abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109901290
6 april: Marrije (meisje)

*** 31 maart: flugeltje en Martijn_AR *** (jongen)

07 april: Asyniur (jongen)
12 april: Marrije (meisje)
21 april: Xanteh
26 april: Roosje84 (jongen)

02 mei: Zoë23 (meisje)
03 mei: Knife (papa)
06 mei: Soohr (papa) (meisje)
07 mei: Sproet-je (jongen)
17 mei: Sam1993
18 mei: Tinuviel en iamredleader
24 mei: Covie

16 juni: adesse
23 juni: Phaidra (jongetje)
26 juni: KatyM (jongetje)
26 juni: Marjolijntje (meisje)
29 juni: bijtje84 (2 jongens)
29 juni: Lunta
30 juni: clauwheee (meisje)

4 Juli: Bodpa09
*** 8 juli: mereltje en Forno ***
12 juli: Fenne
12 juli: Kersjes (jongen)
13 juli kin238 (meisje)
17 juli: Sonnetje85 (meisje)
21 juli: Gerberaatje (meisje)
24 juli: Tante_Soesa (meisje)
26 juli: Troeta (meisje)

1 augustus: Nanadu (jongen)
3 augustus: _Bunny_ (meisje)
6 augustus: maffemuts (jongetje)
16 augustus: SupremeEvil
21 augustus: Labelloo
27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

1 september: Sopho
10 september: LeNeHe
***10 september: Loodje en Blijepeen***
11 September: Frups
17 september: Kwisted
26 september: NiGeLaToR

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
05 oktober: Zolena
10 oktober: Mangostine
16 oktober: Sorbootje (neefje of nichtje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
30 oktober: Twinkle20

6 november: Cocotrimonium
11 november: Qeza
26 november: Regenboogjes
27 november: OooLizaooO

Diaan73 & Peaceman
Nijnepijn
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 05-04-2012 10:29:34 ]
  woensdag 4 april 2012 @ 17:01:15 #2
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_109901433
Je was me net voor sorbo hahaha, was ook net bezig opnieuw te openen

Wow heb ik al gezegd hoe vrolijk ik van dit topic wordt? Heb vandaag een mindere dag maar het is altijd leuk en fijn om ff te lezen hoe het met jullie gaat:)

Maar ik krijg nu heel lief van mijn mannetje chocolade ijs, dus hoop dat het zo beter gaat lol. Vanavond zwemmen en alweer 17,5 week. Tijd gaat snel, nog maar 2,5 week tot de 20 weken echo, kan niet wachten:D
Be dance |Be real| Be You
pi_109901463
quote:
Hier vanavond frietjes

Aangezien we vrijdag sowieso op het ziekenhuis zitten
Maak je daar wel een foto van? :+
Geniet van je frietjes. Heb ik ook zin in :Y)

Zoë wat fijn dat het een goede echo was!
pi_109901526
Loodje, ik mikte hem dicht, dus dan open ik hem ook weer :) Geniet van je ijs!
pi_109901545
En daar zijn we weer! Pff.. toch wel pittige werkdag gehad door nacht met weinig slaap van de spanning (denk ik). Ben kapot .. huis is mij een te grote tering zooi maar heb de puf niet om er ook maar wat aan te doen. Morgen weer een dag.

Dus .. mevrouw gaat even lekker douchen .. en het zou zomaar kunnen dat ik dan mijn mandje op ga zoeken.

Fluug!! Het begin is gemaakt!! Wat spannuunnd!

En weer wat mijlpalen *O* *O* *O*

En Zoe een fijne echo gehad .. tis maar even dat je het weer hebt kunnen zien he :P .. kan er nu over meepraten :D
pi_109901671
Twinkle, heb je nog een gesprek gehad op je werk over ziek melden / vakantie uren? Hoe is dat afgelopen?
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  woensdag 4 april 2012 @ 17:06:56 #7
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_109901704
Zeker weten :D

Volgensmij heb ik het al eerder gevraagd, maar wie bereid zich voor op de bevalling dmv cursus? Ben benieuwd hoeveel dames dat eigenlijk doen, waar ze voor kiezen en achteraf, hoe ze de bevalling hebben ervaren:)
Zelf heb ik gekozen voor hypnobirthing, zo zweverig als het klinkt, is het totaal niet, maar juist een natuurlijke manier van bevallen. Als ik ervaringen vergelijk (buiten het feit dat iedereen natuurlijk anders is) merk ik dat de vrouwen die een cursus such as, hypnobirthing hebben gedaan, de bevallig veel positiever en fijner ervaren, daarnaast hebben hun partner een rol in de bevalling. Wat voor veel mannen fijn kan zijn omdat ze niet hun vrouw irriteren tijdens de bevalling en weten wat ze kunnen doen ipv wachten...
wat jullie?
pi_109901815
Ik doe yoga, vind het wel fijn :)
pi_109901866
:D is zeker fijn twinkle!
Voel me helemaal O+

loodje
lief van je mannetje :)

heb geen cursus gedaan, maar dat is meer omdat ik al snel last had van bekken klachten.
Als ik daar geen last van had gehad, had ik waarsch wel een cursus gedaan.
pi_109901899
Flugel! Er is spontaan iets aan het gebeuren, wat spannend! *O*

Loodje, ik ga denk weer Samen Bevallen doen, alhoewel we vorige keer maar 1 avond meegemaakt te hebben vond ik het een prettige en informatieve cursus. Lekker down to earth en alle avonden samen met partner.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_109902003
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 17:06 schreef Loodje het volgende:
Zeker weten :D

Volgensmij heb ik het al eerder gevraagd, maar wie bereid zich voor op de bevalling dmv cursus? Ben benieuwd hoeveel dames dat eigenlijk doen, waar ze voor kiezen en achteraf, hoe ze de bevalling hebben ervaren:)
Zelf heb ik gekozen voor hypnobirthing, zo zweverig als het klinkt, is het totaal niet, maar juist een natuurlijke manier van bevallen. Als ik ervaringen vergelijk (buiten het feit dat iedereen natuurlijk anders is) merk ik dat de vrouwen die een cursus such as, hypnobirthing hebben gedaan, de bevallig veel positiever en fijner ervaren, daarnaast hebben hun partner een rol in de bevalling. Wat voor veel mannen fijn kan zijn omdat ze niet hun vrouw irriteren tijdens de bevalling en weten wat ze kunnen doen ipv wachten...
wat jullie?
Ik heb niks gedaan vorige keer, op een blauwe maandag zwangerschapszwemmen na. En ik heb zelf het hypnobirthing boek gelezen (geen cursus gedaan dus :)) en mijn bevalling is prima gegaan :) wel ingeleid (ivm Pupp, zogeheten zwangerschapsjeuk) met 38.1. Prima verloop, 7,5 uur na breken van vliezen was mijn dame er. Wel vacuüm & knip ivm wegvallen van haar hartslag bij het persen, maar ik heb dat alles geenzins 'zwaar' ervaren (ja het persen wel eigk :P dat vond ik niks! Doe mij nog maar 10 keer ontsluitingsweeen... geen hobby, maar wel te overleven. Maar das persoonlijk ;)).

Dit keer duik ik weer eens in mijn boek en misschien ga ik als ik nog iets verder ben weer eens bij het zwemmen kijken, maar verder ga ik niks doen :)

Overigens irriteerde mijn man me niet tijdens mijn bevalling, maar echt iets actiefs heeft ie ook niet hoeven doen :P maar dat ligt sowieso aan mijn manier van omgaan met pijn ;) ik duik altijd in mezelf bij pijn...
pi_109902057
Wat goed dat je echo weer prima was Zoë!

Loodje, ik ben net terug van m'n eerste les zwangerschapscursus. Was echt heel leuk :D. Verschillende typen vrouwen, allemaal in juni uitgerekend. Echt wel gezellig. Tis voorlichting, nu veel over het bekken, hoe je moet staan, lopen, zelfs naar de wc gaan :D. Mensendieck-achtig met oefeningen erbij.

Volgende les ook meer over hoe het kindje nu precies groeit in de baarmoeder en wat na de geboorte belangrijk is. Ik had gelijk een heel aardige medezwangere. Dus we gaan mooi wandelen als we allebei straks verlof hebben en bevallen zijn :D. Voor mij was het niet erg veel nieuwe info, maar wel handige tips. Ik ben er wel enthousiast over na deze eerste les *O*
  woensdag 4 april 2012 @ 17:19:27 #13
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_109902219
mooie echo fijn zoe!, zou je dan niet juist een specifieke cursus willen doen? juist omdat je zo'n last heb? In een boek die ik heb over natuurlijk zwanger zijn, staan juist oefeningen voor vrouwen die bekkenklachten hebben.

Dames wat cool om te lezen dat iedereen dat zo anders doet:) Zwangerschapszwemmen doe ik ook maar daar leer ik echt niets, ik houd gewoon van water haha. Vanavond gaat peen mee maar daarna gaan we lekker bubbelen lol.

Wij gaan bijna beginnen en kan niet wachten, maar ja gek genoeg, kan ik ook niet wachten tot het zover is haha.

Even mijn ijsje eten, lees wel mee hoor, met zijn 3en :P
pi_109902273
Marjolijntje .. morgen verschijn ik weer op mijn werk, vandaag was ik extern aan de gang zeg maar. Ik ga het meemaken .. Laat het gewoon op me af komen en weet wat ik moet zeggen.

Ik moet ervoor waken dat ik niet voor mezelf het sfeertje ga creeeren van: als ik mijn werkgever zijn zin niet geef, dan kost me dat de kop. Angst is een hele slechte raadgever. Maja, in economisch slechte tijden ben je al gauw een blok aan iemands been merk ik.

Ik ga wel zwangerschapsgym volgen. Gewoon, omdat ik zo'n onzekere pipo ben en me er enigzins op voor wil bereiden (op wat? Geen idee hoe het gaat voelen .. want het valt nergens mee te vergelijken denk ik). Dan heb ik in ieder geval het gevoel dat ik er iets aan proberen heb te doen.

Hypnobirthing wordt niet in mijn omgeving gegeven helaas. Heb wel zo'n boek besteld erover. Baadt het niet, dan schaadt het niet :)
pi_109902298
Oh en ik had de allerdikste buik van iedereen :D En was het minst ver. :o.
  woensdag 4 april 2012 @ 17:22:24 #16
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_109902319
Hey twinkle waar woon je? Ik wil namelijk ook mijn certificaat halen om het te gaan geven, wie weet kan ik jou nog meenemen haha:)

Laat het inderdaad lekker op je af komen morgen, maak je niet teveel zorgen en kijk gewoon waar het heen gaat. Wees ook wel eerlijk tegenover jezelf en blijf dicht bij jezelf. Succes

[ Bericht 85% gewijzigd door Loodje op 04-04-2012 17:38:37 ]
pi_109902924
Loodje
Ik ben rond 9weken begonnen met fysiotherapie, deze dacht dat t bandenpijn was, uiteindelijk door vk (rond 12weken denk ik?) verwezen naar een fysio die ook mensendieck-oefeningen geeft. (bleek dus bekken-problemen te hebben)
Daar heb ik heel veel aan.

Geen specifieke cursus met partner dus
pi_109902965
Succes morgen twinkle :* rottige situatie zo..
  woensdag 4 april 2012 @ 17:46:02 #19
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_109903045
Wel fijn dat je iets doet! zeker met die klachten, dat kan zo enorm vervelend zijn! Doen jullie samen ook wel eens massage? Dat schijnt bindend te werken en ook voor jouw ontspannend tijdens de bevalling en ontlast ook jouw bekken:)
pi_109903288
Jaa ben erg blij met m'n fysio :) na de bevalling blijft ze me ook helpen met t herstel.

Bedoel je of hij me weleens masseert?
Ja heb m uitgelegd hoe de fysio t doet, en dat doet hij nu svonds bij mij voor t slapen gaan, omdat ik snachts vaak wakker lig van de pijn.
  woensdag 4 april 2012 @ 17:56:11 #21
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109903374
Fijn Zoë dat alles er goed uitzag! :Y
  woensdag 4 april 2012 @ 17:58:57 #22
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_109903470
Wow zoe, dat bedoelde ik inderdaad, je hebt dus echt een top vent! Super fijn, en geniet nog na van je goede echo, dan voel je meestal een stuk fijner:)

Ik ga mijn zwempak maar eens aantrekken, en ja ik heb een zwempak want mijn bikini past niet meer:P
pi_109903563
quote:
14s.gif Op woensdag 4 april 2012 17:58 schreef Loodje het volgende:
Ik ga mijn zwempak maar eens aantrekken, en ja ik heb een zwempak want mijn bikini past niet meer:P
Crap, daar zeg je me wat. Ik zal maar eens gaan kijken naar een geschikte tankini o.i.d. voor de zomer.
  woensdag 4 april 2012 @ 18:02:44 #24
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_109903643
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 18:01 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Crap, daar zeg je me wat. Ik zal maar eens gaan kijken naar een geschikte tankini o.i.d. voor de zomer.
haha strak plan;) ehh puik plan:P
  woensdag 4 april 2012 @ 18:05:50 #25
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109903767
Hmmm, ziekenhuis belt net of ik morgen toch nog een keertje extra langs wil komen voor een hartfilmpje. Ze was de CTG van vanochtend in m'n dossier aan het zetten en ze vond Pietertje toch inderdaad ook wat rustig... Ze zijn wel echt heel erg grondig hier hoor, dat geeft wel vertrouwen...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 4 april 2012 @ 18:09:16 #26
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_109903900
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 18:05 schreef flugeltje het volgende:
Hmmm, ziekenhuis belt net of ik morgen toch nog een keertje extra langs wil komen voor een hartfilmpje. Ze was de CTG van vanochtend in m'n dossier aan het zetten en ze vond Pietertje toch inderdaad ook wat rustig... Ze zijn wel echt heel erg grondig hier hoor, dat geeft wel vertrouwen...
Inderdaad fijn dat ze het zelf ook zo goed in de gaten houden, succes morgen en wie weet....
We zullen aan jullie denken:D
  woensdag 4 april 2012 @ 18:11:10 #27
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109903978
Nou, als het zo doorgaat als nu verwacht ik eigenlijk zelfs nog wat eerder dan morgen op het ziekenhuis te zijn ;) De harde buiken worden toch aardig regelmatig inmiddels. Overigens niet echt heel erg pijnlijk, wel oncomfortabel. Ik wil het dus geen weeen noemen, maar er rommelt in elk geval serieus iets en dat is al mooi meegenomen weer...
  woensdag 4 april 2012 @ 18:13:48 #28
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_109904067
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 18:11 schreef flugeltje het volgende:
Nou, als het zo doorgaat als nu verwacht ik eigenlijk zelfs nog wat eerder dan morgen op het ziekenhuis te zijn ;) De harde buiken worden toch aardig regelmatig inmiddels. Overigens niet echt heel erg pijnlijk, wel oncomfortabel. Ik wil het dus geen weeen noemen, maar er rommelt in elk geval serieus iets en dat is al mooi meegenomen weer...
F5-dienst dus :P
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_109904071
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 18:05 schreef flugeltje het volgende:
Fijn dat ze het zo goed in de gaten houden!
Geeft mij ook het gevoel dat ik de goede keuze heb gemaakt door bij het ziekenhuis te blijven en niet over te stappen naar een VK.

Edit: Serieus voorwerk? Go Fluugs ^O^
  woensdag 4 april 2012 @ 18:14:26 #30
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_109904088
Dan is ie lekker bezig, ik hoop da;t het dan al op gang komt en jij morgen gewoon op de verlos ligt om jullie wondertje te komen verwelkomen *O* *O*

Vergeef me als ik te vrolijk/optimistisch ben haha
pi_109904107
quote:
14s.gif Op woensdag 4 april 2012 17:58 schreef Loodje het volgende:
Wow zoe, dat bedoelde ik inderdaad, je hebt dus echt een top vent! Super fijn, en geniet nog na van je goede echo, dan voel je meestal een stuk fijner:)

:D ja 't is een lieverd O+

Dankje :)

Lekker zwemmen!

Flugeltje
:o spannend!
pi_109904128
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 18:11 schreef flugeltje het volgende:
Dat is goed nieuws zeg. Hopelijk gaat het mooi zo door en krijg je zo wat flinke weeën. Pieter *O*.
  woensdag 4 april 2012 @ 18:16:48 #33
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_109904172
go go go fluugs!!! *O*
  woensdag 4 april 2012 @ 18:25:34 #34
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_109904449
Nu ga ik echt omkleden, ben benieuwd voor flugel, hoop dat het nu inderdaad gaat gebeuren :D
pi_109904640
Flugel, wat spánnend! Ik duim zo hard dat het doorzet. Voor jou, maar ook een beetje voor mezelf, ben wel toe aan een nieuwe beeb, en natuurlijk vooral één uit de 2010-club! :Y c_/ *O*
pi_109904808
Flugel, ik zou het zooooo gaaf vinden als het bij jou spontaan doorzet *O* Dat gun ik je zo! O+
pi_109905187
Loodje ik zit in het noorden van limburg.

fluug zet hem op meid.

manlief komt hier net kermend binnen strompelen van de pijn in zijn buik.zo heb ik hem serieus nog nooit gezien.. zelfs niet toen ik hem een keer per ongeluk loeihard bij zijn ballen had geraakt. Heeft al twee ibuprofen op.. zegt dat het niet zijn blinde darm is. Het zit meer in het midden van zijn buik.

Is er een dokter in de zaal?
pi_109905279
Flugel, wat fijn dat ze zo grondig zijn inderdaad!! Ik hoop toch zo dat de CTG afspraak morgen al niet meer nodig is, maar dat je dan gewoon een verse Pieter in je armen hebt O+
  † In Memoriam † woensdag 4 april 2012 @ 18:51:00 #39
43556 miss_dynastie
pi_109905336
Wha, spannend... go fluug *O* :% *O*
  woensdag 4 april 2012 @ 18:51:30 #40
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_109905357
LeNeHe: Leuk! *G* Ja idd, stokke leek me eerst ook wel wat, maar nu ben ik weg van deze O+

Bijtje: whihi die calippo :D XD
Ja, ik dacht eerst 5, maar dat is wel erg weinig, dus ik heb idd kunnen onderhandelen dat er 6 in een zakje mochten :+ :') XD _O-

NotTheSame: oh wat tof!! :D Oh? Als het goed is past er toch ook gewoon een maxi cosi op met de juiste adapter? Zo kan je volgens mij alle merken combineren, heb het expres nog gevraagd op de 9-maanden beurs ook :)
Ohja idd, dat is waar van die bak! :D
Ah ja idd, van dat voorwiel, thanks voor de tip, dan weet ik dat. :)
Nee oke die bak is dan een soort bed op pootjes toch? :P
Oh thaaaanks! :D Dat is een goeie, Duitsland. En als ik idd meer vragen heb zal ik ff PM'en, thanks again! :*

Over hormoonwisselingen: ik ben normaal een behoorlijke PMS-bitch (from zero to bitch in 0.3 sec zeg maar :')), maar nu echt totaal niet :o Ik ben juist heel nuchter, meestal redelijk (als ik niet al te moe ben :+) en vooral heel eerlijk. Ik flap er nu veel meer dingen uit dan anders, ben meer ad rem en zeg gewoon wat er in me opkomt. Bevalt me eik wel :D :7

Fluug wat goed nieuws, vrijdag!! *G* :D

Kwisted een meiske, wat gaaafff O+ Gefeli!! :D

Qua cursus denk ik aan 'Samen Bevallen', aangezien mijn man er ook heel erg bij betrokken wil zijn en niet dat ik yoga ga doen en hij er 1 avond bij mag zijn ofzo :') O+ Vind ik echt heel leuk. En dit is ook echt iets waar ik zelf wat aan heb denk ik, verder hoe de zwangerschap je veranderd zie ik wel :+ Het gaat mij om de eindsprint! :7
I never look back, darling. It distracts from the now.
  woensdag 4 april 2012 @ 18:52:46 #41
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109905407
Twinkle, ik zou even bellen met de huisartsenpost ;)

fluugs! :o
zet 'em op! :%
enne fijn dat ze jullie zo in de gaten houden :Y

Zo de pannekoeken zitten erin, peuter ligt erin.
Van mij mag het hier ook loos ;)
pi_109905545
Ik zie een d/t fout en zeg niks, tralalala 8-).

Asy, je bent bijna aan de beurt hoor. Even rust nog en het mag O+!

Trouwens, ik heb iets te klagen, dus neem het er ff van 8-). Ik heb sinds gister als ik loop last van 'messteken', links en rechts in m'n buik en ook bij m'n doos. Gister moest ik zelfs even stoppen met lopen :o.
pi_109905817
Ja de hap had ik ook al voorgesteld.. zal de situatie eens gaan polsen boven..
  woensdag 4 april 2012 @ 19:03:10 #44
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_109905839
Twinkle, idd even bellen met huisartsenpost :) Blindedarm hoeft niet per se onderin zijn, kan beginnen bij je navel en dan later naar beneden trekken :)
  woensdag 4 april 2012 @ 19:03:42 #45
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_109905861
quote:
6s.gif Op woensdag 4 april 2012 18:56 schreef KatyM het volgende:
Ik zie een d/t fout en zeg niks, tralalala 8-).

Asy, je bent bijna aan de beurt hoor. Even rust nog en het mag O+!

Trouwens, ik heb iets te klagen, dus neem het er ff van 8-). Ik heb sinds gister als ik loop last van 'messteken', links en rechts in m'n buik en ook bij m'n doos. Gister moest ik zelfs even stoppen met lopen :o.
Oei :X Die had ik idd ook al meegemaakt, dat is echt niet leuk he! :o
pi_109906052
quote:
3s.gif Op woensdag 4 april 2012 19:03 schreef Enfermera het volgende:
Twinkle, idd even bellen met huisartsenpost :) Blindedarm hoeft niet per se onderin zijn, kan beginnen bij je navel en dan later naar beneden trekken :)
Dit :Y
  † In Memoriam † woensdag 4 april 2012 @ 19:18:19 #47
309370 Nanadu
pi_109906545
o flugel spannend, hoop dat het snel gaat beginnen *O* :Y
  woensdag 4 april 2012 @ 19:19:08 #48
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109906586
Sorry voor mn korte reactie (zit mobiel, later wel op de laptop langere reactie), maar fluug!! Die datumtweeling lijkt me geen goed idee, vandaag of morgen lijkt me voor jou en Pieter een stuk beter! Super dat het zelf begonnen is en ik hoop dat het snel doorzet *O*
pi_109906947
Zit nu pas een beetje bij te lezen van de afgelopen 2 dagen en wat zie ik fluugs!! :D
Het zal toch niet? Dat zal nog es tof zijn! :D

Verder zag ik nog mooie echo's en volgens mij een nieuwe zwangere *O*

Ik zelf zat er even door want slaap al 2 weken steeds niet langer dan 2,5 max 3 uurtjes achter elkaar en lig daarna doodmoe wakker te kijken. Soms val ik weer een half uurtje in slaap en dan wordt ik gewoon weer wakker, bij elkaar opgeteld kom ik echt niet verder dan 5 uurtjes slaap per nacht :O

Mijn baas heeft gezegd dat ik thuis maar moest gaan bijkomen, dus dat heb ik de afgelopen 2 dagen gedaan. Ik zou graag gewoon een nachtje doorhalen, maar voel me nu gelukkig al 10x beter!! Morgen weer aan het werk en nog 2 weekjes volhouden tot verlof.
  woensdag 4 april 2012 @ 19:26:55 #50
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_109907012
Ja joh, Flugel aan het werk! *O* Kom maar Pieter, hier is het ook leuk!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_109907069
Flugel; wat ontzettend fijn dat het nu vanzelf lijkt te beginnen, een fijne snelle bevalling is je zo gegund! Zet m op en ik kom hier regelmatig even checken hoe ver je bent!
  woensdag 4 april 2012 @ 19:29:57 #52
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_109907181
He wat vervelend covie :* Succes nog ff!

Oeh, ik ben echt goed. :D Ik liep na het eten echt te zoeken om iets te vreten, terwijl ik al een broodje kroket en ovenfriet (en wat broccoli) op had :o :@

Nu heb ik heul goed 2 peertjes opgegeten :D :9
Dus nu mag ik mn zakje drop _O- :D :') :9 c_/
pi_109907749
Woei, flugeltje! *O*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_109907924
Heeft er iemand tips waar ik alvast een leuke positietankini o.i.d. kan krijgen voor een cup G?
  woensdag 4 april 2012 @ 19:43:05 #55
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_109908009
Flugeltje *O* succes!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_109908131
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 19:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
Heeft er iemand tips waar ik alvast een leuke positietankini o.i.d. kan krijgen voor een cup G?
Bravissimo.com ;)
pi_109908959
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 19:45 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Bravissimo.com ;)
Ik rekende al op jou :P
Thnx!
pi_109909023
Flugeltje succes! :%
pi_109909253
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 19:58 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Ik rekende al op jou :P
Thnx!
:D welcome!

Ik moet ook maar weer eens gaan kijken, ik pas nog 1 BH (een ruime G) de andere is lachwekkend (krijg hem niet eens meer dicht)... en mijn AhBrah's (serieus :')) zitten lekker, maar ik moet er 3 (!!) over elkaar heen doen om een klein beetje stevigheid te hebben... :')
pi_109909295
Flugeltje succes! Wat fijn dat hij toch vanzelf komt! *O*
  woensdag 4 april 2012 @ 20:03:38 #61
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109909316
Ik kan trots mededelen dat ik deze hele zwangerschap gedaan heb met m'n 'gewone' BH's :')
pi_109909348
Ik ben jaloers.... (serieus, er is niks leuks aan zo'n grote cup die onder invloed van hormonen nog huger worden... -O-)
  woensdag 4 april 2012 @ 20:04:44 #63
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109909375
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 20:04 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik ben jaloers.... (serieus, er is niks leuks aan zo'n grote cup die onder invloed van hormonen nog huger worden... -O-)
Maar cupje B is wel heel bescheiden hoor... Ik zou wel graag naar C willen groeien eik...
pi_109909485
Ik kan niet wachten tot ik straks uitgebaart (d? t? Katy? :+), uitgevoed en weer op gewicht ben O-) dan gaan we eens even naar dr. Schumacher :P (of welke andere arts dan ook, gaat om het idee) en dan doen we ff hakkie tjakkie en een klein liftje O-)

Kleine D max!

Eerst maar weer richting I / J tijdens de borstvoeding :') ;(
pi_109909663
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 20:06 schreef Gerberaatje het volgende:
Eerst maar weer richting I / J tijdens de borstvoeding :') ;(
Daar ben ik ook erg bang voor, maar het hoeft niet begrijp ik *O* (kleintje voor de goede hoop) Verder hou ik van mijn cupmaat, alles klopt met deze maat O+ (behalve de pasvorm van de meeste kleding dan :') )
pi_109909869
Nee hoor, dat hoeft echt niet! Mijn borsten groeien echter op basis van hormonen lijkt het wel ;) dus ik ben gewoon de pechvogel!
pi_109909910
Bravissimo heeft trouwens ook kleding voor vrouwen met een 'normale' confectiemaat en grote borsten! Wel prijzig, maar waarom zijn er nou niet meer merken die dat doen! Gat in de markt, denk ik!
pi_109910064
Ik heb mijn tankini gewoon bij livera gekocht. Heb ik tot het einde in gelopen, rekte prima mee en zat goed. Gewoon zorgen dat het bovenstukje een vrij lang lijfje heeft.
pi_109910262
Het is alleen zo jammer dat Hunkemoller sowieso weinig in grote maten heeft, en Livera ook niet veel soeps vanaf maat E (en wat ze hebben gewoonweg niet zit...)
pi_109910337
Ik ben van kleine B naar goede C gegaan, ben ik best blij mee! Omdat ik maar klein ben misstaat de B ook niet, maar iets meer is ook niet erg :P.

I/J lijkt me ook iets.. euh.. overdreven. Behoorlijk belastend ook :X.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_109910425
Dat geloof ik gelijk Gerberaatje, ik had D/E nodig en dat was er, verder niet echt gekeken want niet nodig.

Kom jij trouwens zaterdag naar Delft? Neem ik dat tuniekje mee van E van Mignonne.
pi_109910471
Past ze het al niet meer Danic? :o

En ja ik ben er zaterdag ook :Y
pi_109910619
Heel eerlijk: ik weet niet hoe ik het moet combineren, dus het hangt hier. Zo zonde, ik zou er een oranje romper ofzo onder doen, maar die moet ik daar dan weer voor gaan zoeken. Wit kan net niet volgens mij, want het stofje is niet echt wit.

Nou ja, ik neem em mee, als je een simpele kledingtip heb neem ik em nog ff mee, anders kan je hem gelijk mee naar huis nemen.

Qua passen: dat past ze volgend jaar nog vrees ik, vanmiddag cb geweest, stats staan in het babytopic. Mijnes is gestopt met groeien :')

Solly, en weer ontopic dames!!

Fluugs hoe gaatie daar??
pi_109911195
Nou ja manlief zegt dat ie denkt dat het om een buikgriep gaat. Dus dan zal het wel. Ik lig in ieder geval nu lekker in bed .. heb hem gezegd dat hij me maar wakker moet maken als er iets is.

Na morgen lang weekend *O* .. Beetje jammer dat het niet zo'n heel geweldig weer wordt maja .. Die dagen zullen vast nog wel komen :) .. Slaap lekker allemaal!
pi_109911228
Ow ja en Fluug, zet hem op!! Ik hoop dat het allemaal door zet en dat je morgen een verrassing voor ons hebt :)
pi_109911320
Zet 'm op Fluug!! *O* Succes!!! :%
Tralalalaaa
  woensdag 4 april 2012 @ 20:40:19 #77
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109911403
Het zijn met name pittige harde buiken... Wel regelmatig, maar het lijkt niet heviger te worden nog...
pi_109911450
Fluugs ik geloof pas dat jij gaat bevallen als het hoofdje staat :P ;)
pi_109911518
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 20:41 schreef Sorbootje het volgende:
Als we een foto van de placenta hebben gezien :P
  woensdag 4 april 2012 @ 20:51:00 #80
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109911878
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 20:41 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ook :')
  woensdag 4 april 2012 @ 21:13:21 #81
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_109913009
Succes flug *O* *O* *O*
kom net terug van zwemmen en blijepeen is door de docente ook in het water gehaald.
Hij zou eigenlijk baantjes gaan zwemmen maar dat was pas na de les, dus is ie mee gegaan, en het gekke is, hij vond het nog leuk ook:) Niet voor iedere week maar hij wil zeker vaker mee, gezellig dus:D

Tot nu toe kan ik met mijn eigen bh's doen en blij toe want ik heb een hele moeilijke maat, kleine omvang, grote cup:(
pi_109913434
Spannend Flugel!! Succes!! *O* *O*
  woensdag 4 april 2012 @ 21:52:45 #83
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_109915441
*O* ff fluugs aanmoedigen hoor *O* Zet hem op lieverd :*

Oh en ff een dikke knuf voor Kersjes

* droomvrouwtje sluipt weer weg
Be happy with the little things in life
pi_109915682
mag in de OP bij mij meisje staan?
pi_109915789
oh enne GO flugel GO! *O*

ik heb al zoveel moeite om t geslacht geheim te houden! En ik wil t maar een paar dagen geheim houden, zodat ik het persoonlijk een mijn ouders en vrienden kan vertellen. Daarna mag iedereen het weten.
We hebben trouwens een rose shirtje met 'opa's kleine meisje' erop ingepakt, en die mag mijn vader morgen uitpakken O+
pi_109916153
Kwisted wat leuk een meisje!!

Flugel, wat doe jij nou, veel succes!!!!

KatyM, als je ooit tegen me begint over een d/t fout krijg ik denk ik last van mijn hormonen >:)
Ik heb er echt geen zin in om op te letten hier hoor, typ altijd snel.
  woensdag 4 april 2012 @ 22:06:09 #87
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_109916238
*O* Flugeltje, succes! *O* ^O^
  woensdag 4 april 2012 @ 22:24:35 #88
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109917393
Ik doe (nog) niets hoor, de buiken blijven frequent, maar wel minder frequent dan eerst... Sorbo heeft gelijk, pas als het hoofdje staat ben ik écht onderweg :')

Naja, misschien pikt het vandaag nog aan en anders vraag ik gewoon of ze morgen nog effe willen woelen als ik daar toch weer aan de CTG lig...
  woensdag 4 april 2012 @ 22:29:02 #89
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_109917722
Precies, misschien ben je wel aan het poepen!
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 4 april 2012 @ 22:33:39 #90
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109918084
quote:
15s.gif Op woensdag 4 april 2012 22:29 schreef RockabeIIa het volgende:
Precies, misschien ben je wel aan het poepen!
Het is ergens wel heel erg frustrerend, zie hier steeds mensen posten als er iets rommelt en dan verergert het en dan hebben ze hun baby. Bij mij trekt het steeds weer weg... Stom wijf dat ik ben :{w

Enige fijne is wel dat de harde buiken vanochtend op de CTG wel goed geregistreerd werden, dat is ook wel eens anders geweest...
pi_109919978
Flugel vanmiddag al (deels) je slijmprop verloren en nu die harde buiken... Er gebeurt in elk geval iets dat is wel duidelijk! Maar ik snap best dat je er niet al te hoge verwachtingen van durft te hebben/krijgen nu.
Misschien even heet douchen en lekker gaan slapen. Morgen alweer terug naar het ziekenhuis klinkt ook fijn, ze houden jou en Pieter in elk geval goed in de gaten.

Cupmaten hoei ja hier ook een vrij grote. E normaal gesproken, 80/85 E. Nu moet ik zeggen dat het me qua groei nu nog meevalt, ik zit nu in een 95E en dat is nog net te doen.
Straks met de borstvoeding als die goed wil lopen zal dat wel nog naar een F gaan gok ik. Maar dat zie ik dan wel weer.

Really Gerberaatje? AhBrah's? (of hoe schrijf je dat?) Zit dat nou echt goed en lekker? Nou ja, drie over elkaar lijkt me een soort warm worden eigenlijk...

Zoe fijn dat de echo goed was! Geen zorgen meer maken om de placenta dus. Klinkt wel heel lief zo met haar handje in haar mond. Dat wordt vast een duimertje! O+
  woensdag 4 april 2012 @ 23:44:12 #92
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109922224
Dames geen paniek als ik me morgen niet vroeg meld he... Ik ga proberen lekker lang uit te slapen. ;)
  donderdag 5 april 2012 @ 00:21:45 #93
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_109924018
Flugel, ik hoop nog op een uitslaapkans voor je! Het kan zomaar je laatste zijn voorlopig!
Pieterke komt eraan!!!
  donderdag 5 april 2012 @ 02:44:02 #94
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109926673
Ik dacht nog ff aan je fluug. Maar helaas zit je niet middenin de weeen.
Of wel...?
pi_109927055
Succes vandaag Flugeltje :*
pi_109927311
quote:
17s.gif Op donderdag 5 april 2012 06:29 schreef Kyara het volgende:
+1!
  donderdag 5 april 2012 @ 08:04:59 #97
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_109927528
quote:
17s.gif Op donderdag 5 april 2012 06:29 schreef Kyara het volgende:
+1 ook! Spannend!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  donderdag 5 april 2012 @ 08:12:59 #98
35189 Troel
scherp en bot
pi_109927593
Fluug! Wakker worden, tijd om te bevallen :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 5 april 2012 @ 08:13:05 #99
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_109927595
Ik hoop voor je dat het vandaag écht doorzet, Flugel! Succes :)
pi_109927666
Goedemorgen allemaal,

Spannend Flugel, hopen dat het doorzet!

Hier alles goed, alleen bandenpijn! Jeetje ik kan amper lopen van de pijn in mijn liezen :X Gister een spurtje getrokken naar de bus en dat was echt niet handig van mij. Hopen dat het snel weg trekt.
pi_109927820
En Fluugs? Nog steeds hard bellies?

Mogge allemaal. Mijn buik groeit echt explosief heb ik het gevoel. Ook deze keer is er weer niks bescheidens aan :')
  donderdag 5 april 2012 @ 08:38:40 #102
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_109927918
Ai Thistleweed, daar kun je dan nog best lang last van hebben inderdaad, van een klein momentje van even-vergeten-dat-het-niet-verstandig-is.

Flugel ligt nog lekker te slapen, is ze tenminste goed uitgerust als het later vandaag goed losbreekt :Y

Hoe gaat het met de andere LLM'ers?
.... met gevoel voor drama....
pi_109928124
Mogguh allen!!

Fluug, dat kan natuurlijk niet hè :( nog even gaan uitslapen :{w en wij hier maar in spanning zitten... :N
pi_109928177
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 23:05 schreef bijtje84 het volgende:

Really Gerberaatje? AhBrah's? (of hoe schrijf je dat?) Zit dat nou echt goed en lekker? Nou ja, drie over elkaar lijkt me een soort warm worden eigenlijk...

Really! Ik ben zo'n iemand die dan hoopt dat de reclame waar is :') maar het zit wel lekker ja, alleen echt stevig zit het niet... 2 of 3 over elkaar kan dus wel, dan ziet het er nog aardig uit ook, maar dat gaat wel broeien :')

En zonder beugel vind ik vreselijk, dus ik doe die dingen voornamelijk bijv. 's avonds aan. Als mijn bh écht uit moet maar ik ook niet zonder onder mijn shirt wil lopen (Want dat is helemaal drama)... en dan maar gewoon één. Voor het idee :P
  donderdag 5 april 2012 @ 09:17:59 #105
258612 nytar
boys boys boys
pi_109928503
hallo dames!
Mag ik even binnen vallen? Voor diegene die wachten op het tweede streepje niet mee lezen...ik heb er gister 2 geplast!

Over 3 weken krijg ik mn eerste echo en komen we er hopelijk gelijk achter hoe ver ik ben. (niet ongesteld geweest sinds half januari)

voor nu ga ik langzaam mee lezen wie hier allemaal in de rij staan voor hun eerste, tweede of derde (of vierde?!) kindje :)
  donderdag 5 april 2012 @ 09:19:09 #106
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109928520
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 08:38 schreef Kersjes het volgende:

Hoe gaat het met de andere LLM'ers?
Prima, ik heb zin in morgen :) Ben de aller-allerlaatste dingetjes nog aan het doen en dan ben ik er wel klaar voor, ik hoop de baby ook.
Fluug, Asy, hoe gaat het met jullie?

Hoe gaat het met jou kersjes?

Loodje, hier geen cursus ter voorbereiding van wat dan ook. Is niet echt wat voor mij denk ik.
Wat Gerbera zegt heb ik ook wel, zelf in de pijn duiken, dus ook mijn man was aanwezig met een hand om fijn te knijpen.

Zoe, fijn een goede echo!

Twinkle, succes vandaag op je werk.

Covie, relaxt dat je baas zei dat je maar even moest bijkomen, daar heb je wat aan, ben je ook weer gemotiveerd en fit om daarna weer aan de slag te gaan.

Nu even het vorige topic bijlezen, daar zag ik voorbij komen dat iemand een meisje verwacht, maar weet niet meer wie, geheugen als een zeef.
  donderdag 5 april 2012 @ 09:19:51 #107
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109928537
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 09:17 schreef nytar het volgende:
hallo dames!
Mag ik even binnen vallen? Voor diegene die wachten op het tweede streepje niet mee lezen...ik heb er gister 2 geplast!

Over 3 weken krijg ik mn eerste echo en komen we er hopelijk gelijk achter hoe ver ik ben. (niet ongesteld geweest sinds half januari)

voor nu ga ik langzaam mee lezen wie hier allemaal in de rij staan voor hun eerste, tweede of derde (of vierde?!) kindje :)
:Y

Gefeliciteerd & welkom Nytar!
pi_109928564
Nytar gefeliciteerd *O*

Zometeen de nekplooimeting, toch spannend merk ik oO<
  donderdag 5 april 2012 @ 09:26:43 #109
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_109928658
Nytar, van harte gefeliciteerd *O* Spannend zeg.

Ophelia, ik kan het me wel voorstellen. Succes straks. :*

Flugel, hoe gaat het met je??

Wat mij betreft... het gaat redelijk. Ik heb nog steeds wat bloedverlies, maar alleen overdag. Rond 18:00 uur stopt het. 8)7 Ik heb geen krampen... er is dus nog wel een beetje hoop dat het goed is. Op 19 april echo en dan hebben we echt duidelijkheid. Dan zou er wel hartactiviteit moeten zijn. Morgen wel gewoon naar afspraak bij vk. Zij gaat vooralsnog van het positieve uit.
Dinsdag en woensdag gewoon gewerkt, nu lekker (lang) weekend!

Ow en ik lees hier op het moment even wat meer mee dan dat ik post.
Make love, not war ☮
pi_109928690
Gefeliciteerd Nytar!

Spannend hoor Ophelia, veel succes zometeen.

Jeetje Diaan, wat heftig allemaal. Ik hoop dat je wel lekker kan genieten van je lange weekend.
pi_109928911
Diaan, wat maf en eng, ik denk en duim positief met de vk mee :*
  donderdag 5 april 2012 @ 09:47:18 #112
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109929156
Leuk Kwisted, een meisje!

Kuukske, :* :W

Ophelia, succes straks met de nekplooimeting, is ook spannend.

Diaan, apart dat het savonds stopt, maar ik hoop er het beste van. Neem je dan rust ofzo? Sterkte, dat afwachten valt niet mee.

Hier vandaag 39 weken, maar ja, dat maakt niets uit.
  donderdag 5 april 2012 @ 09:48:04 #113
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109929187
nytar, welkom! *O*

Diaan, ik duim met je mee :*

Marrije, morgen ben je mama van 4! *O*

Niks loos hier. Heb peuter naar school gebracht (waar de juffrouw me vol medelijden aan keek :D ) en een sapje in elkaar gedraaid om het vocht weg te jagen ;)
  donderdag 5 april 2012 @ 09:49:41 #114
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109929234
Fluug, weet niet of je hier nog komt voor je naar het zkh gaat, dus succes zometeen, ik hoop dat ze vandaag je vliezen al wil breken. Of is dat niet meer nodig?
pi_109929261
Diaan, wat irritant en slopend zo... (en vooral ook dat je zo lang moet wachten :@ zou het echt niet eerder kunnen?).. ik herken het wel, bij muppet had ik altijd alleen tussen 4 's middags en 8 's avonds dat gevoel en het bloedverlies... voor de rest van de dag eigenlijk niet :?

Ophelia, spannend! Heb je al bloed laten prikken of moet je dat ook nog laten doen?

Nytar, welkom terug ;) *O*

Marrije, spannend! Raar hè, zo'n laatste dagje :) terwijl je weet wat komen gaat (ik vond dat aan het inleiden enerzijds wel fijn :@ dat je gewoon weet: dan gaat het gebeuren! En ook wel raar, zeker te weten dat je binnen 2 dagen mama bent (in jouw geval weer mama :P)
  donderdag 5 april 2012 @ 09:51:23 #116
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109929282
Watvoor sapje is dat Asy?

Ja morgen is ze er gewoon. . . O+
pi_109929320
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 09:50 schreef Gerberaatje het volgende:
Ophelia, spannend! Heb je al bloed laten prikken of moet je dat ook nog laten doen?
Dat is drie weken geleden al gedaan :Y
pi_109929343
Gek idee Marrije! O+
pi_109929400
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 09:51 schreef Marrije het volgende:
Lijkt me een heel bijzonder idee inderdaad. O+
Ik kan me er nog zo weinig bij voorstellen :D
  donderdag 5 april 2012 @ 09:55:37 #120
114177 Diaan73
pi_109929412
Gerberaatje, jij had het dus ook. Vreemd hè? Ik weet niet of een echo eerder kan/mag. In advies van echoscopiste stond duidelijk 2 a 4 weken. VK vond 2 weken lang genoeg... misschien morgen even overleggen.

Ik denk dat het misschien komt omdat je toch overdag drukker bent.. naar werk, hele dag aan bureau zitten of lopen in de organisatie... eens kijken hoe het vandaag gaat, ik ben vandaag thuis.

Marrije, begrijp ik nu goed dat je morgen ingeleid wordt? Had ik niet mee gekregen. :@ Maar wat spannend!!
Make love, not war ☮
  donderdag 5 april 2012 @ 09:57:26 #121
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109929465
Zeker raar zo'n laatste dagje, Gerbera. Met de inleiding van de 3e hield ik nog een slag om de arm, wie weet gaat het moeizaam en duurt het een dag of wat. Nu weet ik dat ze er vrijdag zal zijn. Ook als ik moet wachten omdat er een spoed ks tussendoor komt, vrijdag wordt ze gehaald zei de gyn gisteren. Er is ook zoveel om rekening mee te houden, dat ik niet meteen naar huis mag, dat mijn man het hier dan draaiende moet houden dus ik ben de laatste was nog even aan het wegwerken. Ik zit al te denken dat ik niet moet vergeten dat ik flink moet tafelen omdat ik na 00.00 geen eten meer mag, alleen nog een kopje thee smorgens. Nou ja. Eigenlijk denk ik nergens anders meer aan :@
  donderdag 5 april 2012 @ 10:01:42 #122
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109929612
Diaan, vriendin van mij verloor onwijs veel bloed, had de hoop al opgegeven, pakken maandverband gingen er doorheen. Ook bij haar waren er momenten dat het stopte. Ook zij kreeg regelmatig echo's, telkens was het toch goed allemaal, volgens mij lag het bij haar een de bmm. Maar dat is wel een vervelende start met zoveel bloed, ik hoop voor je dat rust helpt.

Geen inleiding morgen, een ks. De eerste, vorige 3 x natuurlijk bevallen maar dat was niet zo'n succes, 3 x wat complicaties tijdens de bevalling (voor het kind, niet zozeer voor mij).
pi_109929749
quote:
2s.gif Op donderdag 5 april 2012 09:55 schreef Diaan73 het volgende:
Gerberaatje, jij had het dus ook. Vreemd hè? Ik weet niet of een echo eerder kan/mag. In advies van echoscopiste stond duidelijk 2 a 4 weken. VK vond 2 weken lang genoeg... misschien morgen even overleggen.

Ik denk dat het misschien komt omdat je toch overdag drukker bent.. naar werk, hele dag aan bureau zitten of lopen in de organisatie... eens kijken hoe het vandaag gaat, ik ben vandaag thuis.

Marrije, begrijp ik nu goed dat je morgen ingeleid wordt? Had ik niet mee gekregen. :@ Maar wat spannend!!
Ja! Als je maar weet dat je gewoon alles kunt doen, als het misgaat kun je dat namelijk ook niet tegenhouden, maar er is ook niks wat jij kunt doen om te veroorzaken dat het misgaat... snap je wat ik bedoel? Mij werd dat toen echt op mijn hart gedrukt...
pi_109929779
Overigens was mijn bloedverlies bij de dame waarschijnlijk te linken aan de punctie van de ivf.. het schijnt sowieso dat vrouwen die een ivf behandeling hebben gehad (een verse dus ;)) vaker bloedverlies hebben..

Nou heb jij dat niet ;) maar het kan dus echt allerlei oorzaken hebben...
  donderdag 5 april 2012 @ 10:08:50 #125
114177 Diaan73
pi_109929864
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:01 schreef Marrije het volgende:
Diaan, vriendin van mij verloor onwijs veel bloed, had de hoop al opgegeven, pakken maandverband gingen er doorheen. Ook bij haar waren er momenten dat het stopte. Ook zij kreeg regelmatig echo's, telkens was het toch goed allemaal, volgens mij lag het bij haar een de bmm. Maar dat is wel een vervelende start met zoveel bloed, ik hoop voor je dat rust helpt.
Het is idd wel vervelend, maar als ik over 2 weken een goede echo heb, vind ik het prima. Ik ga niet echt rusten hoor... ik doe gewoon wat ik moet doen. Blijf ook gewoon werken. Het valt me alleen op dat als ik thuis ben 's avonds dat het dan minder wordt/stopt.

quote:
Geen inleiding morgen, een ks. De eerste, vorige 3 x natuurlijk bevallen maar dat was niet zo'n succes, 3 x wat complicaties tijdens de bevalling (voor het kind, niet zozeer voor mij).
Okay, fijn dat ze nu voor veiligheid kiezen. Erg spannend toch ook weeer.
Make love, not war ☮
  donderdag 5 april 2012 @ 10:10:01 #126
114177 Diaan73
pi_109929906
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:05 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Ja! Als je maar weet dat je gewoon alles kunt doen, als het misgaat kun je dat namelijk ook niet tegenhouden, maar er is ook niks wat jij kunt doen om te veroorzaken dat het misgaat... snap je wat ik bedoel? Mij werd dat toen echt op mijn hart gedrukt...
Ja, snap ik wel. :Y Ik doe ook gewoon wat ik moet doen hoor. Ben al druk met de was en ga straks ramen lappen enz. En ik blijf ook gewoon werken hoor. Ga niet thuis zitten, tenzij het een advies wordt van de vk, maar dat verwacht ik niet.
Make love, not war ☮
pi_109930785
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 23:05 schreef bijtje84 het volgende:

Zoe fijn dat de echo goed was! Geen zorgen meer maken om de placenta dus. Klinkt wel heel lief zo met haar handje in haar mond. Dat wordt vast een duimertje! O+
:)
Oh O+ voel echt allemaal kriebels in m'n buik. Heeft me echt goed gedaan om dr weer eventjes te zien :@

Vannacht weer wakker gelegen met pijn.. M'n bekken en benen.
En menstruatiepijn. Weer snachts :{.

Vandaag rustig aan doen :) zus en moeder komen even langs

Marrije
*O* morgen! Lijkt me zo spannend!

Flugeltje
Ben benieuwd hoe t nu gaat :*

Diaan
Pff die onzekerheid :{ bah
  donderdag 5 april 2012 @ 10:42:22 #128
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109930940
quote:
2s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:10 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ja, snap ik wel. :Y Ik doe ook gewoon wat ik moet doen hoor. Ben al druk met de was en ga straks ramen lappen enz. En ik blijf ook gewoon werken hoor. Ga niet thuis zitten, tenzij het een advies wordt van de vk, maar dat verwacht ik niet.
Ja tegenhouden dat gaat niet. . . Maar ik duim voor het goede :)
  donderdag 5 april 2012 @ 10:43:54 #129
114177 Diaan73
pi_109931004
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:42 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ja tegenhouden dat gaat niet. . . Maar ik duim voor het goede :)
Dankjewel!

Ik ga morgen nog wel even vragen of het verstandig is om volgende week een zw. test te doen. Anders doe ik dat nog even.
Make love, not war ☮
pi_109931305
Zaterdag 38 weken, maar hobbel nog steeds door. Geen harde buiken of voorweeën tot nu toe. Wel veel zin in pizza, maar daar is het nog een beetje te vroeg voor :')
pi_109931378
Diaan, misschien kunnen ze bloedprikken op hcg? Met een zwangerschapstest schiet je niet veel op is mijn ervaring.

Twinkle, succes op je werk!
Nytar, ook hier nog even *O*
Kwisted, weet niet meer of ik het al gezegd had, maar een meisje O+ O+
Marije, morgen :D Bijzonder lijkt me dat als je weet dat je dan echt je kindje krijgt!

Hoest met Flugel??
pi_109931811
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:52 schreef Xanteh het volgende:
Zaterdag 38 weken, maar hobbel nog steeds door. Geen harde buiken of voorweeën tot nu toe. Wel veel zin in pizza, maar daar is het nog een beetje te vroeg voor :')
Lekker toch! :) en pizza, over n uurtje is t 12u :9 dan kan t wel :Y haha
pi_109932017
Diaan, ik hoop ook nog steeds heel hard op een goede afloop :) Als je alleen bloedverlies hebt en verder niks, lijkt me dat al een goed teken!

Nytar, ook hier nog een hoera! :)

Ik heb vanmiddag echo. Ben benieuwd. Ga zo douchen om de boel weer echoklaar te maken :+
  donderdag 5 april 2012 @ 11:18:41 #134
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109932208
Geen paniek, ik doe net m'n ogen open. Geen harde buiken meer. Nog effe beetje wakker worden en dan zkh maar eens bellen hoe laat ik terecht kan...
pi_109932249
Goedemiddagmorgen Fluug :W
Tralalalaaa
pi_109932621
quote:
2s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:43 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Dankjewel!

Ik ga morgen nog wel even vragen of het verstandig is om volgende week een zw. test te doen. Anders doe ik dat nog even.
Diaan, ik had gelezen dat een zwangerschapstest na een miskraam nog een tot twee maanden lang een verkeerd beeld kan geven. Omdat je zwanger bent geweest, als je het kind dan echt verliest, is het lichaam blijkbaar nog in de war en het hormoongehalte in het bloed nog zo hoog, dat een positieve testuitslag niets zegt. Helaas kan zo'n test je onwetendheid niet wegnemen. Sterkte voor jou & ik duim, dat het allemaal wel goed zit. :*
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_109932705
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 11:18 schreef flugeltje het volgende:
Geen paniek, ik doe net m'n ogen open. Geen harde buiken meer. Nog effe beetje wakker worden en dan zkh maar eens bellen hoe laat ik terecht kan...
Ik ben blij dat ik me deze keer niet heb laten opnaaien :P

Succes straks in het ziekenhuis!
  donderdag 5 april 2012 @ 11:33:03 #138
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109932738
En hoe laat kun je terecht Fluug? Je bent vast al klaar wakker!
  donderdag 5 april 2012 @ 11:39:31 #139
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109932986
uhm sorry marrije, maar ik lig er nog in... Kan om half twee voor ctg trouwens, dus ik kan rustig aan doen... /lui
pi_109933098
Coco, spannend je echo!

Oww Flugel ligt nog in bed! Succes in het ziekenhuis vanmiddag!

Xanteh; pizza broodje voor de lunch :Y
  donderdag 5 april 2012 @ 11:47:31 #141
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109933285
Jij hebt je rust ook hard nodig nu, je wilde toch vragen of ze vandaag al de vliezen kan breken? Of toch maar niet. Succes in elk geval alvast met de afspraak.
  donderdag 5 april 2012 @ 11:59:00 #142
114177 Diaan73
pi_109933762
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 11:30 schreef Tinuviel het volgende:

[..]

Diaan, ik had gelezen dat een zwangerschapstest na een miskraam nog een tot twee maanden lang een verkeerd beeld kan geven. Omdat je zwanger bent geweest, als je het kind dan echt verliest, is het lichaam blijkbaar nog in de war en het hormoongehalte in het bloed nog zo hoog, dat een positieve testuitslag niets zegt. Helaas kan zo'n test je onwetendheid niet wegnemen. Sterkte voor jou & ik duim, dat het allemaal wel goed zit. :*
Dat had ik ook gelezen inderdaad. De echoscopiste had het echter over nog een testje doen. Misschien anders maar eens vragen om het bloed op hcg te laten testen. Of gewoon afwachten.

Mijn buik geeft in ieder geval wat vorm betreft een dikkke positief aan. :')

Flugel, dan heb je nog 1,5 uur, nog even lekker van de rust genieten!! Succes straks in het ziekenhuis!
Make love, not war ☮
  donderdag 5 april 2012 @ 12:01:19 #143
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109933873
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 11:47 schreef Marrije het volgende:
Jij hebt je rust ook hard nodig nu, je wilde toch vragen of ze vandaag al de vliezen kan breken? Of toch maar niet. Succes in elk geval alvast met de afspraak.
Daarom ben ik ook bewust niet meteen vanochtend gaan bellen, maar gewoon blijven liggen. Goed uitgerust zijn voor morgen... Ze reageerden wel vreemd dat ik net pas belde :')

Vliezen breken gaat ze morgen doen, ik zou vandaag eigenlijk niet hoeven, maar ze belde gisterenavond nog of ik vandaag toch voor de zekerheid nog voor een ctg langs wilde komen omdat Pietje zo rustig was... Vandaar.

Diaan :*
  donderdag 5 april 2012 @ 12:01:35 #144
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_109933884
oO<
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_109933899
succes vanmiddag Fluug & Coco :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
  donderdag 5 april 2012 @ 12:12:53 #146
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109934231
O overige meisjes, ik ben jullie niet bewust aan het negeren hoor :@ Maar ik begin al een beetje in m'n coconnetje te kruipen voor morgen, dan heb je even wat minder oog voor de buitenwereld... :*
  donderdag 5 april 2012 @ 12:16:10 #147
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_109934343
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 12:12 schreef flugeltje het volgende:
O overige meisjes, ik ben jullie niet bewust aan het negeren hoor :@ Maar ik begin al een beetje in m'n coconnetje te kruipen voor morgen, dan heb je even wat minder oog voor de buitenwereld... :*
Daar kom je niet mee weg he! Hebben we je 9 maanden lang, dag en nacht, gesupport en dan ga je ons op HET moment negeren? :{w

Geniet van je coconnetje. :* 't is misschien wel de laatste nacht met z'n drietjes!
A grand adventure has begun.
pi_109934462
Net bij de vk geweest en de zoals ik al vermoedde, is de kleine ingedaald hoor! Ligt haske vast in startpositie!
En 33wk vandaag jeuj! *O*

Fluugs lekker coconnen en dan als het begonnen is ons op de hoogte houden he :P
  donderdag 5 april 2012 @ 12:20:22 #149
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109934514
En tuuk hou ik jullie op de hoogte popjes :*

Het ging me er alleen effe om dat ik niet op ieders lief en leed kan reageren momenteel ;)
  donderdag 5 april 2012 @ 12:23:27 #150
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109934643
quote:
herkenbaar :)
Je rekent dus echt op morgen, alles wat eerder komt is meegenomen en anders is morgen een hele mooie dag en gaan we tõch voor de datumtweeling O+

-edit- Asy, een datum drieling zou ook leuk zijn ;)
  donderdag 5 april 2012 @ 12:25:23 #151
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_109934725
Oh Marrije! Morgen is het ook DE dag voor jou! *O* Succes alvast!
A grand adventure has begun.
  donderdag 5 april 2012 @ 12:26:25 #152
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109934765
Wij gaan voor de datumtweeling en dan gaan ze samen trouwen en en en en en en O+

Morgen zijn we weer mams Marrije....

Ben zo emo als de pest :')
  donderdag 5 april 2012 @ 12:27:24 #153
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109934798
En omdat ik echt niets meer kon vinden om schoon te maken of te poetsen (en de waterleiding er hier vandaag ook afligt) ben ik m'n tas maar aan het opruimen nu :')
  donderdag 5 april 2012 @ 12:30:54 #154
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109934919
Ja en het is morgen ook meteen de laatste keer voor mij, ook wel apart.
Emo, *check*, hoorde vanmorgen paint it black in de supermarkt, heb niet echt wat met dat nummer, ook niet echt een emo nummer, maar opeens kon ik wel janken :') Niet gedaan natuurlijk :P

Wel leuk want Willem en mijn 3e zijn ook vlak na elkaar geboren.
  donderdag 5 april 2012 @ 12:32:21 #155
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109934983
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 12:27 schreef flugeltje het volgende:
En omdat ik echt niets meer kon vinden om schoon te maken of te poetsen (en de waterleiding er hier vandaag ook afligt) ben ik m'n tas maar aan het opruimen nu :')
nuttig :Y
Ik zit eraan te denken alles over te pakken in een andere tas, want het past niet in mn mooie grote favo tas en een koffer vind ik ook weer zo wat :{ Dan maar een weekendtas.
pi_109935091
quote:
groot gelijk O+
pi_109935123
Marrije, vergeet ik jou helemaal *schaam* jij alvast heel erg veel succes voor morgen!
pi_109935169
Er werd net overduidelijk geflirt met mij :') Ik wist mezelf echt even helemaal geen houding te geven.
We zitten met ons kantoor bij een bedrijf wat allemaal kantoorruimte verhuurd, dus je komt geregeld nieuwe mensen tegen bij de koffie automaat :+

Maar volgens mij werd ik net knalrood :') voelde gewoon zo stom, ik ben hier zwanger en er staat iemand met met te flirten (geeft ook wel aan dat het dus nog niet echt goed zichtbaar is :+)
  donderdag 5 april 2012 @ 12:39:43 #159
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109935184
Of het is wel zichtbaar Skoap en je hebt iemand met een fetish te pakken :9
pi_109935232
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 12:39 schreef flugeltje het volgende:
Of het is wel zichtbaar Skoap en je hebt iemand met een fetish te pakken :9
mwhahahahha _O- dat kan natuurlijk ook
  donderdag 5 april 2012 @ 12:42:42 #161
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109935298
quote:
17s.gif Op donderdag 5 april 2012 12:37 schreef Skoap het volgende:
Marrije, vergeet ik jou helemaal *schaam* jij alvast heel erg veel succes voor morgen!
Geeft niks, is natuurlijk ook minder spannend bij mij dan bij Fluug ;)

Maar bedankt en de anderen ook :)
pi_109935943
Marrije wat spannend en bijzonder om op deze manier al zeker te weten dat je morgen voor de vierde keer mama gaat worden! O+ Heel veel succes, vooral met deze dag doorkomen ;) lijkt me een hele vreemde dag. En succes morgen!!

Fluug jammer dat de harde buiken over zijn gegaan. Maar goed, morgen gaat er actie komen. Ik neem aan dat je na het breken van de vliezen in het ziekenhuis moet/mag blijven meteen? Succes in elk geval!
pi_109936215
Covie: mooi zo, ieder geval mooi op tijd ingedaald :)

Fieder: die verkopen ze hier niet bij de supermarkt ;(

Succes morgen Marije *O*
  donderdag 5 april 2012 @ 13:19:56 #164
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109936671
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 09:51 schreef Marrije het volgende:
Watvoor sapje is dat Asy?

O+

Ik maak een sapje van bleekselderij, elstar appels, rode biet en komkommer.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 12:23 schreef Marrije het volgende:

-edit- Asy, een datum drieling zou ook leuk zijn ;)
:D
Zou de vlos ook leuk vinden. Is haar trouwdag ;)

fluugs, lekker cocoonen hoor!

Hier is het harde-buiken-dag ;)
  donderdag 5 april 2012 @ 13:25:01 #165
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_109936853
Marije en Flug zet hem op dames, nu is het echt aftellen:D

Tassen overpakken, en weer inpakken, en weer uitpakken en weer inpakken. Vergeet de maxi cosi niet lol
pi_109937129
quote:
2s.gif Op donderdag 5 april 2012 11:59 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Dat had ik ook gelezen inderdaad. De echoscopiste had het echter over nog een testje doen. Misschien anders maar eens vragen om het bloed op hcg te laten testen. Of gewoon afwachten.
Diaan ik dacht dat de zwangerschapstest juist niet kon omdat het hcg gehalte nog steeds hoog is. Misschien kun je met een bloedtest wel zekerheid krijgen, dat weet ik niet. Dacht in ieder geval, dat de echo het meest nauwkeurig is. Ze zouden in de echo dacht ik sowieso het vruchtje kunnen zien & ik dacht vanaf 9 weken ook de hartslag kunnen zien van het kind & met doptone afluisteren. Was jij niet al zover?

Flugeltje & Marrije, succes alvast voor jullie. En Sorbootje ook?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_109937420
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 13:31 schreef Tinuviel het volgende:

[..]
En Sorbootje ook?
Dank je. Waarvoor? ;)
pi_109937503
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 13:31 schreef Tinuviel het volgende:

[..]

Ze zouden in de echo dacht ik sowieso het vruchtje kunnen zien & ik dacht vanaf 9 weken ook de hartslag kunnen zien van het kind & met doptone afluisteren. Was jij niet al zover?
Hartje was hier al met 7 weken goed te zien op de echo :Y

Nekplooimeting was prima, geen verhoogd risico en mini heeft het prima naar zijn zin O+ O+ (emo-momentje)
  donderdag 5 april 2012 @ 13:42:35 #169
114177 Diaan73
pi_109937652
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 13:39 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Nekplooimeting was prima, geen verhoogd risico en mini heeft het prima naar zijn zin O+ O+ (emo-momentje)
O+ *O* *O* Super voor jullie!! :*

Tinuviel.. ik ben ong. 6 weken zwanger nu. In de komende week zou je het hartje moeten kunnen zien op de echo. Ik heb afgelopen maandag een echo gehad en daar was alleen een vruchtzakje te zien van 10 mm. Past bij 4 tot 5 weken zwangerschap. Het is dus allemaal op het randje, maar er zat - ondanks de bloedingen - toch iets. Maar of het goed is of niet, dat is nog niet bekend. Dat moet de volgende echo uitwijzen.

Bij Lennon had ik een echo bij 7 weken en 4 dagen en was ook mooi hartje te zien. :Y
Make love, not war ☮
pi_109937729
Ophelia *O* *O* *O*

Diaan, ik hoop het zo zo zo ontzettend dat je binnenkort een hartje te zien krijgt :*

Fluug en Marrije morgen opnieuw mama *O* Zet hem op dames!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_109938176
Bij mij was bij 5 weken het hartje al te zien.
  donderdag 5 april 2012 @ 13:55:31 #172
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_109938244
Maar dat is niet altijd zo. Bij mij was er met 5w met inwendige echo geen hartje te zien.
  donderdag 5 april 2012 @ 13:56:13 #173
114177 Diaan73
pi_109938279
Nee, ik heb begrepen dat bij de ene vrouw het wel te zien is, bij de andere niet. Dat is nog weleens verschillend en heeft ook verder niets te zeggen of het wel of niet goed is.

BE, zagen ze wel een vruchtzakje? En zo ja, hoe groot was die?
Make love, not war ☮
pi_109938316
Sorbootje ik dacht dat je al zover was, maar dan vergis ik me vast.

Ophelia & Diaan, wat een vroege echo's, ik had de mijne pas rond 8/9 weken. Daarin was idd ook altijd het vruchtje & kloppend hartje te zien.

*O* voor de goede nekplooimeting Ophelia.

Diaan, ik dacht gewoon ik zeg het omdat je zei, dat je nog moet wachten tot de 19e april. En als je eerder mag spieken zou je dat vast wel wat rust geven. Kan je vlos niets regelen met betrekking tot de afspraak als je zegt, dat je zo graag zekerheid zou willen hebben?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_109938346
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 13:39 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

wat een goed nieuws *O* O+

ik mag morgen voor de meeting
  donderdag 5 april 2012 @ 13:58:51 #176
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_109938407
quote:
2s.gif Op donderdag 5 april 2012 13:56 schreef Diaan73 het volgende:
Nee, ik heb begrepen dat bij de ene vrouw het wel te zien is, bij de andere niet. Dat is nog weleens verschillend en heeft ook verder niets te zeggen of het wel of niet goed is.

BE, zagen ze wel een vruchtzakje? En zo ja, hoe groot was die?
Ze hebben geen afmetingen gegeven. De gyneacoloog zei bij de echo dat het vruchtzakje groot was, week of 6, maar dat het vruchtje daar niet mee overeen kwam, eerder 5. Bij de volgende echo een week later zat het vruchtje op 6w3d. Maar ze zeiden er niet bij hoe groot het was, dus je hebt er niks aan. :@
  donderdag 5 april 2012 @ 14:01:15 #177
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109938519
klinkt best lekker Asy!

Lief die succeswensen, dank.

Fijn dat het een goede nekplooimeting was <Ophelia!
pi_109938607
Tinuviel, bijna! Nog een maand of zes ;)

En klopt, wij waren van tevoren ook gewaarschuwd dat het hartje net zo goed niet te zien zou kunnen zijn.
  donderdag 5 april 2012 @ 14:05:16 #179
114177 Diaan73
pi_109938664
Tinu, ik heb die eerste echo gekregen omdat ik bloedverlies heb. En dus daarom afgelopen maandag een spoedecho gehad om te kijken of er nog wat zat... en er zat dus een vruchtzakje wat normaal is bij een zwangerschap van 5 weken. Aangezien ik niet weet wanneer de 1e dag van mijn laatste ongesteldheid en eisprong was, is de duur van de zwangerschap een beetje vaag. Ik heb dan ook nog vaak een cyclus van 5 weken.
Make love, not war ☮
  donderdag 5 april 2012 @ 14:07:07 #180
114177 Diaan73
pi_109938715
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 13:58 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ze hebben geen afmetingen gegeven. De gyneacoloog zei bij de echo dat het vruchtzakje groot was, week of 6, maar dat het vruchtje daar niet mee overeen kwam, eerder 5. Bij de volgende echo een week later zat het vruchtje op 6w3d. Maar ze zeiden er niet bij hoe groot het was, dus je hebt er niks aan. :@
Okay... bij mij was nog geen vruchtje te zien. Is dat niet vreemd eigenlijk? Of komt het omdat een uitwendige echo was? Met inwendige echo zien ze wel meer heb ik begrepen.
Make love, not war ☮
pi_109938762
Dat zien ze denk ik echt niet met een uitwendige echo in dat stadium.
pi_109938771
Vind ik niet gek hoor Diaan. Bij mij konden ze het maar net uitwendig zien bij 9 weken en zijn ze alsnog over gegaan op inwendig.
The way you rock'n'roll
  donderdag 5 april 2012 @ 14:10:06 #183
114177 Diaan73
pi_109938837
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:08 schreef Sorbootje het volgende:
Dat zien ze denk ik echt niet met een uitwendige echo in dat stadium.
Jij hebt een inwendige gehad met 5 weken?
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Vind ik niet gek hoor Diaan. Bij mij konden ze het maar net uitwendig zien bij 9 weken en zijn ze alsnog over gegaan op inwendig.
Okay.. dan kan die twijfel naast me neer leggen. ^O^
Make love, not war ☮
pi_109938899
Vandaag was voor mij ook de eerste uitwendige echo :Y
  donderdag 5 april 2012 @ 14:18:15 #185
114177 Diaan73
pi_109939188
Mischien had ik ook gewoon een inwendige echo moeten krijgen... maar mijn vk werkt samen met een echobureau dat bij hun in het pand zit en die maken geen inwendige echo's. Ik ben nu aan het denken wat ik heb gehad bij Lennon. Was in het ziekenhuis... maar inwendig of uitwendig weet ik niet meer.
Make love, not war ☮
  donderdag 5 april 2012 @ 14:26:18 #186
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_109939527
Beetje vreemd vind ik dat eerlijk gezegd. Bij mij kon ze met 8.5 al te weinig zien uitwendig, dus kreeg ik zelfs nog een inwendige. Ik (ongeduld) zou bellen of je zsm een inwendige kunt krijgen.

Anyway, dikke :* voor jou!
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  donderdag 5 april 2012 @ 14:27:18 #187
114177 Diaan73
pi_109939569
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:26 schreef __Isis__ het volgende:
Beetje vreemd vind ik dat eerlijk gezegd. Bij mij kon ze met 8.5 al te weinig zien uitwendig, dus kreeg ik zelfs nog een inwendige. Ik (ongeduld) zou bellen of je zsm een inwendige kunt krijgen.

Anyway, dikke :* voor jou!
Morgen heb ik een afspraak bij vk, ik ga dan vragen of ik evt. afspraak voor inwendige echo mag/kan gaan maken. Of dat zij dat voor mij doen...

Thnx!
Make love, not war ☮
pi_109939598
Dat vind ik eigenlijk ook een beetje vreemd Diaan, dat je geen inwendige echo hebt gehad. Daarop is in dit stadium veel meer te zien!
Bij mijn dochter kreeg ik i.v.m. eerdere miskraam ook een inwendige echo met 7 weken en daarop was een duidelijk knippertje te zien.
Dus misschien kun je aan je vk vragen of je over een week of 2 ergens (ziekenhuis of ander echobureau) een inwendige echo kunt krijgen?
  donderdag 5 april 2012 @ 14:32:55 #189
114177 Diaan73
pi_109939796
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:27 schreef bijtje84 het volgende:
Dat vind ik eigenlijk ook een beetje vreemd Diaan, dat je geen inwendige echo hebt gehad. Daarop is in dit stadium veel meer te zien!
Bij mijn dochter kreeg ik i.v.m. eerdere miskraam ook een inwendige echo met 7 weken en daarop was een duidelijk knippertje te zien.
Dus misschien kun je aan je vk vragen of je over een week of 2 ergens (ziekenhuis of ander echobureau) een inwendige echo kunt krijgen?
bijtje, zie mijn post hierboven... Ik ga ook even vragen waarom ik niet meteen een inwendige echo heb gekregen. Dan was er wrs ook meer te zien zijn geweest. Misschien is het bij hen wel de procedure zo.
Make love, not war ☮
  donderdag 5 april 2012 @ 14:32:55 #190
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109939798
pffft, inmiddels al een uur aan ctg, terwijl ik maar half uur hoefde. Ook al twee keer anders moeten gaan liggen omdat ze Piet te rustig vinden. Heb 't zelf inmiddels ook niet meer al te breed... :{
  donderdag 5 april 2012 @ 14:33:46 #191
114177 Diaan73
pi_109939838
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:32 schreef flugeltje het volgende:
pffft, inmiddels al een uur aan ctg, terwijl ik maar half uur hoefde. Ook al twee keer anders moeten gaan liggen omdat ze Piet te rustig vinden. Heb 't zelf inmiddels ook niet meer al te breed... :{
:* Pfff. Kunnen ze niet gewoon beginnen met inleiden? Of vliezen breken? Blijkbaar is het wel tijd voor Piet om naar buiten te komen.
Make love, not war ☮
pi_109939886
Succes Flugel!
En Diaan, hoop dat je een inwendige echo krijgt! :P
  donderdag 5 april 2012 @ 14:36:53 #193
100412 mefke79
komt goed!
pi_109939983
Flugel, ik zou denk ik in jou geval ook vragen om vliezen breken nu. Wie weet is dat toch net nog het seintje dat je nodig hebt. Want dit klinkt niet heel lekker.

Diaan, niet inwendig? He, dat vind ik echt raar. Ik heb heel wat vroege echo's gehad met 5, met 6, met 7 weken. En die met 5 was dan laat 5 en dat gaf dan een klein hartje wat volgens de vk net begonnen was met kloppen (dat schijnt te zien te zijn). Ik heb thuis wel ergens een link over de grootte van vruchtzak/vruchtje en het aantal weken. Ik kan effe voor je google'n?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 5 april 2012 @ 14:42:05 #194
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109940177
quote:
2s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:33 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

:* Pfff. Kunnen ze niet gewoon beginnen met inleiden? Of vliezen breken? Blijkbaar is het wel tijd voor Piet om naar buiten te komen.
ja, dus dat!
Sterkte fluug!
pi_109940220
Waar wachten ze nou op dan Flugel? Tot ie weer drukker wordt?
En hoe lang willen ze je nog zo laten liggen?

Wat de rest zei, inleiden of vliezen breken!
  donderdag 5 april 2012 @ 14:44:26 #196
100412 mefke79
komt goed!
pi_109940266
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:36 schreef mefke79 het volgende:
Flugel, ik zou denk ik in jou geval ook vragen om vliezen breken nu. Wie weet is dat toch net nog het seintje dat je nodig hebt. Want dit klinkt niet heel lekker.

Diaan, niet inwendig? He, dat vind ik echt raar. Ik heb heel wat vroege echo's gehad met 5, met 6, met 7 weken. En die met 5 was dan laat 5 en dat gaf dan een klein hartje wat volgens de vk net begonnen was met kloppen (dat schijnt te zien te zijn). Ik heb thuis wel ergens een link over de grootte van vruchtzak/vruchtje en het aantal weken. Ik kan effe voor je google'n? gevonden
  donderdag 5 april 2012 @ 14:44:43 #197
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_109940276
quote:
2s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:07 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Okay... bij mij was nog geen vruchtje te zien. Is dat niet vreemd eigenlijk? Of komt het omdat een uitwendige echo was? Met inwendige echo zien ze wel meer heb ik begrepen.
Ja, inwendig zien ze wel meer. Hij deed dat omdat hij op zoek ging naar het spiraaltje, vandaar meteen inwendig.
  donderdag 5 april 2012 @ 14:45:54 #198
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_109940330
Mijn oO< bleef onopgemerkt dus om te voorkomen dat jullie denken dat d'een of d'andere zot maar even wat neerzet omdat 'ie niets beters te doen heeft, een update ...

Na onze vorige ervaringen ruim drie jaar geleden met IUI en IVF (resulterend in nr. 4 en 5) , dachten we dat het op natuurlijke wijze niet meer zou gaan. Hoewel mijn vrouw (hier in OUD door McLaura tot Silly gedoopt) graag nog eentje zou willen, had ze zich erbij neergelegd.

Wie schetste onze verbazing toen bleek dat nr. 6 zich toch aanmeldde? We zijn nu in week 18. Kloppend hartje: check; bloedtesten ok: check; nekplooimeting ok: check. Over anderhalve week vruchtwaterpunctie, het ziet ernaar uit dat dat ook allemaal in orde is (hoewel, je weet nooit ...).

Aan de ene kant ben ik blij, ik heb altijd al een groot gezin willen hebben (hoewel ik altijd 5 heb gezegd). Daarbij, niks mooier dan een zwangere vrouw (zeker als het je eigen is ;) ).
Aan de andere kant ben ik nog altijd als de dood dat er iets mis gaat. Ten eerste zijn we allebei geen 20 meer, integendeel, doe er maar 20+ bij. Ten tweede hebben we vorig jaar twee miskramen gehad en wil ik die emotionele achtbaan liever niet nog eens meemaken; als ik het al moeilijk vind, wat moet het dan niet voor mijn vrouw zijn ...

Tot nu toe heb ik altijd vanaf het begin tegen die buik geleuterd en gezongen, dit keer kan ik het (nog) niet opbrengen. Waarschijnlijk als de vruchtwaterpunctie goede resultaten oplevert en er ook geen complicaties optreden, dat dan in mijn ogen de 'kritieke periode' voorbij is en ik er eindelijk ook van kan genieten.
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
  donderdag 5 april 2012 @ 14:47:34 #199
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_109940399
Jeetje SilkTie, da's ook een verrassing dan! :o Ik ga toch wel gefeliciteerd zeggen hoor! :Y *O*
  Moderator donderdag 5 april 2012 @ 14:49:10 #200
5428 crew  miss_sly
pi_109940473
Whaaaa SilkTie, die zag ik niet aankomen! Ik dacht: waar ken ik die naam ook alweer van! Nu weet ik het weer. Toch gefeliciteerd! Hoop dat alles goed blijkt en blijft en dat een gezonde nummer 6 zich over een behoorlijk aantal weken aandient!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 5 april 2012 @ 14:51:17 #201
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_109940576
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:45 schreef SilkTie het volgende:
Mijn oO< bleef onopgemerkt dus om te voorkomen dat jullie denken dat d'een of d'andere zot maar even wat neerzet omdat 'ie niets beters te doen heeft, een update ...

Na onze vorige ervaringen ruim drie jaar geleden met IUI en IVF (resulterend in nr. 4 en 5) , dachten we dat het op natuurlijke wijze niet meer zou gaan. Hoewel mijn vrouw (hier in OUD door McLaura tot Silly gedoopt) graag nog eentje zou willen, had ze zich erbij neergelegd.

Wie schetste onze verbazing toen bleek dat nr. 6 zich toch aanmeldde? We zijn nu in week 18. Kloppend hartje: check; bloedtesten ok: check; nekplooimeting ok: check. Over anderhalve week vruchtwaterpunctie, het ziet ernaar uit dat dat ook allemaal in orde is (hoewel, je weet nooit ...).

Aan de ene kant ben ik blij, ik heb altijd al een groot gezin willen hebben (hoewel ik altijd 5 heb gezegd). Daarbij, niks mooier dan een zwangere vrouw (zeker als het je eigen is ;) ).
Aan de andere kant ben ik nog altijd als de dood dat er iets mis gaat. Ten eerste zijn we allebei geen 20 meer, integendeel, doe er maar 20+ bij. Ten tweede hebben we vorig jaar twee miskramen gehad en wil ik die emotionele achtbaan liever niet nog eens meemaken; als ik het al moeilijk vind, wat moet het dan niet voor mijn vrouw zijn ...

Tot nu toe heb ik altijd vanaf het begin tegen die buik geleuterd en gezongen, dit keer kan ik het (nog) niet opbrengen. Waarschijnlijk als de vruchtwaterpunctie goede resultaten oplevert en er ook geen complicaties optreden, dat dan in mijn ogen de 'kritieke periode' voorbij is en ik er eindelijk ook van kan genieten.
Mazzel tov! *O*
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_109941089
Nytar *O* gefeliciteerd met de positieve test!

Covie *O* ingedaald? Das mooi!!
En 33wkn *O* natuurlijk :)

Ophelia *O* wat fijn!!

SilkTie *O* gefeliciteerd! Nr 6! O+ een groot gezin (kom zelf uit n gezin van 5kinderen, altijd gezellig :) )
Hoop dat alles goed gaat :* !

Allemaal *O* 's haha

Coco hoop dat je een goede echo hebt!

Heb last van m'n bekken, samen met zus (niet m'n zwangere zus :9) boodschappen gedaan.. Ben echt kapot. Wel fijn dat ze ff hielp.
Durf niet in m'n 1tje te douchen/in bad (wat duizelig en erg moe)
Dus hang nu lekker op de bank met n hikkende buikbaby O+
  donderdag 5 april 2012 @ 15:16:24 #203
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109941548
ow fluugs, dat klinkt niet zo lekker. Hopelijk gaan ze vandaag al actie ondernemen :*

SilkTie, van harte gefeliciteerd! *O*

Diaan, bij ons in het ziekenhuis doen ze alle (termijn)echo's tot 10 weken inwendig omdat dat nauwkeuriger is. Ik vind het ook een beetje raar dat jij een uitwendige hebt gehad. Ik zou dan ook vragen of je een inwendige mag.
Hier de termijnecho gehad met 7,5 week en toen zag je al duidelijk een hartje :Y

Ophelia, fijn dat alles goed is!
covie, joepie ingedaald! Dat waren dus de steken in je doos ;)
  donderdag 5 april 2012 @ 15:20:40 #204
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_109941706
quote:
2s.gif Op donderdag 5 april 2012 13:19 schreef Asyniur het volgende:

Hier is het harde-buiken-dag ;)
Wat nou harde buiken! Weeen moet je hebben, weeen!! Poep huubke er nu eens uit joh!
:*

En weg hier!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  donderdag 5 april 2012 @ 15:23:51 #205
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109941838
quote:
14s.gif Op donderdag 5 april 2012 15:20 schreef Elmo76 het volgende:

[..]

Wat nou harde buiken! Weeen moet je hebben, weeen!! Poep huubke er nu eens uit joh!

En weg hier!
mja, ik doe heul erg mijn best, maar meer dan een harde buik kan ik er niet van maken.
pi_109942018
Even snel, want in de auto, maar alles is tot nu toe in orde :) Hartje gehoord dit keer, en de frutsel al flink zien bewegen. Ben nu 9w2d, over drie weken nekplooimeting.
pi_109942081
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 15:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
Even snel, want in de auto, maar alles is tot nu toe in orde :) Hartje gehoord dit keer, en de frutsel al flink zien bewegen. Ben nu 9w2d, over drie weken nekplooimeting.
*O* O+
  donderdag 5 april 2012 @ 15:30:05 #208
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109942103
quote:
Gaaf! *O*
pi_109942137
quote:
*O* *O* O+ Frutsel
pi_109942153
quote:
*O* *O*
pi_109942202
Coco wat fijn!! *O*

Ophelia ook fijn dat alles in orde was! *O*

Covie, beeb ingedaald, fijn!! :Y

Zoë doe je rustig aan :* heb je niet een stoel die mee kan onder de douche?

Fluug :{ ben benieuwd wat voor aktie ze nu gaan ondernemen...

Silktie wat een verrassing!! Van harte!

Diaan, oooh dat verklaard een hele hoop :o hier met 6 weken en 2 dagen een knipperende mini van 3 mm groot (dus echt de mini, niet de vruchtzak) dus erg logisch dat dat met een uitwendige echo niet is gezien (het was met de inwendige al lastig toen ;)) ik zou even bellen en vragen of je wellicht in het zkh een echo mag laten maken inderdaad ;) gewoon voor je eigen geruststelling!!
  donderdag 5 april 2012 @ 15:54:50 #212
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109943047
Coco wat fijn *O*

Silktie, dat zijn nog eens verrassingen :D Gefeliciteerd....

Diaan, kan me niet voorstellen dat ze bij jou uitwendig iets kunnen onderscheiden, ik kreeg juist ook vrij lang inwendige echo's ivm m'n buik ;)

Nou, ik ben weer thuis hoor. Uiteindelijk na flink wat geplaag werd ie toch wat drukker. Afspraak staat nog voor morgen, maar wel effe bellen vantevoren of het niet te druk is, dan schuiven we door naar zaterdag. Heb uiteindelijk overigens anderhalf uur aan de CTG gelegen en in heel die tijd is niet een harde buik geregistreerd (niet dat ik er eentje voelde hoor, maar typisch is het wel weer dat het helemaal gestopt is.)

Kom ik net thuis, ga ik piesen en wat valt er in de wc? Juist, zo'n beetje de rest van de slijmprop :')

Schiet mij maar lek, ik snap er niets meer van....
  donderdag 5 april 2012 @ 15:55:00 #213
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_109943054
@ diaan, ik heb bij seth met 4 weken een inwendige echo gehad. Daar was niks op te zien. Ik moest met 5 weken terug toen was het een leeg vruchtzakje inwendig. Met 7 weken een kloppend hartje, ook met een inwendige echo. Ik duim voor je!
pi_109943063
Flugel, hoe gaat het nu? Moet je morgen terugkomen of gaan ze vandaag al actie ondernemen?

Coco, fijn en goede echo!
Ophelia, ook fijn dat alles goed was!

Silktie en Nytar, gefeliciteerd!

Ik heb gister en vandaag geprobeerd de verloskundige te bellen voor een afspraak. Je hebt dan vaste tijden (een half uur) waarin je kan bellen voor een afspraak. Nou ja ik kreeg na heel vaak bellen niemand te pakken. Dus nu kan ik maandag pas weer bellen. Dus ik dacht al, laat maar zitten ik doe het wel zonder dit keer :{w :+
pi_109943197
Asy :*

Gerb
Wij hebben n bad&douche in 1 zegmaar. En ik kan niet op de rand (te smal) oid zitten om te douchen :( Moet maar weer wachten tot m'n lief er is.

Baal er wel van dat ik steeds minder kan :@ 't gaat echt snel achteruit.
Gelukkig heb ik lieve vrienden&fam en diegene waar ik een stressgevoel van kreeg die is daar nu van op de hoogte & houdt meer rekening met mij :)

Moet dus niet klagen, maar kan niet wachten tot ik mezelf weer kan redden :)

Heb echt respect voor de dames die klachten hebben (qua misselijkheid, pijnklachten of wat dan ook) En die ook nog n kleintje hebben rondlopen

Coco *O* !!!

Pff fluug! -O-
pi_109943231
Fluug, zonder harde buiken de rest van de slijmprop :P jij gaat gewoon voor de 7 cm zonder een centje pijn en dan even in 3 hoesten de rest! :Y (ik hoop dat er plek is morgen! Ik duim duim duim!)

Ik vind het verhaal van Diaan eigk best positief worden.. als er rond de 6 weken uitwendig in elk geval een vruchtzak te zien is!! :D
  donderdag 5 april 2012 @ 16:00:36 #217
114177 Diaan73
pi_109943253
Solagratia, psst maandag is het 2e Paasdag, zal ook niemand aanwezig zijn.

Dames, bedankt voor het delen van de ervaringen en kennis mbt echo's. :* Ik ga de link van Mefke zo even op mn gemak doorlezen. Maar eigenlijk is het een positief teken dat er met een uitwendige echo al een vruchtzakje van 10 mm is geconstateerd. Ik bespreek de inwendige echo morgen even met de vk.

Flugeltje jeetje, slijmprop eruit wil nog niet alles zeggen, heb ik me laten vertellen. Maar ik vind dat er dan toch wel wat aan het gebeuren is hoor. Ik hoop dat de bevalling vandaag uit zichzelf aandient. :* Fijn dat Pieter weer wat drukker is!
Make love, not war ☮
pi_109943254
Kan me goed voorstellen dat je ervan baalt Zoë :* het is ook niet leuk.....
  donderdag 5 april 2012 @ 16:01:41 #219
114177 Diaan73
pi_109943290
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2012 15:59 schreef Zoë23 het volgende:
Asy :*

Gerb
Wij hebben n bad&douche in 1 zegmaar. En ik kan niet op de rand (te smal) oid zitten om te douchen :( Moet maar weer wachten tot m'n lief er is.

Baal er wel van dat ik steeds minder kan :@ 't gaat echt snel achteruit.
Gelukkig heb ik lieve vrienden&fam en diegene waar ik een stressgevoel van kreeg die is daar nu van op de hoogte & houdt meer rekening met mij :)

Moet dus niet klagen, maar kan niet wachten tot ik mezelf weer kan redden :)

Heb echt respect voor de dames die klachten hebben (qua misselijkheid, pijnklachten of wat dan ook) En die ook nog n kleintje hebben rondlopen

Coco *O* !!!

Pff fluug! -O-
:* soms is zwanger zijn ook helemaal niet zo leuk!
Make love, not war ☮
pi_109943461
Baal wel van de pijn enz
Maar gelukkig heb ik allemaal klachten&niet de baby, en is ze (voor zover we weten) gezond, en dat maakt me ook wel weer blij :)

't klinkt positief diaan :) maar kan me voorstellen dat je t graag zelf wilt zien & 't wilt horen van de vk.
  donderdag 5 april 2012 @ 16:09:59 #221
114177 Diaan73
pi_109943552
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2012 16:07 schreef Zoë23 het volgende:

Baal wel van de pijn enz
Maar gelukkig heb ik allemaal klachten&niet de baby, en is ze (voor zover we weten) gezond, en dat maakt me ook wel weer blij :)

't klinkt positief diaan :) maar kan me voorstellen dat je t graag zelf wilt zien & 't wilt horen van de vk.
Dat dus :Y

SilkTie van harte gefeliciteerd *O*
Make love, not war ☮
  donderdag 5 april 2012 @ 16:11:27 #222
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_109943605
Dank allemaal.
Ben net met een nieuwe baan begonnen, kan dus niet al te veel hier rond hangen maar zal proberen goede berichten rond te strooien ;) .

Voor alle dames hier heel veel succes, sterkte met de moeilijke momenten, maar vooral veel plezier van de mooie momenten.
  donderdag 5 april 2012 @ 16:12:22 #223
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109943636
Zoë, je bent er bijna meis :*
Fijn dat je omgeving meer rekening met je houdt...

flugel, ben je zelf ook (genoeg) gerustgesteld?

Ik word gek van mijn familie (nou ja een deel ervan). Ik zit al 33 weken thuis en ik geloof dat er 2x iemand geweest is (buiten de verjaardag van Harry dan) en dinsdag belde mijn zus toen ik Harry net van school moest halen, dinsdagavond belde mijn vader 3x (!!) in 15 min 'omdat hij even wilde weten hoe het ging' (ik kon de eerste 2x niet opnemen) en vandaag belde diezelfde zus van dinsdag weer 3x in nog geen uur (of ik al bezig was) en omdat ik niet meteen reageerde heeft ze mijn zus maar gebeld die hier (bijna) elke donderdag is...

Aaaargh!!!
  donderdag 5 april 2012 @ 16:23:57 #224
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109944108
Gelukkig valt dat hier enigszins mee, alleen als we te lang niet twitteren krijgen we reactie :')

Ik ben wel wat gerustgesteld ja, lekker zit 't me niet hoor. Maar we gaan morgen toch inleiden dus die ene dag red ik nog wel ;)
pi_109944123
Silktie, gefeliciteerd! *O*

Coco, lijkt me heerlijk om het hartje te horen O+ Top dat alles goed is *O*

Zoë :*

Asy, dat lijkt me echt enorm irritant. Ik zou echt acuut het geluid m'n telefoon uitzetten en ze compleet negeren.

Fluugs het eind is voor jou en Pietertje in zicht, en als het niet veilig was hadden ze jullie daar gelijk gehouden :*
  donderdag 5 april 2012 @ 16:32:52 #226
100412 mefke79
komt goed!
pi_109944485
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 16:23 schreef flugeltje het volgende:
Gelukkig valt dat hier enigszins mee, alleen als we te lang niet twitteren krijgen we reactie :')

Ik ben wel wat gerustgesteld ja, lekker zit 't me niet hoor. Maar we gaan morgen toch inleiden dus die ene dag red ik nog wel ;)
en dat vind ik dus eng he, dat het jou niet lekker zit. Kijk je uit? En trek desnoods midden in de nacht nog aan de bel als het niet goed voelt. Maar morgen dus actie, mooi!

Diaan, tis niet de leukste link, maar hij heeft me door heel veel twijfels heen gesleept bij beide zwangerschappen.
  donderdag 5 april 2012 @ 16:34:08 #227
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109944550
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 16:32 schreef mefke79 het volgende:

[..]

en dat vind ik dus eng he, dat het jou niet lekker zit. Kijk je uit? En trek desnoods midden in de nacht nog aan de bel als het niet goed voelt. Maar morgen dus actie, mooi!

Diaan, tis niet de leukste link, maar hij heeft me door heel veel twijfels heen gesleept bij beide zwangerschappen.
Nuance; ik ben ervan overtuigd dat Pieter het niet meer naar z'n zin heeft. Dat is nu ook al geconstateerd op de ctg. Maar ik ben niet bezorgd over zijn gezondheid zeg maar... Morgen is mooi.
pi_109944638
SilkTie super hoor! *O* Snap best dat je toch even de tests wilt afwachten maar dan kan je ook echt gaan genieten O+

Zoë :* dat het goed gaat met de baby is natuurlijk super fijn, maar kan me best voorstellen dat je een dagje pijnvrij wilt zijn, je hebt al vanaf vroeg in de zwschap klachten dus dan ben je er af en toe wel klaar mee. Maar volgens mij geniet je ook wel van de leuke momenten heb ik het idee en dat is ook belangrijk! :Y

Fluugs en Marije ben zo benieuwd naar morgen!!
Flugel zo te horen heeft jou lichaam inderdaad gewoon nog een extra zetje nodig, en is die bevalling morgen zo op gang!!

Asy soms he, die familie!! }:|
En dit weekend ga jij ook werpen hoor! :D
  donderdag 5 april 2012 @ 16:39:31 #229
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_109944799
Gefeliciteerd Siltie :)

:* voor de dames die het kunnen gebruiken, het zijn er een hoop vandaag.

Flug, nog maar 1 dagje ff volhouden. Je merkt dat het alleen werkt als je echt ontspannen bent, want toen je thuis kwam, kwam de slijmprop (de rest) Jouw lichaam geeft wel aan dat het bijna zover is maar zelfs de kleinste spanning kan het tegenhouden...

En weer even bijlezen, heb zelf niet zo'n fijne dag. Voel me vandaag ff klote, moe, hoofdpijn (heb nooit hoofdpijn) en probeerde mijn les te verzetten van vanavond maar die mensen hebben schijnbaar vodafone, lol

Heb ze uit voorzorg toch maar een mailtje gestuurd naast sms-jes in de hoop dat ze het optijd lezen en niet erg vinden dat ik vanavond er niet ben.
  donderdag 5 april 2012 @ 16:43:44 #230
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_109945011
Gelukkig krijg ik net een mailtje terug dat ze het niet erg vinden en volgende week een uurtje extra komen, dat neemt echt ff last van mijn schouders want ik moet hier ook al een teiltje pakken:( Er heerst toch geen griep ofzo?

Iemand nog leuk nieuws te melden, vandaag is dat een beetje op bij mij haha
pi_109945395
Edit: aha loodje bij deze best goed nieuws!

oh ja ik wil jullie allemaal niet jaloers maken maar ik denk dat de baas-van-het-jaar-award naar mijn baas mag!

Na 2 dagen uitrusten stuurde ik vandaag dat ik als ik naar de vk was geweest weer zou komen.
Dus kom op het werk, collega's :? wat doe jij hier?!
Had de baas mij een sms gestuurd: "Ik wil je niet meer zien deze week, tot dinsdag!" alleen had ie dus per ongelijk naar zijn vrouw gestuurd :') die moet wat uitleggen denk ik! en nu dwingen de collega's me nog net niet om halve dagen te werken en dan 's middags evt. thuis nog wat te doen als ik geslapen heb. Maar heb nog zoveel wat ik wil afronden :@

Omgekeerde wereld hier dus O+ wel ontzettend lief O+
  donderdag 5 april 2012 @ 16:56:54 #232
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_109945636
Dat is echt heel cool covie, misschien heeft ie zijn vrouw meegemaakt toen zij zwanger was lol.
Dat hoor je inderdaad niet vaak, fijn dat je het zo kan ervaren!!!

Bij mijn vorige kantoorjob deden ze ook niet moeilijk, daar was een vrouw zwanger, kwam uiteindelijk later terug dan verwacht en dat was helemaal geen probleem, ze werkte haast niet meer, dat was ook geen probleem. Voor mij ook niet want ik was haar vervanging en ik kon mijn uren dus langer aanhouden, dat was dus ook fijn:) Ben blij dat er nog bedrijven zijn die wel meedenken met zwangeren en moeders
  donderdag 5 april 2012 @ 17:08:36 #233
114177 Diaan73
pi_109946169
covie, wat fijn! ^O^

Bij mijn werk ook totaal geen problemen hoor. Afgelopen maandag hebben ze gewoon genoteerd als ziek. Leven ook heel erg mee. Bij mijn vorige zwangerschappen moest ik halverwege de zwangerschappen minder gaan werken van de vk. Was ook geen probleem. Ze weten ook dat als je doorgaat met klachten je wrs er later meer last van kan gaan hebben.
Make love, not war ☮
pi_109946911
Asy
:) :*

:{ verder laat je fam dus weinig horen? (of komen niet echt langs om je te ondersteunen met 't e.e.a)
maar nu 't spannend wordt willen ze wel op de hoogte gehouden worden?
Wel lief natuurlijk dat ze nu belangstelling tonen maar kan me voorstellen dat als ze normaal niet bellen dat je denkt van.. en nu wel..

flugeltje

Covie
Ja idd, ik geniet zeker O+ :)

En wat fijn van je baas! Zo kan 't dus ook ^O^

Loodje
:* pff niks aan als je je zo voelt!

& leuk nieuws
volgens mij is mn buik iets lager vergeleken met gister
die krampen doen dus toch iets ^O^
+ een snicker en halve zak doritos hebben me goed gedaan, ben nu wat minder moe :9
mn lief is 18:30 pas thuis, heb dan vast wel weer ruimte voor avondeten O-)
pi_109946953
SilkieTie gefeliciteerd! Jeetje nr 6... ik vind het vooruitzicht om straks 3 kids te hebben al heul veul haha.

Flugel nou duidelijk dus dat Pieter het minder naar zijn zin begint te hebben. Gelukkig dus morgen actie. Succes alvast! En hopelijk wordt je niet doorgeschoven naar zaterdag.

Diaan ja we poste tegelijk denk ik :) maar goed dat je het met je vk kunt bespreken morgen.
  donderdag 5 april 2012 @ 17:31:13 #236
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_109947091
Thanks zoe, idd is echt minder, gelukkig komt blijepeen zo thuis, hoop dat hij zich beter voelt:)

Krijg een enorm verlangen naar softijs pfffffffff

Asy, ik las het, dat is echt vervelend, maar luister naar je hart. Als je ze ff links wil laten liggen dan zullen ze dat (wel moeten) begrijpen. Als je ze met open armen wilt ontvangen omdat je de steun kan gebruiken is dat natuurlijk ook heel goed! het is wel fijn dat ondanks dat ze normaal niets laten weten, ze nu wel aan je denken.
Maar zoals ik al zei, je hart weet de juiste beslissing in dit soort dingen.
pi_109947688
Oh god wat een Oprah verhaal :D
  donderdag 5 april 2012 @ 18:17:45 #238
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109948628
Laten we het er op houden dat ik een heel aparte familie heb ;)

covie, fijn dat ze zo meedenken op je werk :Y

Zoë, fijn dat jij je weer wat beter voelt

Loodje, hopelijk voel jij je ook snel weer beter :*

fluugs en Marrije, morgen een datumtweeling *O*
Misschien moet ik mijn peuter morgen uitbesteden zodat ik rustig kan F5-en :P
pi_109948667
Zo..ik ben ook thuis van het werk.
Ben helemaal op .. dus ik ga zo nog even een klein rondje met de hond doen en dan pootjes omhoog. En hoe nodig de vloer ook gezogen moet worden, morgen weer een dag .. heb nu lang weekend. Dinsdag pas weer werken!

Ik wil op internet niet meer uitwijden over het werk en de problemen die ik daar had, puur om zelfbescherming. Enige wat ik erover los wil/durf te laten ... Is dat ik erg op mijn tellen moet passen vanaf nu. Dus dat doen we dan maar. Kan die stress er op dit moment niet bij gebruiken. Vandaag ook voor de eerste keer gemerkt dat de hormonen door mijn lijf gieren. Normaal ben ik niet zo snel van mijn stuk te brengen, dat was vandaag wel even anders. Vond het erg zwak van mezelf dat ik in het bijzijn van mijn leidinggevende begon te huilen, maar ik kon de tranen gewoon echt niet meer tegen houden.

Zo, genoeg erover gezegd.

Ik ga nu genieten van een onwijs mooi en relaxt weekend met mijn mannetje. En er zijn zat andere dingen waar ik me volledig op kan storten de komende tijd.

Ik heb vandaag wel heul lieve cadeautjes gekregen van mijn collega's, die ontzettend met me meeleven en altijd klaar voor me staan. Waarvoor hulde!
pi_109948741
Oww en Fluug.. ik was er serieus van overtuigd dat ik vandaag zou lezen dat je je kleintje eindelijk hebt! Maar nu zie ik dat het morgen wordt, samen met Marije?

En Asy nog steeds niks?

En voor al die anderen waar de screenings en echo's goed van waren.. ben ontzettend blij voor jullie *O*

En ook voor alle andere mensen die lekker in hun velletje zitten *O*

Had ik verteld over een vriendinnetje van mij? Moet binnen nu en 4 weken bevallen. Maar ze zit al sinds dat ze 4 maanden zwanger was thuis met ernstige bekkeninstabiliteit. Verging al die tijd ook van de pijn.. was echt niet meer te houden. Nu wordt ze ergens in de komende week ingeleid.. alleen ze vertelt niet wanneer .. dat houdt ze nog lekker even geheim. En ze heeft gezworen dat ze hierna nooit meer zwanger wordt haha. Kan me er wel iets bij voorstellen als je lijf niet echt mee wil werken.. en tis al iemand met engelengeduld *NOT*.. komt goed :)
pi_109948831
Er was een knipperend hartje te zien op de echo net! *O*
pi_109948832
Morgen verse baby's! *O*

Een :* voor iedereen die het nodig heeft, ben echt een zeef momenteel dus weet het niet goed meer :@

Ben heel moe vandaag, maar voel me daarnaast eigenlijk wel redelijk. Eten staat net in de oven en vanavond nog naar yoga (en dan mn best doen om daar niet in slaap te vallen) :P En dan morgen nog een dagje en dan is het weer weekend, Een druk maar leuk weekend, heb er zin in :)
pi_109948845
Wat fijn regenboogjes!! *O*
pi_109948868
Regenboogjes ^O^ *O*
  donderdag 5 april 2012 @ 18:26:15 #245
100412 mefke79
komt goed!
pi_109948879
Regenboogjes joepie!!!!! *O* *O* *O* *O*
pi_109948949
Hoera regenboogjes! *O*
pi_109948983
Twinkle, dat klinkt allemaal niet zo mooi, bij jou op het werk. Doe maar gewoon goed voor jezelf zorgen he?

Ik ga 'koken'. Oftewel: champignons en zalm in een pan gooien. Nom!
pi_109948989
Twinkle
Vervelend...werkgedoe.. :*
Maar fijn dat je lieve collega's hebt :)
Lekker genieten van je weekend met je mannetje :*

Regenoogjes *O* !!
pi_109949035
Fluugs spannend morgen! Alvast succes.

Marrije ook jij morgen een bijzondere dag!

SilkTie; wat bijzonder, gefeliciteerd!

En Regenboogjes een knipperend hartje O+ *O*

Diaan, ik hoop een knipperend hartje ook voor jou, en hopelijk gaat de tijd een beetje snel voor je.
I found myself alone,
  donderdag 5 april 2012 @ 18:59:47 #250
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109950005
Regenboogjes *O* *O* *O*
pi_109950091
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 18:24 schreef Regenboogjes het volgende:
Er was een knipperend hartje te zien op de echo net! *O*
*O* O+ *O*
pi_109950591
Regenboogjes *O*
pi_109951155
Gefeliciteerd Regenboogjes!!!!!
  donderdag 5 april 2012 @ 19:32:27 #254
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109951403
Kom je nu ook uit de kast regenboogjes?
pi_109951526
Fijn regenboogjes *O*

Ook al een kloon? stomme klonen altijd :{w :+
  donderdag 5 april 2012 @ 19:37:29 #256
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109951615
regenboogjes, wat tof! *O*

Twinkle, nee hier is nog niks loos. Alleen dat mijn buik om de haverklap keihard wordt, maar niks dat lijkt op weeën.
Morgen gaan flugel en Marrije en dan pak ik ons paaseitje dit weekend wel uit O+
  donderdag 5 april 2012 @ 19:38:36 #257
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_109951666
Oh wat fijn Regenboogjes! O+

Fluugs, doe gewoon grappig en werp vannacht ff gauw. :P zo niet, veel succes morgen, ik pers virtueel met je mee.

en Asy, hopen dat die harde buiken je goed op weg helpen.

En Marrije ook veel succes morgen! het is écht een goede vrijdag. :+
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 5 april 2012 @ 19:51:34 #258
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109952314
Nadeel van weten dat je ingeleid wordt is de zenuwen die erbij komen kijken... Ben stiekem best wel nerveus aan het worden nu. Jij nergens last van Marrije?

Moet mezelf gewoon over 11 uur al melden op het ziekenhuis :X
pi_109953058
Oh das wel lekker op tijd Fluug! Denk je dat slapen nog gaat lukken vannacht?
  donderdag 5 april 2012 @ 20:05:47 #260
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109953171
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 20:03 schreef Gerberaatje het volgende:
Oh das wel lekker op tijd Fluug! Denk je dat slapen nog gaat lukken vannacht?
Ik ga m'n best doen... Zul je zien dat ik tegen een uurtje of 4 pas in slaap ga vallen terwijl we rond vijf uur ons bed uit moeten... :') Gelukkig vandaag dus heel erg lang uitgeslapen...
  donderdag 5 april 2012 @ 20:06:13 #261
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109953203
kan ik me heel goed voorstellen flugel! :Y

Oi, ik moest even slikken: de babygorilla van GaiaZoo is overleden en de moeder sjouwt er nog mee rond :'(
pi_109953251
Hopelijk zak je nog even in een diepe coma voor een paar uur ;) ik hoop mee!

He jasses Asy :{
  donderdag 5 april 2012 @ 20:08:26 #263
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109953313
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 20:07 schreef Gerberaatje het volgende:
Hopelijk zak je nog even in een diepe coma voor een paar uur ;) ik hoop mee!

He jasses Asy :{
Je weet zelf hoe vroeg jij wakker was destijds bij je meisje ;)

Zielig van dat aapje ja ik las gister al ergens dat ze dat een paar dagen blijft doen en dat ze daarna pas kunnen kijken naar de doodsoorzaak...

[ Bericht 0% gewijzigd door flugeltje op 05-04-2012 20:14:22 ]
  donderdag 5 april 2012 @ 20:08:44 #264
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109953336
mja, vind het zo sneu...
Je ziet gewoon ook haar wanhoop/verdriet...

fluugs, ik hoop dat je toch op tijd in slaap valt.
  donderdag 5 april 2012 @ 20:08:49 #265
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109953340
Nou... Omdat ik na 00.00 niet meer mag eten ben ik daar nog ff op gefocusd :@ :')
Ik ben wel wat zenuwachtig, maar voel me ook wel gerustgesteld. Maar hoe dan ook, heb niks anders aan mn hoofd :D En toch nog steeds mn tas niet helemaal gepakt :{

Voor jou is het wel anders denk ik fluug, maar ik hoop dat het stukken vlotter gaat dan jouw vorige bevalling.
  donderdag 5 april 2012 @ 20:09:41 #266
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109953399
Ik weet niet of het zoveel anders is hoor Marrije, jij gaat er ook niet naartoe om je nagels te laten lakken zeg maar ;)
pi_109953502
Ophelia, Regenboogje en Coco wat fijn die goede echo's *O*

Marrije en Fluugs veel succes morgen, nog heel even en jullie hebben jullie kleintjes in jullie armen *O*
  donderdag 5 april 2012 @ 20:13:02 #268
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109953571
Regenboogjes, een kloppend hartje! *O*

Oh das fijn fluug, dat je zo vroeg er moet zijn.

Ik heb echt geen idee hoe ik me zal voelen morgenmiddag en hoe laat ik wat van me kan laten horen. Maar das ook niet zo spannend want ik plaats geen foto en vertel ook al geen naam 8-)
  donderdag 5 april 2012 @ 20:13:57 #269
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109953622
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2012 20:13 schreef Marrije het volgende:
Regenboogjes, een kloppend hartje! *O*

Oh das fijn fluug, dat je zo vroeg er moet zijn.

Ik heb echt geen idee hoe ik me zal voelen morgenmiddag en hoe laat ik wat van me kan laten horen. Maar das ook niet zo spannend want ik plaats geen foto en vertel ook al geen naam 8-)
Jij gaat mij echt wel een foto en een naam DM'en :o
pi_109953643
Geheimzinnig marrije :9

Heel veel succes alvast morgen :*

en Flugeltje ook! :*

Hoop dat jullie wat rust kunnen pakken vannacht.

Morgenmorgen! *O* O+
  donderdag 5 april 2012 @ 20:17:05 #271
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109953781
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 20:09 schreef flugeltje het volgende:
Ik weet niet of het zoveel anders is hoor Marrije, jij gaat er ook niet naartoe om je nagels te laten lakken zeg maar ;)
Ik heb toch het idee dat jij meer moet afwachten hoe het verloopt en das spannender...? Bij is het meer een kwestie van komt er nog een spoed ks tussendoor of niet.
Maar daarna....oh my, zie echt op tegen t herstel :X
  donderdag 5 april 2012 @ 20:18:20 #272
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109953857
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 20:13 schreef flugeltje het volgende:

[..]

:o
  donderdag 5 april 2012 @ 20:19:38 #273
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109953939
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2012 20:17 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik heb toch het idee dat jij meer moet afwachten hoe het verloopt en das spannender...? Bij is het meer een kwestie van komt er nog een spoed ks tussendoor of niet.
Maar daarna....oh my, zie echt op tegen t herstel :X
Dat herstel kan ik me voorstellen ja, maar ik hoor verschillende geluiden. Sommigen hebben er amper last van...

En ik moet een foto; moet Pietertje wel meteen z'n aanstaande kunnen laten zien :P
  donderdag 5 april 2012 @ 20:20:55 #274
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109954026
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 20:13 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Dit dus!
  donderdag 5 april 2012 @ 20:22:57 #275
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109954139
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 20:19 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Dat herstel kan ik me voorstellen ja, maar ik hoor verschillende geluiden. Sommigen hebben er amper last van...

En ik moet een foto; moet Pietertje wel meteen z'n aanstaande kunnen laten zien :P
ik geef je de naam wel, is pieter meteen afgeknapt _O-
pi_109954192
Marije heb je al ervaring met een ks dan omdat je zo tegen het herstel op kijkt? Tis ook ect niet niks dus snap je wel een beetje.

datumtweeling.... I love it =)

Succes ladies!
  donderdag 5 april 2012 @ 20:25:57 #277
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109954298
Geen ervaring met een ks, maar t idee, een buikoperatie waarbij 3 lagen doorgesneden worden, ieuw! Maar tis het waard... oO<
pi_109954632
Regenboogjes knippertje! *O*

Marrije best spannend inderdaad, het is toch best een zware buikoperatie!

Fluug oef dat klinkt zo in uren wel ineens dichtbij inderdaad :) nog allerlaatste dingen die je nog 'even' wilt doen? :)
pi_109954919
Succes voor morgen Marije en Fluug!
pi_109955215
Ja, succes morgen dames! :Y

Knipper voor Regenboogjes *O* En ook al goed nieuws van Coco *O*
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_109955974
Succes Fluugs en Marrije morgen!! :%

Regenboogjes!! Goed nieuws, wat fijn! *O*
pi_109956403
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2012 20:25 schreef Marrije het volgende:
Geen ervaring met een ks, maar t idee, een buikoperatie waarbij 3 lagen doorgesneden worden, ieuw! Maar tis het waard... oO<
Hier een moeilijk herstel gehad. Máár dat kwam volgens mij vooral omdat ik na 2 zware dagen van weeen en pijn een keizersnede kreeg omdat ik niet verder kwam dan 6-7 cm ook met weeénopwekkers etc.
Ik ken ook verhalen waarbij het herstel stukken beter verliep, vooral bij diegene die 'uitgerust' de keizersnede aan gingen.

Heel veel succes morgen!
Flugeltje ook!
pi_109956473
ff een vraagje tussendoor...
mijn vriendin heeft een vroege miskraam gehad en is in een maand al 3x ongesteld geworden en wat rare bloedingen.
Haar verloskundige zegt dat alles weg is uit haar baarmoeder als ze negatief test, maar klopt dat wel?
Ik had na mijn miskraam een echo om te controleren of alles weg was. Dat zouden ze dan toch niet doen als het met een zwangerschapstest te controleren was?

Flugel en marrije, veel succes morgen!!!!
pi_109956790
*O* Voor alle goede berichten, Coco en regenboogjes!

En morgen heel erg veel succes en sterkte voor Fluugs en Marrije! Nieuwe beebs O+.
  † In Memoriam † donderdag 5 april 2012 @ 21:12:06 #285
309370 Nanadu
pi_109956926
Oh marije en fluugs wat gek het idee dat jullie morgen jullie kindje in handen hebben (fluugs ik hoop dat het voor jou morgen snel gaat). In ieder geval veel succes en al morgen regelamtig even komen kijken of er al een update is.

Regenboogjes een knipperend hartje *O* Coco ook goede berichten *O*

Ik heb geen idee troeta, geen ervaringen mee.

Ik heb vandaag een goed gesprek gehad met mijn baas over het werken op de groep. Ik merk dat dit toch steeds moeilijker gaat en we werken de laatste tijd veel met 1 man minder op de groep door vakanties en ziektes. Ik heb met haar besproken dat ik minder uren op de groep ga werken en meer taken van haar overneem. Er begint volgende week een stagiaire en als zij goed ingewerkt is kan ik mij bijna volledig terugtrekken van de groep, alleen af en toe nog op de groep zijn om mijn leidinggevende taken uit te kunnen voeren. Ik ben hier wel blij mee, want zag al op tegen de maand mei en juni. Dan zijn er weer allemaal mensen op vakantie en tegen die tijd wordt het nog zwaarder om de hele dag door kinderen te tillen en activiteiten mee te doen. Nu nog even duidelijk maken aan mijn collega's, want sommige lijken het soms niet helemaal te begrijpen :{ In ieder geval nu 4 dagen vrij en lekker relaxen :D
pi_109958055
Troeta vind het een vreemde reactie van je vriendin's vk. Een zwangerschapstest is geen indicator voor het wel of niet goed zitten van een zwangerschap, en ook niet van een miskraam. Het hcg hormoon kan zelfs tot twee maanden na een miskraam nog in je lichaam aanwezig zijn.
Dus, als je vriendin het zelf niet vertrouwd dan moet ze vragen om een echo. Dat is de enige manier om het zeker te weten.
pi_109958556
Ja, ze vind het zelf ook raar en wil graag een echo, maar de vk wilde niet doorverwijzen, want ze test nu negatief....
Gedoe altijd.
pi_109958844
Tijd om eens met de huisarts te overleggen misschien? Het kan best dat die wel wil doorverwijzen.
pi_109959042
Gaat ze morgen ook doen, maar omdat het een vroege miskraam was ging ze toch even twijfelen en de vk zei het zo overtuigend.
Met google kon ze ook zo snel niks vinden of alles weg is als je negatief test.
  donderdag 5 april 2012 @ 21:45:27 #290
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109959116
Bedankt iedereen :)
ymme, ja het zal van meerdere factoren afhangen, superspannend.

Ik weet niet of ik al had gejompeld voor Coco? *O*
  donderdag 5 april 2012 @ 21:45:44 #291
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109959134
Willem heeft er een gewoonte van gemaakt om elke avond even op m'n buik te komen kroelen en dan ondertussen tv te kijken... Vandaag was daar de laatste kans voor... * traantje wegpinkt

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_109959202
wat een geweldig lieve foto O+
pi_109959218
Wat een lieve foto fluugs O+ succes morgen!
The way you rock'n'roll
  donderdag 5 april 2012 @ 21:47:14 #294
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109959230
O+
  donderdag 5 april 2012 @ 21:50:47 #295
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109959438
ik moest ook al huilen om die foto van fluugs
<emo-muts is>
  donderdag 5 april 2012 @ 21:58:05 #296
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_109959849
Flugel en Marrije, ik wens jullie heel veel succes toe! Morgen worden jullie kleintjes geboren O+
.... met gevoel voor drama....
pi_109959874
Ah wat een lieve foto Fluug! O+
pi_109959918
Flugel en Marrije, succes morgen! :* :*
pi_109960463
Aww, Fluugs O+!! Veel succes morgen, Marrije ook !! Spannend *O* Hopelijk slapen jullie nog wat.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_109960657
O Flugel, wat een mooi momentje vastgelegd.

Ik hoop dat jij en Marrije nog een beetje slapen vannacht!
I found myself alone,
  donderdag 5 april 2012 @ 22:17:12 #301
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109960861
dicht :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo