SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 april 2012 16:03 schreef charmed_angel het volgende:
Myr??? Je weet toch die witte broek waar we het over hadden??
Ik heb hem binnen maar hij is helemaal niet zo hoog
Alleen twijfel ik nog welDat blauwe shirtje blijftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat kostte die?
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
14,95quote:Op woensdag 4 april 2012 16:05 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat blauwe shirtje blijft![]()
Wat kostte die?
Dat valt best meequote:Op woensdag 4 april 2012 16:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
14,95Ik kon dus niet kiezen
Dus heb ze alle twee maar gehouden
Ja H&Mquote:Op woensdag 4 april 2012 16:06 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat valt best mee
Misschien toch maar langs de H&M (toch?) binnenkort dan...
Die beige is ook mooiquote:Op woensdag 4 april 2012 16:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja H&M
Ze hebben hem ook nog in het zwart en nog 2 kleuren
http://www.hm.com/nl/prod(...)48-E#article=99248-C
Hahahaquote:Op woensdag 4 april 2012 16:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Die beige is ook mooi
Maar eens het centrum in van de week dan.
Gewoon drie dagen niet eten daarna, zo rol ik![]()
Stuur maar aanfoto'squote:Op woensdag 4 april 2012 16:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hahaha
Maar twijfel dus over de broek en dat jurkje.... ik ga ze straks nog even 100 keer passen denk ik
Nu even verder met strijken
MUR! Mijn favoriete persoon met een lul die meer dan 2 keer zo lang is dan die van mijquote:
Dankje.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:21 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
MUR! Mijn favoriete persoon met een lul die meer dan 2 keer zo lang is als die van mij![]()
Hoeistie?
Dat laatste klinkt lekkerquote:Op woensdag 4 april 2012 16:37 schreef Royco1 het volgende:
Mensen, zal ik zondigen en snel een kapsalon bestellen of zelf mijn befaamde tagliatelle pescatori maken?
Heb eigenlijk geen zin om van mijn luie reet af te komen, maar heb al wel de spullen in huis.
Keuze gemaakt dus!quote:
Bestel een kapsalon. Dan kom ik van de week wel pasta bij je etenquote:Op woensdag 4 april 2012 16:37 schreef Royco1 het volgende:
Mensen, zal ik zondigen en snel een kapsalon bestellen of zelf mijn befaamde tagliatelle pescatori maken?
Heb eigenlijk geen zin om van mijn luie reet af te komen, maar heb al wel de spullen in huis.
Whehe, das ook een goed planquote:Op woensdag 4 april 2012 16:42 schreef SiIk het volgende:
[..]
Bestel een kapsalon. Dan kom ik van de week wel pasta bij je eten
Alleen twijfel ik nog welTof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je foto waarop je hem aanhebt? Of waarom twijfel je nu dan?
Alleen twijfel ik nog welLigt het aan mij of worden die modellen steeds magerder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik twijfel tussen maar 38 en 40. 40 zit te ruim om me middel. En 38 weer te strak bij mijn kuitenquote:Op woensdag 4 april 2012 17:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tof.Heb je foto waarop je hem aanhebt? Of waarom twijfel je nu dan?
Niets te doen?quote:Op woensdag 4 april 2012 17:22 schreef kutkloon7 het volgende:
Bij gebrek aan aandacht dump ik maar allemaal geile muziek.
mtvquote:Op woensdag 4 april 2012 17:51 schreef heloef het volgende:
Ik kijk nu naar een programma over meisjes die uit de friendzone proberen te komen.
Best wel tragisch.
Ik voel me nu wel een stuk fijner, dat het vrouwen ook overkomt.quote:
Natuurlijk overkomt het vrouwen ook.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik voel me nu wel een stuk fijner, dat het vrouwen ook overkomt.
Friendddquote:
En daar ben ik blij om.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Natuurlijk overkomt het vrouwen ook.
Toch wel.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:45 schreef twi het volgende:
[..]
Je liegt. Mannen hebben geen friendzone.
Brozone dan?quote:Op woensdag 4 april 2012 18:45 schreef twi het volgende:
[..]
Je liegt. Mannen hebben geen friendzone.
Ja oké, vrouwen die je friendzonen, kun je zelf ook uit verontwaardiging in de friendzone zetten.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 18:47 schreef twi het volgende:
[..]
Ja oké, vrouwen die je friendzonen, kun je zelf ook uit verontwaardiging in de friendzone zetten.
Of vrouwen die te lelijk/oud zijn om "iets" mee te hebben. Die verdwenen ook naar mijn tsja...friendszone, als je het zo wilt noemen.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:47 schreef twi het volgende:
[..]
Ja oké, vrouwen die je friendzonen, kun je zelf ook uit verontwaardiging in de friendzone zetten.
Ja oké, maar met de meeste vrouwen uit de oud-categorie hoef ik niet eens te praten. En zoveel heel erg lelijke vrouwen zijn er niet.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
Of vrouwen die te lelijk/oud zijn om "iets" mee te hebben. Die verdwenen ook naar mijn tsja...friendszone, als je het zo wilt noemen.
En met lelijk bedoel ik ook echt heel erg lelijk trouwens.
quote:Op woensdag 4 april 2012 16:35 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Het is wel dan, niet als.
Heb het in de originele post wel goed ge-edit.
Met mij zeker goed
Alleen maar toch g.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:02 schreef twi het volgende:
Post jij ook wel eens iets leuks, Plastic_zak?
weenie :Squote:Op woensdag 4 april 2012 19:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk nog iets behalve spieren?
Humor, inhoud?
mensen die de Ramones niet kennenquote:
Met spieren valt het ook wel mee, voor pics van p_z dm me maar. :$quote:Op woensdag 4 april 2012 19:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk nog iets behalve spieren?
Humor, inhoud?
P_Z.rarquote:Op woensdag 4 april 2012 19:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Met spieren valt het ook wel mee, voor pics van p_z dm me maar. :$
Maar dat is uit jouw jeugd, dat moet jij toch wel kennenquote:Op woensdag 4 april 2012 19:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb er wel van gehoord, maar weet niet meer waar ik het van ken
Ja ik ken het ook wel, maar ik weet echt niet meer waarvan (heb 't geheugen van een zeefquote:Op woensdag 4 april 2012 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar dat is uit jouw jeugd, dat moet jij toch wel kennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee het is iig een nummer van de Ramonesquote:Op woensdag 4 april 2012 19:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja ik ken het ook wel, maar ik weet echt niet meer waarvan (heb 't geheugen van een zeef)
Een nummer.....begint me een beetje te dagen. Zou best kunnen dat ik het ken van zo'n gabberremix of zoquote:Op woensdag 4 april 2012 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee het is iig een nummer van de Ramones
If you believed, they put a man on the moon...man on the mooonquote:Op woensdag 4 april 2012 19:24 schreef twi het volgende:
Ah, random lyrics schreeuw uurtje.
Jump, Jump! The Daddy Mac will make you... Jump, Jump!
Bartjequote:
Eigenlijk heb ik meer trek in drop ofzoquote:Op woensdag 4 april 2012 20:05 schreef Bartholomeus het volgende:
Hallo!
Dames!!
Ik heb chocolaaaaaaaaa!
Ik heb alleen maar zoute drop voor je.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik meer trek in drop ofzo
nee ik wil zoete drop... of trekdrop met banaanquote:Op woensdag 4 april 2012 20:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar zoute drop voor je.
Wij gaan niet trouwen hoor ik netquote:Op woensdag 4 april 2012 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee ik wil zoete drop... of trekdrop met banaan
Dat wist ik, ik ken je wel een beetje hoor.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekkerquote:Op woensdag 4 april 2012 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben al getrouwd met WTquote:Op woensdag 4 april 2012 20:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wij gaan niet trouwen hoor ik net
Dat was wel een goddelijke combinatie hequote:Op woensdag 4 april 2012 20:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat wist ik, ik ken je wel een beetje hoor.
Whut, wanneer was dat feestquote:
Geen idee we waren niet uitgenodigdquote:
Hoe was de huwelijksnacht?quote:
Hoe romantischquote:Op woensdag 4 april 2012 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We hebben broodje Doner gegetenWas heerlijk
Ik ga nooit trouwen.quote:
Ik in dit tempo ook nietquote:
Cassan wil vast welquote:
Ik was zo'n goede ceremonie meester.quote:
Ik moest heel hard lachen.quote:
Ik ga hem weer eens terugluisteren.quote:
Snuf was ook briljant.quote:
Heloef wanneer ga jij trouwen?quote:
Nooit waarschijnlijk.quote:
Verstandigquote:
Saaiquote:
Redelijk goed, heb weer eens goed nagedacht. Zoals ik goed kan nadenken.quote:
Waar heb je over nagedacht?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Redelijk goed, heb weer eens goed nagedacht. Zoals ik goed kan nadenken.
En hoe gaat het met jou?
Ik merk het.quote:
Nadenken is altijd goed.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Redelijk goed, heb weer eens goed nagedacht. Zoals ik goed kan nadenken.
En hoe gaat het met jou?
Over mezelf en mijn gebrek aan capaciteiten.quote:
quote:
Wel moeilijk om daar objectief naar te kijken als het over jezelf gaatquote:Op woensdag 4 april 2012 21:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Over mezelf en mijn gebrek aan capaciteiten.
Dan moet je maar geen garpjes maken.quote:
Het was dan ook bittere ernstquote:
Oeh, herkenbaar.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Over mezelf en mijn gebrek aan capaciteiten.
Oh je bent niet polygaam?quote:
Beetje jammer zeker voor Bartjequote:Op woensdag 4 april 2012 21:37 schreef Cassandra87 het volgende:
Trouwens, trouw gewoon in Amsterdam, daar is dat nog niet toegestaan
Gaat wel hoor, waarom zit ik zo diep in mijn comfortzone, waarom ben ik bang voor afwijzing. Dat soort dingen kan ik wel redelijk voor mezelf beantwoorden. Maar ik ben ook redelijk analytisch ingesteld.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel moeilijk om daar objectief naar te kijken als het over jezelf gaat
Gewoon, zoals altijd. Geen redenen ongelukkig te zijn, ben het af en toe toch, maar het is relativeerbaar.quote:
Trouwen, achterhaald concept.quote:
Logisch hij zat ook in de FZquote:Op woensdag 4 april 2012 21:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Bartje heeft mij al afgewezenDe liefde is over
Klinkt herkenbaarquote:Op woensdag 4 april 2012 21:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Gaat wel hoor, waarom zit ik zo diep in mijn comfortzone, waarom ben ik bang voor afwijzing. Dat soort dingen kan ik wel redelijk voor mezelf beantwoorden. Maar ik ben ook redelijk analytisch ingesteld.
Is leuk toch, zo'n dag die in het teken staat van jezelf en je partner.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Trouwen, achterhaald concept.
Als je maar gelukkig bent ja toch.
Van mij hoeft het in ieder geval niet.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is leuk toch, zo'n dag die in het teken staat van jezelf en je partner.
Na je trouwdag heb je er geen fuck aan inderdaad.
Op je trouwdag wordt je geleefd, en op zo'n manier in de belangstelling staan hoeft van mij ook nietquote:Op woensdag 4 april 2012 21:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Van mij hoeft het in ieder geval niet.
Ligt er maar net aan hoe je het doet.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op je trouwdag wordt je geleefd, en op zo'n manier in de belangstelling staan hoeft van mij ook niet
Waarom?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:44 schreef Cassandra87 het volgende:
Als detroit nu iets gebeurd moet ik t huis uit, na 23 augustus niet meer.
Praktisch toch
Dat is waar.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe je het doet.
Jij ging al met Detroit trouwen en nu heb ik het gedaanquote:Op woensdag 4 april 2012 21:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Bartje heeft mij al afgewezenDe liefde is over
Typisch vrouwen altijd de ander de schuld gevenquote:Op woensdag 4 april 2012 21:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jij ging al met Detroit trouwen en nu heb ik het gedaan
Misschien was jij wel mijn ware, now you'll never knowquote:Op woensdag 4 april 2012 21:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jij ging al met Detroit trouwen en nu heb ik het gedaan
Your lossquote:Op woensdag 4 april 2012 21:49 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Misschien was jij wel mijn ware, now you'll never know
Wat moet een vrouw volgens jou allemaal hebben?quote:
Tetten!quote:Op woensdag 4 april 2012 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat moet een vrouw volgens jou allemaal hebben?
Dat zijn zeker 2 pluspuntenquote:
I don't really care about the tits.quote:
Waar dan wel? Een lekker kontje?quote:
Gezicht, haar, dat soort dingen.quote:
Ik denk dat het uit eindelijk om het totaal plaatje gaatquote:Op woensdag 4 april 2012 22:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Gezicht, haar, dat soort dingen.
Oh ja en dat ze niet moddervet is.
True truequote:Op woensdag 4 april 2012 21:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
mwah ben straks al bijna 3 jaar heel gelukkig samendus zoveel verlies heb ik niet geleden
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat moet een vrouw volgens jou allemaal hebben?
quote:
quote:
There you goquote:Op woensdag 4 april 2012 22:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Gezicht, haar, dat soort dingen.
Oh ja en dat ze niet moddervet is.
Oke duidelijkquote:Op woensdag 4 april 2012 22:08 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
True true
[..]
[..]
[..]
[..]
There you go
Je vergeet 'knotje'.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:12 schreef Bartholomeus het volgende:
Ohja. Bijna de belangrijkste vergeten.
Pretoogjes en een warme lieve uitstraling
Haar gezicht, daar moet ik gewoon bij weg kunnen smelten.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat zijn je uiterlijke voorkeuren naast rood uit een potje in het haar?
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk dat het uit eindelijk om het totaal plaatje gaat
Wat vind je het mooiste?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:13 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind mijn gezicht altijd het minste deel van mijn lichaam eigenlijk.
Is er iets wat je wel mooi aan je zelf vind dan? Want ik hoor je alleen maar negatief praten over je lichaam.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:13 schreef Lokasenna het volgende:
ik voel me naakt, kaal en alleenquote:Op woensdag 4 april 2012 22:15 schreef screwloose het volgende:
is die tc nu weer een stille dood gestorven?! Wat is er toch aan de hand met jullie??
Het werd een keer saai elkaar telkens te zien zitten in onze slaapkamers.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:15 schreef screwloose het volgende:
is die tc nu weer een stille dood gestorven?! Wat is er toch aan de hand met jullie??
Slaapkamer?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Het werd een keer saai elkaar telkens te zien zitten in onze slaapkamers.
Of weet ik veel waar iedereen vanuit camt.quote:
quote:
Ik moet het van mijn gezicht hebben.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:13 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind mijn kont wel aanvaardbaar. En ik heb wel een goede taille, vind ik.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is er iets wat je wel mooi aan je zelf vind dan? Want ik hoor je alleen maar negatief praten over je lichaam.
Onzin, je bent een beer van een vent. Dat vinden veel meisjes ook leuk hoor.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet het van mijn gezicht hebben.
En mijn grote mond.
Voor de rest is er niet zoveel.
Woonkamer hierquote:Op woensdag 4 april 2012 22:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Of weet ik veel waar iedereen vanuit camt.
In op vakantiequote:
Ik ben 1,83. Je kan ook overdrijven.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:22 schreef twi het volgende:
[..]
Onzin, je bent een beer van een vent. Dat vinden veel meisjes ook leuk hoor.
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:26 schreef Lokasenna het volgende:
Maar ik ben niet zo negatief over mijn uiterlijk.
Het gros van de mannen meiden vind me gewoon niet echt een lekker wijf lekkere vent, en dat weet ik.
Ik wou dat ik dit kon zeggenquote:
De meeste meiden zijn minder lang, en je bent vrij stevig zonder dat je dik bent. Iele mannetjes zijn niet populair.quote:
Ik zag trouwens vandaag een meisje op school, die torende boven mij uit.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:35 schreef twi het volgende:
[..]
De meeste meiden zijn minder lang, en je bent vrij stevig zonder dat je dik bent. Iele mannetjes zijn niet populair.
Ik twee, een er van is Myra.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:39 schreef twi het volgende:
Ik ben nog nooit een meisje tegengekomen die langer was dan ik, denk ik. En zo lang ben ik toch ook weer niet.
Lange meisjesquote:Op woensdag 4 april 2012 22:51 schreef Myraela het volgende:
Tsja, ik ben gewoon een beetje lang. Overigens zijn de mannen waar ik mee ga meestal nog wel langer.
Toch nog klein genoeg.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:51 schreef Myraela het volgende:
Tsja, ik ben gewoon een beetje lang. Overigens zijn de mannen waar ik mee ga meestal nog wel langer.
vrouwen met lange benenquote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:56 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde, lengte zit voornamelijk in benen.
Oke, ik quote echt iets van heel lang terugquote:Op donderdag 5 april 2012 00:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je zin krijgt een andere betekenis door foutieve spatie
Mijn schoonzus. Die is echt een reus. En volgens mij ben ik nog langer dan jij, dus kan je voorstellen hoe huge zij is. In lengte dus.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:39 schreef twi het volgende:
Ik ben nog nooit een meisje tegengekomen die langer was dan ik, denk ik. En zo lang ben ik toch ook weer niet.
Ik ben zelf een klein opdondertje en ik wil graag groter zijn, dus nee. Lange vrouwen zijn daardoor niet leukquote:
Bad boy.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:20 schreef heloef het volgende:
Ik was weer te laat vandaag, wie is er trots?
Ik heb mijn badass gangster condoom muts ook weer op, deze jongen is een eckte eckte gangster, g.quote:
Is leukquote:
Wel foto's vanavond van je nieuwe kleur he?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:09 schreef Myraela het volgende:
Ik ga straks een kijken of ik een leuk kleurtje kan vinden. Meeste vind ik juist te natuurlijk, dat is wel een toffe verandering als je normaal blond bent. Maar van bruin naar aubergine is bijvoorbeeld niet echt bijzonder.
Ik zie een nieuwe FOK!romancequote:Op donderdag 5 april 2012 13:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Wel foto's vanavond van je nieuwe kleur he?
Wat een onzin, jij hebt juist iemand nodig die je af en toe een schop onder je hol geeft.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:20 schreef benzin het volgende:
[..]![]()
![]()
Myr is veel te lang en te stoer voor mij
Ik heb een zachter en minder stoer meisje nodig.
Ik ben vanavond bij een vriend, dus ik ga het denk ik pas zondag kleuren. Als ik een tof kleurtje kan vinden.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Wel foto's vanavond van je nieuwe kleur he?
Vind je dat echt?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:24 schreef twi het volgende:
Wat een onzin, jij hebt juist iemand nodig die je af en toe een schop onder je hol geeft.
Nee, jij wordt gelukkiger wanneer iemand je eens wakker schudt.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Vind je dat echt?Zou ik niet gelukkiger zijn met iemand die dat niet doet en altijd lief is?
Ik vind liefde fijner dan kritiekquote:Op donderdag 5 april 2012 13:27 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, jij wordt gelukkiger wanneer iemand je eens wakker schudt.
Het één sluit het ander ook niet uit. Maar iemand die mijn karakter heeft, zou ik niet uit kunnen staan.quote:
Eerlijk is eerlijk, jij zou te direct zijn toch? Ik ben bang dat ik dan niets te zeggen zou hebbenquote:Op donderdag 5 april 2012 13:31 schreef Myraela het volgende:
Ik ben helemaal niet stoer. Ik ben juist een enorm mietje.
Ik ben alleen enorm direct en dat vatte sommige mensen een beetje op als agressie.
Denk je dat je sowieso iets te zeggen gaat hebben als je zo blijft?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, jij zou te direct zijn toch? Ik ben bang dat ik dan niets te zeggen zou hebben
Ik denk dat meer aan jou ligt dan aan mij hoor.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, jij zou te direct zijn toch? Ik ben bang dat ik dan niets te zeggen zou hebben
Het mag niet zo blijvenquote:Op donderdag 5 april 2012 13:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Denk je dat je sowieso iets te zeggen gaat hebben als je zo blijft?
Ik zeg ook niet dat dat aan jou ligt, ik weet dat het aan mij ligtquote:Op donderdag 5 april 2012 13:38 schreef Myraela het volgende:
Ik denk dat meer aan jou ligt dan aan mij hoor.
Ook in Limburg kun je dat goed leren.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:47 schreef Myraela het volgende:
Gewoon een jaartje in Rotterdam wonen, dan leer je het wel.
Maar het gaat beter als je het meteen in het Nederlands leert.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ook in Limburg kun je dat goed leren.
Best wel, wanneer je het je leven lang al anders doet. Maar het is tijd voor veranderingquote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar het gaat beter als je het meteen in het Nederlands leert.
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Myr.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat accent van CA en snarf en vermoedelijk jij ook is niet veel beter.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:55 schreef Myraela het volgende:
Overigens haat ik niet op Limburg, alleen die mensen die echt plat praten. Maar dat vind ik eigenlijk met alles wel.
Dat kan jij vinden. Ik vind mijn Rotterdamse klanken en zachte G een perfecte combinatie.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:59 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat accent van CA en snarf en vermoedelijk jij ook is niet veel beter.
Loop anders een paar dagen met mij meequote:
Faperdefap.quote:
Wat gaan jullie doen?quote:
Relax mien jong het is niet zo bijzonder en spannend als je het nu in je hoofd maakt.quote:
quote:
Gewoon lekker simpel een drankje doen ergens. We kennen elkaar toch al niet zo goed, dus zat om over te praten hopelijkquote:
Ja dat weet ik wel, maar rationeel denken stelt me niet in staat die gevoelens weg te drukkenquote:Op donderdag 5 april 2012 14:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Relax mien jong het is niet zo bijzonder en spannend als je het nu in je hoofd maakt.
Nice. Ik zou zelf wel gaan poolen ofzo dan ipv in een cafeetje hangen. Gewoon omdat je dan sowieso al een gespreksonderwerp hebt, en stiltes zijn minder erg. Maar ik weet sowieso nooit waarover ik het moet hebben, dus voor mij is dat sowieso de makkelijkere wegquote:Op donderdag 5 april 2012 14:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
Gewoon lekker simpel een drankje doen ergens. We kennen elkaar toch al niet zo goed, dus zat om over te praten hopelijk
Poolcentrum of bioscoop is op een minuut lopen eventueel hehe
Ja daar zat ik al wel aan te denken eigenlijkquote:Op donderdag 5 april 2012 14:45 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nice. Ik zou zelf wel gaan poolen ofzo dan ipv in een cafeetje hangen. Gewoon omdat je dan sowieso al een gespreksonderwerp hebt, en stiltes zijn minder erg. Maar ik weet sowieso nooit waarover ik het moet hebben, dus voor mij is dat sowieso de makkelijkere weg
Veel plezier in ieder geval!
Oh, en doe gewoon petje op. Die kan je altijd nog afzetten op het moment dat jullie ergens neerstrijken.
Je kan haar toch helpenquote:Op donderdag 5 april 2012 14:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja daar zat ik al wel aan te denken eigenlijk
En poolen is voor mij een beetje gevaarlijk denk ik....
Je gaat stokken in ogen prikken?quote:Op donderdag 5 april 2012 14:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja daar zat ik al wel aan te denken eigenlijk
En poolen is voor mij een beetje gevaarlijk denk ik....
Nou dit is m'n eerste date sinds 5 jaar hoor..... kan wel wat succes gebruiken hoorquote:Op donderdag 5 april 2012 14:47 schreef Joysa het volgende:
Ja petje gewoon op, kan altijd nog af.
Ik ga je geen succes wensen want je kan het toch wel, alleen veel plezier.
Stel je niet aanquote:Op donderdag 5 april 2012 14:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou dit is m'n eerste date sinds 5 jaar hoor..... kan wel wat succes gebruiken hoor
quote:Op donderdag 5 april 2012 14:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zij "HEE DA'S GEEN POCKET![]()
"
Ik "Tja, da's ook m'n keu niet"
Je kwam op mij niet over alsof je niets wist te zeggenquote:Op donderdag 5 april 2012 14:45 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nice. Ik zou zelf wel gaan poolen ofzo dan ipv in een cafeetje hangen. Gewoon omdat je dan sowieso al een gespreksonderwerp hebt, en stiltes zijn minder erg. Maar ik weet sowieso nooit waarover ik het moet hebben, dus voor mij is dat sowieso de makkelijkere weg
Spannend.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou dit is m'n eerste date sinds 5 jaar hoor..... kan wel wat succes gebruiken hoor
Kwam omdat jij genoeg te vertellen had.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Je kwam op mij niet over alsof je niets wist te zeggen
Dat is wel een groot ding dan ja.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben verbaasd over mijn eigen kunnenquote:Op donderdag 5 april 2012 14:51 schreef SiIk het volgende:
[..]
Kwam omdat jij genoeg te vertellen had.
Half 8quote:Op donderdag 5 april 2012 14:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je bent faxman. Je kan hettttt! Hoelaat?
Ow vertel?quote:Op donderdag 5 april 2012 14:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Spannend.Maar komt wel goed, gewoon relaxed doen en jezelf zijn.
Ik heb in augustus een date.
Oh dat werkte bij mij dan weer wel. Maar ik ben ook heel rationeel ingesteld.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel, maar rationeel denken stelt me niet in staat die gevoelens weg te drukken
Ja, je gaat sowieso falen. Eerste keer meot je er altijd even inkomen namelijk. Tenzij de klik er is.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Op mijn eerste date sinds 6 jaar lag ik gewoon te neuken. Vertel dus geen onzin.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:55 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ja, je gaat sowieso falen. Eerste keer meot je er altijd even inkomen namelijk. Tenzij de klik er is.
Don't forget the wingman.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben verbaasd over mijn eigen kunnen
Grote stoere man hoor. Succes Fax.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Op mijn eerste date sinds 6 jaar lag ik gewoon te neuken. Vertel dus geen onzin.
Succes Faxie. No pressure, daten is gewoon leuk, ook al klikt het niet op die manier.
Zit je gelijk met koters opgescheeptquote:Op donderdag 5 april 2012 14:55 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ja, je gaat sowieso falen. Eerste keer meot je er altijd even inkomen namelijk. Tenzij de klik er is.
quote:Op donderdag 5 april 2012 14:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hihi het is nog niet zeker hoor, ligt ook nog aan de ontvangende partij
Tja ik ook.... maar m'n gevoelens zijn koppig....quote:Op donderdag 5 april 2012 14:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dat werkte bij mij dan weer wel. Maar ik ben ook heel rationeel ingesteld.
Dan ben je er de eerste keer goed ingekomen.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Op mijn eerste date sinds 6 jaar lag ik gewoon te neuken. Vertel dus geen onzin.
Succes Faxie. No pressure, daten is gewoon leuk, ook al klikt het niet op die manier.
Dit inderdaad jaquote:Op donderdag 5 april 2012 14:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan ben je er de eerste keer goed ingekomen.
Ik hoop dat je gaat neuken. Waar ken je haar van?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:03 schreef Faxie het volgende:
Nouja ik ga even een schoonheidsslaapje doen![]()
Ik kom voor ik vertrek nog wel even vermelden hoe ik me voel
Ik hoop dat jij eens een keer niet als een volslagen idioot zou reagerenquote:Op donderdag 5 april 2012 15:05 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gaat neuken. Waar ken je haar van?
Neuh dat hoeft voor mij niet op de eerste date hoor. Vind het belangrijker dat ik d'r daadwerkelijk leuk vind en zij mij.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:09 schreef heloef het volgende:
Ik maak straks wel even het "duim hier dat Faxie neukt topic" aan.
Komt vast wel goed! Het wordt vast hartstikke leuk!quote:Op donderdag 5 april 2012 15:10 schreef Faxie het volgende:
Vind het belangrijker dat ik d'r daadwerkelijk leuk vind en zij mij.
quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 15:12 schreef kingtoppie het volgende:
Faxie faxieeeeeeeeeeee alallalaalala
Jezelf zo kort achter elkaar quoten.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 15:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Jezelf zo kort achter elkaar quoten.
quote:Op donderdag 5 april 2012 15:12 schreef kingtoppie het volgende:
Faxie faxieeeeeeeeeeee alallalaalala
Ik dacht aan:quote:Op donderdag 5 april 2012 16:49 schreef twi het volgende:
The White Man Marches On is een beetje too much voor een volgende TT, niet?
Staat er een vraagteken? Nee.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En wat moet ik met jouw reactie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |