Dit is idd niks aan. Dus ga ook maar eens brood smeren voor morgen en richting t bed met de laptopquote:Op woensdag 4 april 2012 21:45 schreef Heroinjunk het volgende:
Zo, nu kan ik mijn sollicitatie gaan voorbereiden.Tering.
Jep.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, nooit gekeken toen vrienden zeiden dat het een kutfilm was. Zit er Tom Waits in?
Ik ga hem wel even binnenhalen. Tom Waits + jouw seal of approval moet op z'n minst vermaak opleveren.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jep.
Overigens vond ik het wel een goede film.
Sneeuw patrouillequote:Op woensdag 4 april 2012 21:46 schreef WasMachinator het volgende:
All that I am
all that I ever was
is here in your perfect eyes
They are all I can see
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mooier. Zelfs de Kermit versie is goed.
Verwacht geen diep verhaal enzo, de sfeer is heel goed neergezet, soundtrack is nice, Tom Waitsquote:Op woensdag 4 april 2012 21:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ga hem wel even binnenhalen. Tom Waits + jouw seal of approval moet op z'n minst vermaak opleveren.
Mis je niet een woord?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:50 schreef thatday het volgende:
the sun dont shine at night
oh no it dooont
i only you would just open your eyesss
Het is sowieso leukerquote:
Kasabian - Underdogquote:Op woensdag 4 april 2012 21:52 schreef twi het volgende:
Dood me als je durft.
Houd mijn hoofd omhoog overal.
Houdt u rechts aan mezelf op deze trein.
Google Translate
Ik heb genoten op Sziget vorig jaarquote:Op woensdag 4 april 2012 21:57 schreef thatday het volgende:
Zin in pinkpop dan ga ik kasabian eindelijk zien.
Shoot the runner, shoot shoot the runnerr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |