abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109901290
6 april: Marrije (meisje)

*** 31 maart: flugeltje en Martijn_AR *** (jongen)

07 april: Asyniur (jongen)
12 april: Marrije (meisje)
21 april: Xanteh
26 april: Roosje84 (jongen)

02 mei: Zoë23 (meisje)
03 mei: Knife (papa)
06 mei: Soohr (papa) (meisje)
07 mei: Sproet-je (jongen)
17 mei: Sam1993
18 mei: Tinuviel en iamredleader
24 mei: Covie

16 juni: adesse
23 juni: Phaidra (jongetje)
26 juni: KatyM (jongetje)
26 juni: Marjolijntje (meisje)
29 juni: bijtje84 (2 jongens)
29 juni: Lunta
30 juni: clauwheee (meisje)

4 Juli: Bodpa09
*** 8 juli: mereltje en Forno ***
12 juli: Fenne
12 juli: Kersjes (jongen)
13 juli kin238 (meisje)
17 juli: Sonnetje85 (meisje)
21 juli: Gerberaatje (meisje)
24 juli: Tante_Soesa (meisje)
26 juli: Troeta (meisje)

1 augustus: Nanadu (jongen)
3 augustus: _Bunny_ (meisje)
6 augustus: maffemuts (jongetje)
16 augustus: SupremeEvil
21 augustus: Labelloo
27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

1 september: Sopho
10 september: LeNeHe
***10 september: Loodje en Blijepeen***
11 September: Frups
17 september: Kwisted
26 september: NiGeLaToR

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
05 oktober: Zolena
10 oktober: Mangostine
16 oktober: Sorbootje (neefje of nichtje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
30 oktober: Twinkle20

6 november: Cocotrimonium
11 november: Qeza
26 november: Regenboogjes
27 november: OooLizaooO

Diaan73 & Peaceman
Nijnepijn
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 05-04-2012 10:29:34 ]
  woensdag 4 april 2012 @ 17:01:15 #2
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_109901433
Je was me net voor sorbo hahaha, was ook net bezig opnieuw te openen

Wow heb ik al gezegd hoe vrolijk ik van dit topic wordt? Heb vandaag een mindere dag maar het is altijd leuk en fijn om ff te lezen hoe het met jullie gaat:)

Maar ik krijg nu heel lief van mijn mannetje chocolade ijs, dus hoop dat het zo beter gaat lol. Vanavond zwemmen en alweer 17,5 week. Tijd gaat snel, nog maar 2,5 week tot de 20 weken echo, kan niet wachten:D
Be dance |Be real| Be You
pi_109901463
quote:
Hier vanavond frietjes

Aangezien we vrijdag sowieso op het ziekenhuis zitten
Maak je daar wel een foto van? :+
Geniet van je frietjes. Heb ik ook zin in :Y)

Zoë wat fijn dat het een goede echo was!
pi_109901526
Loodje, ik mikte hem dicht, dus dan open ik hem ook weer :) Geniet van je ijs!
pi_109901545
En daar zijn we weer! Pff.. toch wel pittige werkdag gehad door nacht met weinig slaap van de spanning (denk ik). Ben kapot .. huis is mij een te grote tering zooi maar heb de puf niet om er ook maar wat aan te doen. Morgen weer een dag.

Dus .. mevrouw gaat even lekker douchen .. en het zou zomaar kunnen dat ik dan mijn mandje op ga zoeken.

Fluug!! Het begin is gemaakt!! Wat spannuunnd!

En weer wat mijlpalen *O* *O* *O*

En Zoe een fijne echo gehad .. tis maar even dat je het weer hebt kunnen zien he :P .. kan er nu over meepraten :D
pi_109901671
Twinkle, heb je nog een gesprek gehad op je werk over ziek melden / vakantie uren? Hoe is dat afgelopen?
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  woensdag 4 april 2012 @ 17:06:56 #7
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_109901704
Zeker weten :D

Volgensmij heb ik het al eerder gevraagd, maar wie bereid zich voor op de bevalling dmv cursus? Ben benieuwd hoeveel dames dat eigenlijk doen, waar ze voor kiezen en achteraf, hoe ze de bevalling hebben ervaren:)
Zelf heb ik gekozen voor hypnobirthing, zo zweverig als het klinkt, is het totaal niet, maar juist een natuurlijke manier van bevallen. Als ik ervaringen vergelijk (buiten het feit dat iedereen natuurlijk anders is) merk ik dat de vrouwen die een cursus such as, hypnobirthing hebben gedaan, de bevallig veel positiever en fijner ervaren, daarnaast hebben hun partner een rol in de bevalling. Wat voor veel mannen fijn kan zijn omdat ze niet hun vrouw irriteren tijdens de bevalling en weten wat ze kunnen doen ipv wachten...
wat jullie?
pi_109901815
Ik doe yoga, vind het wel fijn :)
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_109901866
:D is zeker fijn twinkle!
Voel me helemaal O+

loodje
lief van je mannetje :)

heb geen cursus gedaan, maar dat is meer omdat ik al snel last had van bekken klachten.
Als ik daar geen last van had gehad, had ik waarsch wel een cursus gedaan.
pi_109901899
Flugel! Er is spontaan iets aan het gebeuren, wat spannend! *O*

Loodje, ik ga denk weer Samen Bevallen doen, alhoewel we vorige keer maar 1 avond meegemaakt te hebben vond ik het een prettige en informatieve cursus. Lekker down to earth en alle avonden samen met partner.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_109902003
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 17:06 schreef Loodje het volgende:
Zeker weten :D

Volgensmij heb ik het al eerder gevraagd, maar wie bereid zich voor op de bevalling dmv cursus? Ben benieuwd hoeveel dames dat eigenlijk doen, waar ze voor kiezen en achteraf, hoe ze de bevalling hebben ervaren:)
Zelf heb ik gekozen voor hypnobirthing, zo zweverig als het klinkt, is het totaal niet, maar juist een natuurlijke manier van bevallen. Als ik ervaringen vergelijk (buiten het feit dat iedereen natuurlijk anders is) merk ik dat de vrouwen die een cursus such as, hypnobirthing hebben gedaan, de bevallig veel positiever en fijner ervaren, daarnaast hebben hun partner een rol in de bevalling. Wat voor veel mannen fijn kan zijn omdat ze niet hun vrouw irriteren tijdens de bevalling en weten wat ze kunnen doen ipv wachten...
wat jullie?
Ik heb niks gedaan vorige keer, op een blauwe maandag zwangerschapszwemmen na. En ik heb zelf het hypnobirthing boek gelezen (geen cursus gedaan dus :)) en mijn bevalling is prima gegaan :) wel ingeleid (ivm Pupp, zogeheten zwangerschapsjeuk) met 38.1. Prima verloop, 7,5 uur na breken van vliezen was mijn dame er. Wel vacuüm & knip ivm wegvallen van haar hartslag bij het persen, maar ik heb dat alles geenzins 'zwaar' ervaren (ja het persen wel eigk :P dat vond ik niks! Doe mij nog maar 10 keer ontsluitingsweeen... geen hobby, maar wel te overleven. Maar das persoonlijk ;)).

Dit keer duik ik weer eens in mijn boek en misschien ga ik als ik nog iets verder ben weer eens bij het zwemmen kijken, maar verder ga ik niks doen :)

Overigens irriteerde mijn man me niet tijdens mijn bevalling, maar echt iets actiefs heeft ie ook niet hoeven doen :P maar dat ligt sowieso aan mijn manier van omgaan met pijn ;) ik duik altijd in mezelf bij pijn...
pi_109902057
Wat goed dat je echo weer prima was Zoë!

Loodje, ik ben net terug van m'n eerste les zwangerschapscursus. Was echt heel leuk :D. Verschillende typen vrouwen, allemaal in juni uitgerekend. Echt wel gezellig. Tis voorlichting, nu veel over het bekken, hoe je moet staan, lopen, zelfs naar de wc gaan :D. Mensendieck-achtig met oefeningen erbij.

Volgende les ook meer over hoe het kindje nu precies groeit in de baarmoeder en wat na de geboorte belangrijk is. Ik had gelijk een heel aardige medezwangere. Dus we gaan mooi wandelen als we allebei straks verlof hebben en bevallen zijn :D. Voor mij was het niet erg veel nieuwe info, maar wel handige tips. Ik ben er wel enthousiast over na deze eerste les *O*
  woensdag 4 april 2012 @ 17:19:27 #13
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_109902219
mooie echo fijn zoe!, zou je dan niet juist een specifieke cursus willen doen? juist omdat je zo'n last heb? In een boek die ik heb over natuurlijk zwanger zijn, staan juist oefeningen voor vrouwen die bekkenklachten hebben.

Dames wat cool om te lezen dat iedereen dat zo anders doet:) Zwangerschapszwemmen doe ik ook maar daar leer ik echt niets, ik houd gewoon van water haha. Vanavond gaat peen mee maar daarna gaan we lekker bubbelen lol.

Wij gaan bijna beginnen en kan niet wachten, maar ja gek genoeg, kan ik ook niet wachten tot het zover is haha.

Even mijn ijsje eten, lees wel mee hoor, met zijn 3en :P
pi_109902273
Marjolijntje .. morgen verschijn ik weer op mijn werk, vandaag was ik extern aan de gang zeg maar. Ik ga het meemaken .. Laat het gewoon op me af komen en weet wat ik moet zeggen.

Ik moet ervoor waken dat ik niet voor mezelf het sfeertje ga creeeren van: als ik mijn werkgever zijn zin niet geef, dan kost me dat de kop. Angst is een hele slechte raadgever. Maja, in economisch slechte tijden ben je al gauw een blok aan iemands been merk ik.

Ik ga wel zwangerschapsgym volgen. Gewoon, omdat ik zo'n onzekere pipo ben en me er enigzins op voor wil bereiden (op wat? Geen idee hoe het gaat voelen .. want het valt nergens mee te vergelijken denk ik). Dan heb ik in ieder geval het gevoel dat ik er iets aan proberen heb te doen.

Hypnobirthing wordt niet in mijn omgeving gegeven helaas. Heb wel zo'n boek besteld erover. Baadt het niet, dan schaadt het niet :)
pi_109902298
Oh en ik had de allerdikste buik van iedereen :D En was het minst ver. :o.
  woensdag 4 april 2012 @ 17:22:24 #16
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_109902319
Hey twinkle waar woon je? Ik wil namelijk ook mijn certificaat halen om het te gaan geven, wie weet kan ik jou nog meenemen haha:)

Laat het inderdaad lekker op je af komen morgen, maak je niet teveel zorgen en kijk gewoon waar het heen gaat. Wees ook wel eerlijk tegenover jezelf en blijf dicht bij jezelf. Succes

[ Bericht 85% gewijzigd door Loodje op 04-04-2012 17:38:37 ]
pi_109902924
Loodje
Ik ben rond 9weken begonnen met fysiotherapie, deze dacht dat t bandenpijn was, uiteindelijk door vk (rond 12weken denk ik?) verwezen naar een fysio die ook mensendieck-oefeningen geeft. (bleek dus bekken-problemen te hebben)
Daar heb ik heel veel aan.

Geen specifieke cursus met partner dus
pi_109902965
Succes morgen twinkle :* rottige situatie zo..
  woensdag 4 april 2012 @ 17:46:02 #19
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_109903045
Wel fijn dat je iets doet! zeker met die klachten, dat kan zo enorm vervelend zijn! Doen jullie samen ook wel eens massage? Dat schijnt bindend te werken en ook voor jouw ontspannend tijdens de bevalling en ontlast ook jouw bekken:)
pi_109903288
Jaa ben erg blij met m'n fysio :) na de bevalling blijft ze me ook helpen met t herstel.

Bedoel je of hij me weleens masseert?
Ja heb m uitgelegd hoe de fysio t doet, en dat doet hij nu svonds bij mij voor t slapen gaan, omdat ik snachts vaak wakker lig van de pijn.
  woensdag 4 april 2012 @ 17:56:11 #21
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109903374
Fijn Zoë dat alles er goed uitzag! :Y
  woensdag 4 april 2012 @ 17:58:57 #22
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_109903470
Wow zoe, dat bedoelde ik inderdaad, je hebt dus echt een top vent! Super fijn, en geniet nog na van je goede echo, dan voel je meestal een stuk fijner:)

Ik ga mijn zwempak maar eens aantrekken, en ja ik heb een zwempak want mijn bikini past niet meer:P
pi_109903563
quote:
14s.gif Op woensdag 4 april 2012 17:58 schreef Loodje het volgende:
Ik ga mijn zwempak maar eens aantrekken, en ja ik heb een zwempak want mijn bikini past niet meer:P
Crap, daar zeg je me wat. Ik zal maar eens gaan kijken naar een geschikte tankini o.i.d. voor de zomer.
  woensdag 4 april 2012 @ 18:02:44 #24
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_109903643
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 18:01 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Crap, daar zeg je me wat. Ik zal maar eens gaan kijken naar een geschikte tankini o.i.d. voor de zomer.
haha strak plan;) ehh puik plan:P
  woensdag 4 april 2012 @ 18:05:50 #25
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109903767
Hmmm, ziekenhuis belt net of ik morgen toch nog een keertje extra langs wil komen voor een hartfilmpje. Ze was de CTG van vanochtend in m'n dossier aan het zetten en ze vond Pietertje toch inderdaad ook wat rustig... Ze zijn wel echt heel erg grondig hier hoor, dat geeft wel vertrouwen...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 4 april 2012 @ 18:09:16 #26
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_109903900
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 18:05 schreef flugeltje het volgende:
Hmmm, ziekenhuis belt net of ik morgen toch nog een keertje extra langs wil komen voor een hartfilmpje. Ze was de CTG van vanochtend in m'n dossier aan het zetten en ze vond Pietertje toch inderdaad ook wat rustig... Ze zijn wel echt heel erg grondig hier hoor, dat geeft wel vertrouwen...
Inderdaad fijn dat ze het zelf ook zo goed in de gaten houden, succes morgen en wie weet....
We zullen aan jullie denken:D
  woensdag 4 april 2012 @ 18:11:10 #27
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109903978
Nou, als het zo doorgaat als nu verwacht ik eigenlijk zelfs nog wat eerder dan morgen op het ziekenhuis te zijn ;) De harde buiken worden toch aardig regelmatig inmiddels. Overigens niet echt heel erg pijnlijk, wel oncomfortabel. Ik wil het dus geen weeen noemen, maar er rommelt in elk geval serieus iets en dat is al mooi meegenomen weer...
  woensdag 4 april 2012 @ 18:13:48 #28
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_109904067
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 18:11 schreef flugeltje het volgende:
Nou, als het zo doorgaat als nu verwacht ik eigenlijk zelfs nog wat eerder dan morgen op het ziekenhuis te zijn ;) De harde buiken worden toch aardig regelmatig inmiddels. Overigens niet echt heel erg pijnlijk, wel oncomfortabel. Ik wil het dus geen weeen noemen, maar er rommelt in elk geval serieus iets en dat is al mooi meegenomen weer...
F5-dienst dus :P
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_109904071
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 18:05 schreef flugeltje het volgende:
Fijn dat ze het zo goed in de gaten houden!
Geeft mij ook het gevoel dat ik de goede keuze heb gemaakt door bij het ziekenhuis te blijven en niet over te stappen naar een VK.

Edit: Serieus voorwerk? Go Fluugs ^O^
  woensdag 4 april 2012 @ 18:14:26 #30
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_109904088
Dan is ie lekker bezig, ik hoop da;t het dan al op gang komt en jij morgen gewoon op de verlos ligt om jullie wondertje te komen verwelkomen *O* *O*

Vergeef me als ik te vrolijk/optimistisch ben haha
pi_109904107
quote:
14s.gif Op woensdag 4 april 2012 17:58 schreef Loodje het volgende:
Wow zoe, dat bedoelde ik inderdaad, je hebt dus echt een top vent! Super fijn, en geniet nog na van je goede echo, dan voel je meestal een stuk fijner:)

:D ja 't is een lieverd O+

Dankje :)

Lekker zwemmen!

Flugeltje
:o spannend!
pi_109904128
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 18:11 schreef flugeltje het volgende:
Dat is goed nieuws zeg. Hopelijk gaat het mooi zo door en krijg je zo wat flinke weeën. Pieter *O*.
  woensdag 4 april 2012 @ 18:16:48 #33
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_109904172
go go go fluugs!!! *O*
  woensdag 4 april 2012 @ 18:25:34 #34
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_109904449
Nu ga ik echt omkleden, ben benieuwd voor flugel, hoop dat het nu inderdaad gaat gebeuren :D
pi_109904640
Flugel, wat spánnend! Ik duim zo hard dat het doorzet. Voor jou, maar ook een beetje voor mezelf, ben wel toe aan een nieuwe beeb, en natuurlijk vooral één uit de 2010-club! :Y c_/ *O*
pi_109904808
Flugel, ik zou het zooooo gaaf vinden als het bij jou spontaan doorzet *O* Dat gun ik je zo! O+
pi_109905187
Loodje ik zit in het noorden van limburg.

fluug zet hem op meid.

manlief komt hier net kermend binnen strompelen van de pijn in zijn buik.zo heb ik hem serieus nog nooit gezien.. zelfs niet toen ik hem een keer per ongeluk loeihard bij zijn ballen had geraakt. Heeft al twee ibuprofen op.. zegt dat het niet zijn blinde darm is. Het zit meer in het midden van zijn buik.

Is er een dokter in de zaal?
pi_109905279
Flugel, wat fijn dat ze zo grondig zijn inderdaad!! Ik hoop toch zo dat de CTG afspraak morgen al niet meer nodig is, maar dat je dan gewoon een verse Pieter in je armen hebt O+
  † In Memoriam † woensdag 4 april 2012 @ 18:51:00 #39
43556 miss_dynastie
pi_109905336
Wha, spannend... go fluug *O* :% *O*
  woensdag 4 april 2012 @ 18:51:30 #40
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_109905357
LeNeHe: Leuk! *G* Ja idd, stokke leek me eerst ook wel wat, maar nu ben ik weg van deze O+

Bijtje: whihi die calippo :D XD
Ja, ik dacht eerst 5, maar dat is wel erg weinig, dus ik heb idd kunnen onderhandelen dat er 6 in een zakje mochten :+ :') XD _O-

NotTheSame: oh wat tof!! :D Oh? Als het goed is past er toch ook gewoon een maxi cosi op met de juiste adapter? Zo kan je volgens mij alle merken combineren, heb het expres nog gevraagd op de 9-maanden beurs ook :)
Ohja idd, dat is waar van die bak! :D
Ah ja idd, van dat voorwiel, thanks voor de tip, dan weet ik dat. :)
Nee oke die bak is dan een soort bed op pootjes toch? :P
Oh thaaaanks! :D Dat is een goeie, Duitsland. En als ik idd meer vragen heb zal ik ff PM'en, thanks again! :*

Over hormoonwisselingen: ik ben normaal een behoorlijke PMS-bitch (from zero to bitch in 0.3 sec zeg maar :')), maar nu echt totaal niet :o Ik ben juist heel nuchter, meestal redelijk (als ik niet al te moe ben :+) en vooral heel eerlijk. Ik flap er nu veel meer dingen uit dan anders, ben meer ad rem en zeg gewoon wat er in me opkomt. Bevalt me eik wel :D :7

Fluug wat goed nieuws, vrijdag!! *G* :D

Kwisted een meiske, wat gaaafff O+ Gefeli!! :D

Qua cursus denk ik aan 'Samen Bevallen', aangezien mijn man er ook heel erg bij betrokken wil zijn en niet dat ik yoga ga doen en hij er 1 avond bij mag zijn ofzo :') O+ Vind ik echt heel leuk. En dit is ook echt iets waar ik zelf wat aan heb denk ik, verder hoe de zwangerschap je veranderd zie ik wel :+ Het gaat mij om de eindsprint! :7
I never look back, darling. It distracts from the now.
  woensdag 4 april 2012 @ 18:52:46 #41
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109905407
Twinkle, ik zou even bellen met de huisartsenpost ;)

fluugs! :o
zet 'em op! :%
enne fijn dat ze jullie zo in de gaten houden :Y

Zo de pannekoeken zitten erin, peuter ligt erin.
Van mij mag het hier ook loos ;)
pi_109905545
Ik zie een d/t fout en zeg niks, tralalala 8-).

Asy, je bent bijna aan de beurt hoor. Even rust nog en het mag O+!

Trouwens, ik heb iets te klagen, dus neem het er ff van 8-). Ik heb sinds gister als ik loop last van 'messteken', links en rechts in m'n buik en ook bij m'n doos. Gister moest ik zelfs even stoppen met lopen :o.
pi_109905817
Ja de hap had ik ook al voorgesteld.. zal de situatie eens gaan polsen boven..
  woensdag 4 april 2012 @ 19:03:10 #44
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_109905839
Twinkle, idd even bellen met huisartsenpost :) Blindedarm hoeft niet per se onderin zijn, kan beginnen bij je navel en dan later naar beneden trekken :)
  woensdag 4 april 2012 @ 19:03:42 #45
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_109905861
quote:
6s.gif Op woensdag 4 april 2012 18:56 schreef KatyM het volgende:
Ik zie een d/t fout en zeg niks, tralalala 8-).

Asy, je bent bijna aan de beurt hoor. Even rust nog en het mag O+!

Trouwens, ik heb iets te klagen, dus neem het er ff van 8-). Ik heb sinds gister als ik loop last van 'messteken', links en rechts in m'n buik en ook bij m'n doos. Gister moest ik zelfs even stoppen met lopen :o.
Oei :X Die had ik idd ook al meegemaakt, dat is echt niet leuk he! :o
pi_109906052
quote:
3s.gif Op woensdag 4 april 2012 19:03 schreef Enfermera het volgende:
Twinkle, idd even bellen met huisartsenpost :) Blindedarm hoeft niet per se onderin zijn, kan beginnen bij je navel en dan later naar beneden trekken :)
Dit :Y
  † In Memoriam † woensdag 4 april 2012 @ 19:18:19 #47
309370 Nanadu
pi_109906545
o flugel spannend, hoop dat het snel gaat beginnen *O* :Y
  woensdag 4 april 2012 @ 19:19:08 #48
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109906586
Sorry voor mn korte reactie (zit mobiel, later wel op de laptop langere reactie), maar fluug!! Die datumtweeling lijkt me geen goed idee, vandaag of morgen lijkt me voor jou en Pieter een stuk beter! Super dat het zelf begonnen is en ik hoop dat het snel doorzet *O*
pi_109906947
Zit nu pas een beetje bij te lezen van de afgelopen 2 dagen en wat zie ik fluugs!! :D
Het zal toch niet? Dat zal nog es tof zijn! :D

Verder zag ik nog mooie echo's en volgens mij een nieuwe zwangere *O*

Ik zelf zat er even door want slaap al 2 weken steeds niet langer dan 2,5 max 3 uurtjes achter elkaar en lig daarna doodmoe wakker te kijken. Soms val ik weer een half uurtje in slaap en dan wordt ik gewoon weer wakker, bij elkaar opgeteld kom ik echt niet verder dan 5 uurtjes slaap per nacht :O

Mijn baas heeft gezegd dat ik thuis maar moest gaan bijkomen, dus dat heb ik de afgelopen 2 dagen gedaan. Ik zou graag gewoon een nachtje doorhalen, maar voel me nu gelukkig al 10x beter!! Morgen weer aan het werk en nog 2 weekjes volhouden tot verlof.
  woensdag 4 april 2012 @ 19:26:55 #50
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_109907012
Ja joh, Flugel aan het werk! *O* Kom maar Pieter, hier is het ook leuk!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_109907069
Flugel; wat ontzettend fijn dat het nu vanzelf lijkt te beginnen, een fijne snelle bevalling is je zo gegund! Zet m op en ik kom hier regelmatig even checken hoe ver je bent!
  woensdag 4 april 2012 @ 19:29:57 #52
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_109907181
He wat vervelend covie :* Succes nog ff!

Oeh, ik ben echt goed. :D Ik liep na het eten echt te zoeken om iets te vreten, terwijl ik al een broodje kroket en ovenfriet (en wat broccoli) op had :o :@

Nu heb ik heul goed 2 peertjes opgegeten :D :9
Dus nu mag ik mn zakje drop _O- :D :') :9 c_/
pi_109907749
Woei, flugeltje! *O*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_109907924
Heeft er iemand tips waar ik alvast een leuke positietankini o.i.d. kan krijgen voor een cup G?
  woensdag 4 april 2012 @ 19:43:05 #55
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_109908009
Flugeltje *O* succes!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_109908131
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 19:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
Heeft er iemand tips waar ik alvast een leuke positietankini o.i.d. kan krijgen voor een cup G?
Bravissimo.com ;)
pi_109908959
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 19:45 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Bravissimo.com ;)
Ik rekende al op jou :P
Thnx!
pi_109909023
Flugeltje succes! :%
pi_109909253
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 19:58 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Ik rekende al op jou :P
Thnx!
:D welcome!

Ik moet ook maar weer eens gaan kijken, ik pas nog 1 BH (een ruime G) de andere is lachwekkend (krijg hem niet eens meer dicht)... en mijn AhBrah's (serieus :')) zitten lekker, maar ik moet er 3 (!!) over elkaar heen doen om een klein beetje stevigheid te hebben... :')
pi_109909295
Flugeltje succes! Wat fijn dat hij toch vanzelf komt! *O*
  woensdag 4 april 2012 @ 20:03:38 #61
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109909316
Ik kan trots mededelen dat ik deze hele zwangerschap gedaan heb met m'n 'gewone' BH's :')
pi_109909348
Ik ben jaloers.... (serieus, er is niks leuks aan zo'n grote cup die onder invloed van hormonen nog huger worden... -O-)
  woensdag 4 april 2012 @ 20:04:44 #63
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109909375
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 20:04 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik ben jaloers.... (serieus, er is niks leuks aan zo'n grote cup die onder invloed van hormonen nog huger worden... -O-)
Maar cupje B is wel heel bescheiden hoor... Ik zou wel graag naar C willen groeien eik...
pi_109909485
Ik kan niet wachten tot ik straks uitgebaart (d? t? Katy? :+), uitgevoed en weer op gewicht ben O-) dan gaan we eens even naar dr. Schumacher :P (of welke andere arts dan ook, gaat om het idee) en dan doen we ff hakkie tjakkie en een klein liftje O-)

Kleine D max!

Eerst maar weer richting I / J tijdens de borstvoeding :') ;(
pi_109909663
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 20:06 schreef Gerberaatje het volgende:
Eerst maar weer richting I / J tijdens de borstvoeding :') ;(
Daar ben ik ook erg bang voor, maar het hoeft niet begrijp ik *O* (kleintje voor de goede hoop) Verder hou ik van mijn cupmaat, alles klopt met deze maat O+ (behalve de pasvorm van de meeste kleding dan :') )
pi_109909869
Nee hoor, dat hoeft echt niet! Mijn borsten groeien echter op basis van hormonen lijkt het wel ;) dus ik ben gewoon de pechvogel!
pi_109909910
Bravissimo heeft trouwens ook kleding voor vrouwen met een 'normale' confectiemaat en grote borsten! Wel prijzig, maar waarom zijn er nou niet meer merken die dat doen! Gat in de markt, denk ik!
pi_109910064
Ik heb mijn tankini gewoon bij livera gekocht. Heb ik tot het einde in gelopen, rekte prima mee en zat goed. Gewoon zorgen dat het bovenstukje een vrij lang lijfje heeft.
pi_109910262
Het is alleen zo jammer dat Hunkemoller sowieso weinig in grote maten heeft, en Livera ook niet veel soeps vanaf maat E (en wat ze hebben gewoonweg niet zit...)
pi_109910337
Ik ben van kleine B naar goede C gegaan, ben ik best blij mee! Omdat ik maar klein ben misstaat de B ook niet, maar iets meer is ook niet erg :P.

I/J lijkt me ook iets.. euh.. overdreven. Behoorlijk belastend ook :X.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_109910425
Dat geloof ik gelijk Gerberaatje, ik had D/E nodig en dat was er, verder niet echt gekeken want niet nodig.

Kom jij trouwens zaterdag naar Delft? Neem ik dat tuniekje mee van E van Mignonne.
pi_109910471
Past ze het al niet meer Danic? :o

En ja ik ben er zaterdag ook :Y
pi_109910619
Heel eerlijk: ik weet niet hoe ik het moet combineren, dus het hangt hier. Zo zonde, ik zou er een oranje romper ofzo onder doen, maar die moet ik daar dan weer voor gaan zoeken. Wit kan net niet volgens mij, want het stofje is niet echt wit.

Nou ja, ik neem em mee, als je een simpele kledingtip heb neem ik em nog ff mee, anders kan je hem gelijk mee naar huis nemen.

Qua passen: dat past ze volgend jaar nog vrees ik, vanmiddag cb geweest, stats staan in het babytopic. Mijnes is gestopt met groeien :')

Solly, en weer ontopic dames!!

Fluugs hoe gaatie daar??
pi_109911195
Nou ja manlief zegt dat ie denkt dat het om een buikgriep gaat. Dus dan zal het wel. Ik lig in ieder geval nu lekker in bed .. heb hem gezegd dat hij me maar wakker moet maken als er iets is.

Na morgen lang weekend *O* .. Beetje jammer dat het niet zo'n heel geweldig weer wordt maja .. Die dagen zullen vast nog wel komen :) .. Slaap lekker allemaal!
pi_109911228
Ow ja en Fluug, zet hem op!! Ik hoop dat het allemaal door zet en dat je morgen een verrassing voor ons hebt :)
pi_109911320
Zet 'm op Fluug!! *O* Succes!!! :%
Tralalalaaa
  woensdag 4 april 2012 @ 20:40:19 #77
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109911403
Het zijn met name pittige harde buiken... Wel regelmatig, maar het lijkt niet heviger te worden nog...
pi_109911450
Fluugs ik geloof pas dat jij gaat bevallen als het hoofdje staat :P ;)
pi_109911518
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 20:41 schreef Sorbootje het volgende:
Als we een foto van de placenta hebben gezien :P
  woensdag 4 april 2012 @ 20:51:00 #80
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109911878
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 20:41 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ook :')
  woensdag 4 april 2012 @ 21:13:21 #81
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_109913009
Succes flug *O* *O* *O*
kom net terug van zwemmen en blijepeen is door de docente ook in het water gehaald.
Hij zou eigenlijk baantjes gaan zwemmen maar dat was pas na de les, dus is ie mee gegaan, en het gekke is, hij vond het nog leuk ook:) Niet voor iedere week maar hij wil zeker vaker mee, gezellig dus:D

Tot nu toe kan ik met mijn eigen bh's doen en blij toe want ik heb een hele moeilijke maat, kleine omvang, grote cup:(
pi_109913434
Spannend Flugel!! Succes!! *O* *O*
  woensdag 4 april 2012 @ 21:52:45 #83
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_109915441
*O* ff fluugs aanmoedigen hoor *O* Zet hem op lieverd :*

Oh en ff een dikke knuf voor Kersjes

* droomvrouwtje sluipt weer weg
Be happy with the little things in life
pi_109915682
mag in de OP bij mij meisje staan?
pi_109915789
oh enne GO flugel GO! *O*

ik heb al zoveel moeite om t geslacht geheim te houden! En ik wil t maar een paar dagen geheim houden, zodat ik het persoonlijk een mijn ouders en vrienden kan vertellen. Daarna mag iedereen het weten.
We hebben trouwens een rose shirtje met 'opa's kleine meisje' erop ingepakt, en die mag mijn vader morgen uitpakken O+
pi_109916153
Kwisted wat leuk een meisje!!

Flugel, wat doe jij nou, veel succes!!!!

KatyM, als je ooit tegen me begint over een d/t fout krijg ik denk ik last van mijn hormonen >:)
Ik heb er echt geen zin in om op te letten hier hoor, typ altijd snel.
  woensdag 4 april 2012 @ 22:06:09 #87
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_109916238
*O* Flugeltje, succes! *O* ^O^
  woensdag 4 april 2012 @ 22:24:35 #88
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109917393
Ik doe (nog) niets hoor, de buiken blijven frequent, maar wel minder frequent dan eerst... Sorbo heeft gelijk, pas als het hoofdje staat ben ik écht onderweg :')

Naja, misschien pikt het vandaag nog aan en anders vraag ik gewoon of ze morgen nog effe willen woelen als ik daar toch weer aan de CTG lig...
  woensdag 4 april 2012 @ 22:29:02 #89
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_109917722
Precies, misschien ben je wel aan het poepen!
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 4 april 2012 @ 22:33:39 #90
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109918084
quote:
15s.gif Op woensdag 4 april 2012 22:29 schreef RockabeIIa het volgende:
Precies, misschien ben je wel aan het poepen!
Het is ergens wel heel erg frustrerend, zie hier steeds mensen posten als er iets rommelt en dan verergert het en dan hebben ze hun baby. Bij mij trekt het steeds weer weg... Stom wijf dat ik ben :{w

Enige fijne is wel dat de harde buiken vanochtend op de CTG wel goed geregistreerd werden, dat is ook wel eens anders geweest...
pi_109919978
Flugel vanmiddag al (deels) je slijmprop verloren en nu die harde buiken... Er gebeurt in elk geval iets dat is wel duidelijk! Maar ik snap best dat je er niet al te hoge verwachtingen van durft te hebben/krijgen nu.
Misschien even heet douchen en lekker gaan slapen. Morgen alweer terug naar het ziekenhuis klinkt ook fijn, ze houden jou en Pieter in elk geval goed in de gaten.

Cupmaten hoei ja hier ook een vrij grote. E normaal gesproken, 80/85 E. Nu moet ik zeggen dat het me qua groei nu nog meevalt, ik zit nu in een 95E en dat is nog net te doen.
Straks met de borstvoeding als die goed wil lopen zal dat wel nog naar een F gaan gok ik. Maar dat zie ik dan wel weer.

Really Gerberaatje? AhBrah's? (of hoe schrijf je dat?) Zit dat nou echt goed en lekker? Nou ja, drie over elkaar lijkt me een soort warm worden eigenlijk...

Zoe fijn dat de echo goed was! Geen zorgen meer maken om de placenta dus. Klinkt wel heel lief zo met haar handje in haar mond. Dat wordt vast een duimertje! O+
  woensdag 4 april 2012 @ 23:44:12 #92
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109922224
Dames geen paniek als ik me morgen niet vroeg meld he... Ik ga proberen lekker lang uit te slapen. ;)
  donderdag 5 april 2012 @ 00:21:45 #93
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_109924018
Flugel, ik hoop nog op een uitslaapkans voor je! Het kan zomaar je laatste zijn voorlopig!
Pieterke komt eraan!!!
  donderdag 5 april 2012 @ 02:44:02 #94
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109926673
Ik dacht nog ff aan je fluug. Maar helaas zit je niet middenin de weeen.
Of wel...?
pi_109927055
Succes vandaag Flugeltje :*
pi_109927311
quote:
17s.gif Op donderdag 5 april 2012 06:29 schreef Kyara het volgende:
+1!
  donderdag 5 april 2012 @ 08:04:59 #97
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_109927528
quote:
17s.gif Op donderdag 5 april 2012 06:29 schreef Kyara het volgende:
+1 ook! Spannend!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  donderdag 5 april 2012 @ 08:12:59 #98
35189 Troel
scherp en bot
pi_109927593
Fluug! Wakker worden, tijd om te bevallen :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 5 april 2012 @ 08:13:05 #99
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_109927595
Ik hoop voor je dat het vandaag écht doorzet, Flugel! Succes :)
pi_109927666
Goedemorgen allemaal,

Spannend Flugel, hopen dat het doorzet!

Hier alles goed, alleen bandenpijn! Jeetje ik kan amper lopen van de pijn in mijn liezen :X Gister een spurtje getrokken naar de bus en dat was echt niet handig van mij. Hopen dat het snel weg trekt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')