Ja nu ik dit zie, dat makkelijke gesprek, vraag ik me dat ook af.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:09 schreef kwiwi het volgende:
Waarom gaat die vent eigenlijk niet gewoon bij zn gezin wonen?
quote:Op woensdag 11 april 2012 22:22 schreef kwiwi het volgende:
Nou, dan heb je dus 2x 3 uur gereden voor zo'n oppervlakkig kut gesprekje
Was de naam alweer vergetenquote:Op woensdag 11 april 2012 22:23 schreef Pizzaman het volgende:
Waarom noemde hij zijn dochter niet bij haar naam?
Hoe is het met David en het meisje?!
Straks zegt ie dat tegen die vrouw, en denkt zij: he? hij weet toch dat ik geen nederlands spreek?quote:Op woensdag 11 april 2012 22:23 schreef Karina het volgende:
Watte? Ik versta redelijk Spaans, maar dit lijkt er niet eens op.
Ach een kut en ze zijn tevreden.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie sommige van die dames toch niet echt veel uitvoeren, je zou denken dat ze toch ook iemand wilden die wat in het huishouden doen.
Als je die gasten de reden vraagt voor een buitenlandse vrouw zeggen ze 9 van de 10 keer dit.quote:
Nog tragischer.quote:
Ja met die schipper, ben z'n naam kwijtquote:Op woensdag 11 april 2012 22:27 schreef heloef het volgende:
Er zag er wel een die zei dat ze een Hollander wou vanwege de lullen.
Jelle, zijn liefje is weggegaan omdat hij zijn baan kwijtraakte.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:28 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja met die schipper, ben z'n naam kwijt
Dat is echt heel sneu.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Jelle, zijn liefje is weggegaan omdat hij zijn baan kwijtraakte.
Ja dat was het en hij moest vermannen en niet zo huilenquote:Op woensdag 11 april 2012 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Jelle, zijn liefje is weggegaan omdat hij zijn baan kwijtraakte.
Ja en die moeder ook welquote:
Zowat altijd. "Ja, die buitenlandse vrouwen doen tenminste wat je zegt."quote:Op woensdag 11 april 2012 22:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je die gasten de reden vraagt voor een buitenlandse vrouw zeggen ze 9 van de 10 keer dit.
quote:Op donderdag 12 april 2012 09:17 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik heb een collega gehad, die echt heel erg lelijk was en een onwijze hork en ontzettend oversext. (hij was iets van 25 jaar).
En die haalde de ene na de andere vriendin uit Polen. Uit zo'n catalogus.
Als zo'n grietje dan in Nederland aankwam, verwachtte hij ook dat ze het hele weekend in bed zouden doorbrengen meteen. Was echt te triest voor woorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |