Okeequote:Op woensdag 4 april 2012 14:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt beetje aan het onderwerp
Het kan te maken hebben met bang zijn voor een confrontatie
het kan te maken hebben met dat de vrouw wil dat de man zelf achter het punt komt ipv dat ze het moet voorkauwen
het kan te maken hebben met een spelletje die ze probeert te spelen
het kan met zoveel te maken hebben![]()
Dus nee, geen idee
Ik blijfquote:Op woensdag 4 april 2012 15:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, de geur na een kekke sexpartij is ook erg lekker
Yup, maar was gewoon een snelle douche om wat op te frissenquote:Op woensdag 4 april 2012 15:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg snel, heb je echt alle plekjes gehad?
Aardig voor de bottebrekerquote:Op woensdag 4 april 2012 15:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup, maar was gewoon een snelle douche om wat op te frissen
Zo zie je maar weer, oudere mensen weten meerquote:Op woensdag 4 april 2012 15:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
het is een botte breker.. zegt niets over wat ie breekt
quote:Op woensdag 4 april 2012 15:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, oudere mensen weten meer
Dan heeft hij nog niet helemaal door wat hem boven het hoofd hangt, denk ik. Nu moet je hier nog 3 dagen tegenop zien.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 15:32 schreef Geester het volgende:
[..]
Ja we hadden om 7 uur afgesproken toch?
Hij vroeg daarna wel waarover ik wou praten. Dus hij weet het nu wel. Tenminste dat het over 'ons' gaat.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:36 schreef Mystikvm het volgende:
Dan heeft hij nog niet helemaal door wat hem boven het hoofd hangt, denk ik. Nu moet je hier nog 3 dagen tegenop zien.
En hij wil nogsteeds?quote:Op woensdag 4 april 2012 15:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij vroeg daarna wel waarover ik wou praten. Dus hij weet het nu wel. Tenminste dat het over 'ons' gaat.
Heerlijk die donkere wolken boven zijn hoofd tot zaterdagquote:Op woensdag 4 april 2012 15:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij vroeg daarna wel waarover ik wou praten. Dus hij weet het nu wel. Tenminste dat het over 'ons' gaat.
Hij had kunnen zeggen "dan kom ik nu wel even langs"quote:Op woensdag 4 april 2012 15:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heerlijk die donkere wolken boven zijn hoofd tot zaterdag![]()
Good 4 uquote:Op woensdag 4 april 2012 15:39 schreef Heroinjunk het volgende:
Wowowowow misschien gaat statistiek nog wel lukken ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |