Daar kun je toch een printscreen van maken en deze hier laten zien ?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:06 schreef plieneminie het volgende:
Kan je trouwens wel digitale brochure mailen. Daarin staat foto met desbetreffende muur en deur.
Heb het toch echt liever strak.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:28 schreef Daffodil31LE het volgende:
Wie houdt je tegen om de bank gewoon tegen die deur aan te parkeren? Zet er aan de andere kant ook iets tegenaan (kapstok ofzo) en na een tijdje besef je niet eens meer dat er een deur zit.
iets zegt me dat het om de deur gaat en niet de schuifwandquote:Op woensdag 4 april 2012 22:50 schreef Marie30 het volgende:
maar ik vind die deuren en de kleine ruitjes echt prachtig... zou het nooit verwijderen
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:00 schreef plieneminie het volgende:
(Door schouw aan de tegenover gelegen muur is een bank anders niet te plaatsen.)
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:54 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
iets zegt me dat het om de deur gaat en niet de schuifwand
[..]
Ah sorry niet goed gelezen.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:58 schreef plieneminie het volgende:
Die ensuitedeuren blijven. Daar heb ik het huis op uitgezocht! Het gaat echt om de deur van de gang naar de woonkamer. Klein stukje verder zit nog een deur in de achterkamer dus er kan er makkelijk een weg,
Een nis met een canvas schilderij of foto erin staat in mijn ogen mooi.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:01 schreef plieneminie het volgende:
[..]
Dan liever een boekenkast maar dat oogt volgens mij niet zo mooi achter een bank.
Ah okee zo! Ik dacht dat het over die deuren ging. Nu kozijn eruit breken, om de paar lagen plug boren en kozijnanker erin draaien in het metselwerk. Dan dichtzetten met specie waarna de hele muur opnieuw gestuct wordt. Het zelfde geldt voor de andere kant.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:58 schreef plieneminie het volgende:
Die ensuitedeuren blijven. Daar heb ik het huis op uitgezocht! Het gaat echt om de deur van de gang naar de woonkamer. Klein stukje verder zit nog een deur in de achterkamer dus er kan er makkelijk een weg,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |