Dat is nog erger dan de bekeuring zelf.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:51 schreef Cue_ het volgende:
Deed me denken aan toen ik werd aangehouden op de fiets omdat m'n licht niet werkte. Duidelijk gemaakt dat ik het allemaal snapte en wist dat die bekeuring ooit wel eens zou komen. En hij maar doorzeuren over het feit dat de bekeuring zoveel duurder was dan een lichtje kopen etc etc bla bla bla...
Bekeuringen uitdelen?quote:Op woensdag 4 april 2012 13:52 schreef muhahaha het volgende:
Haha herkenbaar, maak ik me heel soms ook schuldig aan
je hoort jezelf gewoon graag praten?quote:Op woensdag 4 april 2012 13:54 schreef muhahaha het volgende:
Kut verhaal vertellen waarom iets wel/niet zo moet en de essentie missen
Zou dat het zijnquote:
Kennen jullie elkaar van FOK!?quote:Op woensdag 4 april 2012 14:20 schreef Tjik het volgende:
Date dumpen? Neuh..
Ik zit straks weer in de trein naar hedge
quote:Op woensdag 4 april 2012 14:20 schreef Tjik het volgende:
Date dumpen? Neuh..
Ja dat belerende gelul van iemand die denkt boven je te staan (je moet wel van een bepaald slag zijn om anderen de les te willen lezen in de beschermende handen van vadertje staat).quote:Op woensdag 4 april 2012 13:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is nog erger dan de bekeuring zelf.
quote:Update Vodafone storing
Het aantal systemen offline is inmiddels opgelopen naar 283
Op mijn vraag bij Vodafone of de storing in het buitenland ook door de brand komt, kreeg ik als antwoord
“Op dit moment doen we daar nog geen uitspreken over”
Waarom ook niet. Is de seks een beetje vies?quote:
Van mij mag ie best belerend zijn. Mits ik echt een dom schaap zou zijn en het niet zou snappen.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:29 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Ja dat belerende gelul van iemand die denkt boven je te staan (je moet wel van een bepaald slag zijn om anderen de les te willen lezen in de beschermende handen van vadertje staat).
Nou ben ik ook wel een dwars klootzakje. Maar dat is tenminste oprecht
Ik vind het best dat hij belerend spreekt, zolang hij dat maar doet bij al die dwarse klootzakjes die denken dat de regels voor hun niet opgaan. Overtreed je de regels en krijg je een bekeuring dan moet je niet zeiken.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:29 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Ja dat belerende gelul van iemand die denkt boven je te staan (je moet wel van een bepaald slag zijn om anderen de les te willen lezen in de beschermende handen van vadertje staat).
Nou ben ik ook wel een dwars klootzakje. Maar dat is tenminste oprecht
Die bekeuring zit ik niet mee. Het gelul dat ik er bij krijg mogen ze voor zich houden.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind het best dat hij belerend spreekt, zolang hij dat maar doet bij al die dwarse klootzakjes die denken dat de regels voor hun niet opgaan. Overtreed je de regels en krijg je een bekeuring dan moet je niet zeiken.
Wat bouw je dat langzaam op? Ik zou hem gewoon direct hebben gevraagd.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:46 schreef Cue_ het volgende:
De vraag of ie wil komen is eruit.. nu nog antwoord
Ik begin altijd met een hi en alles goedquote:Op woensdag 4 april 2012 14:47 schreef Mystikvm het volgende:
Wat bouw je dat langzaam op? Ik zou hem gewoon direct hebben gevraagd.
Waarom denk je dat 'draw something' een tijdje een populair app wasquote:Op woensdag 4 april 2012 14:48 schreef muhahaha het volgende:
Vrouwen spelen graag Pictionary of Party & Co
"Hi, alles goed?"quote:Op woensdag 4 april 2012 14:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik begin altijd met een hi en alles goedDusja die kwamen nu ook even. Hij reageert vooral heel langzaam momenteel, dus dan gaat de tijd al snel als er een half uur tussen antwoorden zit
Ik ben daar zo slecht inquote:Op woensdag 4 april 2012 14:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom denk je dat 'draw something' een tijdje een populair app was
Al 20 subtiele hints gedaan die hij niet snapte.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat bouw je dat langzaam op? Ik zou hem gewoon direct hebben gevraagd.
Ik wilde zelfs iemand via draw something hosselen maar zag er vanafquote:Op woensdag 4 april 2012 14:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom denk je dat 'draw something' een tijdje een populair app was
Ga weg UI genootquote:Op woensdag 4 april 2012 14:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Al 20 subtiele hints gedaan die hij niet snapte.
"hey. hihih"
Telt ook als hint voor vrouwen.
Zo ging het ook ongeveer, alleen nog even z'n testdagen voor de KM of die deze week waren. Wel handig om te weten vond ikquote:Op woensdag 4 april 2012 14:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
"Hi, alles goed?"
"Hey! Ja, alles gaat hartstikke goed hier"
"Nu nog wel ja....Zeg, wil je vanavond even langskomen?"
Succes trouwens!
quote:Ik ben daar zo slecht in
quote:Op woensdag 4 april 2012 14:50 schreef Murdera het volgende:
"hey. hihih"
Waarom subtiel?quote:Op woensdag 4 april 2012 14:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
"hey. hihih"
kusjeroel allesquote:Op woensdag 4 april 2012 14:20 schreef Tjik het volgende:
Date dumpen? Neuh..
Dan ben ik zelf allang naar huis. Waar moet je heen?quote:Op woensdag 4 april 2012 14:53 schreef Cue_ het volgende:
Helpen jullie trouwens even mee onthouden dat ik om 4.15 weg moet?! Ben het vorige week ook al vergeten
Naar de fysio.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:53 schreef Mystikvm het volgende:
Dan ben ik zelf allang naar huis. Waar moet je heen?
Bij dezen:quote:Op woensdag 4 april 2012 14:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat zou je aan vrouwen moeten vragen.
Dikke lange beren.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij is niet lelijk, maar wel klein/dun.
Ligt beetje aan het onderwerpquote:Op woensdag 4 april 2012 14:56 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Bij dezen:
Vrouwen, vanwaar die subtiliteit?
Stinkende wijven.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:58 schreef Cue_ het volgende:
Maar laat ik wel even gaan douche, wel zo aardig van mij
Okeequote:Op woensdag 4 april 2012 14:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt beetje aan het onderwerp
Het kan te maken hebben met bang zijn voor een confrontatie
het kan te maken hebben met dat de vrouw wil dat de man zelf achter het punt komt ipv dat ze het moet voorkauwen
het kan te maken hebben met een spelletje die ze probeert te spelen
het kan met zoveel te maken hebben![]()
Dus nee, geen idee
Ik blijfquote:Op woensdag 4 april 2012 15:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, de geur na een kekke sexpartij is ook erg lekker
Yup, maar was gewoon een snelle douche om wat op te frissenquote:Op woensdag 4 april 2012 15:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg snel, heb je echt alle plekjes gehad?
Aardig voor de bottebrekerquote:Op woensdag 4 april 2012 15:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup, maar was gewoon een snelle douche om wat op te frissen
Zo zie je maar weer, oudere mensen weten meerquote:Op woensdag 4 april 2012 15:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
het is een botte breker.. zegt niets over wat ie breekt
quote:Op woensdag 4 april 2012 15:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, oudere mensen weten meer
Dan heeft hij nog niet helemaal door wat hem boven het hoofd hangt, denk ik. Nu moet je hier nog 3 dagen tegenop zien.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 15:32 schreef Geester het volgende:
[..]
Ja we hadden om 7 uur afgesproken toch?
Hij vroeg daarna wel waarover ik wou praten. Dus hij weet het nu wel. Tenminste dat het over 'ons' gaat.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:36 schreef Mystikvm het volgende:
Dan heeft hij nog niet helemaal door wat hem boven het hoofd hangt, denk ik. Nu moet je hier nog 3 dagen tegenop zien.
En hij wil nogsteeds?quote:Op woensdag 4 april 2012 15:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij vroeg daarna wel waarover ik wou praten. Dus hij weet het nu wel. Tenminste dat het over 'ons' gaat.
Heerlijk die donkere wolken boven zijn hoofd tot zaterdagquote:Op woensdag 4 april 2012 15:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij vroeg daarna wel waarover ik wou praten. Dus hij weet het nu wel. Tenminste dat het over 'ons' gaat.
Hij had kunnen zeggen "dan kom ik nu wel even langs"quote:Op woensdag 4 april 2012 15:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heerlijk die donkere wolken boven zijn hoofd tot zaterdag![]()
Good 4 uquote:Op woensdag 4 april 2012 15:39 schreef Heroinjunk het volgende:
Wowowowow misschien gaat statistiek nog wel lukken ook.
Ik had gezegt: stuur maar een whatsapp over wat je dwars zit, scheelt weer reizen.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij had kunnen zeggen "dan kom ik nu wel even langs"
Dus eigen schuld
Ja, ik heb statistiek 1 wel gehaald (vraag me niet hoe, want tot op de dag van vandaag snap ik dat niet), maar dit snap ik daadwerkelijk.quote:
Haat aan statistiek. Bijna geen studie te vinden waar ze het niet door je strot duwen.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:39 schreef Heroinjunk het volgende:
Wowowowow misschien gaat statistiek nog wel lukken ook.
HAHA gmta, echt vreeeeeeeeselijk. Gelukkig hebben wij een formuleblad zodat ik niet alles hoef te onthouden.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Haat aan statistiek. Bijna geen studie te vinden waar ze het niet door je strot duwen.
Jajaja lekker vaag doen en vervolgens heeft hij het gedaanquote:Op woensdag 4 april 2012 15:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij had kunnen zeggen "dan kom ik nu wel even langs"
Dus eigen schuld
Dat reizen is goed voor z'n conditiequote:Op woensdag 4 april 2012 15:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik had gezegt: stuur maar een whatsapp over wat je dwars zit, scheelt weer reizen.
Een reden waarom ik een talenstudie ben gaan doen is omdat ik dan geen statistiek zou krijgenquote:Op woensdag 4 april 2012 15:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
HAHA gmta, echt vreeeeeeeeselijk. Gelukkig hebben wij een formuleblad zodat ik niet alles hoef te onthouden.
Ik deed niet vaagquote:Op woensdag 4 april 2012 15:42 schreef muhahaha het volgende:
Jajaja lekker vaag doen en vervolgens heeft hij het gedaan
Hahahaah ik heb ook getwijfeld of ik niet een talenstudie zou gaan doen om het te vermijden, maar ik studeer nu iets wat ik echt wil.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Een reden waarom ik een talenstudie ben gaan doen is omdat ik dan geen statistiek zou krijgen
Cijfers en ik, slechte match.
En dat is?quote:Op woensdag 4 april 2012 15:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hahahaah ik heb ook getwijfeld of ik niet een talenstudie zou gaan doen om het te vermijden, maar ik studeer nu iets wat ik echt wil.
Nee, statistiek zou een ramp zijn haha. Nee, ik studeer Algemene Sociale Wetenschappen.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En dat is?
Niet statistiek, hoop ik?
Dan kan ik toch weinig beherenquote:Op woensdag 4 april 2012 15:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je maar met je klauwen van mijn credit card afblijft
EDIT: En mijn pincode!
Hahaha, wat grappig. Toen ik moest kiezen stond deze bijna bovenaan mijn lijstje!quote:Op woensdag 4 april 2012 15:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, statistiek zou een ramp zijn haha. Nee, ik studeer Algemene Sociale Wetenschappen.
Nee, ik zit pas in mijn eerste jaar, maar ik ga hoogstwaarschijnlijk de kant van psychologie op.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hahaha, wat grappig. Toen ik moest kiezen stond deze bijna bovenaan mijn lijstje!
Welke richting? Of ben je nog niet zo lang bezig?
Dat kan ik ook wel bij mn eigen rekeningquote:Op woensdag 4 april 2012 15:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan kan je kijken naar hoe exorbitant veel ik verdien
Als in groepspsychologie, of individuele?quote:Op woensdag 4 april 2012 15:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, ik zit pas in mijn eerste jaar, maar ik ga hoogstwaarschijnlijk de kant van psychologie op.
Daaaat weet ik nog niet.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als in groepspsychologie, of individuele?
Weetje nu al of je introducees mocht meenemen?quote:Op woensdag 4 april 2012 15:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, ik zit pas in mijn eerste jaar, maar ik ga hoogstwaarschijnlijk de kant van psychologie op.
Hahaha ik ga denk ik niet man, ik heb fakking drukke dag morgenquote:Op woensdag 4 april 2012 15:49 schreef shifto het volgende:
[..]
Weetje nu al of je introducees mocht meenemen?![]()
Tofquote:Op woensdag 4 april 2012 15:48 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Daaaat weet ik nog niet.Ik ben naar de masteravond geweest en de master Kinder- en Jeugdpsychologie en dan de gedwongen hulpverlening trekt mij heel erg aan. Kan groepspsychologie zijn, maar ook individuele.
quote:Op woensdag 4 april 2012 15:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hahaha ik ga denk ik niet man, ik heb fakking drukke dag morgen
Ja man, statistiek tentamen, kamer bekijken, inspraakcommissie sollicitatie, ASWcie vergadering booooohquote:
Heb er lang genoeg over gedaan om hier te komen iig.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Tof
Sowieso, doen wat je echt leuk vindt is altijd tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |