abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 april 2012 @ 18:34:07 #1
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109904744

Turken op FOK!? ;(. Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, :o.

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel. :Y). En af en toe ook dialogen tussen deze users, :Y. En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, :N.

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! *O*.

- De vorige delen van deze reeks. -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
- En iedere vatandaş die ik vergeten ben, 14.gif.
pi_109904822
http://en.akinator.com/

Almazbek Atambayev(President van Kirgizië) raadt hij niet :D Eerst Abdullah Gül, daarna heb ik Turks achterwege gelaten, krijg ik Nursultan Nazarbayev(president Kazachtstan, dus hij is wel dichtbij :D)
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
  woensdag 4 april 2012 @ 18:37:36 #3
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_109904863
quote:
10s.gif Op woensdag 4 april 2012 18:30 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Maar dat is helemaal niet rullevant zou Derksen zeggen.
Ja wel, want ze doen alsof de Ariërs het beginpunt waren
  woensdag 4 april 2012 @ 18:38:01 #4
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109904884
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 18:37 schreef Che_ het volgende:

[..]

Ja wel, want ze doen alsof de Ariërs het beginpunt waren
Oh? Jij weet er meer van?
pi_109904895
Sebnem Ferah geraden 8-)
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
pi_109904939
Wat is een homboot.
pi_109905338
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 18:36 schreef Eagle_99 het volgende:
http://en.akinator.com/

Almazbek Atambayev(President van Kirgizië) raadt hij niet :D Eerst Abdullah Gül, daarna heb ik Turks achterwege gelaten, krijg ik Nursultan Nazarbayev(president Kazachtstan, dus hij is wel dichtbij :D)
Hahaha.

Op de derde gok raadde hij net naast, ik had Ed Milliband in gedachten en hij noemde eerst zijn broer. Pas de vierde gok was het wel Ed.
  woensdag 4 april 2012 @ 19:09:17 #8
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_109906371
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 18:51 schreef Gamesua het volgende:

[..]

Hahaha.

Op de derde gok raadde hij net naast, ik had Ed Milliband in gedachten en hij noemde eerst zijn broer. Pas de vierde gok was het wel Ed.
Ben echt blij dat ik niet in Engeland woon. Hun privacy-inperkende maatregelen spreken mij helemaal niet aan en door dat cameratoezicht (CCTV) kun je volgens mij niet eens rustig over straat lopen zonder opgenomen te worden.
pi_109906467
Haha, echt klote wanneer je in de nacht moet pissen. True story.
pi_109906532
quote:
Şampiyonun belirleneceği, Devler Ligi’ne giden takımların ve UEFA Avrupa Ligi vizesini elde edecek ekibin belirleneceği maçlar 6 hafta boyunca nefesleri kesecek. Futbol Federasyonu’nun bu sezon ilk kez denenecek olan “Süper Final”i önümüzdeki sezon da uygulaması kesinleşti. Bundan sonra play off’suz bir Süper Ligimiz olmayacak.

Bron: Mackolik.com.
:r. :r. :r.
pi_109906654
quote:
2-BU KEZ PLAY OUT DA OYNANACAK
Şampiyonu belirleyen sistem, yeni sezonda küme düşen takımları belirlemede de uygulanacak. Süper Lig’den düşecek ve Süper Lig’e gelecek yeni takımlar “Play out” maçları ile belirlenecek. Detaylar daha sonra şekillenecek.
:').

Heb je 34 weken om kampioen te worden of degradatie te voorkomen, krijg je er nog een paar weken bij. :').

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2012 19:21:19 ]
pi_109906827
Oh, wacht. Het draait om geld. :'). Natuurlijk. :').

quote:
3-SÜPER FİNAL MAÇLARINA SÜPER FORMA
Süper Final’de boy gösterecek dört takım için özel formalar tasarlanacak. Galatasaray, Fenerbahçe, Beşiktaş ve Trabzonspor oynanacak 12 karşılaşmaya bu özel formalarla çıkacak. Yeni formalar storelarda da satışa sunulacak.
quote:
6-YILDIZLAR REKLAMLARDA BOY GÖSTERECEK
Süper Final’in reklam filmlerinde 4 büyük takımın yıldızları boy gösterecek. Öncelikle Elmander, Alex, Fernandes ve Burak Yılmaz takımları adına reklam filmlerinde oynayacak. Billbaordları onların resimleri süsleyecek.
quote:
7-HER KARŞILAŞMA EFSANELERE ADANACAK
12 dev karşılaşmaya sahne olacak Süper Final’deki maçlar her kulübün 4 efsane ismine adanacak. Karşılaşmalara evsahipliği yapacak statlarda bu efsane isimler adına hatıra eşyaları, tişört ve kupalar satılacak.
quote:
8-SÜPER FİNAL’İN MVP’Sİ DE SEÇİLECEK
Şampiyonun belli olduğu karşılaşma sonrası oynanan tüm maçlar sonunda, en başarılı futbolcu seçilecek. Bu oyuncu “Süper Final MVP’si” ünvanının sahibi olacak. Kendisine para ödülünün yanı sıra çeşitli hediyeler verilecek.
quote:
Bahar Kupası da renk katacak
Normal sezonun puan sıralamasını 9 ile 18. sırada bitiren takımlar, Bahar Kupası’nda mücadele edecekler. Tek devreli lig usulüne göre oynanacak maçlar sonunda ilk 3’e giren kulüplere para ödülü verilecek.
Boh.
pi_109906866
Dit hoort eigenlijk in het Türkiye Süper Lig-topic in VBL. :').

My bad. :@.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2012 19:24:41 ]
pi_109907213
Heluu
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_109908842
Omroep maxim _O_
pi_109908972
1,5 jaar cel voor moord op baby. :{.

wat is deze man, wat is deze
pi_109909037
quote:
10s.gif Op woensdag 4 april 2012 19:56 schreef Ayca het volgende:
Omroep maxim _O_
:'). _O-.
pi_109909419
Al die afleveringen zijn geniaal :')
http://programma.vpro.nl/(...)n2/aflevering-1.html
Intro _O_ :')
pi_109918812
Kutzooi! Ik ben verkouden geworden :(
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_109918888
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 april 2012 20:38 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik heb een reactie ontvangen:

[..]

Het onderwerp van de reactie is "Geylerbeyi", terwijl ik "Naam gayparadeboot" als onderwerp heb ingevuld.

_O-
Je kan zoals Luuk Koelman een lulverhaal verzinnen. Conservatieve ouders, onderdrukte gevoelens, depressie, uit de kast komen, angst voor verstoting, vader die toegeeft eigenlijk ook homo te zijn, gezamenlijke wens om deel te nemen aan de boottocht... :P

SPOILER
pi_109918950
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 22:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
Kutzooi! Ik ben verkouden geworden :(
Ah, wat zielig.
pi_109919328
quote:
2s.gif Op woensdag 4 april 2012 12:55 schreef Turquaz52 het volgende:
juu weettog met mijn swagg en me bb bold 1998 pingping BFC21381 Add me en R&R back!
_O_

quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 17:57 schreef Arcadia het volgende:
Ey Triggershot of Bilge, ik heb vragen omtrent gebed, als iemand mij even zou kunnen aanspreken in DM, zou echt geweldig zijn ^O^
Oh en wij dan ? :{w
  woensdag 4 april 2012 @ 22:56:28 #25
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_109919542
Triggershot is moslim?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')