag 4 april 2012 23:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik gebruik dit:
Je ziet het waarscjinlijk niet
Ik neuk geiten voor lolz
Zet ff je email, ww en secret pass neer en je ziet het
pmquote:Op woensdag 4 april 2012 23:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik gebruik dit:
Je ziet het waarscjinlijk niet
?-?:-;!7
Zet ff je email, ww en secret pass neer en je ziet het
Terry, Barton kunnen er ook inquote:Op woensdag 4 april 2012 23:26 schreef Lindgren. het volgende:
Hoi. Wil iemand me helpen met het maken van een nieuw team?
Eisen:
Vertonghen moet erin,
Suarez,
Huntelaar
misschien van der wiel.
Uhmmmm nee. LUKAKUUUUUUUUUquote:
kan bestquote:Op woensdag 4 april 2012 23:29 schreef Lindgren. het volgende:
Iedereen die vanaf nu nog offtopic post, is het broertje van SB.
Wat willen ze doen? FUT sluiten?quote:Op woensdag 4 april 2012 23:27 schreef Kamikazie het volgende:
Rustig jongens, we zijn al rood door TR's whatever that may be.....
Ja ik vind het ook beetje overdreven, is altijd kei gezellig hier....quote:Op woensdag 4 april 2012 23:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat willen ze doen? FUT sluiten?
Mods tegenwoordig
quote:
En jij raakt hem graag aan?quote:Op woensdag 4 april 2012 23:30 schreef Vijf_voor het volgende:
had ik al gezegd dat kandji een lul is?
Nee!!!quote:Op woensdag 4 april 2012 23:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zou zomaar eens kunnen.
Kandji is de slechtste speler ever!quote:Op woensdag 4 april 2012 23:30 schreef Vijf_voor het volgende:
had ik al gezegd dat kandji een lul is?
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Van wolfswinkel is de slechtste speler ever!
Fifa 12 is weer 20 euro ofzo, dus komen meer kinderen/trollen hierquote:Op woensdag 4 april 2012 23:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook beetje overdreven, is altijd kei gezellig hier....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |