SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 april 2012 16:03 schreef charmed_angel het volgende:
Myr??? Je weet toch die witte broek waar we het over hadden??
Ik heb hem binnen maar hij is helemaal niet zo hoog
Alleen twijfel ik nog welDat blauwe shirtje blijftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat kostte die?
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
14,95quote:Op woensdag 4 april 2012 16:05 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat blauwe shirtje blijft![]()
Wat kostte die?
Dat valt best meequote:Op woensdag 4 april 2012 16:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
14,95Ik kon dus niet kiezen
Dus heb ze alle twee maar gehouden
Ja H&Mquote:Op woensdag 4 april 2012 16:06 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat valt best mee
Misschien toch maar langs de H&M (toch?) binnenkort dan...
Die beige is ook mooiquote:Op woensdag 4 april 2012 16:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja H&M
Ze hebben hem ook nog in het zwart en nog 2 kleuren
http://www.hm.com/nl/prod(...)48-E#article=99248-C
Hahahaquote:Op woensdag 4 april 2012 16:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Die beige is ook mooi
Maar eens het centrum in van de week dan.
Gewoon drie dagen niet eten daarna, zo rol ik![]()
Stuur maar aanfoto'squote:Op woensdag 4 april 2012 16:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hahaha
Maar twijfel dus over de broek en dat jurkje.... ik ga ze straks nog even 100 keer passen denk ik
Nu even verder met strijken
MUR! Mijn favoriete persoon met een lul die meer dan 2 keer zo lang is dan die van mijquote:
Dankje.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:21 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
MUR! Mijn favoriete persoon met een lul die meer dan 2 keer zo lang is als die van mij![]()
Hoeistie?
Dat laatste klinkt lekkerquote:Op woensdag 4 april 2012 16:37 schreef Royco1 het volgende:
Mensen, zal ik zondigen en snel een kapsalon bestellen of zelf mijn befaamde tagliatelle pescatori maken?
Heb eigenlijk geen zin om van mijn luie reet af te komen, maar heb al wel de spullen in huis.
Keuze gemaakt dus!quote:
Bestel een kapsalon. Dan kom ik van de week wel pasta bij je etenquote:Op woensdag 4 april 2012 16:37 schreef Royco1 het volgende:
Mensen, zal ik zondigen en snel een kapsalon bestellen of zelf mijn befaamde tagliatelle pescatori maken?
Heb eigenlijk geen zin om van mijn luie reet af te komen, maar heb al wel de spullen in huis.
Whehe, das ook een goed planquote:Op woensdag 4 april 2012 16:42 schreef SiIk het volgende:
[..]
Bestel een kapsalon. Dan kom ik van de week wel pasta bij je eten
Alleen twijfel ik nog welTof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je foto waarop je hem aanhebt? Of waarom twijfel je nu dan?
Alleen twijfel ik nog welLigt het aan mij of worden die modellen steeds magerder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik twijfel tussen maar 38 en 40. 40 zit te ruim om me middel. En 38 weer te strak bij mijn kuitenquote:Op woensdag 4 april 2012 17:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tof.Heb je foto waarop je hem aanhebt? Of waarom twijfel je nu dan?
Niets te doen?quote:Op woensdag 4 april 2012 17:22 schreef kutkloon7 het volgende:
Bij gebrek aan aandacht dump ik maar allemaal geile muziek.
mtvquote:Op woensdag 4 april 2012 17:51 schreef heloef het volgende:
Ik kijk nu naar een programma over meisjes die uit de friendzone proberen te komen.
Best wel tragisch.
Ik voel me nu wel een stuk fijner, dat het vrouwen ook overkomt.quote:
Natuurlijk overkomt het vrouwen ook.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik voel me nu wel een stuk fijner, dat het vrouwen ook overkomt.
Friendddquote:
En daar ben ik blij om.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Natuurlijk overkomt het vrouwen ook.
Toch wel.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:45 schreef twi het volgende:
[..]
Je liegt. Mannen hebben geen friendzone.
Brozone dan?quote:Op woensdag 4 april 2012 18:45 schreef twi het volgende:
[..]
Je liegt. Mannen hebben geen friendzone.
Ja oké, vrouwen die je friendzonen, kun je zelf ook uit verontwaardiging in de friendzone zetten.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 18:47 schreef twi het volgende:
[..]
Ja oké, vrouwen die je friendzonen, kun je zelf ook uit verontwaardiging in de friendzone zetten.
Of vrouwen die te lelijk/oud zijn om "iets" mee te hebben. Die verdwenen ook naar mijn tsja...friendszone, als je het zo wilt noemen.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:47 schreef twi het volgende:
[..]
Ja oké, vrouwen die je friendzonen, kun je zelf ook uit verontwaardiging in de friendzone zetten.
Ja oké, maar met de meeste vrouwen uit de oud-categorie hoef ik niet eens te praten. En zoveel heel erg lelijke vrouwen zijn er niet.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
Of vrouwen die te lelijk/oud zijn om "iets" mee te hebben. Die verdwenen ook naar mijn tsja...friendszone, als je het zo wilt noemen.
En met lelijk bedoel ik ook echt heel erg lelijk trouwens.
quote:Op woensdag 4 april 2012 16:35 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Het is wel dan, niet als.
Heb het in de originele post wel goed ge-edit.
Met mij zeker goed
Alleen maar toch g.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:02 schreef twi het volgende:
Post jij ook wel eens iets leuks, Plastic_zak?
weenie :Squote:Op woensdag 4 april 2012 19:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk nog iets behalve spieren?
Humor, inhoud?
mensen die de Ramones niet kennenquote:
Met spieren valt het ook wel mee, voor pics van p_z dm me maar. :$quote:Op woensdag 4 april 2012 19:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk nog iets behalve spieren?
Humor, inhoud?
P_Z.rarquote:Op woensdag 4 april 2012 19:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Met spieren valt het ook wel mee, voor pics van p_z dm me maar. :$
Maar dat is uit jouw jeugd, dat moet jij toch wel kennenquote:Op woensdag 4 april 2012 19:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb er wel van gehoord, maar weet niet meer waar ik het van ken
Ja ik ken het ook wel, maar ik weet echt niet meer waarvan (heb 't geheugen van een zeefquote:Op woensdag 4 april 2012 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar dat is uit jouw jeugd, dat moet jij toch wel kennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee het is iig een nummer van de Ramonesquote:Op woensdag 4 april 2012 19:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja ik ken het ook wel, maar ik weet echt niet meer waarvan (heb 't geheugen van een zeef)
Een nummer.....begint me een beetje te dagen. Zou best kunnen dat ik het ken van zo'n gabberremix of zoquote:Op woensdag 4 april 2012 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee het is iig een nummer van de Ramones
If you believed, they put a man on the moon...man on the mooonquote:Op woensdag 4 april 2012 19:24 schreef twi het volgende:
Ah, random lyrics schreeuw uurtje.
Jump, Jump! The Daddy Mac will make you... Jump, Jump!
Bartjequote:
Eigenlijk heb ik meer trek in drop ofzoquote:Op woensdag 4 april 2012 20:05 schreef Bartholomeus het volgende:
Hallo!
Dames!!
Ik heb chocolaaaaaaaaa!
Ik heb alleen maar zoute drop voor je.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik meer trek in drop ofzo
nee ik wil zoete drop... of trekdrop met banaanquote:Op woensdag 4 april 2012 20:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar zoute drop voor je.
Wij gaan niet trouwen hoor ik netquote:Op woensdag 4 april 2012 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee ik wil zoete drop... of trekdrop met banaan
Dat wist ik, ik ken je wel een beetje hoor.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekkerquote:Op woensdag 4 april 2012 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben al getrouwd met WTquote:Op woensdag 4 april 2012 20:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wij gaan niet trouwen hoor ik net
Dat was wel een goddelijke combinatie hequote:Op woensdag 4 april 2012 20:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat wist ik, ik ken je wel een beetje hoor.
Whut, wanneer was dat feestquote:
Geen idee we waren niet uitgenodigdquote:
Hoe was de huwelijksnacht?quote:
Hoe romantischquote:Op woensdag 4 april 2012 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We hebben broodje Doner gegetenWas heerlijk
Ik ga nooit trouwen.quote:
Ik in dit tempo ook nietquote:
Cassan wil vast welquote:
Ik was zo'n goede ceremonie meester.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |