Maak je daar wel een foto van?quote:Hier vanavond frietjes
Aangezien we vrijdag sowieso op het ziekenhuis zitten
Ik heb niks gedaan vorige keer, op een blauwe maandag zwangerschapszwemmen na. En ik heb zelf het hypnobirthing boek gelezen (geen cursus gedaan dusquote:Op woensdag 4 april 2012 17:06 schreef Loodje het volgende:
Zeker weten![]()
Volgensmij heb ik het al eerder gevraagd, maar wie bereid zich voor op de bevalling dmv cursus? Ben benieuwd hoeveel dames dat eigenlijk doen, waar ze voor kiezen en achteraf, hoe ze de bevalling hebben ervaren:)
Zelf heb ik gekozen voor hypnobirthing, zo zweverig als het klinkt, is het totaal niet, maar juist een natuurlijke manier van bevallen. Als ik ervaringen vergelijk (buiten het feit dat iedereen natuurlijk anders is) merk ik dat de vrouwen die een cursus such as, hypnobirthing hebben gedaan, de bevallig veel positiever en fijner ervaren, daarnaast hebben hun partner een rol in de bevalling. Wat voor veel mannen fijn kan zijn omdat ze niet hun vrouw irriteren tijdens de bevalling en weten wat ze kunnen doen ipv wachten...
wat jullie?
Crap, daar zeg je me wat. Ik zal maar eens gaan kijken naar een geschikte tankini o.i.d. voor de zomer.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:58 schreef Loodje het volgende:
Ik ga mijn zwempak maar eens aantrekken, en ja ik heb een zwempak want mijn bikini past niet meer:P
haha strak plan;) ehh puik plan:Pquote:Op woensdag 4 april 2012 18:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Crap, daar zeg je me wat. Ik zal maar eens gaan kijken naar een geschikte tankini o.i.d. voor de zomer.
Inderdaad fijn dat ze het zelf ook zo goed in de gaten houden, succes morgen en wie weet....quote:Op woensdag 4 april 2012 18:05 schreef flugeltje het volgende:
Hmmm, ziekenhuis belt net of ik morgen toch nog een keertje extra langs wil komen voor een hartfilmpje. Ze was de CTG van vanochtend in m'n dossier aan het zetten en ze vond Pietertje toch inderdaad ook wat rustig... Ze zijn wel echt heel erg grondig hier hoor, dat geeft wel vertrouwen...
F5-dienst dusquote:Op woensdag 4 april 2012 18:11 schreef flugeltje het volgende:
Nou, als het zo doorgaat als nu verwacht ik eigenlijk zelfs nog wat eerder dan morgen op het ziekenhuis te zijnDe harde buiken worden toch aardig regelmatig inmiddels. Overigens niet echt heel erg pijnlijk, wel oncomfortabel. Ik wil het dus geen weeen noemen, maar er rommelt in elk geval serieus iets en dat is al mooi meegenomen weer...
Fijn dat ze het zo goed in de gaten houden!quote:Op woensdag 4 april 2012 18:05 schreef flugeltje het volgende:
Hmmm, ziekenhuis belt net of ik morgen toch nog een keertje extra langs wil komen voor een hartfilmpje. Ze was de CTG van vanochtend in m'n dossier aan het zetten en ze vond Pietertje toch inderdaad ook wat rustig... Ze zijn wel echt heel erg grondig hier hoor, dat geeft wel vertrouwen...
quote:Op woensdag 4 april 2012 17:58 schreef Loodje het volgende:
Wow zoe, dat bedoelde ik inderdaad, je hebt dus echt een top vent! Super fijn, en geniet nog na van je goede echo, dan voel je meestal een stuk fijner:)
Ik ga mijn zwempak maar eens aantrekken, en ja ik heb een zwempak want mijn bikini past niet meer:P
Dat is goed nieuws zeg. Hopelijk gaat het mooi zo door en krijg je zo wat flinke weeën. Pieterquote:Op woensdag 4 april 2012 18:11 schreef flugeltje het volgende:
Nou, als het zo doorgaat als nu verwacht ik eigenlijk zelfs nog wat eerder dan morgen op het ziekenhuis te zijnDe harde buiken worden toch aardig regelmatig inmiddels. Overigens niet echt heel erg pijnlijk, wel oncomfortabel. Ik wil het dus geen weeen noemen, maar er rommelt in elk geval serieus iets en dat is al mooi meegenomen weer...
Oeiquote:Op woensdag 4 april 2012 18:56 schreef KatyM het volgende:
Ik zie een d/t fout en zeg niks, tralalala.
Asy, je bent bijna aan de beurt hoor. Even rust nog en het mag!
Trouwens, ik heb iets te klagen, dus neem het er ff van. Ik heb sinds gister als ik loop last van 'messteken', links en rechts in m'n buik en ook bij m'n doos. Gister moest ik zelfs even stoppen met lopen
.
Ditquote:Op woensdag 4 april 2012 19:03 schreef Enfermera het volgende:
Twinkle, idd even bellen met huisartsenpostBlindedarm hoeft niet per se onderin zijn, kan beginnen bij je navel en dan later naar beneden trekken
Bravissimo.comquote:Op woensdag 4 april 2012 19:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
Heeft er iemand tips waar ik alvast een leuke positietankini o.i.d. kan krijgen voor een cup G?
quote:
Maar cupje B is wel heel bescheiden hoor... Ik zou wel graag naar C willen groeien eik...quote:Op woensdag 4 april 2012 20:04 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik ben jaloers.... (serieus, er is niks leuks aan zo'n grote cup die onder invloed van hormonen nog huger worden...)
Daar ben ik ook erg bang voor, maar het hoeft niet begrijp ikquote:Op woensdag 4 april 2012 20:06 schreef Gerberaatje het volgende:
Eerst maar weer richting I / J tijdens de borstvoeding![]()
Als we een foto van de placenta hebben gezienquote:Op woensdag 4 april 2012 20:41 schreef Sorbootje het volgende:
Fluugs ik geloof pas dat jij gaat bevallen als het hoofdje staat![]()
Ik ookquote:Op woensdag 4 april 2012 20:41 schreef Sorbootje het volgende:
Fluugs ik geloof pas dat jij gaat bevallen als het hoofdje staat![]()
Het is ergens wel heel erg frustrerend, zie hier steeds mensen posten als er iets rommelt en dan verergert het en dan hebben ze hun baby. Bij mij trekt het steeds weer weg... Stom wijf dat ik benquote:Op woensdag 4 april 2012 22:29 schreef RockabeIIa het volgende:
Precies, misschien ben je wel aan het poepen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |