Maak je daar wel een foto van?quote:Hier vanavond frietjes
Aangezien we vrijdag sowieso op het ziekenhuis zitten
Ik heb niks gedaan vorige keer, op een blauwe maandag zwangerschapszwemmen na. En ik heb zelf het hypnobirthing boek gelezen (geen cursus gedaan dusquote:Op woensdag 4 april 2012 17:06 schreef Loodje het volgende:
Zeker weten![]()
Volgensmij heb ik het al eerder gevraagd, maar wie bereid zich voor op de bevalling dmv cursus? Ben benieuwd hoeveel dames dat eigenlijk doen, waar ze voor kiezen en achteraf, hoe ze de bevalling hebben ervaren:)
Zelf heb ik gekozen voor hypnobirthing, zo zweverig als het klinkt, is het totaal niet, maar juist een natuurlijke manier van bevallen. Als ik ervaringen vergelijk (buiten het feit dat iedereen natuurlijk anders is) merk ik dat de vrouwen die een cursus such as, hypnobirthing hebben gedaan, de bevallig veel positiever en fijner ervaren, daarnaast hebben hun partner een rol in de bevalling. Wat voor veel mannen fijn kan zijn omdat ze niet hun vrouw irriteren tijdens de bevalling en weten wat ze kunnen doen ipv wachten...
wat jullie?
Crap, daar zeg je me wat. Ik zal maar eens gaan kijken naar een geschikte tankini o.i.d. voor de zomer.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:58 schreef Loodje het volgende:
Ik ga mijn zwempak maar eens aantrekken, en ja ik heb een zwempak want mijn bikini past niet meer:P
haha strak plan;) ehh puik plan:Pquote:Op woensdag 4 april 2012 18:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Crap, daar zeg je me wat. Ik zal maar eens gaan kijken naar een geschikte tankini o.i.d. voor de zomer.
Inderdaad fijn dat ze het zelf ook zo goed in de gaten houden, succes morgen en wie weet....quote:Op woensdag 4 april 2012 18:05 schreef flugeltje het volgende:
Hmmm, ziekenhuis belt net of ik morgen toch nog een keertje extra langs wil komen voor een hartfilmpje. Ze was de CTG van vanochtend in m'n dossier aan het zetten en ze vond Pietertje toch inderdaad ook wat rustig... Ze zijn wel echt heel erg grondig hier hoor, dat geeft wel vertrouwen...
F5-dienst dusquote:Op woensdag 4 april 2012 18:11 schreef flugeltje het volgende:
Nou, als het zo doorgaat als nu verwacht ik eigenlijk zelfs nog wat eerder dan morgen op het ziekenhuis te zijnDe harde buiken worden toch aardig regelmatig inmiddels. Overigens niet echt heel erg pijnlijk, wel oncomfortabel. Ik wil het dus geen weeen noemen, maar er rommelt in elk geval serieus iets en dat is al mooi meegenomen weer...
Fijn dat ze het zo goed in de gaten houden!quote:Op woensdag 4 april 2012 18:05 schreef flugeltje het volgende:
Hmmm, ziekenhuis belt net of ik morgen toch nog een keertje extra langs wil komen voor een hartfilmpje. Ze was de CTG van vanochtend in m'n dossier aan het zetten en ze vond Pietertje toch inderdaad ook wat rustig... Ze zijn wel echt heel erg grondig hier hoor, dat geeft wel vertrouwen...
quote:Op woensdag 4 april 2012 17:58 schreef Loodje het volgende:
Wow zoe, dat bedoelde ik inderdaad, je hebt dus echt een top vent! Super fijn, en geniet nog na van je goede echo, dan voel je meestal een stuk fijner:)
Ik ga mijn zwempak maar eens aantrekken, en ja ik heb een zwempak want mijn bikini past niet meer:P
Dat is goed nieuws zeg. Hopelijk gaat het mooi zo door en krijg je zo wat flinke weeën. Pieterquote:Op woensdag 4 april 2012 18:11 schreef flugeltje het volgende:
Nou, als het zo doorgaat als nu verwacht ik eigenlijk zelfs nog wat eerder dan morgen op het ziekenhuis te zijnDe harde buiken worden toch aardig regelmatig inmiddels. Overigens niet echt heel erg pijnlijk, wel oncomfortabel. Ik wil het dus geen weeen noemen, maar er rommelt in elk geval serieus iets en dat is al mooi meegenomen weer...
Oeiquote:Op woensdag 4 april 2012 18:56 schreef KatyM het volgende:
Ik zie een d/t fout en zeg niks, tralalala.
Asy, je bent bijna aan de beurt hoor. Even rust nog en het mag!
Trouwens, ik heb iets te klagen, dus neem het er ff van. Ik heb sinds gister als ik loop last van 'messteken', links en rechts in m'n buik en ook bij m'n doos. Gister moest ik zelfs even stoppen met lopen
.
Ditquote:Op woensdag 4 april 2012 19:03 schreef Enfermera het volgende:
Twinkle, idd even bellen met huisartsenpostBlindedarm hoeft niet per se onderin zijn, kan beginnen bij je navel en dan later naar beneden trekken
Bravissimo.comquote:Op woensdag 4 april 2012 19:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
Heeft er iemand tips waar ik alvast een leuke positietankini o.i.d. kan krijgen voor een cup G?
quote:
Maar cupje B is wel heel bescheiden hoor... Ik zou wel graag naar C willen groeien eik...quote:Op woensdag 4 april 2012 20:04 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik ben jaloers.... (serieus, er is niks leuks aan zo'n grote cup die onder invloed van hormonen nog huger worden...)
Daar ben ik ook erg bang voor, maar het hoeft niet begrijp ikquote:Op woensdag 4 april 2012 20:06 schreef Gerberaatje het volgende:
Eerst maar weer richting I / J tijdens de borstvoeding![]()
Als we een foto van de placenta hebben gezienquote:Op woensdag 4 april 2012 20:41 schreef Sorbootje het volgende:
Fluugs ik geloof pas dat jij gaat bevallen als het hoofdje staat![]()
Ik ookquote:Op woensdag 4 april 2012 20:41 schreef Sorbootje het volgende:
Fluugs ik geloof pas dat jij gaat bevallen als het hoofdje staat![]()
Het is ergens wel heel erg frustrerend, zie hier steeds mensen posten als er iets rommelt en dan verergert het en dan hebben ze hun baby. Bij mij trekt het steeds weer weg... Stom wijf dat ik benquote:Op woensdag 4 april 2012 22:29 schreef RockabeIIa het volgende:
Precies, misschien ben je wel aan het poepen!
Really! Ik ben zo'n iemand die dan hoopt dat de reclame waar isquote:Op woensdag 4 april 2012 23:05 schreef bijtje84 het volgende:
Really Gerberaatje? AhBrah's? (of hoe schrijf je dat?) Zit dat nou echt goed en lekker? Nou ja, drie over elkaar lijkt me een soort warm worden eigenlijk...
Prima, ik heb zin in morgenquote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 09:17 schreef nytar het volgende:
hallo dames!
Mag ik even binnen vallen? Voor diegene die wachten op het tweede streepje niet mee lezen...ik heb er gister 2 geplast!
Over 3 weken krijg ik mn eerste echo en komen we er hopelijk gelijk achter hoe ver ik ben. (niet ongesteld geweest sinds half januari)
voor nu ga ik langzaam mee lezen wie hier allemaal in de rij staan voor hun eerste, tweede of derde (of vierde?!) kindje
Dat is drie weken geleden al gedaanquote:Op donderdag 5 april 2012 09:50 schreef Gerberaatje het volgende:
Ophelia, spannend! Heb je al bloed laten prikken of moet je dat ook nog laten doen?
Ja! Als je maar weet dat je gewoon alles kunt doen, als het misgaat kun je dat namelijk ook niet tegenhouden, maar er is ook niks wat jij kunt doen om te veroorzaken dat het misgaat... snap je wat ik bedoel? Mij werd dat toen echt op mijn hart gedrukt...quote:Op donderdag 5 april 2012 09:55 schreef Diaan73 het volgende:
Gerberaatje, jij had het dus ook. Vreemd hè? Ik weet niet of een echo eerder kan/mag. In advies van echoscopiste stond duidelijk 2 a 4 weken. VK vond 2 weken lang genoeg... misschien morgen even overleggen.
Ik denk dat het misschien komt omdat je toch overdag drukker bent.. naar werk, hele dag aan bureau zitten of lopen in de organisatie... eens kijken hoe het vandaag gaat, ik ben vandaag thuis.
Marrije, begrijp ik nu goed dat je morgen ingeleid wordt? Had ik niet mee gekregen.Maar wat spannend!!
Het is idd wel vervelend, maar als ik over 2 weken een goede echo heb, vind ik het prima. Ik ga niet echt rusten hoor... ik doe gewoon wat ik moet doen. Blijf ook gewoon werken. Het valt me alleen op dat als ik thuis ben 's avonds dat het dan minder wordt/stopt.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:01 schreef Marrije het volgende:
Diaan, vriendin van mij verloor onwijs veel bloed, had de hoop al opgegeven, pakken maandverband gingen er doorheen. Ook bij haar waren er momenten dat het stopte. Ook zij kreeg regelmatig echo's, telkens was het toch goed allemaal, volgens mij lag het bij haar een de bmm. Maar dat is wel een vervelende start met zoveel bloed, ik hoop voor je dat rust helpt.
Okay, fijn dat ze nu voor veiligheid kiezen. Erg spannend toch ook weeer.quote:Geen inleiding morgen, een ks. De eerste, vorige 3 x natuurlijk bevallen maar dat was niet zo'n succes, 3 x wat complicaties tijdens de bevalling (voor het kind, niet zozeer voor mij).
Ja, snap ik wel.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:05 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Ja! Als je maar weet dat je gewoon alles kunt doen, als het misgaat kun je dat namelijk ook niet tegenhouden, maar er is ook niks wat jij kunt doen om te veroorzaken dat het misgaat... snap je wat ik bedoel? Mij werd dat toen echt op mijn hart gedrukt...
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:05 schreef bijtje84 het volgende:
Zoe fijn dat de echo goed was! Geen zorgen meer maken om de placenta dus. Klinkt wel heel lief zo met haar handje in haar mond. Dat wordt vast een duimertje!
Ja tegenhouden dat gaat niet. . . Maar ik duim voor het goedequote:Op donderdag 5 april 2012 10:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, snap ik wel.Ik doe ook gewoon wat ik moet doen hoor. Ben al druk met de was en ga straks ramen lappen enz. En ik blijf ook gewoon werken hoor. Ga niet thuis zitten, tenzij het een advies wordt van de vk, maar dat verwacht ik niet.
Dankjewel!quote:Op donderdag 5 april 2012 10:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja tegenhouden dat gaat niet. . . Maar ik duim voor het goede
Lekker toch!quote:Op donderdag 5 april 2012 10:52 schreef Xanteh het volgende:
Zaterdag 38 weken, maar hobbel nog steeds door. Geen harde buiken of voorweeën tot nu toe. Wel veel zin in pizza, maar daar is het nog een beetje te vroeg voor
Diaan, ik had gelezen dat een zwangerschapstest na een miskraam nog een tot twee maanden lang een verkeerd beeld kan geven. Omdat je zwanger bent geweest, als je het kind dan echt verliest, is het lichaam blijkbaar nog in de war en het hormoongehalte in het bloed nog zo hoog, dat een positieve testuitslag niets zegt. Helaas kan zo'n test je onwetendheid niet wegnemen. Sterkte voor jou & ik duim, dat het allemaal wel goed zit.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dankjewel!
Ik ga morgen nog wel even vragen of het verstandig is om volgende week een zw. test te doen. Anders doe ik dat nog even.
Ik ben blij dat ik me deze keer niet heb laten opnaaienquote:Op donderdag 5 april 2012 11:18 schreef flugeltje het volgende:
Geen paniek, ik doe net m'n ogen open. Geen harde buiken meer. Nog effe beetje wakker worden en dan zkh maar eens bellen hoe laat ik terecht kan...
Dat had ik ook gelezen inderdaad. De echoscopiste had het echter over nog een testje doen. Misschien anders maar eens vragen om het bloed op hcg te laten testen. Of gewoon afwachten.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:30 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Diaan, ik had gelezen dat een zwangerschapstest na een miskraam nog een tot twee maanden lang een verkeerd beeld kan geven. Omdat je zwanger bent geweest, als je het kind dan echt verliest, is het lichaam blijkbaar nog in de war en het hormoongehalte in het bloed nog zo hoog, dat een positieve testuitslag niets zegt. Helaas kan zo'n test je onwetendheid niet wegnemen. Sterkte voor jou & ik duim, dat het allemaal wel goed zit.
Daarom ben ik ook bewust niet meteen vanochtend gaan bellen, maar gewoon blijven liggen. Goed uitgerust zijn voor morgen... Ze reageerden wel vreemd dat ik net pas beldequote:Op donderdag 5 april 2012 11:47 schreef Marrije het volgende:
Jij hebt je rust ook hard nodig nu, je wilde toch vragen of ze vandaag al de vliezen kan breken? Of toch maar niet. Succes in elk geval alvast met de afspraak.
Daar kom je niet mee weg he! Hebben we je 9 maanden lang, dag en nacht, gesupport en dan ga je ons op HET moment negeren?quote:Op donderdag 5 april 2012 12:12 schreef flugeltje het volgende:
O overige meisjes, ik ben jullie niet bewust aan het negeren hoorMaar ik begin al een beetje in m'n coconnetje te kruipen voor morgen, dan heb je even wat minder oog voor de buitenwereld...
herkenbaarquote:Op donderdag 5 april 2012 12:12 schreef flugeltje het volgende:
O overige meisjes, ik ben jullie niet bewust aan het negeren hoorMaar ik begin al een beetje in m'n coconnetje te kruipen voor morgen, dan heb je even wat minder oog voor de buitenwereld...
nuttigquote:Op donderdag 5 april 2012 12:27 schreef flugeltje het volgende:
En omdat ik echt niets meer kon vinden om schoon te maken of te poetsen (en de waterleiding er hier vandaag ook afligt) ben ik m'n tas maar aan het opruimen nu
groot gelijkquote:Op donderdag 5 april 2012 12:12 schreef flugeltje het volgende:
mwhahahahhaquote:Op donderdag 5 april 2012 12:39 schreef flugeltje het volgende:
Of het is wel zichtbaar Skoap en je hebt iemand met een fetish te pakken
Geeft niks, is natuurlijk ook minder spannend bij mij dan bij Fluugquote:Op donderdag 5 april 2012 12:37 schreef Skoap het volgende:
Marrije, vergeet ik jou helemaal *schaam* jij alvast heel erg veel succes voor morgen!
quote:Op donderdag 5 april 2012 09:51 schreef Marrije het volgende:
Watvoor sapje is dat Asy?
Ja morgen is ze er gewoon. . .
quote:Op donderdag 5 april 2012 12:23 schreef Marrije het volgende:
-edit- Asy, een datum drieling zou ook leuk zijn![]()
Diaan ik dacht dat de zwangerschapstest juist niet kon omdat het hcg gehalte nog steeds hoog is. Misschien kun je met een bloedtest wel zekerheid krijgen, dat weet ik niet. Dacht in ieder geval, dat de echo het meest nauwkeurig is. Ze zouden in de echo dacht ik sowieso het vruchtje kunnen zien & ik dacht vanaf 9 weken ook de hartslag kunnen zien van het kind & met doptone afluisteren. Was jij niet al zover?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat had ik ook gelezen inderdaad. De echoscopiste had het echter over nog een testje doen. Misschien anders maar eens vragen om het bloed op hcg te laten testen. Of gewoon afwachten.
Hartje was hier al met 7 weken goed te zien op de echoquote:Op donderdag 5 april 2012 13:31 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Ze zouden in de echo dacht ik sowieso het vruchtje kunnen zien & ik dacht vanaf 9 weken ook de hartslag kunnen zien van het kind & met doptone afluisteren. Was jij niet al zover?
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hartje was hier al met 7 weken goed te zien op de echo![]()
Nekplooimeting was prima, geen verhoogd risico en mini heeft het prima naar zijn zin![]()
(emo-momentje)
wat een goed nieuwsquote:Op donderdag 5 april 2012 13:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hartje was hier al met 7 weken goed te zien op de echo![]()
Nekplooimeting was prima, geen verhoogd risico en mini heeft het prima naar zijn zin![]()
(emo-momentje)
Ze hebben geen afmetingen gegeven. De gyneacoloog zei bij de echo dat het vruchtzakje groot was, week of 6, maar dat het vruchtje daar niet mee overeen kwam, eerder 5. Bij de volgende echo een week later zat het vruchtje op 6w3d. Maar ze zeiden er niet bij hoe groot het was, dus je hebt er niks aan.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:56 schreef Diaan73 het volgende:
Nee, ik heb begrepen dat bij de ene vrouw het wel te zien is, bij de andere niet. Dat is nog weleens verschillend en heeft ook verder niets te zeggen of het wel of niet goed is.
BE, zagen ze wel een vruchtzakje? En zo ja, hoe groot was die?
Okay... bij mij was nog geen vruchtje te zien. Is dat niet vreemd eigenlijk? Of komt het omdat een uitwendige echo was? Met inwendige echo zien ze wel meer heb ik begrepen.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ze hebben geen afmetingen gegeven. De gyneacoloog zei bij de echo dat het vruchtzakje groot was, week of 6, maar dat het vruchtje daar niet mee overeen kwam, eerder 5. Bij de volgende echo een week later zat het vruchtje op 6w3d. Maar ze zeiden er niet bij hoe groot het was, dus je hebt er niks aan.
Jij hebt een inwendige gehad met 5 weken?quote:Op donderdag 5 april 2012 14:08 schreef Sorbootje het volgende:
Dat zien ze denk ik echt niet met een uitwendige echo in dat stadium.
Okay.. dan kan die twijfel naast me neer leggen.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Vind ik niet gek hoor Diaan. Bij mij konden ze het maar net uitwendig zien bij 9 weken en zijn ze alsnog over gegaan op inwendig.
Morgen heb ik een afspraak bij vk, ik ga dan vragen of ik evt. afspraak voor inwendige echo mag/kan gaan maken. Of dat zij dat voor mij doen...quote:Op donderdag 5 april 2012 14:26 schreef __Isis__ het volgende:
Beetje vreemd vind ik dat eerlijk gezegd. Bij mij kon ze met 8.5 al te weinig zien uitwendig, dus kreeg ik zelfs nog een inwendige. Ik (ongeduld) zou bellen of je zsm een inwendige kunt krijgen.
Anyway, dikkevoor jou!
bijtje, zie mijn post hierboven... Ik ga ook even vragen waarom ik niet meteen een inwendige echo heb gekregen. Dan was er wrs ook meer te zien zijn geweest. Misschien is het bij hen wel de procedure zo.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:27 schreef bijtje84 het volgende:
Dat vind ik eigenlijk ook een beetje vreemd Diaan, dat je geen inwendige echo hebt gehad. Daarop is in dit stadium veel meer te zien!
Bij mijn dochter kreeg ik i.v.m. eerdere miskraam ook een inwendige echo met 7 weken en daarop was een duidelijk knippertje te zien.
Dus misschien kun je aan je vk vragen of je over een week of 2 ergens (ziekenhuis of ander echobureau) een inwendige echo kunt krijgen?
quote:Op donderdag 5 april 2012 14:32 schreef flugeltje het volgende:
pffft, inmiddels al een uur aan ctg, terwijl ik maar half uur hoefde. Ook al twee keer anders moeten gaan liggen omdat ze Piet te rustig vinden. Heb 't zelf inmiddels ook niet meer al te breed...
ja, dus dat!quote:Op donderdag 5 april 2012 14:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Pfff. Kunnen ze niet gewoon beginnen met inleiden? Of vliezen breken? Blijkbaar is het wel tijd voor Piet om naar buiten te komen.
quote:Op donderdag 5 april 2012 14:36 schreef mefke79 het volgende:
Flugel, ik zou denk ik in jou geval ook vragen om vliezen breken nu. Wie weet is dat toch net nog het seintje dat je nodig hebt. Want dit klinkt niet heel lekker.
Diaan, niet inwendig? He, dat vind ik echt raar. Ik heb heel wat vroege echo's gehad met 5, met 6, met 7 weken. En die met 5 was dan laat 5 en dat gaf dan een klein hartje wat volgens de vk net begonnen was met kloppen (dat schijnt te zien te zijn). Ik heb thuis wel ergens een link over de grootte van vruchtzak/vruchtje en het aantal weken. Ik kan effe voor je google'n? gevonden
Ja, inwendig zien ze wel meer. Hij deed dat omdat hij op zoek ging naar het spiraaltje, vandaar meteen inwendig.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay... bij mij was nog geen vruchtje te zien. Is dat niet vreemd eigenlijk? Of komt het omdat een uitwendige echo was? Met inwendige echo zien ze wel meer heb ik begrepen.
Mazzel tov!quote:Op donderdag 5 april 2012 14:45 schreef SilkTie het volgende:
Mijnbleef onopgemerkt dus om te voorkomen dat jullie denken dat d'een of d'andere zot maar even wat neerzet omdat 'ie niets beters te doen heeft, een update ...
Na onze vorige ervaringen ruim drie jaar geleden met IUI en IVF (resulterend in nr. 4 en 5) , dachten we dat het op natuurlijke wijze niet meer zou gaan. Hoewel mijn vrouw (hier in OUD door McLaura tot Silly gedoopt) graag nog eentje zou willen, had ze zich erbij neergelegd.
Wie schetste onze verbazing toen bleek dat nr. 6 zich toch aanmeldde? We zijn nu in week 18. Kloppend hartje: check; bloedtesten ok: check; nekplooimeting ok: check. Over anderhalve week vruchtwaterpunctie, het ziet ernaar uit dat dat ook allemaal in orde is (hoewel, je weet nooit ...).
Aan de ene kant ben ik blij, ik heb altijd al een groot gezin willen hebben (hoewel ik altijd 5 heb gezegd). Daarbij, niks mooier dan een zwangere vrouw (zeker als het je eigen is).
Aan de andere kant ben ik nog altijd als de dood dat er iets mis gaat. Ten eerste zijn we allebei geen 20 meer, integendeel, doe er maar 20+ bij. Ten tweede hebben we vorig jaar twee miskramen gehad en wil ik die emotionele achtbaan liever niet nog eens meemaken; als ik het al moeilijk vind, wat moet het dan niet voor mijn vrouw zijn ...
Tot nu toe heb ik altijd vanaf het begin tegen die buik geleuterd en gezongen, dit keer kan ik het (nog) niet opbrengen. Waarschijnlijk als de vruchtwaterpunctie goede resultaten oplevert en er ook geen complicaties optreden, dat dan in mijn ogen de 'kritieke periode' voorbij is en ik er eindelijk ook van kan genieten.
Wat nou harde buiken! Weeen moet je hebben, weeen!! Poep huubke er nu eens uit joh!quote:
mja, ik doe heul erg mijn best, maar meer dan een harde buik kan ik er niet van maken.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:20 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Wat nou harde buiken! Weeen moet je hebben, weeen!! Poep huubke er nu eens uit joh!
![]()
En weg hier!
quote:Op donderdag 5 april 2012 15:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
Even snel, want in de auto, maar alles is tot nu toe in ordeHartje gehoord dit keer, en de frutsel al flink zien bewegen. Ben nu 9w2d, over drie weken nekplooimeting.
Gaaf!quote:Op donderdag 5 april 2012 15:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
Even snel, want in de auto, maar alles is tot nu toe in ordeHartje gehoord dit keer, en de frutsel al flink zien bewegen. Ben nu 9w2d, over drie weken nekplooimeting.
quote:Op donderdag 5 april 2012 15:59 schreef Zoë23 het volgende:
Asy
Gerb
Wij hebben n bad&douche in 1 zegmaar. En ik kan niet op de rand (te smal) oid zitten om te douchenMoet maar weer wachten tot m'n lief er is.
Baal er wel van dat ik steeds minder kan't gaat echt snel achteruit.
Gelukkig heb ik lieve vrienden&fam en diegene waar ik een stressgevoel van kreeg die is daar nu van op de hoogte & houdt meer rekening met mij
Moet dus niet klagen, maar kan niet wachten tot ik mezelf weer kan redden
Heb echt respect voor de dames die klachten hebben (qua misselijkheid, pijnklachten of wat dan ook) En die ook nog n kleintje hebben rondlopen
Coco!!!
Pff fluug!![]()
![]()
Dat dusquote:Op donderdag 5 april 2012 16:07 schreef Zoë23 het volgende:
Baal wel van de pijn enz
Maar gelukkig heb ik allemaal klachten&niet de baby, en is ze (voor zover we weten) gezond, en dat maakt me ook wel weer blij
't klinkt positief diaanmaar kan me voorstellen dat je t graag zelf wilt zien & 't wilt horen van de vk.
en dat vind ik dus eng he, dat het jou niet lekker zit. Kijk je uit? En trek desnoods midden in de nacht nog aan de bel als het niet goed voelt. Maar morgen dus actie, mooi!quote:Op donderdag 5 april 2012 16:23 schreef flugeltje het volgende:
Gelukkig valt dat hier enigszins mee, alleen als we te lang niet twitteren krijgen we reactie
Ik ben wel wat gerustgesteld ja, lekker zit 't me niet hoor. Maar we gaan morgen toch inleiden dus die ene dag red ik nog wel
Nuance; ik ben ervan overtuigd dat Pieter het niet meer naar z'n zin heeft. Dat is nu ook al geconstateerd op de ctg. Maar ik ben niet bezorgd over zijn gezondheid zeg maar... Morgen is mooi.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:32 schreef mefke79 het volgende:
[..]
en dat vind ik dus eng he, dat het jou niet lekker zit. Kijk je uit? En trek desnoods midden in de nacht nog aan de bel als het niet goed voelt. Maar morgen dus actie, mooi!
Diaan, tis niet de leukste link, maar hij heeft me door heel veel twijfels heen gesleept bij beide zwangerschappen.
quote:Op donderdag 5 april 2012 18:24 schreef Regenboogjes het volgende:
Er was een knipperend hartje te zien op de echo net!
Ik ga m'n best doen... Zul je zien dat ik tegen een uurtje of 4 pas in slaap ga vallen terwijl we rond vijf uur ons bed uit moeten...quote:Op donderdag 5 april 2012 20:03 schreef Gerberaatje het volgende:
Oh das wel lekker op tijd Fluug! Denk je dat slapen nog gaat lukken vannacht?
Je weet zelf hoe vroeg jij wakker was destijds bij je meisjequote:Op donderdag 5 april 2012 20:07 schreef Gerberaatje het volgende:
Hopelijk zak je nog even in een diepe coma voor een paar uurik hoop mee!
He jasses Asy
Jij gaat mij echt wel een foto en een naam DM'enquote:Op donderdag 5 april 2012 20:13 schreef Marrije het volgende:
Regenboogjes, een kloppend hartje!![]()
Oh das fijn fluug, dat je zo vroeg er moet zijn.
Ik heb echt geen idee hoe ik me zal voelen morgenmiddag en hoe laat ik wat van me kan laten horen. Maar das ook niet zo spannend want ik plaats geen foto en vertel ook al geen naam
Ik heb toch het idee dat jij meer moet afwachten hoe het verloopt en das spannender...? Bij is het meer een kwestie van komt er nog een spoed ks tussendoor of niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:09 schreef flugeltje het volgende:
Ik weet niet of het zoveel anders is hoor Marrije, jij gaat er ook niet naartoe om je nagels te laten lakken zeg maar
quote:Op donderdag 5 april 2012 20:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jij gaat mij echt wel een foto en een naam DM'en
Dat herstel kan ik me voorstellen ja, maar ik hoor verschillende geluiden. Sommigen hebben er amper last van...quote:Op donderdag 5 april 2012 20:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb toch het idee dat jij meer moet afwachten hoe het verloopt en das spannender...? Bij is het meer een kwestie van komt er nog een spoed ks tussendoor of niet.
Maar daarna....oh my, zie echt op tegen t herstel
Dit dus!quote:Op donderdag 5 april 2012 20:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jij gaat mij echt wel een foto en een naam DM'en
ik geef je de naam wel, is pieter meteen afgeknaptquote:Op donderdag 5 april 2012 20:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat herstel kan ik me voorstellen ja, maar ik hoor verschillende geluiden. Sommigen hebben er amper last van...
En ik moet een foto; moet Pietertje wel meteen z'n aanstaande kunnen laten zien
Hier een moeilijk herstel gehad. Máár dat kwam volgens mij vooral omdat ik na 2 zware dagen van weeen en pijn een keizersnede kreeg omdat ik niet verder kwam dan 6-7 cm ook met weeénopwekkers etc.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:25 schreef Marrije het volgende:
Geen ervaring met een ks, maar t idee, een buikoperatie waarbij 3 lagen doorgesneden worden, ieuw! Maar tis het waard...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |