Serieus zoveel? Wel jammer. Istanbul heeft volgens mij ook best last van binnenlandse migratie.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:09 schreef TheMagnificent het volgende:
Wisten jullie trouwens dat 60% van Istanbul illegaal gebouwd is? Te gek voor woorden. Wanneer je buiten de bekende historische binnenstad en wat andere toeristische trekpleisters komt, is Istanbul niet om aan te zien: een en al schots en scheve betonnen blokken. Ruimtelijke ordening is de Turken totaal vreemd, helaas.
Helaas zijn bijna alle Turkse steden zo, Istanbul is de ergste natuurlijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:09 schreef TheMagnificent het volgende:
Wisten jullie trouwens dat 60% van Istanbul illegaal gebouwd is? Te gek voor woorden. Wanneer je buiten de bekende historische binnenstad en wat andere toeristische trekpleisters komt, is Istanbul niet om aan te zien: een en al schots en scheve betonnen blokken. Ruimtelijke ordening en stadsplanning is de Turken totaal vreemd, helaas.
Inderdaad, voornamelijk door de grote binnenlandse migratiegolven in vooral de jaren '60-'80, maar Istanbul heeft ook veel migranten aangetrokken uit de Balkan.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Serieus zoveel? Wel jammer. Istanbul heeft volgens mij ook best last van binnenlandse migratie.
Eskisehir kun je in dat opzicht inderdaad een redelijke uitzondering noemen waar er toch nog enigszins een vorm van stadsplanning aanwezig lijkt te zijn. Ik kom er zelf vandaan (althans, mijn ouders dan), en ik moet zeggen dat ik er later wel zou willen wonen. Redelijk dicht bij de grote steden (vooral met de nieuwe hoge snelheidslijnen naar Ankara en Istanbul), maar zonder die drukte en vervuiling. Het is ook een jonge stad, redelijk gericht op jongeren, door de aanwezigheid van twee universiteiten, dus je kunt er ook steeds meer doen.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:13 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Helaas zijn bijna alle Turkse steden zo, Istanbul is de ergste natuurlijk.
Ik heb het niet echt lang kunnen bezichtigen, maar Eskisehir vond ik heel mooi, totaal anders dan de gemiddelde Turkse stad.
Ja, de lot van een groeiende economie en grote stad. Jammer, maar vaak niets aan te doen.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Inderdaad, voornamelijk door de grote binnenlandse migratiegolven in vooral de jaren '60-'80, maar Istanbul heeft ook veel migranten aangetrokken uit de Balkan.
Je zou even op emlak.net ed sites kunnen kijken om wat prijzen te vergelijken.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:01 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Tussen de 100/200k ongeveer denk ik dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zonder Ataturk zou het Ottomaanse rijk niet instorten.
Pas maar op, voor veel Turken mag je Ataturk niet wegzetten als onislamitisch.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:27 schreef AryaMehr het volgende:
Geprezen zijt Ataturk, wiens strijd tegen de mullahs Turkije gered heeft.
Onextremistisch. Dat zeker. De beslissing om die hele mullah-cultuur een kopje kleiner te maken in Turkije is de hele basis geweest voor de staat Turkije.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:28 schreef Triggershot het volgende:
Pas maar op, voor veel Turken mag je Ataturk niet wegzetten als onislamitisch.
Als God het wil.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:31 schreef LazQueen61 het volgende:
hoe moet je een topicc openen man sinir oldum pffs !!!
Niet echt mee eens eerlijk gezegd, Kemalisme is basis geweest voor de radicale hervormingen, niet voor de Turkse staat,quote:Op donderdag 5 april 2012 22:30 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Onextremistisch. Dat zeker. De beslissing om die hele mullah-cultuur een kopje kleiner te maken in Turkije is de hele basis geweest voor de staat Turkije.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |