abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 april 2012 @ 23:50:14 #26
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_109922552
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 23:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Het klinkt heel makkelijk, maar zo simpel is dat nog niet. :X
het wordt steeds makkelijker als je er maar mee begint. zorg voor afleiding als je je eenzaam gaat voelen. en vraag de namen van het vrouwelijk personeel als je er eenmaal vaker komt ;). dan heb je meteen een gespreksonderwerp met andere mensen :). en als je effe een gesprek met iemand hebt van langer dan 5 minuten, dan moet je iets heel belangrijks doen: Bestel een drankje en geef hem/haar er ook 1! Dan zal hij zich verplicht voelen om jou er ook 1 te geven en zo hou je het gesprek gaande, en igv een zij zal ze misschien nee zeggen omdat ze niet geïnteresseerd in je is, maar igv een ja heb je iig een uitnodiging om ff te blijven praten :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 4 april 2012 @ 23:57:17 #27
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_109922874
Als ik iemand alleen de kroeg in zie komen en die begint opeens met me te praten en me bier te kopen, zou ik het een heel awkward situation vinden eigenlijk :)
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_109922883
Als ik mensen ga aanspreken dan zien ze me als een idioot. Dit kun je nu op twee manieren opvatten:

1) Mensen willen daadwerkelijk niet aangesproken worden door vreemden, of

2) Ik ben nog te onzeker of nerveus om mensen aan te spreken en dat valt op.

2 klopt sowieso en 1 is ook wel redelijk het geval hier in de omgeving.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  donderdag 5 april 2012 @ 00:00:14 #29
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_109923018
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 23:57 schreef Comp_Lex het volgende:
Als ik mensen ga aanspreken dan zien ze me als een idioot. Dit kun je nu op twee manieren opvatten:

1) Mensen willen daadwerkelijk niet aangesproken worden door vreemden, of

2) Ik ben nog te onzeker of nerveus om mensen aan te spreken en dat valt op.

2 klopt sowieso en 1 is ook wel redelijk het geval hier in de omgeving.
heb je voorbeelden van 1)? :)
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 5 april 2012 @ 00:01:06 #30
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_109923070
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 23:57 schreef Michielos het volgende:
Als ik iemand alleen de kroeg in zie komen en die begint opeens met me te praten en me bier te kopen, zou ik het een heel awkward situation vinden eigenlijk :)
bij het uitgaan is het heel normaal.
Een gedicht over Maanvis
pi_109923081
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 00:00 schreef Maanvis het volgende:

[..]

heb je voorbeelden van 1)? :)
In de trein gaat iedereen je raar aanstaren als je zomaar met iemand begint te praten.
  donderdag 5 april 2012 @ 00:01:54 #32
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_109923109
Ja klopt, maar niet als iemand helemaal alleen in kroeg of club komt. Ik zie zelf het liefst dat iemand met een groepje is, ik weet niet waarom.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  donderdag 5 april 2012 @ 00:03:23 #33
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_109923176
quote:
3s.gif Op donderdag 5 april 2012 00:01 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

In de trein gaat iedereen je raar aanstaren als je zomaar met iemand begint te praten.
de trein is geen kroeg, waar ik het over had. in de trein, de bus en het vliegtuig wil iedereen het liefste met rust gelaten worden.
Een gedicht over Maanvis
pi_109923219
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 00:03 schreef Maanvis het volgende:

[..]

de trein is geen kroeg, waar ik het over had. in de trein, de bus en het vliegtuig wil iedereen het liefste met rust gelaten worden.
Dat is waar, maar die houding vind ik wel apart. Je kunt toch verdomme wel gewoon een praatje met iemand maken.
  donderdag 5 april 2012 @ 00:06:26 #35
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_109923319
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 00:01 schreef Michielos het volgende:
Ja klopt, maar niet als iemand helemaal alleen in kroeg of club komt. Ik zie zelf het liefst dat iemand met een groepje is, ik weet niet waarom.
het is natuurlijk wel de ideale situatie om dat te doen, maar mensen als complex moeten ergens beginnen ;). en geloof me, na een paar bier wordt het steeds makkelijker.
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 5 april 2012 @ 00:07:02 #36
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_109923344
quote:
3s.gif Op donderdag 5 april 2012 00:04 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat is waar, maar die houding vind ik wel apart. Je kunt toch verdomme wel gewoon een praatje met iemand maken.
ik verwonder me daarover ook steeds. zoveel mensen komen bij elkaar tijdens het OV maar iedereen loopt voor zich uit te staren en hoopt met rust gelaten te worden.
Een gedicht over Maanvis
pi_109923902
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 23:57 schreef Michielos het volgende:
Ik ook. En dat is best wel een paradox. Je denkt dan ongewild: die zal wel geen vrienden hebben...
pi_109923907
Zoals je al zelf zei: een trein is geen kroeg. Ik denk dat het misschien wel anders wordt als ze bijvoorbeeld de bussen twee keer zo breed maken en er bars in gaan plaatsen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  donderdag 5 april 2012 @ 00:20:29 #39
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_109923966
quote:
17s.gif Op donderdag 5 april 2012 00:18 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik ook. En dat is best wel een paradox. Je denkt dan ongewild: die zal wel geen vrienden hebben...
dan zeg je toch gewoon dat je in de stad studeert en er nog niet zoveel mensen kent? (of iets anders dat wel waar is maar een goed excuus, zoals m'n vrienden hadden geen zin om uit te gaan, etc)
Een gedicht over Maanvis
pi_109924040
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 00:20 schreef Maanvis het volgende:

[..]

dan zeg je toch gewoon dat je in de stad studeert en er nog niet zoveel mensen kent? (of iets anders dat wel waar is maar een goed excuus)
Probleem is dat je als -zeg een gemiddeld iemand uit dit topic- alleen bent je wel dikke onzekerheid uitstraalt. Kan je niks aan doen, ondanks dat je je eigen situatie wil verbeteren, maar je kan er weinig aan doen. Wel een stomme paradox. Maar ik denk dat mensen dat echt wel voelen.
pi_109924062
:D Sorry dat ik het zeg, maar ik zou het wel heel raar vinden als iemand tegen me vroeg: "Hey, pssst, ben je soms alleen? Heb je geen vrienden ofzo?"
  donderdag 5 april 2012 @ 00:23:14 #42
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_109924069
quote:
17s.gif Op donderdag 5 april 2012 00:22 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Probleem is dat je als -zeg een gemiddeld iemand uit dit topic- alleen bent je wel dikke onzekerheid uitstraalt. Kan je niks aan doen, ondanks dat je je eigen situatie wil verbeteren, maar je kan er weinig aan doen. Wel een stomme paradox. Maar ik denk dat mensen dat echt wel voelen.
Het is echter helemaal geen probleem.
Want je gaat niet dood als je een keer afgewezen wordt. Dat klinkt misschien heel lame en flauw, maar zo moet je wel gaan denken.
Een gedicht over Maanvis
pi_109924100
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 00:23 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Want je gaat niet dood als je een keer afgewezen wordt.
Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je geen aanspraak hebt en je na 1x echt een beetje down thuis komt.
pi_109924137
quote:
17s.gif Op donderdag 5 april 2012 00:24 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je geen aanspraak hebt en je na 1x echt een beetje down thuis komt.
Dan ga je in elk geval de volgende keer met tegenzin en dat zien mensen echt wel.
  donderdag 5 april 2012 @ 00:25:19 #45
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_109924140
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 00:23 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Want je gaat niet dood als je een keer afgewezen wordt. Dat klinkt misschien heel lame en flauw, maar zo moet je wel gaan denken.
Een keer afgewezen? Hier zitten mensen die al zo vaak afgewezen zijn. :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_109924315
quote:
3s.gif Op donderdag 5 april 2012 00:25 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dan ga je in elk geval de volgende keer met tegenzin en dat zien mensen echt wel.
Was trouwens ook niet echt op mezelf van toepassing. Ik kies zelf voor andere aanpak. Maar wel soms mezelf verplichten naar dingen te gaan waar ik eigenlijk geen zin in heb. Vooral paar jaar terug veel gedaan.
pi_109924325
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 00:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

En al letterlijk in elkaar gemept zijn door de "maatschappij" die je afwijst. Ik had in theorie al wel dood kunnen zijn trouwens door die klootzakken.
pi_109924335
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 00:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ook daarvoor zijn er dingen die je verder op weg helpen in je situatie :D
  donderdag 5 april 2012 @ 00:30:50 #49
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_109924341
quote:
17s.gif Op donderdag 5 april 2012 00:24 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Dan moet je dus gewoon denken 'whatever, ik ben nog niet dood'. En gewoon schijt aan die mensen hebben. Dat is in het begin moeilijk, maar uiteindelijk wordt het steeds makkelijker hoe vaker je afgewezen wordt.
Het is wel belangrijk dat je ook echt geïnteresseerd bent in de mensen die je ontmoet. Anders is er geen klik en werkt de 'magie' niet :).
Een gedicht over Maanvis
pi_109924385
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 00:30 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

En al letterlijk in elkaar gemept zijn door de "maatschappij" die je afwijst. Ik had in theorie al wel dood kunnen zijn trouwens door die klootzakken.
Je moet stoppen met de schuld leggen bij de dingen buiten jezelf. Daar heb je immers nauwelijks invloed op. Probeer nu je volwassener bent gewoon kleine stapjes te maken. Probeer te ontdekken welke dingen je gelukkiger maken. Ook mensen die veel gepest zijn hebben een toekomst. Dat weet ik omdat ik te vaak "De Reunie" heb gekeken :D :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')