Het waren er vierquote:
eruitgetrapt hoop ik.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het waren er vier
Alleen heb ik het ze niet nog een keer zien doen. Al liep er wel net 1 van de tribune af.
Dat jongetje hoeft maar zn muil open te trekken en ik zou weg zijn. misschien heeft hij ze weggepraat.quote:
Ik denk het. Dat kneusje dat altijd stoer komt vertellen over van alles, maar de helft van de tijd onzin uitkraamt.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:54 schreef heloef het volgende:
Gaat het over Alexander Klopping, eeuwige haat aan die knul.
Felix Rottenberg voldoet ook aan die omschrijving, behalve dat het geen knulletje meer is.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk het. Dat kneusje dat altijd stoer komt vertellen over van alles, maar de helft van de tijd onzin uitkraamt.
Hij zei dat mijn Smartchecker een goede grap was, vuige Apple hipsters.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk het. Dat kneusje dat altijd stoer komt vertellen over van alles, maar de helft van de tijd onzin uitkraamt.
Hallo meisje :$quote:
Nog steeds niet.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:58 schreef Cue_ het volgende:
zo'n jongen met hand op rug van meisje. En dat meisje de hele tijd nee zeggen en nee schudden met haar hoofd
Die jongen wil iets.. misschien wel weer zoenen. Zij wil niet.. echt niet, hij biljft proberen en kijkt haar aan, moedigd haar aan. Maar ze kijkt chagrijnig en wil nog steeds.
Ik zit nog te twijfelen of ik ga, wel de afgelopen dagen alleen maar naar El Camino geluisterd.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:00 schreef WasMachinator het volgende:
oeh kaartjes voor The Black Keys in the pocket..
ik zit de afgelopen 4 maanden Brothers en El Camino non stop te luisteren dus voor mij was het een echte no brainer =)quote:Op woensdag 4 april 2012 20:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zit nog te twijfelen of ik ga, wel de afgelopen dagen alleen maar naar El Camino geluisterd.
quote:Op woensdag 4 april 2012 19:54 schreef heloef het volgende:
Gaat het over Alexander Klopping, eeuwige haat aan die knul.
fuck, jaloers!quote:
Betwijfel het, maar succes!!!!!! Dan moeten we er zeker een meet doenquote:Op woensdag 4 april 2012 20:09 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
fuck, jaloers!
Rize of the Fenix!!!!!
ik moet echt kijken of ik nog kaartjes kan regelen!
i dit not meaaaaaan.. To blow ya mind. But that shit happens to me, all the tiiiime.quote:
Meisje jij hebt echt wat muzikale opvoeding nodig.quote:
sowieso!quote:Op woensdag 4 april 2012 20:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Betwijfel het, maar succes!!!!!! Dan moeten we er zeker een meet doen
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:10 schreef thatday het volgende:
[..]
i dit not meaaaaaan.. To blow ya mind. But that shit happens to me, all the tiiiime.
Ja, zin in!
We have to laser of the D tattooooooooooo xDquote:Op woensdag 4 april 2012 20:10 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
sowieso!
ken inmiddels t nieuwe nummer bijna uit mijn hoofd.
nietquote:Op woensdag 4 april 2012 20:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Meisje jij hebt echt wat muzikale opvoeding nodig.
xD Black mamba is my personal friend!quote:Op woensdag 4 april 2012 20:11 schreef shifto het volgende:
[..]
We have to laser of the D tattooooooooooo xD
geen slecht ideequote:Op woensdag 4 april 2012 20:11 schreef heloef het volgende:
Ik ga maar eens 42 euro zoeken voor de Zwarte Sleutels.
hahaha idd!!! Shit is EPIC zeg ik je. Word zeker een happening daar in de HMH, TENAC in NLquote:Op woensdag 4 april 2012 20:12 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
xD Black mamba is my personal friend!
Waar luister je nog meer naar? Rihanna? Soulja Boy?quote:
Alain Clark waarschijnlijk.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Waar luister je nog meer naar? Rihanna? Soulja Boy?
Dat is nog altijd beter dan Drake.quote:
Bei Maejor, The Weeknd, Terius Nash (The Dream), J. Colequote:Op woensdag 4 april 2012 20:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Waar luister je nog meer naar? Rihanna? Soulja Boy?
Dat ik dat niet ken zegt voldoende.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:50 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Bei Maejor, The Weeknd, Terius Nash (The Dream), J. Cole
Nooit, enkel kwaliteit.quote:
Phantogram, The XX, The Kills, Royksopp, Jonsi, Florence + the Machine, Of Monsters And Men, Mumford & Sons, Neutral Milk Hotel, Noah and the Whale, Belle & Sebastian, Melissa Horn, Kasabian, The Strokes, Killers, Gorillaz, Oasis, Muse, RATM, Rammstein.quote:
pala tute xDquote:
heb hem vorig jaar op Sziget gezien, heerlijk! Cycle Pit!quote:
Scheelt weer typenquote:Op woensdag 4 april 2012 20:55 schreef twi het volgende:
[..]
Phantogram, The XX, The Kills, Royksopp, Jonsi, Florence + the Machine, Of Monsters And Men, Mumford & Sons, Neutral Milk Hotel, Noah and the Whale, Belle & Sebastian, Melissa Horn, Kasabian, The Strokes, Killers, Gorillaz, Oasis, Muse, RATM, Rammstein.
quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:03 schreef shifto het volgende:
[..]![]()
![]()
Mensen, als het zo doorgaat wil ik dadelijk nog met de mannen in dit topic daten !
Alles is leuk! behalve mobyquote:Op woensdag 4 april 2012 21:03 schreef thatday het volgende:
nine inch nails, audioslave, incubus, nirvana, silverchair, fiona apple, florence and the machine, moby, prodigy, pendulum, the doors... lekker mixy
i likequote:Op woensdag 4 april 2012 21:03 schreef thatday het volgende:
nine inch nails, audioslave, incubus, nirvana, silverchair, fiona apple, florence and the machine, moby, prodigy, pendulum, the doors... lekker mixy
Ja maar die hossel ik wel bij Tenacious Dquote:Op woensdag 4 april 2012 21:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu moet ik zeggen dat Thatday ook niet slecht scoort.
Gelukkig gaat ze nu pics posten.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:05 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja maar die hossel ik wel bij Tenacious D![]()
Enkel in shifto en mijn DM dan.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:06 schreef thatday het volgende:
Hhahaa no way dat ik dat zo publiekelijk op een forum ga gooien
quote:
1 nummer is leuk, ive tried it.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:07 schreef thatday het volgende:
En Moby is relaxt!! Als je niet kan slapen!!! Try it
zo even gefixtquote:Op woensdag 4 april 2012 21:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Enkel in shifto, wasmachinator en mijn DM dan.
Dat is best engquote:Op woensdag 4 april 2012 21:10 schreef Murdera het volgende:
And I hope that you die
And your death'll come soon
I will follow your casket
In the pale afternoon
And I'll watch while you're lowered
Down to your deathbed
And I'll stand over your grave
'Til I'm sure that you're dead.
The sledge my tool to torturequote:Op woensdag 4 april 2012 21:11 schreef shifto het volgende:
[..]
dat is niks
http://www.lyricsfreak.com/s/slayer/angel+of+death_20126174.html
twee keer geweestquote:Op woensdag 4 april 2012 21:17 schreef thatday het volgende:
Ik wil nog steed naar sziget. De enige reden dat ik mijn ex mis probably haha
Hij zou mee gaan?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:17 schreef thatday het volgende:
Ik ga er heen.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:17 schreef thatday het volgende:
have fun! Hoe ga je? met de Sziget Express, of ga je mietjes achtig met t vliegtuig:P?quote:
Met de bus.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:20 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
have fun! Hoe ga je? met de Sziget Express, of ga je mietjes achtig met t vliegtuig:P?
ik ga dit jaar door oost europa toeren met de trein. oh en naar Rock Werchter
Ja de line-up is echt niet slecht. maar ik ben verwend geworden door Rock Werchter 2009. dat was een bazen line-up niet normaal gewoon.. http://lifetoday.be/2009/03/rock-werchter-2009-programma-line-up/quote:Op woensdag 4 april 2012 21:21 schreef thatday het volgende:
Rock werchter echt serieusssss.. dat is echt mijn droom line-up. GVD waarom valt dat in een schoolweek. Maar ik gun het je hoor, have fun
Ons nummerquote:Op woensdag 4 april 2012 21:23 schreef heloef het volgende:
En ik kan dan mijn fameuze wiggle wiggle kunsten vertonen.
Vooral mijn nummer ja.quote:
Moeten wij nu vragen wat er is?quote:
Okee, dan is het goed.quote:
Ballonquote:
Wie ben jij in dit filmpje danquote:Op woensdag 4 april 2012 21:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Vooral mijn nummer ja.![]()
Mijn moment of fame.![]()
Die knul die Rayen heet en alles goed heeft.quote:
Aah die niet in beeld isquote:Op woensdag 4 april 2012 21:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Die knul die Rayen heet en alles goed heeft.
Onwaar. Ik luister allemaal pure kwaliteit.quote:
Goed gepositioneerdquote:
Hihi jij luistert naar kutscheetjes.quote:
Oneens. Mijn moment of fame!quote:
JOHNNY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 4 april 2012 21:43 schreef thatday het volgende:
Everyone I know, goes away in the eheeeenddd
(guess the song!)
Hurt.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:43 schreef thatday het volgende:
(guess the song!)
Nine Inch Nails.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:43 schreef thatday het volgende:
(guess the song!)
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:43 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
JOHNNY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jullie missen alleen het Cash gedeelte.quote:
Mooier. Zelfs de Kermit versie is goed.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:44 schreef thatday het volgende:
Nee joh, het origineel is van NIN! Maar die van Johnny is minstend zo mooi.
Nu jullie! Wel een ietsiepietse mainstream anders raden we het nooit
Ja.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:44 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben zeker de enige die niet naar bands luisterd
Dit is idd niks aan. Dus ga ook maar eens brood smeren voor morgen en richting t bed met de laptopquote:Op woensdag 4 april 2012 21:45 schreef Heroinjunk het volgende:
Zo, nu kan ik mijn sollicitatie gaan voorbereiden.Tering.
Jep.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, nooit gekeken toen vrienden zeiden dat het een kutfilm was. Zit er Tom Waits in?
Ik ga hem wel even binnenhalen. Tom Waits + jouw seal of approval moet op z'n minst vermaak opleveren.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jep.
Overigens vond ik het wel een goede film.
Sneeuw patrouillequote:Op woensdag 4 april 2012 21:46 schreef WasMachinator het volgende:
All that I am
all that I ever was
is here in your perfect eyes
They are all I can see
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mooier. Zelfs de Kermit versie is goed.
Verwacht geen diep verhaal enzo, de sfeer is heel goed neergezet, soundtrack is nice, Tom Waitsquote:Op woensdag 4 april 2012 21:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ga hem wel even binnenhalen. Tom Waits + jouw seal of approval moet op z'n minst vermaak opleveren.
Mis je niet een woord?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:50 schreef thatday het volgende:
the sun dont shine at night
oh no it dooont
i only you would just open your eyesss
Het is sowieso leukerquote:
Kasabian - Underdogquote:Op woensdag 4 april 2012 21:52 schreef twi het volgende:
Dood me als je durft.
Houd mijn hoofd omhoog overal.
Houdt u rechts aan mezelf op deze trein.
Google Translate
Ik heb genoten op Sziget vorig jaarquote:Op woensdag 4 april 2012 21:57 schreef thatday het volgende:
Zin in pinkpop dan ga ik kasabian eindelijk zien.
Shoot the runner, shoot shoot the runnerr
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:04 schreef thatday het volgende:
Pinkpop is toch 10000 keer vetter joh!(haha)
Nope.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:23 schreef WasMachinator het volgende:
T is Happy Camper - Born with a bothered mind
niemand meer iets te vertellen?
Kickquote:
Dank je.quote:
quote:
Rayen Jr. Dat heeft wel wat ja.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:00 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik zit er serieus aan te denken om m'n kind later zo te noemen
Je moet ze toch op één of andere manier uit elkaar kunnen houden wanneer je het eten op tafel hebt gezet.quote:
En dat is ????quote:Op woensdag 4 april 2012 23:00 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Muziek waar iedereen in deze SC een hekel aan heeft
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:02 schreef twi het volgende:
[..]
Je moet ze toch op één of andere manier uit elkaar kunnen houden wanneer je het eten op tafel hebt gezet.
I see what you're doing.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Anders is het onhandig, dan weet je nooit wie ze nou bedoelen.
Tevens heet mijn zoon straks Usain.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:02 schreef twi het volgende:
[..]
Je moet ze toch op één of andere manier uit elkaar kunnen houden wanneer je het eten op tafel hebt gezet.
Het gaat om de groot atleet er achter.quote:
Je kind vernoemen naar een bekend persoonquote:
Ik zou je kind dat niet aandoenquote:Op woensdag 4 april 2012 23:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Het gaat om de groot atleet er achter.
Vind het juist een toffe naamquote:Op woensdag 4 april 2012 23:32 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben racist, ik vind Rayen voor een blanke ook een kutnaam.
Daar ga je echt niet mee gepest worden.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:30 schreef twi het volgende:
[..]
Je kind vernoemen naar een bekend persoonGeef een kind gewoon een leuke naam waar 'ie op school niet mee gepest wordt.
Ben ook al weer bezig :pquote:Op donderdag 5 april 2012 00:46 schreef Cue_ het volgende:
Ik kan niet slapen
Kijken of t weer helpt om een muziekje op te zetten
Scuzi!quote:Op donderdag 5 april 2012 00:50 schreef Cue_ het volgende:
Was niet grappig bedoeld eig
We zullen zien iif t werkt. Poging twee
Ok! Goed gesprek? Of heb je er weinig aan gehad?quote:Op donderdag 5 april 2012 00:56 schreef Skv het volgende:
Brr, net ruim een uur met m'n ex gebeld. Vreemd.
Maandagmiddag gaan we ff koffie doen op het terras!
diegene waar je onlangs zoveel aan moest denken? Belde jij of zij?quote:Op donderdag 5 april 2012 00:56 schreef Skv het volgende:
Brr, net ruim een uur met m'n ex gebeld. Vreemd.
Maandagmiddag gaan we ff koffie doen op het terras!
Hoop moet je sowieso niet gaan hebben, waarschijnlijk maak je je dan alleen maar blij met een dooie mus.quote:Op donderdag 5 april 2012 07:31 schreef thatday het volgende:
Ik ben wel echt opgeknapt sinds ik hem niet meer spreek. Dan ging ik hem alleen maar missen net de wetenschap dat t toch niets meer wordt. Of is er nog hoop voor jullie?
Je bent een vrouwtje?quote:Op donderdag 5 april 2012 07:31 schreef thatday het volgende:
Ik ben wel echt opgeknapt sinds ik hem niet meer spreek. Dan ging ik hem alleen maar missen net de wetenschap dat t toch niets meer wordt. Of is er nog hoop voor jullie?
Als je er niet veel van weet dan heb je ook zitten bluffen bij je eigen sollicitatie dus kan je nu ook wel bluffen bij het uitvragen van een sollicitantquote:Op donderdag 5 april 2012 08:28 schreef Cue_ het volgende:
Ben applicatiebeheerder bij een transportbedrijf.
De clichevragen zullen wss gesteld worden door collega van mij. Ik ben er voor de technische vragen over mijn vakgebied. Echter is het niet echt mijn vakgebied (nog) en laat staan dat ik er veel van weet
quote:Op donderdag 5 april 2012 08:31 schreef Mystikvm het volgende:
Als je er niet veel van weet dan heb je ook zitten bluffen bij je eigen sollicitatie dus kan je nu ook wel bluffen bij het uitvragen van een sollicitantGewoon veelbetekenend 'Oh ja?' zeggen na zijn antwoord en een notitie maken en het daarbij laten.
quote:Op donderdag 5 april 2012 08:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]zo gemeen ben ik niet
ik heb niet zitten bluffen tijdens mijn sollicitatie hoor.
zij: we zien dat je niet veel kennis van zaken hebt
ik: nee klopt, maar kan het leren
zij: ok
quote:Op donderdag 5 april 2012 08:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]![]()
Doet me denken aan mijn sollicitatie toen ik begon met werken en bij de Servicedesk van dit bedrijf werd gestald. Ik wist geen drol van IT maar de sollicitatie ging alleen maar over muziek en uitgaan terwijl we buiten peukjes gingen roken. Toen werd me gevraagd of ik een printer in kon stellen. Dat kon ik nog net wel
Daarna werd ik aangenomen. Die baan heeft mijn carrière gemaakt. Ik weet nog steeds geen drol van IT maar ben wel goed terecht gekomen
Ze had me een mail gestuurd en daarna heb ik dr even gebeld. Best relaxed om elkaar weer even te spreken, ik denk dat ik het wel aankan maandag even wat te drinken. Kunnen we ook even overleggen hoe we de komende tijd met elkaar omgaan. Vrijdag sowieso afstudeerborrel van een vriendin van ons beiden, dus dan zouden we elkaar sowieso tegenkomen. Als we elkaar daarvoor even spreken wordt dat minder awkward dan én spreken we elkaar niet de eerste keer met een slok op. Denk dat het wel wat drama's kan schelen.quote:Op donderdag 5 april 2012 01:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
diegene waar je onlangs zoveel aan moest denken? Belde jij of zij?
Inderdaad zoiets jaquote:Op donderdag 5 april 2012 08:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]![]()
Doet me denken aan mijn sollicitatie toen ik begon met werken en bij de Servicedesk van dit bedrijf werd gestald. Ik wist geen drol van IT maar de sollicitatie ging alleen maar over muziek en uitgaan terwijl we buiten peukjes gingen roken. Toen werd me gevraagd of ik een printer in kon stellen. Dat kon ik nog net wel
Daarna werd ik aangenomen. Die baan heeft mijn carrière gemaakt. Ik weet nog steeds geen drol van IT maar ben wel goed terecht gekomen
Denk je wel dat het alleen bij drinken gaat blijven?quote:Op donderdag 5 april 2012 08:44 schreef Skv het volgende:
Ze had me een mail gestuurd en daarna heb ik dr even gebeld. Best relaxed om elkaar weer even te spreken, ik denk dat ik het wel aankan maandag even wat te drinken. Kunnen we ook even overleggen hoe we de komende tijd met elkaar omgaan. Vrijdag sowieso afstudeerborrel van een vriendin van ons beiden, dus dan zouden we elkaar sowieso tegenkomen. Als we elkaar daarvoor even spreken wordt dat minder awkward dan én spreken we elkaar niet de eerste keer met een slok op. Denk dat het wel wat drama's kan schelen.
Pff, had die wijn gisteren moeten laten staan. Zo gaar als een tientje
Ja, dat is wel de bedoeling. Anders wordt het alleen maar ellende natuurlijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 08:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk je wel dat het alleen bij drinken gaat blijven?
Maar snap dat je het wel even een fijn idee vindt om elkaar even te spreken van te voren.
Lol
Terminologie als in het technische deel of het procesmatige deel? De technische dingen kan ik vaak nog wel begrijpen, maar het procesgeneuzel...Werk je volgens ASL?quote:Op donderdag 5 april 2012 08:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Inderdaad zoiets ja
Bedoel ik doe m'n werk en begin het langzaam te snappen/begrijpen, maar terminologie enzo, dat zit er nog niet echt in. Zeker omdat je gewoon in de praktijk leert.
Onterechte klacht want stropdassen.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:01 schreef Mystikvm het volgende:
Zelf ben ik functioneel beheerder/projectmanager, soort van hybride afhankelijk van de periode en ik kan helemaal naar worden van dat eindeloze gestrooi met niet ter zake doende termen door stropdassen. Nooit gedacht dat ik mij in het bedrijfsleven lost in translation zou kunnen voelen
Nee, roddelend klootjesvolk.quote:
Stropdassenquote:Op donderdag 5 april 2012 09:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Onterechte klacht want stropdassen.
Super mooi, gezellig, heerlijke sfeer en zwaar.quote:
Ik ben nog nooit ergens geweest waar een das (zie, Skv?) verplicht was. Ik heb er ook geen, ik vind ze verschrikkelijk en wil ze niet dragen. Mijn pak is zonder stropdas.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:05 schreef heloef het volgende:
Ik vrees de dag dat ik een stropdas aan moet.
In mijn pak zie ik er ook al zo verschrikkelijk uit.
Ik droomde vannacht over Rowwen Hèzequote:Op donderdag 5 april 2012 09:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Super mooi, gezellig, heerlijke sfeer en zwaar.
geen biergooiers gehadquote:Op donderdag 5 april 2012 09:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Super mooi, gezellig, heerlijke sfeer en zwaar.
Ik draag meestal een das op de sociëteit. En als ik ergens moet solliciteren of een afspraak heb. En toen ik op de ambassade werkte liep ik altijd in pak met das. Behalve als het bloedheet was.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit ergens geweest waar een das (zie, Skv?) verplicht was. Ik heb er ook geen, ik vind ze verschrikkelijk en wil ze niet dragen. Mijn pak is zonder stropdas.
quote:Op donderdag 5 april 2012 09:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht over Rowwen Hèze
Ik wil ook wel eens met Chantal spelenquote:Op donderdag 5 april 2012 09:10 schreef Joysa het volgende:
[..]ze speelde heel serieus
met chantal jansen/janssen/janzen
Nee joh. Allemaal hoge mensenquote:Op donderdag 5 april 2012 09:08 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
geen biergooiers gehad?
volgens mij ben ik een dezer maanden ook op de floriade te vinden, als ik het me goed herinner
Ze is echt niet tof hoorquote:Op donderdag 5 april 2012 09:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik wil ook wel eens met Chantal spelen
je weet maar nooit met die mensen hoorquote:Op donderdag 5 april 2012 09:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee joh. Allemaal hoge mensen
Tof, ga je er gewoon heen of met een bedrijf?
Ik snap het, ik draag mijn pak ook niet in mijn vrije tijdquote:Op donderdag 5 april 2012 09:09 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik draag meestal een das op de sociëteit. En als ik ergens moet solliciteren of een afspraak heb. En toen ik op de ambassade werkte liep ik altijd in pak met das. Behalve als het bloedheet was.
Ik vind het ook puur werkkleding, ga geen pantalon dragen in mn vrije tijd ofzo.
Op zulke partijen moet ik dus werkenquote:Op donderdag 5 april 2012 09:12 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
je weet maar nooit met die mensen hoor![]()
volgens mij was het voor de 50 jarige bruiloft van mijn opa en oma.
quote:Op donderdag 5 april 2012 09:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mensen hoeven niet tof te zijn om lekker te zijn. Kijk maar naar jezelf
Ik vind het heerlijk zitten. Krijg een beetje een pyama gevoel. Ik zou ze graag elke dag dragen zelfs.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:09 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik draag meestal een das op de sociëteit. En als ik ergens moet solliciteren of een afspraak heb. En toen ik op de ambassade werkte liep ik altijd in pak met das. Behalve als het bloedheet was.
Ik vind het ook puur werkkleding, ga geen pantalon dragen in mn vrije tijd ofzo.
Ouwe hosselaar.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mensen hoeven niet tof te zijn om lekker te zijn. Kijk maar naar jezelf
Pantalons zitten eigenlijk best relaxed jaquote:Op donderdag 5 april 2012 09:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk zitten. Krijg een beetje een pyama gevoel. Ik zou ze graag elke dag dragen zelfs.
Pakken dan, niet stropdassen.
Overhemden niet?quote:Op donderdag 5 april 2012 09:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Pantalons zitten eigenlijk best relaxed jaColbertjes ook. Overhemden niet. Dat is voor mij echt werkkleding, draag ze zelden in mijn vrije tijd.
ik vind het ook heerlijk zitten, alleen moet een pak mij wel echt staan anders lijk ik er meteen heel klein inquote:Op donderdag 5 april 2012 09:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Pantalons zitten eigenlijk best relaxed jaColbertjes ook. Overhemden niet. Dat is voor mij echt werkkleding, draag ze zelden in mijn vrije tijd.
het is ook altijd hetzelfde.quote:
Ik draag ook bijzonder vaak overhemden. Met een spijkerbroek er onder (en mn verneukte schoenen) ofzo. Of een t-shirt met lange mouwen en een colbertje dr overquote:Op donderdag 5 april 2012 09:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Overhemden niet?
Mijn boss zit lekkerder en is zachter en soepeler en fijner dan mijn laatste pyama.
Echt hè, mijn weekenden zijn ook zo sleurerigquote:Op donderdag 5 april 2012 09:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
het is ook altijd hetzelfde.
uitslapen, gamen, uitgaan, al die chicks weer afwerken.
Mijn weekenden beginnen een sleur te worden.
Het zit wel goed. Het is Boss, dat gaat jaren mee. Maar ik voel me er niet prettig in. Een jasje voel ik me wel fijn bij, maar dan gewoon met een shirt eronder.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Overhemden niet?
Mijn boss zit lekkerder en is zachter en soepeler en fijner dan mijn laatste pyama.
Zwaar leven.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ken het gevoelquote:Op donderdag 5 april 2012 09:21 schreef shifto het volgende:
[..]
Echt hè, mijn weekenden zijn ook zo sleurerig
Klinkt als een goed weekend.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Van Boss draag ik alleen Orange eigenlijk, overhemden heb ik verder vooral van Etro en Pringle of Scotland. Met manchetknopen, vind ik wel chique.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het zit wel goed. Het is Boss, dat gaat jaren mee. Maar ik voel me er niet prettig in. Een jasje voel ik me wel fijn bij, maar dan gewoon met een shirt eronder.
Ik zal wel te hoog scoren op de pauperschaal om overhemden met stijl te kunnen dragen. Zwarte overhemden zijn de uitzondering trouwens, die draag ik met plezier.
Ik juist wel. Mijjn casual kleding is overhemd, colbertje, spijkerbroek en air maxies.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het zit wel goed. Het is Boss, dat gaat jaren mee. Maar ik voel me er niet prettig in. Een jasje voel ik me wel fijn bij, maar dan gewoon met een shirt eronder.
Ik zal wel te hoog scoren op de pauperschaal om overhemden met stijl te kunnen dragen. Zwarte overhemden zijn de uitzondering trouwens, die draag ik met plezier.
Jij weet wel waar je het over hebt he? Dat kan ik waarderen.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:23 schreef Skv het volgende:
[..]
Van Boss draag ik alleen Orange eigenlijk, overhemden heb ik verder vooral van Etro en Pringle of Scotland. Met manchetknopen, vind ik wel chique.
Dat, minus het overhemd, want shirt. En air max = Adidas bij mij.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik juist wel. Mijjn casual kleding is overhemd, colbertje, spijkerbroek en air maxies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |