SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige delen
Topicreeks: Het grote haaktopic
Haaksels uit het vorige topic
Met DANKen EsseEi voor de linkjes............
paaskwartet en tas van BakkieDoen (kies maar welke je erin wilt )
Koosjes van Wizzy
Paaskonijn van PaarsBeestje
Kussenhoes van Yppy
mijn regenboog deken
[ Bericht 4% gewijzigd door Toverheks op 04-04-2012 20:59:49 ]OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
volgens mij alle leeftijden door elkaar in dit topic............quote:Op woensdag 4 april 2012 20:07 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Hoe oud is de gemiddelde haker? Is dit een doorzettende verschijning of een weerspiegeling van weleer?
Bedankt voor de tips BrainTeaser!quote:Op woensdag 4 april 2012 19:53 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]
Ik heb mijn schaapje met dat pluizige garen in elkaar gezet, dus gewoon overal een lang stuk draad aan laten zitten. Ging op zich prima, maar je hebt wel echt een naald met een groot oog nodig dan!
Op zich denk ik dat het ook best met gewoon glad garen kan hoor, als dat dezelfde kleur heeft zie je dat niet echt denk ik.
Nog een tip (ergens gelezen, niet van mezelf): tijdens het haken gaan de meeste pluisdraadjes aan de binnenkant zitten, dus mss is het een idee om je beestje binnenstebuiten te keren zodat-ie lekker pluizig wordt
Ohja, en als-ie helemaal af is, met een gewone kam er overheen gaan, dan trek je ook nog wat meer draadjes los!
Ja klopt, vond ik leuker dan die andere oren. Ik mistte wel de streepjes, het was een beetje saai in 1 kleur.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:21 schreef EsseEi het volgende:
hee Angel je hebt de oren ook volgens haar gedaan he?mooi hoor
met of zonder bloem vind hem leukquote:Op woensdag 4 april 2012 20:47 schreef EsseEi het volgende:
Gehaakt portomonneetje ofzoiets waar ik nog een foto van zou plaatsen
[ afbeelding ]
met voering
[ afbeelding ]
moet er nog een bloemetje op of niet?
Erg leuk zegquote:Op woensdag 4 april 2012 20:47 schreef EsseEi het volgende:
Gehaakt portomonneetje ofzoiets waar ik nog een foto van zou plaatsen
[ afbeelding ]
met voering
[ afbeelding ]
moet er nog een bloemetje op of niet?
gewoon zorgen dat die rondreis eindigt in de buurt van een mooie wolwinkel.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:08 schreef EsseEi het volgende:
oeeh en Amerika...daar ga ik ook heen, over een half jaar. Vrees alleen dat ik niet veel garen mee kan nemen, we gaan een maand rondreizen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |