Ik begin altijd met een hi en alles goedquote:Op woensdag 4 april 2012 14:47 schreef Mystikvm het volgende:
Wat bouw je dat langzaam op? Ik zou hem gewoon direct hebben gevraagd.
Waarom denk je dat 'draw something' een tijdje een populair app wasquote:Op woensdag 4 april 2012 14:48 schreef muhahaha het volgende:
Vrouwen spelen graag Pictionary of Party & Co
"Hi, alles goed?"quote:Op woensdag 4 april 2012 14:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik begin altijd met een hi en alles goedDusja die kwamen nu ook even. Hij reageert vooral heel langzaam momenteel, dus dan gaat de tijd al snel als er een half uur tussen antwoorden zit
Ik ben daar zo slecht inquote:Op woensdag 4 april 2012 14:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom denk je dat 'draw something' een tijdje een populair app was
Al 20 subtiele hints gedaan die hij niet snapte.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat bouw je dat langzaam op? Ik zou hem gewoon direct hebben gevraagd.
Ik wilde zelfs iemand via draw something hosselen maar zag er vanafquote:Op woensdag 4 april 2012 14:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom denk je dat 'draw something' een tijdje een populair app was
Ga weg UI genootquote:Op woensdag 4 april 2012 14:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Al 20 subtiele hints gedaan die hij niet snapte.
"hey. hihih"
Telt ook als hint voor vrouwen.
Zo ging het ook ongeveer, alleen nog even z'n testdagen voor de KM of die deze week waren. Wel handig om te weten vond ikquote:Op woensdag 4 april 2012 14:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
"Hi, alles goed?"
"Hey! Ja, alles gaat hartstikke goed hier"
"Nu nog wel ja....Zeg, wil je vanavond even langskomen?"
Succes trouwens!
quote:Ik ben daar zo slecht in
quote:Op woensdag 4 april 2012 14:50 schreef Murdera het volgende:
"hey. hihih"
Waarom subtiel?quote:Op woensdag 4 april 2012 14:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
"hey. hihih"
kusjeroel allesquote:Op woensdag 4 april 2012 14:20 schreef Tjik het volgende:
Date dumpen? Neuh..
Ik zit straks weer in de trein naar hedge
Dan ben ik zelf allang naar huis. Waar moet je heen?quote:Op woensdag 4 april 2012 14:53 schreef Cue_ het volgende:
Helpen jullie trouwens even mee onthouden dat ik om 4.15 weg moet?! Ben het vorige week ook al vergeten
Naar de fysio.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:53 schreef Mystikvm het volgende:
Dan ben ik zelf allang naar huis. Waar moet je heen?
Bij dezen:quote:Op woensdag 4 april 2012 14:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat zou je aan vrouwen moeten vragen.
Dikke lange beren.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij is niet lelijk, maar wel klein/dun.
Ligt beetje aan het onderwerpquote:Op woensdag 4 april 2012 14:56 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Bij dezen:
Vrouwen, vanwaar die subtiliteit?
Stinkende wijven.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:58 schreef Cue_ het volgende:
Maar laat ik wel even gaan douche, wel zo aardig van mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |